Złapali mnie na fotoradar :(

Data: 2009-03-04 09:51:52
Autor: pluton
Złapali mnie na fotoradar :(
pieszych, czy w pobliżu szkół. Ale stawianie fotoradaru na przelotowej trasie
5m za znakiem to już zwykłe sqr*****stwo. Widać, że kryzys i chyba chcą
zarobić trochę kasy.

Fotoradary nie sa po to, zeby poprawiac bezpieczenstwo.

Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną,

To jestes bezpieczny.

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde,
jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie
pare stówek do zapłacenia :(

To sa koszty wlasne: jezdzisz - placisz. Politycy tez musza z czegos zyc.

pozdrawiam
pluton

Złapali mnie na fotoradar :(