Złapali mnie na fotoradar :(

Data: 2009-03-05 01:31:16
Autor: PiotrMDC
Złapali mnie na fotoradar :(
On 3 Mar, 22:53, "bartas" <barteks2.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jadę sobie dzisiaj w terenie niezabudowanym, przede mną auto toczy się 80 km/
h, wyprzedziłem je i w tym momencie zauważyłem dopiero tablicę z terenem
zabudowanym i dosłownie 5m za nią fotoradar na trójnogu, a w krzakach cywilne
auto.  Brak słów, dosłownie jakieś 2 domki w lesie i nic więcej.. Rozumiem, że
można stawiać fotoradary w niebezpiecznych miejscach, przy przejściach dla
pieszych, czy w pobliżu szkół. Ale stawianie fotoradaru na przelotowej trasie
5m za znakiem to już zwykłe sqr*****stwo. Widać, że kryzys i chyba chcą
zarobić trochę kasy.

Miałem pewnie jakieś 90km/h na liczniku. Może nawet na fotce będzie widać
drugie auto za mną, ale pewnie tłumaczenie, że dopiero co wyprzedziałem i nie
zauważyłem znaku z terenem zabudowanym pewnie nic nie da :(

Kiedy mogę się spodziewać listu i trzeba pojechać wtedy na nabliższą komendę
policji, na tą, gdzie namierzyli mnie?

Możecie coś poradzić, co zrobić, żeby dostać łagodny wymiar kary? Kurde,
jestem studentem i zarabiam dorywczo jakieś grosze, a tu przyjdzie pewnie
pare stówek do zapłacenia :(

Sciemniasz kolego :) jak kazdy winny masz prawo do obrony, ale
przesadzac nie mozna :) nie kombinuj bo tylko sie wkopiesz!! jechales
za szybko o ok 40% wiecej niz mozna wiec sorry... Ja czasami tez
pojade troche szybciej, ale jakby mnie ustrzelili to nie plakalbym
jaki to pokrzywdzony jestem, bo sie uwzieli, bo stali na lini znaku,
bo znak byl niewidoczny. miej honor stary :) Badz facetem i przyjmij
mandat na klate bo Ci sie nalezy!!! :)
nie wierze ze tak stali tuz za znakiem!!! a jesli tak naprawde jest to
chyba nie trudno bedzie to udowodnic przed sadem wiec olej mandat i
popros o grodzki - pojedz w tamto miejsce i zrob pare zdjec okolicy i
walcz o swoje!!! bo jesli tak stali to to jest skur...two!!! bez
dowodow w sadzie tylko sie pograzysz...
Pozdrawiam,
PiotrMDC

Data: 2009-03-05 19:46:41
Autor: bartas
Złapali mnie na fotoradar :(
PiotrMDC <piotrmdc@gmail.com> napisał(a):
[...]

Kurde, tak teraz sobie myślę i w ogóle nie kojarzę jak nazywała się ta miejscowość. A dlaczego nie kojarze? Bo nie widziałem znaku z nazwą miejscowości na jej końcu. Może to faktycznie była tylko przelotówka jak napisałem wcześniej, a policja stała w krzakach licząc, że mistrzowie prostej pocisną grubo powyżej 90 km/h? Oczywiście wiem, gdzie to mniej więcej było, ale w tej okolicy jest kilka wiosek i nie wiem o którą konkretnie chodzi. No cóź, pozostaje mi jedynie czekać i jak dostanę fotkę, to sytuacja się rozjaśni. To miejsce jest w innym województwie i nie jest mi teraz zbytnio po drodze, ale może pojadę tam sprawdzić to miejsce przed ewentualną wizytą na komendzie....

PS. Gdybym miał przy sobie aparat, to z pewnocią bym się zatrzymał i zrobił fotki tego sprzętu.

--

Złapali mnie na fotoradar :(