Złapałem gumę trzeci raz w tym samym miejscu

Data: 2011-03-04 12:00:10
Autor: Tomasz Minkiewicz
Złapałem gumę trzeci raz w tym samym miejscu
On Fri, 4 Mar 2011 02:53:52 -0800 (PST)
Rowerex <rowerex@op.pl> wrote:

Znów dzisiaj złapałem gumę, trzeci raz z rzędu praktycznie w tym samym
miejscu! Zastanawia mnie jak temu zapobiec?

Unikając tego miejsca? :)

--
Tomasz Minkiewicz

Data: 2011-03-04 04:22:19
Autor: Rowerex

Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
> Znów dzisiaj złapałem gumę, trzeci raz z rzędu praktycznie w tym samym
> miejscu! Zastanawia mnie jak temu zapobiec?

Unikając tego miejsca? :)

Problem w tym, że lubię tę trasę i trochę trudno go ominąć :-) Nie
mogę tylko pojąć, dlaczego tylko tam uchodzi mi powietrze - odcinek na
którym się to zdarza to ok 1km i niczym szczególnym się nie wyróżnia,
a trasa ma kilkadziesiąt km....

Co ciekawe, dzisiaj pompowałem koło 4 razy, przy czym czwarty raz był
już parę kilometrów za tym feralnym miejscem i po tym czwartym
pompowaniu w cudowny sposób powietrze przestało uchodzić - czyżbym
wówczas przekroczył granicę magicznej strefy? ;-)

Może jakieś zaklęcia by pomogły, odprawienie modłów czy cuś? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-03-04 13:32:45
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
"Rowerex" <rowerex@op.pl> wrote in message news:7fd88627-870e-4c4b-b335-335f85abcfbdu3g2000vbe.googlegroups.com...

Może jakieś zaklęcia by pomogły, odprawienie modłów czy cuś? ;-)

Ja bym w takiej sytuacji zmienil wentyl na calkowicie a nie czasami sprawny :-)

bydle

Złapałem gumę trzeci raz w tym samym miejscu