Złapali mnie na fotoradar :(

Data: 2009-03-04 01:10:25
Autor: badzio
Złapali mnie na fotoradar :(
On 3 Mar, 22:53, "bartas" <barteks2.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną,

Z tego co czytalem, fotki na ktorych sa 2 auta, wyrzucane sa do kosza
(bo nie sposob udowodnic ktory z pojazdow przekroczyl predkosc).

BTW jesli koles jechal 80, to po wyprzedzeniu go miales 90 na budziku?
Tirem jezdzisz czy jak?

Data: 2009-03-04 21:19:48
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
badzio <badzio@gmail.com> napisał(a):
BTW jesli koles jechal 80, to po wyprzedzeniu go miales 90 na budziku?
Tirem jezdzisz czy jak?

Długa prosta, nic nie jedzie z przeciwka, a auto tylko 60KM.

Data: 2009-03-05 01:37:24
Autor: badzio
Złapali mnie na fotoradar :(
On 4 Mar, 22:19, "bartas" <barteks2.WYT...@gazeta.pl> wrote:
badzio <bad...@gmail.com> napisał(a):

> BTW jesli koles jechal 80, to po wyprzedzeniu go miales 90 na budziku?
> Tirem jezdzisz czy jak?

Długa prosta, nic nie jedzie z przeciwka, a auto tylko 60KM.

To takie auta jezdza i wyprzedzaja? :P
A powaznie - jak na ograniczeniu jade szybciej niz pozwalaja przepisy
i doganiam kolesia, ktory jedzie niewiele wolniej niz ja (ale nadal z
wyzsza predkoscia niz dozwolona), to zwalniam i jade za nim. W druga
strone, jak jest sobie ograniczenie, jade szybciej niz pozwalaja
przepisy a komus za mna sie bardzo spieszy (a jedzie niewiele wiecej -
10-20km/h szybciej niz ja), to czasami wrecz ulatwiam mu wyprzedzanie
a pozniej troszeczke przyspieszam zeby zrownac sie z nim predkoscia.
Jak beda suszyc, to jego :)

Złapali mnie na fotoradar :(