Zlamane PS3 juz w sprzedazy !

Data: 2010-08-23 16:12:42
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
Dzisiaj dostalem oferte od znajomego chinczyka wabi sie toto jailbreak wyglada jak dongiel USB i wedlug zapewnien sprzedawcy blokuje przy okazji update software.

Data: 2010-08-23 18:58:42
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
konieczko pisze:
Dzisiaj dostalem oferte od znajomego chinczyka wabi sie toto jailbreak wyglada jak dongiel USB i wedlug zapewnien sprzedawcy blokuje przy okazji update software.

Było, kilka postów wyżej (bądź niżej).

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-08-23 21:10:21
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-23 18:58, Barteq (s.z.t.o.) pisze:
konieczko pisze:
[...]

Ok ale ty miales info  z www a ja od chinczyka ktory handluje tym zlomem, cena dla mnie jest duzo nizsza niz 170$ dostepne od reki.

Data: 2010-08-23 21:25:33
Autor: Street Fighter
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
Użytkownik konieczko napisał:
blokuje przy
okazji update software.

No fajnie, czyli w nowsze gry jak wyjda sobie nie pograsz ;)

Data: 2010-08-24 03:29:33
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-23 21:25, Street Fighter pisze:
Użytkownik konieczko napisał:
blokuje przy
okazji update software.

No fajnie, czyli w nowsze gry jak wyjda sobie nie pograsz ;)

Nie wiem czy wiesz ale inny MOD ktory nazywa sie infectus juz od dawna umozliwia wybor             firmware przy starcie systemu.

Data: 2010-08-24 10:44:08
Autor: kQr
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-24 03:29, konieczko pisze:
[...]

Taaa... ale nowe gry moga sprawdzac numer Firmware i sie nie uruchomia

WIem ze na XBOX wymuszaly instalacje NXE

Data: 2010-08-24 11:01:42
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-24 10:44, kQr pisze:
[...]

Dlatego mozna do kompletu zastosowac Infectusa. Z tym ze niestety z nowym firmware pewnie dongiel jailbreak przestanie dzialac.Juz nawet na allegdrogo ktos sie wystawil z cena jak za uzywana PS3.

Data: 2010-08-24 14:25:37
Autor: kQr
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-24 11:01, konieczko pisze:
[...]

Samemu nie mozna tego sciagnac i wgrac na USB? :D

Data: 2010-08-24 14:45:28
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-24 14:25, kQr pisze:
[...]

Sciagnac to mozna gacie z dupy.
:):)

Data: 2010-08-24 14:57:59
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
kQr pisze:
[...]

Pewnie już niedługo będzie można.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-08-24 15:06:46
Autor: kQr
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
W dniu 2010-08-24 14:57, Barteq (s.z.t.o.) pisze:
kQr pisze:
[...]

Az dziw, że jeszcze żaden nabywca dongla nie podzielil sie zawartoscia.

Data: 2010-08-24 15:18:00
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
kQr pisze:
[...]

Bo z tego co widzialem to siedzi tam procek ktorego zawartosc pamieci jest zabezpieczona przed odczytem. Wiec jak masz zamiar ja odczytac i podzielic sie zawartoscia ?

:):):)

Data: 2010-08-24 15:46:25
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
kQr pisze:
[...]

Skoro już pojawiają się chińskie klony, to pewnie nie będzie jakiś wielki problem.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-08-24 16:15:36
Autor: konieczko
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !

Skoro już pojawiają się chińskie klony, to pewnie nie będzie jakiś
wielki problem.

pzdr,
dex

To nie sa chinskie klony tylko towar wyprodukowany w chinach jak wiekszosc swiatowej produkcji.

Data: 2010-08-24 16:58:57
Autor: Street Fighter
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
[...]

A teraz inni hakerzy zlamia zabezpieczenie tych hakerow ;) i bedzie w sieci crack do cracka do ps3 ;)

Data: 2010-08-24 14:59:50
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Zlamane PS3 juz w sprzedazy !
kQr pisze:
[...]

Na Wii niby też są FW na płytce, ale sprawdzanie da się spokojnie pominąć. Inna sprawa, że konsola Nintendo jest kompletnie zhax0rowana.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com