Złącze BOSCH 25-pinowe

Data: 2011-03-08 17:36:39
Autor: Piotr Śmiech
Złącze BOSCH 25-pinowe
Witam,
Szukam źródła (ewentualnie może być używane) takich wtyczek (złącz) jak na zdjęciu:
http://img717.imageshack.us/i/boschconnector.jpg/

To jest 25-pinowe złącze sterownika zapłonu. Na wtyczce jest wytłoczone BOSCH.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
PS

Data: 2011-03-09 10:28:48
Autor: GR
Złącze BOSCH 25-pinowe
/

To jest 25-pinowe złącze sterownika zapłonu. Na wtyczce jest wytłoczone BOSCH.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,

To może być  mercedes 124 2.0 z lat 1994-1995 wtyczka do modułu zapłonu (kompa) Bosch.
pozdr.
Gr

Data: 2011-03-10 18:54:20
Autor: Piotr Śmiech
Złącze BOSCH 25-pinowe
GR <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał(a):
/

> [...]
> Pozdrawiam,

To może być  mercedes 124 2.0 z lat 1994-1995 wtyczka do modułu zapłonu (kompa) Bosch.

A nikt nie sprzedaje nowych? Ostatnio widziałem na targach nową wiązkę do auta elektrycznego i na 99% były tam właśnie takie wtyczki. Niestety nie zapytałem.

Pozdrawiam,
PS

--

Złącze BOSCH 25-pinowe