Złamanie prędkościomierza

Data: 2011-09-06 11:14:44
Autor: WIADRO
Złamanie prędkościomierza
W dniu wtorek, 6 września 2011, 19:58:44 UTC+2 użytkownik Ramiel napisał:
Czy mo¿na obejœÌ wskazania prêdkoœciomierza i z³amaÌ go ?
http://www.youtube.com/watch?v=KQKZtjSU-- c&feature=related

jak widaÌ jest to mo¿liwe - ale nie mam pojêcia jak oni to obeszli - gdy wskazówka dochodzi do koùca (280 km/h) resetuje siê i wskazuje prêdkoœÌ np. 30 km/h - co daje 310 km/h

nie, wskazuje tylko i wyłącznie 30 co oznacza powyżej 280km/h prędkości licznikowej. nie sumuje się to ani pierwiastkuje

ten motocykl to zzr 1400 czy hayabusa ?

zzr1,4
obydwa wyjątkowo paskudne motocykle
"http://www.v10.pl/narzedzia/tapety,na,pulpit,kawasaki,zzr,1400,t133488.html"

"http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/moto/suzuki/hayabusa_1300_model_2008/hayabusa_2008_part_obrotomierz.jpg.html"

Data: 2011-09-06 20:16:56
Autor: Grzybol
Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości news:39fd3b85-c2
49-4d00-8c8b-8eabd23684e2@glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
nie, wskazuje tylko i wyłącznie 30 co oznacza powyżej 280km/h prędkości
licznikowej. nie sumuje się to ani pierwiastkuje

Weź teraz po naszemu to wytłumacz.

--
Grzybol

Data: 2011-09-06 11:29:52
Autor: WIADRO
W dniu wtorek, 6 września 2011, 20:16:56 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
Użytkownik "WIADRO" <wia...@gmail.com> napisał w wiadomości news:39fd3b85-c2
> [...]
> nie, wskazuje tylko i wyłącznie 30 co oznacza powyżej 280km/h prędkości
> licznikowej. nie sumuje się to ani pierwiastkuje

30 to 300 i tyle, wskazówka prędkości nie idzie dalej powyżej 30 mimo że obroty wzrastają z 10 na 11 tyś.
prędkościomierz dochodzi do 280, 290 i przeskakuje na 30 i tam sobie stoi. więc sugeruje jedynie że jest trzysta a co ponadto - nie wiadomo. i tak im średnia prędkość ze 30-40 km/h wychodzi

Data: 2011-09-06 20:34:41
Autor: Grzybol
3b-4125-91ae-afd8cdd648f9@glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
[...]

Nie widziałem nigdy takich cudów:)

--
Grzybol

Data: 2011-09-06 22:10:32
Autor: Ramiel
[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ale na koniec gdy jedzie drugi raz to wskazówka przesuwa się z 30 na 40 km/h - czyli nie stoi a koleś zasuwa jeszcze szybciej - jest to analogowy prędkościomierz a nie cyfrowy. W cyfrowym pewnie można by zrobić podobnie i zamiast  widzieć cały czas 299 km/h , byłoby np. 25 km/h  gdyby jechał 324 km/h.

Jak zwalnia to widać że wskazówka spada z 30 km/h do 0 i potem przeskakuje do 280 km/h i dalej spada.
 Czyżby producenci zzr dali prezent, a przy okazji są ok w sprawie umowy producentów motocykli o nie przekraczanie 299 km/h ?

Albo kolesie jakoś przerobili motocykl - dodatkowa moc i dodatkowe wskazania prędkości.

Ma ktoś w swoim moto takie cuda ?

Data: 2011-09-07 21:17:18
Autor: Marcin N
Użytkownik "Ramiel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j45uli$gvl$1@news.onet.pl...

[...]

===================

Po co tak kombinować? Gdyby chcieli, to by wyświetlali 3xx. Nic nie stoi na przeszkodzie.

Data: 2011-09-07 21:19:11
Autor: Arni
Marcin N pisze:

Po co tak kombinować? Gdyby chcieli, to by wyświetlali 3xx. Nic nie stoi na przeszkodzie.

ale nie chca bo sie juz dawno umówili, ze nie bedą podawac predkosci powyzej 300. by nie kusic.
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-09-08 09:22:52
Autor: Marcin N
Użytkownik "Arni"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j48g25$rr3$2@inews.gazeta.pl...

Marcin N pisze:

Po co tak kombinować? Gdyby chcieli, to by wyświetlali 3xx. Nic nie stoi na przeszkodzie.

ale nie chca bo sie juz dawno umówili, ze nie bedą podawac predkosci
powyzej 300. by nie kusic.

===============

Swoją drogą - nie dziwię się.  Nigdy w życiu nie jechałem 300 i mnie nie korci, ale umiem sobie wyobrazić, jak to jest niesamowicie szybko dla pojazdu poruszającego się na kołach.

Data: 2011-09-08 03:40:25
Autor: WIADRO
Złamanie prędkościomierza

Swojďż˝ drogďż˝ - nie dziwiďż˝ siďż˝.  Nigdy w ďż˝yciu nie jechaďż˝em 300 i mnie nie korci, ale umiem sobie wyobraziďż˝, jak to jest niesamowicie szybko dla pojazdu poruszajďż˝cego siďż˝ na koďż˝ach.

nic szczególnego , trzęsie i wieje trochę bardziej licznikowe 335 a w rzeczywistości nawet 300 nie przekroczyłem.

Data: 2011-09-08 13:57:26
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-09-08 12:40, WIADRO pisze:

Swojďż˝ drogďż˝ - nie dziwiďż˝ siďż˝.  Nigdy w ďż˝yciu nie jechaďż˝em 300 i mnie nie
korci, ale umiem sobie wyobraziďż˝, jak to jest niesamowicie szybko dla
pojazdu poruszaj�cego si� na ko�ach.

nic szczególnego , trzęsie i wieje trochę bardziej
licznikowe 335 a w rzeczywistości nawet 300 nie przekroczyłem.

Dobrze jest coś takiego przećwiczyć na autostradzie z Belgii do Paryża. Tam obok autostrady prowadzą tory TGV można się pościągać ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-10 19:41:15
Autor: marider
W dniu 2011-09-08 13:57, The_EaGle pisze:
W dniu 2011-09-08 12:40, WIADRO pisze:

Swoj� drog� - nie dziwi� si�. Nigdy w �yciu nie jecha�em
[...]

299 mozna zobaczyc i w Polszy mimo ze to nawet nie 270 "w realu". Wiadro ma racje - "nic szczegolnego"..

Pzdr
PS: zakretasy na poludniu i tak sa fajniejsze :)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-09-13 21:28:14
Autor: Songoku
Złamanie prędkościomierza

299 mozna zobaczyc i w Polszy mimo ze to nawet nie 270 "w realu". Wiadro
ma racje - "nic szczegolnego"..

to ile cza jechać zeby bylo czysta? :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-13 13:01:17
Autor: WIADRO
W dniu wtorek, 13 września 2011, 21:28:14 UTC+2 użytkownik Songoku napisał:
> 299 mozna zobaczyc i w Polszy mimo ze to nawet nie 270 "w realu". Wiadro
> ma racje - "nic szczegolnego"..

to ile cza jechać zeby bylo czysta? :)

ponad 340 moim zdaniem , poślizg tylnego koła to ponad 10% przy tej prędkości a mierzone to jest na wale silnika, dodając marne opony, nawierzchnie i lekki wiatr myślę że koło 350 licznikowe to 300 realne

Data: 2011-09-14 06:36:49
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-09-13 22:01, WIADRO pisze:
[...]

Max błąd prędkościomierza wg homologacji to 5% + 8km/h oczywiście in plus.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-14 09:21:23
Autor: Arni
The_EaGle pisze:

Max błąd prędkościomierza wg homologacji to 5% + 8km/h oczywiście in plus.

błąd w odniesieniu do napędu. A poslizg na przyczepnosci juz sie pod to nie łapie

Data: 2011-09-14 18:37:57
Autor: Sir Piernik
Złamanie prędkościomierza
WIADRO pisze:
....>8
> [...]

a mierzone to jest na wale silnika, dodając marne opony, nawierzchnie i lekki wiatr
> myślę że koło 350 licznikowe to 300 realne

Temat walkowany do obrzydzenia - rowerowy licznik "SIGMA" chodzi ponad 300, napedzany z przedniego kola wiec bez poslizgu a dokladnosc? Do 1 cyfry wyswietlanej.
Stosowane i sprawdzone! (tyle ze 300 to bandzior nie poleci :( )

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-09-15 08:08:11
Autor: AZ
On 2011-09-14, Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ktory model Sigmy dziala >300?

--
Artur

Data: 2011-09-15 20:19:32
Autor: Sir Piernik
Złamanie prędkościomierza
AZ pisze:
....>8
Ktory model Sigmy dziala>300?

Cholera wie, nie chce mi sie isc do garazu :)
W sklepie rowerowym byl "symulator" - kolko z dziecinnego rowerka z impulsatorem i podstawkami do roznych licznikow.
Recznie dalo sie napedzic toto do jakichs 30 km/h ale po zaprzyjaznieniu sie z panem sprzedawca, przy pomocy duzego roweru ktorego kolo przytknalem do symulatora, krecac pedalem rozpedzilem toto wlasnie do ponad 300. Wszystkie SIGMy ktore byly w sklepie (chyba 3-4 sztuki) "zdaly". Wybralem najtansza :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-09-13 13:42:25
Autor: Markowski
On 8 Wrz, 13:57, The_EaGle <e...@jss.com> wrote:

Dobrze jest coś takiego przećwiczyć na autostradzie z Belgii do Paryża.
Tam obok autostrady prowadzą tory TGV można się pościągać ;)

Wątpię. Po pierwsze primo we Francji jakieś tam ograniczenia prędkości
nawet na autostradach obowiązują i podejrzewam, że videoradiowozy
najczęściej kursują tam, gdzie ludzi najczęściek korci :-).
 A w Niemczech na odcinkach autostrady Frankfurt-Kolonia, wzdłuż
której jedzie szybka kolej ICE specjalnie porobili ograniczenia w
miejscach , gdzie można zobaczyć pociąg, żeby się nie ścigać. Trochę
mi to zajęło zanim wykumałem po kiego grzyba na takiej ładnej prostej
- i to z górki - dają 120km/h. To samo dotyczy odcinka autostrady koło
Frankfurtu, który tak przypadkiem znajduje się równolegle do ścieżki
podejścia samolotów do lądowania. Zarówno z samolotu jak i z
autostrady - widok zajebisty, ale się nie pościgasz.

Markowski
VFR800Fi, co na Autobahnach niejedne gumy zjadła.

Data: 2011-09-17 18:02:49
Autor: Tytus z domQ
Złamanie prędkościomierza
Siemka
*** "WIADRO"
nic szczególnego , trzęsie i wieje trochę bardziej
licznikowe 335 a w rzeczywistości nawet 300 nie przekroczyłem.

Polecam A1 Lodz -Piotrkow - fragment przed polaczeniem z gierkowka.
Tam testowalem swoje FZR jak i 10 KJ-a. Jedno i drugie doszlo do konca licznika
Fajny osloniety kawalek drogi
--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-09-18 21:54:49
Autor: AZ
On 2011-09-17, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Polecam A1 Lodz -Piotrkow - fragment przed polaczeniem z gierkowka.
Tam testowalem swoje FZR jak i 10 KJ-a. Jedno i drugie doszlo do konca licznika
Fajny osloniety kawalek drogi

Po co? W Wawie jest S8, ale byc moze luk... zakrety za ciasne??

--
Artur

Data: 2011-09-19 22:07:21
Autor: PawelK vel Pablo
Złamanie prędkościomierza
Dnia 260 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

Siemka
*** "WIADRO"
[...]

To tam wręczają kwitki za średnią prędkość między bramkami ? :P
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-09-20 07:06:22
Autor: Tytus
Złamanie prędkościomierza
Siemka

*** PawelK vel Pablo
To tam wręczają kwitki za średnią prędkość między bramkami ? :P

Z tego co wiem polskie prawo nie umozliwia tego sposobu pomiaru
predkosci. Ale byc moze sie myle.
Nie zyjemy w Norwegii jak na razie...

Data: 2011-09-21 11:35:34
Autor: marider
Złamanie prędkościomierza [OT]
W dniu 2011-09-20 16:06, Tytus pisze:
Nie zyjemy w Norwegii jak na razie...

Fakt, wyprzedza nas nawet Uganda i Burkina Faso ( http://tinyurl.com/6a5mqrr ) ...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-09-21 11:58:52
Autor: PawelK vel Pablo
Złamanie prędkościomierza
Dnia 263 roku bieżącego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

Siemka

*** PawelK vel Pablo

Taaaak???

http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Odcinkowy-pomiar-predkosci-na-A1-dzialal-tydzien,wid,13633535,wiadomosc.html

i krótsza wersja linku:

http://skocz.pl/dcwqe

Data: 2011-09-21 09:49:45
Autor: Tytus
Złamanie prędkościomierza
Siemka

*** PawelK vel Pablo
Taaaak???

Tak - nie istnieje prawo umozliwiajace karanie na podstawie takiego
pomiaru.
Bo zeby kogos ukarac na podstawie takiego pomiaru trzeba bedzie
zmienic ustawe.
I zaden narodowy eksperyment tego nie zmieni. Ehhh ukrainskie drogi...
Tyle teorii - a w praktyce roznie moze byc - bo to raczej petent musi
udowodnic ze nie jest wielbladem.
Pare dni temu mialem zatrzymany przez policje dowod rej za brak tablic
wyrozniajacych na 5 metrowej lawecie o DMC 2200 kg.
I cala komenda szla w zaparte ze slusznie

Data: 2011-09-21 10:38:33
Autor: masti
Złamanie prędkościomierza
Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 11:58:52 +0200 osobnik zwany PawelK vel
Pablo wystukał:

[...]

i kierowcy powinni te mandaty odrzucić. Ciekawe jaką podstawę prawną podadzą.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-21 13:42:50
Autor: Jasio
Złamanie prędkościomierza
masti <gone@to.hell> napisała rzekomo news:j5cer9$hfk$2news.onet.pl
[...]

I skad zarzadcy autstrady wezma homologacje/legalizacje urzadzenia _synchronizujacego_ zegary na obu bramkach..

Nie ma takiego czegos.

--
Jasio
etz vfr