Złapali mnie na fotoradar :(

Data: 2009-03-04 00:36:06
Autor: arek
Złapali mnie na fotoradar :(
On 3 Mar, 22:53, "bartas" <barteks2.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jadę sobie dzisiaj w terenie niezabudowanym, przede mną auto toczy się 80 km/
h, wyprzedziłem je i w tym momencie zauważyłem dopiero tablicę z terenem
zabudowanym

Slepemu dali prawo jazdy? Rozumiem wyprzedzac tira i przegapic
znak, ale jakby to byl tir, to bys to napisal.

i dosłownie 5m za nią fotoradar na trójnogu, a w krzakach cywilne
auto.  Brak słów, dosłownie jakieś 2 domki w lesie i nic więcej.

A w tych domkach mieszkaja tylko muchy i swierszcze.

Rozumiem, że
można stawiać fotoradary w niebezpiecznych miejscach, przy przejściach dla
pieszych, czy w pobliżu szkół. Ale stawianie fotoradaru na przelotowej trasie
5m za znakiem to już zwykłe sqr*****stwo.

A moze sie pomyliles? Moze nie byla to 'przelotowa' trasa?
Moze w polsce takich tras nie ma? Moze pora dorosnac do faktu,
ze rzeczywistosc jest taka, jak za oknem, a nie w tv.

Widać, że kryzys i chyba chcą
zarobić trochę kasy.

To swoja droga. Ale dupa jestes, bo zle jechales
i wina jest Twoja.

Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku.

Ile chciales wyprzedzac ten samochod? Godzine?
Albo wyprzedzales, albo robisz nas w konia.

Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną, ale pewnie tłumaczenie, że dopiero co wyprzedziałem i nie
zauważyłem znaku z terenem zabudowanym pewnie nic nie da :(

Przepis jest jasny - zabudowany, to jechac wolniutko.
Zadnych warunkow.
Tam ludzie mieszkaja do cholerci, uzmyslow sobie.

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde,
jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie
pare stówek do zapłacenia :(

Albo Cie stac na samochod, albo jezdzisz pociagami.
Albo jezdzisz normalnie (da sie, wbrew opiniom 'miszczow' kierownicy).

Data: 2009-03-04 04:34:10
Autor: arek.pp
Złapali mnie na fotoradar :(
On Mar 4, 9:36 am, arek <Arkadiu...@gmail.com> wrote:

Przepis jest jasny - zabudowany, to jechac wolniutko.
Zadnych warunkow.
Tam ludzie mieszkaja do cholerci, uzmyslow sobie.

W ogóle wychodzisz z mieszkania?
Przeciez chyba z połowa tych znaków jest ustawiana bezmyslnie...

Data: 2009-03-04 05:21:48
Autor: arek
Złapali mnie na fotoradar :(
On 4 Mar, 13:34, arek...@op.pl wrote:
> [...]

W ogóle wychodzisz z mieszkania?
Przeciez chyba z połowa tych znaków jest ustawiana bezmyslnie...

Wychodze, wyjezdzam i rodzine po kraju odwiedzam.
Wiecej widze bezmyslnych kierowcow, niz postawionych
znakow ograniczenia predkosci.

Data: 2009-03-04 15:05:48
Autor: Jacek
Złapali mnie na fotoradar :(
Za często patrzysz w lusterko;-)
Jacek

Data: 2009-03-04 21:23:02
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
arek <ArkadiuszD@gmail.com> napisał(a):
Albo Cie stac na samochod, albo jezdzisz pociagami.

A gdzie ja napisałem, że to mój samochód???

--

Złapali mnie na fotoradar :(