Złącze antenowe w telefonie Samsung SGH-I600

Data: 2009-04-10 10:17:56
Autor: bhk
Złącze antenowe w telefonie Samsung SGH-I600
Witam,
Na zdjęciu (http://pl.tinypic.com/view.php?pic=11lrh5k&s=5) jest złącze
antenowe z telefonu Samsung SGH-I600.
Czy ktoś może wie co to może być za rodzaj złącza. Musialbym sie zaopatrzyc
w dodatkowa antene ale nie wiem z jakim złączem.
Autoryzowany serwis twierdzi ze tel. ten nie posiada takiego złącza ;)
Instrukcja serwisowa twierdzi ze to co widac to wlasnie gniazdo anteny
z tym ze brak info co do typu złącza.

Pzdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Bogdan Kot

Data: 2009-04-10 17:45:38
Autor: tomek

Witam. Mam ten telefon od roku i to wejście dopiero teraz zauważyłem ;) Może service manual do i600 Ci w czymś pomoże ? http://mikechannon.net/PDF%20Manuals/Samsung/Samsung%20SGH%20i600%20Service%20Manual.pdf . Ogólnie sam jestem zainteresowany anteną do tego modelu. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3999 (20090410) __________

Data: 2009-04-10 18:22:26
Autor: tomek
Złącze antenowe w telefonie Samsung SGH-I600
Większego pojęcia nie mam ale to chyba coś takiego ? http://www.indonetworksolusi.com/index.php?hal=item_detail & id=512 & kategori=17 & kategori_nama=EXTERNAL ANTENNA FOR SAMSUNG PHONE . Tutaj inne rozwiązania http://bestcelldist.com/samsung_sgh_i600.html . __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3999 (20090410) __________

Data: 2009-04-14 08:07:34
Autor: bhk
Złącze antenowe w telefonie Samsung SGH-I600
Witam,
Service Manual przegładałem, niestety brak tam informacji o rodzaju tego
zdjęcia. Pozostałe linki, któe podałeś też niestety nie wnowszą niczego nowego.
Jest tam adapter na FME i tylko tyle, niestety brak jakiejkolwiej wskazówki co
do tego co jest po drugiej stronie tego adaptera.

bhk

Złącze antenowe w telefonie Samsung SGH-I600