Złapali mnie na fotoradar :(

Data: 2009-03-03 21:53:35
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
Jadę sobie dzisiaj w terenie niezabudowanym, przede mną auto toczy się 80 km/
h, wyprzedziłem je i w tym momencie zauważyłem dopiero tablicę z terenem zabudowanym i dosłownie 5m za nią fotoradar na trójnogu, a w krzakach cywilne auto.  Brak słów, dosłownie jakieś 2 domki w lesie i nic więcej. Rozumiem, że można stawiać fotoradary w niebezpiecznych miejscach, przy przejściach dla pieszych, czy w pobliżu szkół. Ale stawianie fotoradaru na przelotowej trasie 5m za znakiem to już zwykłe sqr*****stwo. Widać, że kryzys i chyba chcą zarobić trochę kasy. Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać drugie auto za mną, ale pewnie tłumaczenie, że dopiero co wyprzedziałem i nie zauważyłem znaku z terenem zabudowanym pewnie nic nie da :( Kiedy mogę się spodziewać listu i trzeba pojechać wtedy na nabliższą komendę policji, na tą, gdzie namierzyli mnie? Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde, jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie pare stówek do zapłacenia :(

Data: 2009-03-03 23:00:42
Autor: Cavallino
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "bartas" <barteks2.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Czyli standard w Polsce.

Data: 2009-03-04 10:31:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Złapali mnie na fotoradar :(
Cavallino wrote:
[...]

jakoś jeszcze nigdy na takie kwiatki nie trafilem .. a jeżdze nie mało.

Coś mi sie zdaje, ze 90% takich opowieści to samousprawiedliwianie sie..
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-04 13:48:07
Autor: atman
Złapali mnie na fotoradar :(

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:golhq0$h69$1inews.gazeta.pl...

jakoś jeszcze nigdy na takie kwiatki nie trafilem .. a jeżdze nie mało.

   Kolego ja widywałem trójnóg w lesie przykryty
   gałęziami świerkowymi i 2 kolesi w kapokach pilnujacych aparatu.
   Zwykła droga dozwolone 90 km/h do najbliższych zabudowań z 10 km.

Data: 2009-03-04 15:50:48
Autor: J.F.
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "atman" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości news:goltbe$dvd$1news.wp.pl...
[...]

Ale nie ma obowiazku byc wyeksponowany.

  Zwykła droga dozwolone 90 km/h do najbliższych zabudowań z 10 km.

No i od ilu wystawiali mandaty, bo za 100 to by sie chyba nie oplacilo.

A ja widzialem FR w srodku wsi na poboczu jezdni i bez zadnego ukrycia.

Pierwsze skojarzenie: policja, zwolnic.
Drugie skojarzenie: ee, gosc truskawki sprzedaje [siedzial na krzeselku], przyspieszyc.
Trzecie skojarzenie przychodzi za pozno :-)

J.

Data: 2009-03-04 18:16:08
Autor: Artur Maślag
Złapali mnie na fotoradar :(
J.F. pisze:
(...)
Ale nie ma obowiazku byc wyeksponowany.

To prawda :)

No i od ilu wystawiali mandaty, bo za 100 to by sie chyba nie oplacilo.

Też nie sądzę, by to było na 100 :)

[...]

Cóż, pomysłowość nie ma granic, albo człowiek nie reaguje na rzecz
wręcz oczywistą :) Dwa numery z polskich dróg - gdzieś na gierkówce
w okolicach Piotrkowa (chyba) - na poboczu polonez z otwartą klapą,
i siedzący w środku smerf z suszarką - na oczach. Do końca człowiek
nie "wyczaił", że to policja :). Drugi gdzieś na siódemce przed
Płońskiem (od strony DC) - na głębszym poboczu pootwierane bagażniki,
sprzedają jakieś jabłka czy inną cebulę :) Kolejny też z otwartym
bagażnikiem i "stojaczkiem" do sprzedaży :) Człowiek reaguje dopiero
jak minie i zobaczy, że to radiowóz :) W Czechach ostatnio długo się
zastanawiałem co to stoi na trójnogu na poboczu E67 - jak minąłem
i zobaczyłem radiowóz to już wiedziałem :)

Data: 2009-03-04 21:31:14
Autor: Alex81
Złapali mnie na fotoradar :(
In article <gomd13$m9h$1@inews.gazeta.pl>, futrzak@polbox.com says...
[...]
Tomaszów. Niedawno robili ten sam numer z Octavią kombi :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-04 22:20:34
Autor: Artur Maśląg
Złapali mnie na fotoradar :(
Alex81 pisze:
(...)
Tomaszów. Niedawno robili ten sam numer z Octavią kombi :)

Cóż, najwyraźniej działa :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-04 20:47:07
Autor: lukasz
Złapali mnie na fotoradar :(
Kuba (aka cita) napisał(a):

Czyli standard w Polsce.

jakoś jeszcze nigdy na takie kwiatki nie trafilem .. a jeżdze nie mało.

Coś mi sie zdaje, ze 90% takich opowieści to samousprawiedliwianie sie..

zjazd z trasy S1 na Jaworzno, po okolo 150m drogi dwupasmowej i zwezki na jeden pas jest znak koniec terenu zabudowanego, no wiec zmiana z 50 na 90km.

Doscy czesto policja doslownie rowno z tym znakiem chowa w pobliskich krzakach fotografa.

Jako ze miejscowy i obeznany z lokalnymi sztuczkami to zdejcia jeszcze nie dostalem. :)

ciekawi mnie tylko fakt ze za trojnogiem pareset metrow dalej zawsze stoi radiowoz, czy jest mozliwe ze po zmierzeniu predkosci informacja odrazu trafia do innego urzadzenia umieszczonego pareset metro i policja od razu wrecza bilecik ??

moze odbiegam troche w przyszlosc, ale wole sie zapytac niz badac doswiadczalnie :)

pzdrw,

Data: 2009-03-04 21:09:59
Autor: Marek Tomczyk
Złapali mnie na fotoradar :(
lukasz wrote:

[...]

Dokładnie jest tak jak mówisz. Często taki obrazek można zobaczyć w Rumii. --
Pozdrawiam
MT
Nissan s14 & Corolla e12

Data: 2009-03-04 15:45:52
Autor: J.F.
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gok9ac$7ph$1news.onet.pl...
[...]

No nie wiem, nie wiem.

IMO standardem w Polsce jest:
a) brak FR [jeszcze mnie zaden nie ustrzelil]
b) pusty slupek - a one wcale nie stoja 5m za znakiem, przynajmniej nie wszystkie.
c) przenosne z bardzo rzadka ustawiaja i roznie

J.

Data: 2009-03-04 22:52:39
Autor: Cavallino
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

c) przenosne z bardzo rzadka ustawiaja i roznie

Ale jak już ustawiają to właśnie w takich miejscach.

Data: 2009-03-05 10:09:00
Autor: J.F.
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gomt78$60o$1news.onet.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
c) przenosne z bardzo rzadka ustawiaja i roznie

Ale jak już ustawiają to właśnie w takich miejscach.

No nie wiem - bardzo rzadko je widuje, a tych pare razy to jednak w innych miejscach ..

J.

Data: 2009-03-05 10:36:07
Autor: Cavallino
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goo4r0$1v4$1news.onet.pl...
[...]

A ja jeśli je widuję to właśnie w takich.

Data: 2009-03-03 23:06:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Złapali mnie na fotoradar :(
bartas pisze:

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde, jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie pare stówek do zapłacenia :(

Witaj. Policja Cię zaprosi na rozmowę zapewne. Z policją nie pogadasz, bo mają taryfikator i wszystko w dupie.

Jedynie pozostaje nie przyjąć mandatu i w sądzie wytłumaczyć jaka była sytuacja, gdzie stał radar, że generalnie nie dostajesz mandatów, że biedny student. Oczywiście nie ma gwarancji, że się przychylą.

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-03-04 00:16:41
Autor: venioo
Złapali mnie na fotoradar :(
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
bartas pisze:

[...]

Jak dobrze pojdzie (ale do tego trzeba sie solidnie przygotowac merytorycznie i mowe napisac sobie na kartce i przecwiczyc wyrazanie skruchy - tylko nie mozna robic ewidentnie z sedziego debila, bo to nie przejdzie) to sad uzna Cie winnym ale skaze na nagane od sadu i umorzy koszty sadowe (bo student, dzisiaj czasy takie, ze studia drogie, sam zarabia na nie, a studia drogie, itp.).
Lub mozesz skorzystac z tzw. instytucji "dobrowolnego poddania sie karze" i wtedy na pierwszej rozprawie przyznajesz sie, ze przekroczyles, przedstawiasz obiektywnie warunki dlaczego do tego doszlo, dodajesz sowje 3 grosze, ze student biedny itp. i dobrowolnie chcesz poddac sie karze w wysokosci X pln. I tu podajesz jakas rozsadna kwote jaka jestes w stanie zaplacic (np.100PLN) lub pare godzin prac spolecznych w np. swietlicy dla dzieci z rodzin niedostosowanych spolecznie.

venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung
Białe Mondeo 1.8 16V +LPG +PMS

Data: 2009-03-04 08:30:45
Autor: J.F.
Złapali mnie na fotoradar :(
On Tue, 03 Mar 2009 23:06:18 +0100,  Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Jedynie pozostaje nie przyjąć mandatu i w sądzie wytłumaczyć jaka była sytuacja, gdzie stał radar, że generalnie nie dostajesz mandatów, że biedny student. Oczywiście nie ma gwarancji, że się przychylą.

I sad sie przychyli i zamiast 200zl bedzie 100 plus 80 zl kosztow ..

Data: 2009-03-03 23:12:21
Autor: Przemysław Bernat
Złapali mnie na fotoradar :(
Dnia Tue, 3 Mar 2009 21:53:35 +0000 (UTC), bartas napisał(a):

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde, jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie pare stówek do zapłacenia :(

Jak wezwą Cię na komisariat, to się popłacz. Tak porządnie spłacz się
policjantowi: wiesz łzy, szloch itp. Może zrobi mu się żal Ciebie i
dostaniesz tylko pouczenie. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-03-03 22:27:38
Autor: Dman-666
Złapali mnie na fotoradar :(
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:1u0whj0v6rlmg$.1i8clqouf3216.dlg40tude.net ! Pewnie kiero jakis,
ten Przemysław Bernat . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
uszy:
Jak wezwa Cię na komisariat, to się popłacz. Tak porządnie spłacz się
policjantowi: wiesz łzy, szloch itp. Może zrobi mu się żal Ciebie i
dostaniesz tylko pouczenie.

Tudziez jak trafi na "tfardziela" to numer ze "znizka na ligitke studencka" tez czasami dziala ;)
Powodzenia w negocjacjach dla kolegi ustrzelonego.

--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

Data: 2009-03-03 23:34:03
Autor: Beniok
Złapali mnie na fotoradar :(
Albo sie uprzyj że ty jesteś jeszce przed znakiem i wtedy 90 możesz i że w momencie minięcia znaku hamowałeś.
Zależy jaka fota przyjdzie

Data: 2009-03-03 23:41:34
Autor: Bartas_M5
Złapali mnie na fotoradar :(
Jak mija znk ma juz jechac 50, a nei dopiero hamować;)

Data: 2009-03-04 08:16:41
Autor: Jacek
Złapali mnie na fotoradar :(
jak trafisz na policjanta płci żeńskiej i sie popłaczesz to dostaniesz "z górnej półki" ;-)
Jacek

Data: 2009-03-04 21:05:07
Autor: Tomasz Nowicki
Złapali mnie na fotoradar :(
Dnia Wed, 4 Mar 2009 08:16:41 +0100, Jacek napisał(a):

jak trafisz na policjanta płci żeńskiej i sie popłaczesz to dostaniesz "z górnej półki" ;-)
Jacek

A jak na geja, to ma zapewnione pocieszanie do rana...

T.

Data: 2009-03-04 22:01:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Złapali mnie na fotoradar :(
Tomasz Nowicki pisze:
[...]

A czy geje mogą pracować w Policji? Chyba Czarek Pazura coś kiedyś w tym temacie udowadniał. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-04 08:29:10
Autor: J.F.
Złapali mnie na fotoradar :(
On Tue, 3 Mar 2009 23:12:21 +0100,  Przemysław Bernat wrote:
[...]

Albo trafi na takiego co nie lubi studentow i uslyszy "to teraz bedziesz pan jezdzil rowerem" :-)

J.

Data: 2009-03-04 00:04:01
Autor: Marcin
Złapali mnie na fotoradar :(
Komenda Twoja rejonowa - tam przyjdą papiery...

A obywatelską postawą i skruchą możesz jedynie wywalczyć dolne widełki taryfikatora (które przy przekroczeniu o 40 km i tak ciut walną po kieszeni :(

Pouczenia na komendzie raczej nie wywalczysz :(

Możesz jeszcze mieć szczęscie i fotka mogła im nie wyjść....

M.

Data: 2009-03-04 00:22:29
Autor: Grzegorz Prędki
Złapali mnie na fotoradar :(

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde, jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie pare stówek do zapłacenia :(

Poki co sie nie przejmowac. Swego czasu w moim miescie ustawiali sie w roznych dziwnym miejscach z przenosnym fotoradarem. Na pewno kilka razy przejechalem kolo niego 20-30km/h wiecej niz ograniczenie i nic nie przyszlo.

Data: 2009-03-04 00:27:42
Autor: Marek Tomczyk
Złapali mnie na fotoradar :(
bartas wrote:

Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną, ale pewnie tłumaczenie, że dopiero co wyprzedziałem i
nie zauważyłem znaku z terenem zabudowanym pewnie nic nie da :(

Jak są dwa auta na fotce to zdaje się takie zdjęcia z automatu odpadają.

MT

Data: 2009-03-04 07:51:38
Autor: vpw
Złapali mnie na fotoradar :(

Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol-ktory-nie-lubi-spamu@chelm.gda.pl> napisał w wiadomości news:gokecn$407$1news.telbank.pl...
bartas wrote:

[...]

I tu jest wyjaśnienie. Wiązka fotoradaru jest tak ustwiona, że nie można określić bezspornie, które auto namierzała. Ty mogłeś od długiego czasu wyprzedzać auto obok ciebie i w chwili zauważenia znaku terenu zabudowanego już miałeś przepisową prędkość. Z tego co wiem - takie foty idą na przemiał.

--
vpw

Data: 2009-03-04 10:22:33
Autor: elmer radi radisson
Złapali mnie na fotoradar :(
vpw wrote:

[...]

Jesli napisal ze na fotce bedzie widac drugie auto za nim bo dopiero co
wyprzedzal, to podejrzewam ze mozna sie pokusic o stwierdzenie, ze tego
auta nie bedzie widac. A jesli bedzie nawet widac - to liczy sie to
zeby to drugie nie bylo *OBOK*. Zreszta, takie FR jak Multanova
posiadaja wsparcie do okreslenia ze pojazd z danej czesci kadru zostal
faktycznie zmierzony.

--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-03-04 00:30:30
Autor: Wild Root
Złapali mnie na fotoradar :(
 W poście <gok8sv$em9$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

[...]

Nie konfabulujesz trochę?

--
Wild Root

Data: 2009-03-04 08:02:00
Autor: Massai
Złapali mnie na fotoradar :(
Wild Root wrote:

> [...]

> się 80 km/ h, wyprzedziłem je i w tym momencie zauważyłem dopiero
> tablicę z terenem zabudowanym i dosłownie 5m za nią fotoradar na

Nie wiem czy on konfabuluje, ale w Wawie jest takie miejsce, na wlocie
z Radzymina, zaraz za centrum M1, że się zaczyna teren zabudowany, i 5
metrów za znakiem jest jeden krzak - i w tym krzaku siedzą z
fotoradarem.

Kumpel się z tego wybronił w sądzie, własnie tym że w momencie robienia
fotki był 5 metrów przed znakiem więc jeszcze poza terenem zabudowanym,
i żeby go cmoknęli, policjanci próbowali "no, ale przecież by pan nie
wyhamował do znaku"... na szczęscie sędzia był normalny, i kazał im to
udowodnić... odpuścili...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-04 09:53:58
Autor: pluton
Złapali mnie na fotoradar :(

[...]

Na wiosne przejade sie tam z piłą, i juz nie bedzie krzaczka :)

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-04 12:15:37
Autor: Massai
Złapali mnie na fotoradar :(
kogutek wrote:

Wild Root wrote:

> [...]

przecież by pan nie wyhamował do znaku"... na szczęscie sędzia był
normalny, i kazał im to udowodnić... odpuścili...

Ani trochę ;-)
Siedziałem jako pasażer wtedy - i potem zeznawałem w sądzie.

Oni zresztą tam bardzo często stoją.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-04 14:00:44
Autor: inz.mamon
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000002a2.49ae534cnewsgate.onet.pl...
Nie konfabulujesz trochę?

Nic z tych rzeczy... ja jechałem z nimi na tylnym siedzeniu... ;>

Data: 2009-03-04 17:45:40
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Złapali mnie na fotoradar :(
inz.mamon pisze:
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000002a2.49ae534cnewsgate.onet.pl...
Nie konfabulujesz trochę?

Nic z tych rzeczy... ja jechałem z nimi na tylnym siedzeniu... ;>

inż. mamon tez była kobietą? w dodatku matka?

Data: 2009-03-05 00:24:33
Autor: ania
Złapali mnie na fotoradar :(

Użytkownik "Massai"

[...]

no ok - zaczyna sie teren, a po co stoja miski zaraz pod znakiem koniec terenu - znak jest juz faktycznie poza zabudowaniami i za znakiem sa juz szczere pola?
stoja, bo lapia na radar gosci 50-100m przed koncem tego terenu, a tam wolno tylko 50 km/h do 23:-)
to taki rodzaj prewencji sluzacy zatykaniu dziury w budzecie i niestety trzeba sie w tym roku nastawic glownie wlasnie na taki jej rodzaj

--
ania

Data: 2009-03-05 01:59:41
Autor: Wild Root
Złapali mnie na fotoradar :(
 W poście <gon2jm$4h7$1@alfa.ceti.pl>
 m.in. przeczytać można:

stoja, bo lapia na radar gosci 50-100m przed koncem tego terenu, a tam
wolno tylko 50 km/h do 23:-)

Ja się zgadzam, że niektóre ograniczenia są w Polsce absurdalne, zgadzam się
z tym, że często "obszarem zabudowanym" znakuje się łąki, lasy i bagna.
Możemy się z takim stanem nie zgadzać i jeśli chcemy coś zmienić, możemy w
ramach inicjatywy społecznej (tak się to chyba nazywa) próbować zmienić
prawo, na podstawie którego te durne ograniczenia są ustawiane. Ale w
żadnym wypadku nie zwalnia nas to z przestrzegania obowiązującego prawa.
Więc jeśli ktoś daje się złapać na FR lub VR to może mieć pretensje tylko i
wyłącznie do siebie. ps. sam mam 8 pkt. :)

--
Wild Root

Data: 2009-03-05 10:35:43
Autor: Cavallino
Złapali mnie na fotoradar :(
Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:

[...]

To Twoja opinia.
Moja jest inna - nieposłuszeństwo obywatelskie, to zdecydowanie lepsza forma protestu, a i jak widać od lat stosowana nagminnie.
A że nasi rządzący lud (czyli swoich wyborców i ich zdanie) mają gdzieś, to i jej rezultaty są dokładnie takie same jak innej inicjatywy.

Data: 2009-03-05 14:21:47
Autor: kamil
Złapali mnie na fotoradar :(

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:goo6dk$6sn$1news.onet.pl...
[...]

Od lat do niczego nie doprowadzila poza jednym z najwyzszych w europie odsetkiem smierci na drogach, wiec do dupy z ta twoja skutecznoscia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-04 00:35:02
Autor: perszing
Złapali mnie na fotoradar :(
bartas pisze:

5m za znakiem to już zwykłe sqr*****stwo. Widać, że kryzys i chyba chcą zarobić trochę kasy.

Dzisiaj widzialem jak trzech ze SM ostro w aucie notowalo w notesikach jakby jakiegos natchnienia dostali. Troche wygladalo to smiesznie i troche zalosnie. Pewnie maja zlecenie i jezdza po kraku spisywac zle parkujacych, gdzie sie da. W tym miejscu pod AGH jeszcze ich nie widzialem. Jutro popatrze czy byl tam zakaz postoju.

Z prewencja nie ma to nic wspolnego, biora kase bo moga.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-04 07:53:18
Autor: vpw
Złapali mnie na fotoradar :(

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:goke0f$kr3$1news.onet.pl...
bartas pisze:

[...]

Musi się coś dziać. Wczoraj w Wwie chyba ze 3 SM-y z fotoradarami rozstawionymi kosiło a ilość patroli łapiących źle parkujących była zatrważająca. Może się boją, że jak policja - skończy się jeżdzenie furkami i patrole piesze zostaną?

--
vpw

Data: 2009-03-04 00:36:06
Autor: arek
Złapali mnie na fotoradar :(
On 3 Mar, 22:53, "bartas" <barteks2.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jadę sobie dzisiaj w terenie niezabudowanym, przede mną auto toczy się 80 km/
h, wyprzedziłem je i w tym momencie zauważyłem dopiero tablicę z terenem
zabudowanym

Slepemu dali prawo jazdy? Rozumiem wyprzedzac tira i przegapic
znak, ale jakby to byl tir, to bys to napisal.

i dosłownie 5m za nią fotoradar na trójnogu, a w krzakach cywilne
auto.  Brak słów, dosłownie jakieś 2 domki w lesie i nic więcej.

A w tych domkach mieszkaja tylko muchy i swierszcze.

[...]

A moze sie pomyliles? Moze nie byla to 'przelotowa' trasa?
Moze w polsce takich tras nie ma? Moze pora dorosnac do faktu,
ze rzeczywistosc jest taka, jak za oknem, a nie w tv.

Widać, że kryzys i chyba chcą
zarobić trochę kasy.

To swoja droga. Ale dupa jestes, bo zle jechales
i wina jest Twoja.

Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku.

Ile chciales wyprzedzac ten samochod? Godzine?
Albo wyprzedzales, albo robisz nas w konia.

Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną, ale pewnie tłumaczenie, że dopiero co wyprzedziałem i nie
zauważyłem znaku z terenem zabudowanym pewnie nic nie da :(

Przepis jest jasny - zabudowany, to jechac wolniutko.
Zadnych warunkow.
Tam ludzie mieszkaja do cholerci, uzmyslow sobie.

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde,
jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie
pare stówek do zapłacenia :(

Albo Cie stac na samochod, albo jezdzisz pociagami.
Albo jezdzisz normalnie (da sie, wbrew opiniom 'miszczow' kierownicy).

Data: 2009-03-04 04:34:10
Autor: arek.pp
Złapali mnie na fotoradar :(
On Mar 4, 9:36 am, arek <Arkadiu...@gmail.com> wrote:

Przepis jest jasny - zabudowany, to jechac wolniutko.
Zadnych warunkow.
Tam ludzie mieszkaja do cholerci, uzmyslow sobie.

W ogóle wychodzisz z mieszkania?
Przeciez chyba z połowa tych znaków jest ustawiana bezmyslnie...

Data: 2009-03-04 05:21:48
Autor: arek
Złapali mnie na fotoradar :(
On 4 Mar, 13:34, arek...@op.pl wrote:
> [...]

W ogóle wychodzisz z mieszkania?
Przeciez chyba z połowa tych znaków jest ustawiana bezmyslnie...

Wychodze, wyjezdzam i rodzine po kraju odwiedzam.
Wiecej widze bezmyslnych kierowcow, niz postawionych
znakow ograniczenia predkosci.

Data: 2009-03-04 15:05:48
Autor: Jacek
Złapali mnie na fotoradar :(
Za często patrzysz w lusterko;-)
Jacek

Data: 2009-03-04 21:23:02
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
arek <ArkadiuszD@gmail.com> napisał(a):
Albo Cie stac na samochod, albo jezdzisz pociagami.

A gdzie ja napisałem, że to mój samochód???

Data: 2009-03-04 01:10:25
Autor: badzio
Złapali mnie na fotoradar :(
On 3 Mar, 22:53, "bartas" <barteks2.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną,

Z tego co czytalem, fotki na ktorych sa 2 auta, wyrzucane sa do kosza
(bo nie sposob udowodnic ktory z pojazdow przekroczyl predkosc).

BTW jesli koles jechal 80, to po wyprzedzeniu go miales 90 na budziku?
Tirem jezdzisz czy jak?

Data: 2009-03-04 21:19:48
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
badzio <badzio@gmail.com> napisał(a):
BTW jesli koles jechal 80, to po wyprzedzeniu go miales 90 na budziku?
Tirem jezdzisz czy jak?

Długa prosta, nic nie jedzie z przeciwka, a auto tylko 60KM.

Data: 2009-03-05 01:37:24
Autor: badzio
Złapali mnie na fotoradar :(
On 4 Mar, 22:19, "bartas" <barteks2.WYT...@gazeta.pl> wrote:
badzio <bad...@gmail.com> napisał(a):

> BTW jesli koles jechal 80, to po wyprzedzeniu go miales 90 na budziku?
> Tirem jezdzisz czy jak?

Długa prosta, nic nie jedzie z przeciwka, a auto tylko 60KM.

To takie auta jezdza i wyprzedzaja? :P
A powaznie - jak na ograniczeniu jade szybciej niz pozwalaja przepisy
i doganiam kolesia, ktory jedzie niewiele wolniej niz ja (ale nadal z
wyzsza predkoscia niz dozwolona), to zwalniam i jade za nim. W druga
strone, jak jest sobie ograniczenie, jade szybciej niz pozwalaja
przepisy a komus za mna sie bardzo spieszy (a jedzie niewiele wiecej -
10-20km/h szybciej niz ja), to czasami wrecz ulatwiam mu wyprzedzanie
a pozniej troszeczke przyspieszam zeby zrownac sie z nim predkoscia.
Jak beda suszyc, to jego :)

Data: 2009-03-04 08:20:25
Autor: Jacek
Złapali mnie na fotoradar :(
Odrobinkę empatii.
Wyobraź siebie w mundurku i z radarkiem i do tego szef rozlicza cię z "wyników". To gdzie sie ustawisz? Tam gdzie niebezpiecznie i wszyscy wolno jadą, czy tam, gdzie warunki pozwalają a na okrągłej blasze namalowano jakieś cyfry?

Jacek

Data: 2009-03-04 09:08:04
Autor: Usrobo
Złapali mnie na fotoradar :(
bartas pisze:
[...]

a nie jest przypadkiem tak ze jesli na zdjęciu jest wiecej niż jeden pojazd to zdjęcie nie moze być dowodem?

bo to twoja czy jego prędkość ?
on wyprzedzał czy ty, i kto jechal szybciej ? ;)

michal

Data: 2009-03-04 09:51:52
Autor: pluton
Złapali mnie na fotoradar :(
pieszych, czy w pobliżu szkół. Ale stawianie fotoradaru na przelotowej trasie
5m za znakiem to już zwykłe sqr*****stwo. Widać, że kryzys i chyba chcą
zarobić trochę kasy.

Fotoradary nie sa po to, zeby poprawiac bezpieczenstwo.

Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną,

To jestes bezpieczny.

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde,
jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie
pare stówek do zapłacenia :(

To sa koszty wlasne: jezdzisz - placisz. Politycy tez musza z czegos zyc.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-04 22:46:54
Autor: spam
Złapali mnie na fotoradar :(

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde, jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie pare stówek do zapłacenia :(

To są koszty eksploatacyjne samochodu.

Dla tych których nie stać, jest komunikacja miejska.

Data: 2009-03-05 01:31:16
Autor: PiotrMDC
Złapali mnie na fotoradar :(
[...]

Sciemniasz kolego :) jak kazdy winny masz prawo do obrony, ale
przesadzac nie mozna :) nie kombinuj bo tylko sie wkopiesz!! jechales
za szybko o ok 40% wiecej niz mozna wiec sorry... Ja czasami tez
pojade troche szybciej, ale jakby mnie ustrzelili to nie plakalbym
jaki to pokrzywdzony jestem, bo sie uwzieli, bo stali na lini znaku,
bo znak byl niewidoczny. miej honor stary :) Badz facetem i przyjmij
mandat na klate bo Ci sie nalezy!!! :)
nie wierze ze tak stali tuz za znakiem!!! a jesli tak naprawde jest to
chyba nie trudno bedzie to udowodnic przed sadem wiec olej mandat i
popros o grodzki - pojedz w tamto miejsce i zrob pare zdjec okolicy i
walcz o swoje!!! bo jesli tak stali to to jest skur...two!!! bez
dowodow w sadzie tylko sie pograzysz...
Pozdrawiam,
PiotrMDC

Data: 2009-03-05 19:46:41
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
PiotrMDC <piotrmdc@gmail.com> napisał(a):
[...]

Kurde, tak teraz sobie myślę i w ogóle nie kojarzę jak nazywała się ta miejscowość. A dlaczego nie kojarze? Bo nie widziałem znaku z nazwą miejscowości na jej końcu. Może to faktycznie była tylko przelotówka jak napisałem wcześniej, a policja stała w krzakach licząc, że mistrzowie prostej pocisną grubo powyżej 90 km/h? Oczywiście wiem, gdzie to mniej więcej było, ale w tej okolicy jest kilka wiosek i nie wiem o którą konkretnie chodzi. No cóź, pozostaje mi jedynie czekać i jak dostanę fotkę, to sytuacja się rozjaśni. To miejsce jest w innym województwie i nie jest mi teraz zbytnio po drodze, ale może pojadę tam sprawdzić to miejsce przed ewentualną wizytą na komendzie....

PS. Gdybym miał przy sobie aparat, to z pewnocią bym się zatrzymał i zrobił fotki tego sprzętu.

Data: 2009-03-19 18:33:08
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(

http://img2.vpx.pl/up/20090319/fotoradar2.jpg

żółta linia - miejsce zrobienia fotki
żółta kropka - miejsce ustawienia fotoradaru

Okolica jak widać: z dwóch stron las, w lewo leśna droga do leśniczówki, żadnych zabudowań na horyzoncie. Tak zarabia straż miejska...

--

Złapali mnie na fotoradar :(