Złapał Kozak Tatarzyna ...

Data: 2009-10-28 05:43:41
Autor: cirrus
Złapał Kozak Tatarzyna ...
# SLD przemeblowuje publiczny kanał informacyjny. Z TVP Info znikają prawicowi dziennikarze: Rafał Ziemkiewicz, Igor Zalewski i Grzegorz Pawelczyk - podaje Newsweek". Ale na tym nie koniec. Pracę w TVP2 mogą stracić też Jan Pospieszalski, Tomasz Terlikowski oraz Wojciech Cejrowski.
Karty w TVP rozdaje teraz Robert Kwiatkowski, który rządził telewizją publiczną za rządów SLD - twierdzi tygodnik. Były prezes wraca na Woronicza, a z pracą będą musieli pożegnać się "niewygoni" dla lewicy dziennikarze i publicyści. Na początek z anteny TVP Info znikną Rafał Ziemkiewicz oraz Igor Zalewski.
Nie dłużej niż do końca miesiąca ma zostać też Grzegorz Pawelczyk, choć zaledwie kilka tygodni temu został szefem serwisów TVP Info - podaje "Newsweek".
Czarne chmury zbierają się również nad prawicowymi publicystami "Dwójki". Ten kanał - według ostatniego politycznego rozdania na Woronicza - miał właśnie przypaść we władanie lewicy. Spokojnie spać nie mogą ani Jan Pospieszalski prowadzący "Warto rozmawiać" oraz "Pytanie na śniadanie", ani Grzegorz Górny i Tomasz Terlikowski z "Kwartetu teologicznego", ani nawet znany ze swych prawicowych sympatii i ciętego języka podróżnik Wojciech Cejrowski, prezentujący na antenie TVP2 cykl swoich filmów dokumentalnych pod tytułem "Boso przez świat".
Na Woronicza krążą słuchy, że dziennikarze ci będą podmienieni na tych "bardziej po linii" - dowiedział się "Newsweek". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hqzdd

--
stevep

Data: 2009-10-27 23:39:18
Autor: J-23
Złapał Kozak Tatarzyna ...
On 28 Paź, 05:43, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Jan Pospieszalski i Wojciech Cejrowski, nigdy ale to nigdy, nie
powinni miec swoich programow w TV panstwowej.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 10:45:17
Autor: Tomek
Złapał Kozak Tatarzyna ...
Jan Pospieszalski i Wojciech Cejrowski, nigdy ale to nigdy, nie
powinni miec swoich programow w TV panstwowej.

Bo prezentują niewygodne czasem poglądy? Rozumiem, że w tv mają być wyłącznie "jedynie słuszne" opinie? To już przerabialiśmy... A jak Ci brak innych, włącz sobie TVN albo Polsat. Tam jest jedyne źródło "prawdziwych" informacji i rzetelnych komentarzy. Pooglądaj sobie szkiełko kontaktowe, Olejnik... A w tvp możesz mieć Lisa za ulubieńca. I już wszystko będzie cacy.
To tak jak z tłumaczeniem rządu w sprawie korupcji - jakby nie rozdmuchanie spraw, to by ich nie było... (to takie tłumaczenie dla inteligentnych inaczej...)
Tomek

Data: 2009-10-28 06:27:40
Autor: J-23
Złapał Kozak Tatarzyna ...
On 28 Paź, 10:45, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
> [...]

To tak jak z tłumaczeniem rządu w sprawie korupcji - jakby nie rozdmuchanie
spraw, to by ich nie było... (to takie tłumaczenie dla inteligentnych

Bo prezentuja poglady przesycone religijnoscia katolicka.
Cechuje ich brak tolerancji, ksenofobia i zasciankowosc.
Obaj, nadaja sie moze do TV Trwam, ktorej nie ogladam z reszta.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 15:51:02
Autor: Karol
Złapał Kozak Tatarzyna ...
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Bo prezentuja poglady przesycone religijnoscia katolicka.
Cechuje ich brak tolerancji, ksenofobia i zasciankowosc.
Obaj, nadaja sie moze do TV Trwam, ktorej nie ogladam z reszta.

taaak, rzeczywiscie prezentuja poglady niezgodne z tymi lansowanymi przez antypolska Gazete Wyborcza, ktora jako ewidentny kon trojanski w Polsce,
powinna byc zdelegalizowana.

Poglady ktore rozpowszechnia tak nachalnie Adas maja sie nijak do tych ktore sa lansowane np. w Kanadzie czy USA. Poglady Adasia & spolka (czytaj: antypolskie specsluzby)z GW-na sa typowe dla kretow ktorych celem jest rozwalenie i zdemoralizowanie,
spoleczenstwa, a nastepnie jego totalne zniewolenie.

Czlowiek ktory popiera tego typu dzialania, nie jest na pewno zainteresowany
wzmocnieniem panstwa polskiego.

Data: 2009-10-28 16:33:21
Autor: Tomek
Złapał Kozak Tatarzyna ...

Bo prezentuja poglady przesycone religijnoscia katolicka.
Cechuje ich brak tolerancji, ksenofobia i zasciankowosc.
Obaj, nadaja sie moze do TV Trwam, ktorej nie ogladam z reszta.

Oglądam czasem obu. Cejrowski czasem coś palnie, ale nie politycznego, a raczej obyczajowego i niezmiernie rzadko (mam na myśli jego cykl Boso przez świat). Raczej w kategorii humoru. Więc nie wiem skąd wniosek o wywalenie go.
Pospieszalski dobrze prowadzi programy, można by mieć jakieś tam zastrzeżenia do doboru gości, ale w końcu zaprasza ludzi takich, których inni nie zapraszają. I co ciekawe - gdy czytam o krytyce jego programów słyszę albo same ogólniki albo jakieś osobiste przytyki nie mające nic wspólnego z meritum jego programów. Tak jakby jego przeciwnikom nie starczało argumentów merytorycznych.
No i nie słyszałem o jakichś wpadkach w jego programach - manipulacjach takich jak przynajmniej 2 razy zdarzyło się w tym programie Sekielskiego i Morozowskiego. Z reguły dyskutanci Pospieszalskiego walczą na argumenty, a nie krzyki i to mi się bardzo podoba. W porównaniu z innymi dyskusjami (a raczej pyskówkami) te jawią mi się jako szczyt kultury.
T.

Data: 2009-10-28 19:43:50
Autor: jadrys
Złapał Kozak Tatarzyna ...
cirrus pisze:
[...]

Brawo, tylko przyklasnąć! Może w końcu TVP zrobi sie telewizją do oglądania.

Data: 2009-10-28 11:51:28
Autor: Antenka
Złapał Kozak Tatarzyna ...
On 28 Paź, 19:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]
> stracić też Jan Pospieszalski, Tomasz Terlikowski oraz Wojciech Cejrowski.

Brawo, tylko przyklasnąć! Może w końcu TVP zrobi sie telewizją do

:-((

Antenka

Złapał Kozak Tatarzyna ...