Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

Data: 2012-11-12 03:26:53
Autor: glob
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
No i co widzimy, obłude, fałsz, zakłamanie. W żywe oczy bezczelnie
kłamią, jacy oni wspaniali, a kto inny szedł w marszu, kto inny
rozwalał Warszawę.
 Cenzury postkomnistycznofirerowe było chce, bo media pokazują co
wyprawiali.
 Antypolskość bandytów, cwaniaków, zwyrodnialców , z chorobą
weneryczną we łbie pluje z bezskarności.
  A dlatego że nie płacą za zniszczenia.
 To bydło rolniczo-buraczano-kibolskie nigdy nie poszanuje pracy
Polaków, tylko będzie pluło , syczało, bo za pyska wykręconego nie
złapane.

  Dlatego jestem konserwatysta, gdyż kiedyś znano świetną metodę
wychowywania bydła, po prostu bydło brało po pysku.
Dół społeczny słysznie brał wszędzie po ryju i powinna ta metoda
wrócić, bo te ich marsze wręcz opominają się- dlaczego nie biorę po
pysku, będe skakał, niszczył, srał na prace Polaków bo co kto mi
zrobi.-
 Bydło z dołów społecznych nie było uważane za polaków, czym obecnie
prezentują, dokładnie to że polakami nie są, a są rynsztokiem
antypolskim i bezkarnym.
 Dlatego jakby Polacy na ulicach śmigali po ryjach to antypolskie
bydło, to by słuszna tradycja wróciła i skończyłby się kwik
zaświnionych knurów i loch, bo by dostali to o co tak błagają.

Data: 2012-11-12 15:38:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-12 12:26, glob pisze:
[...]

Kim Ty jesteś glob? Dlaczego nie krytykujesz tych co zachowują się jak sutenerzy, a  Polskę traktują jak swoją własność i sprzedają jej wdzięki na lewo i prawo, a tych co próbują protestować przeciw takiemu stanowi rzeczy mieszasz z błotem?

Data: 2012-11-12 07:09:44
Autor: glob
On 12 Lis, 15:38, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

> D spo eczny s ysznie bra wsz dzie po ryju i powinna ta metoda
> wr ci , bo te ich marsze wr cz opominaj si - dlaczego nie bior po
> pysku, b de skaka , niszczy , sra na prace Polak w bo co kto mi
> zrobi.-
>   Byd o z do w spo ecznych nie by o uwa ane za polak w, czym obecnie
> prezentuj , dok adnie to e polakami nie s , a s rynsztokiem
> antypolskim i bezkarnym.
>   Dlatego jakby Polacy na ulicach migali po ryjach to antypolskie
> byd o, to by s uszna tradycja wr ci a i sko czy by si kwik
> za winionych knur w i loch, bo by dostali to o co tak b agaj .

Kim Ty jeste glob? Dlaczego nie krytykujesz tych co zachowuj si jak
sutenerzy, a  Polsk traktuj jak swoj w asno i sprzedaj jej wdzi ki
na lewo i prawo, a tych co pr buj protestowa przeciw takiemu stanowi
rzeczy mieszasz z b otem?

Zrozum ofiarami wczorajszych zamieszek są Polacy i Polska, bo my za to
zapłacimy i posprzątamy i nikt mi nie wmówi, że Hitlerjugentowcy co
niszczyli warszawę to polacy.

Data: 2012-11-12 21:16:19
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 12 Nov 2012 07:09:44 -0800 (PST), glob napisał(a):

Zrozum ofiarami wczorajszych zamieszek są Polacy i Polska, bo my za to
zapłacimy i posprzątamy

Ty? - ty sobie najwyży kupisz nowy ipod.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-12 12:25:22
Autor: Nemezis
On 12 Lis, 21:16, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

50 tysięcy złotych to antypolskie bandyctwo będzie kosztowało
polaków.
 Ja to bym Hitlerjugent roztrzelał i tu jest prensja do rządu, jak
długo pozwoli aby bandyctwo pluło polakom w twarz.

Data: 2012-11-12 21:46:20
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 21:25, Nemezis pisze:
[...]

Zadziwiajaco male szkody. Nowy samochod kosztuje obecnie duzo wiecej.

A w zielonych kominiarkach i z napisem POLICJA to byli prowokatorzy,
którzy są temu winni. Nie twierdzę, że byli z Policji. Moze to byli
przebierańcy. Ale usłużna prokuratura pewnie tego nie sprawdzi.

Data: 2012-11-12 12:50:03
Autor: glob
On 12 Lis, 21:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> 50 tysi cy z otych to antypolskie bandyctwo b dzie kosztowa o
> polak w.
>  Ja to bym Hitlerjugent roztrzela i tu jest prensja do rz du, jak
> d ugo pozwoli aby bandyctwo plu o polakom w twarz.

Zadziwiajaco male szkody. Nowy samochod kosztuje obecnie duzo wiecej.

A w zielonych kominiarkach i z napisem POLICJA to byli prowokatorzy,
kt rzy s temu winni. Nie twierdz , e byli z Policji. Moze to byli
przebiera cy. Ale us u na prokuratura pewnie tego nie sprawdzi.

Przestań pierdolić, kogo śmieciu chcesz nabrać na swoją obłudę, to
faszystowskie bydło pojechało tylko rozrubę zrobić.

Data: 2012-11-12 21:51:22
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 21:50, glob pisze:
On 12 Lis, 21:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Do ręki słownik i to już :-)

Data: 2012-11-12 12:54:53
Autor: glob
On 12 Lis, 21:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Przesta pierdoli , kogo mieciu chcesz nabra na swoj ob ud , to
> faszystowskie byd o pojecha o tylko rozrub zrobi .

Do r ki s ownik i to ju :-)

Złapiesz za ręke to kurwa wyje nie jego ręka, w końcu Polacy wyjdą z
bronią ostrą i bydło pofrunie do swojego Fuirerka, bo rząd porządku z
gównem nie umie zrobić.

Data: 2012-11-12 22:05:19
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 21:54, glob pisze:
Złapiesz za ręke to kurwa wyje nie jego ręka, w końcu Polacy wyjdą z
bronią ostrą i bydło pofrunie do swojego Fuirerka, bo rząd porządku z
gównem nie umie zrobić.

Ale prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami teleskopowymi
zostali złapani za rękę. W dodatku mieli napisy POLICJA na klacie. Wstyd
mi za taką "policję".

Data: 2012-11-12 13:51:24
Autor: Nemezis
On 12 Lis, 22:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Ale prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami teleskopowymi
zostali złapani za rękę. W dodatku mieli napisy POLICJA na klacie. Wstyd

Jacy prowokatorzy, nikogo nie było, kolejna obłudna teoria spisku,
gówno pojechało rozwalać i ktoś w końcu
łby im rozwali i tak się skończy, skowyt, obłuda i antypolskość..

Data: 2012-11-12 22:56:50
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 22:51, Nemezis pisze:
[...]

Podawałem link do odpowiednich zdjęć i filmików.

Po prostu żenada kogo te ufoludki ochraniają, Tuska i jego bandę, która
doprowadziła ich do żebractwa.

Data: 2012-11-12 14:02:08
Autor: glob
On 12 Lis, 22:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jacy prowokatorzy, nikogo nie by o, kolejna ob udna teoria spisku,
> g wno pojecha o rozwala i kto w ko cu
> by im rozwali i tak si sko czy, skowyt, ob uda i antypolsko .

Podawa em link do odpowiednich zdj i filmik w.

Po prostu enada kogo te ufoludki ochraniaj , Tuska i jego band , kt ra
doprowadzi a ich do ebractwa.

Jak autorowi takich linków mordę dobrze wygarbujesz, to nagle przejży
że nikt nie jest tak nisko, aby w bezczelne kłamstwa wierzyć. Może
jeszcze trytol na plecach nosili i atomową brzozę.?
  Gówno obłudne i antypolskie i tak będzie kłamać w żywe oczy dopóki
będzie bezkarne.

Data: 2012-11-12 23:04:47
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 23:02, glob pisze:
[...]

Raz dostales w 4 litery za PRL zomowcu i nic ciebie to nie nauczylo.
Wciaz popelniasz te same bledy :-)

Data: 2012-11-12 14:08:57
Autor: glob
On 12 Lis, 23:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-11-12 23:02, glob pisze:

> Jak autorowi takich link w mord dobrze wygarbujesz, to nagle przej y
> e nikt nie jest tak nisko, aby w bezczelne k amstwa wierzy . Mo e
> jeszcze trytol na plecach nosili i atomow brzoz .?
>   G wno ob udne i antypolskie i tak b dzie k ama w ywe oczy dop ki
> b dzie bezkarne.

Raz dostales w 4 litery za PRL zomowcu i nic ciebie to nie nauczylo.
Wciaz popelniasz te same bledy :-)

To właśnie to antypolskie gówno walczy o totalitaryzm, bo za komuny
było czerwone i teraz stesknione za jakimkolwiek  Fiurerkiem.

Data: 2012-11-12 23:16:27
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 23:08, glob pisze:
[...]

A ty zomowcu idziesz w zaparte :-)

Data: 2012-11-12 14:21:38
Autor: glob
On 12 Lis, 23:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To w a nie to antypolskie g wno walczy o totalitaryzm, bo za komuny
> by o czerwone i teraz stesknione za jakimkolwiek  Fiurerkiem.

A ty zomowcu idziesz w zaparte :-)

Byłe zomo to założyło młodzież wszechpolską, czyli typowe nasyłanie
bandytytów na normalnych ludzi, bo jak nie ma Stalinka to socjalizm
narodowych chociaż , czyli to samo co komuna tylko ograniczone do
narodu.
 Ludzie którzy o ten kraj walczyli oczy na wierzch wywalają, bo
symbole z którymi walczyli łażą po ulicach i robią rozruby.

Data: 2012-11-13 17:00:49
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 23:21, glob pisze:
A ty zomowcu idziesz w zaparte :-)
Byłe zomo to założyło młodzież wszechpolską

Nie sciemniaj zomowcu, Bosak nie pamieta zomo, bo jeszcze wtedy go na
swiecie nie bylo.

Data: 2012-11-13 08:13:08
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 17:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> By e zomo to za o y o m odzie wszechpolsk

Nie sciemniaj zomowcu, Bosak nie pamieta zomo, bo jeszcze wtedy go na
swiecie nie bylo.

Gierdych to były PZPR -owiec i założył typową bojówkę złożoną z
bandziorów, które w całym ZSRR zakładno, by straszyli normalnych
obywateli i jak ludzie się bali, to władza trwała, bo bali się
protestować.

Data: 2012-11-13 17:09:35
Autor: Ghost

[...]

Bosak dobry jest, niesety ma przerazliwego pecha, ze trafil do organizacji do
jakich trafil. A ma biedaczysko potencjal. Raczej zmarnuje sie.

BTW mala prosba, moglibyscie spierdalac z tym syfem z psychologii? dziekuje.

Data: 2012-11-14 08:23:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-13 17:09, Ghost pisze:

BTW mala prosba, moglibyscie spierdalac z tym syfem z psychologii? dziekuje.

A Ty "psychiczny" co robisz na "polityce"?

Data: 2012-11-12 23:19:50
Autor: Chiron
Użytkownik "Nemezis" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:378bd839-9894-4ff5-9f36-4a630120e8c0s12g2000vbw.googlegroups.com...
> [...]

 Ja to bym Hitlerjugent roztrzelał i tu jest prensja do rządu, jak
długo pozwoli aby bandyctwo pluło polakom w twarz.

Ładny dzień dzisiaj. Niemalże na przeciw Ciebie otworzyli outlet. Może byś się przeszedł- nowe ciuchy kupił?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-12 14:25:45
Autor: glob

================================================>
[...]

A może się spotkamy i w zębach przyniesiesz kasę za swoich
antypolskich kolegów. Ale ty antypolski smieciu pewnie boisz z domu
wychodzić bo Polacy na antypolskie gówno ciągle plują i tylko czasem
antypolskie bydło lezie by się odgryść za to że gówno trakrują jak
gówno.

Data: 2012-11-12 23:32:09
Autor: Chiron
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e13eefb-cd0d-4394-a975-d4a0f37e4b89p22g2000vby.googlegroups.com...

[...]

No ok. Wiele razy Ci to proponowałem. Gdzie i kiedy? Może w sobotę- wypijemy coś  u Chińczyków w "Ptaku"? Kiedyś mieli tam czeską wódkę- myślisz, że będzie ok? Ja prowadzę auto- ale z chęcią Ci postawię kolejkę

Data: 2012-11-12 14:34:43
Autor: glob
On 12 Lis, 23:32, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1e13eefb-cd0d-4394-a975-d4a0f37e4b89p22g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

będzie ok? Ja prowadzę auto- ale z chęcią Ci postawię kolejkę

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Ja nie przyjde pić tylko pozbawić bezkarności sprzedawczyka
antypolskiego, ze zdrajcami narodu się nie pije.

Data: 2012-11-12 23:39:21
Autor: Chiron
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c1b7d91-b5c7-49b7-9a53-67bd8f67bfa5g18g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Chiron

Ja nie przyjde pić tylko pozbawić bezkarności sprzedawczyka
antypolskiego, ze zdrajcami narodu się nie pije.

No to jesteśmy umówieni. O której? Ja tam będę koło 10. Może być?

Data: 2012-11-12 15:15:59
Autor: Nemezis

=================================================>
No to jesteśmy umówieni. O której? Ja tam będę koło 10. Może być?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

To mówisz że była to prowokacja i policjanci kopali policjantów,
policjancji rzucali chodnikami i kamieniami w policjantów, to nie
kibole, bandyci, huligani, tylko policja tłukła policje.
 Tobie nigdy do łba nie przyszło że gesty faszyzmu to polacy dzięki
nim umierali? I czegoś tak skrajnie antypolskiego wogóle nie powinno
być, bo to przez to ludzie umierali szmato?

Data: 2012-11-13 16:57:31
Autor: u2
W dniu 2012-11-13 00:15, Nemezis pisze:
To mówisz że była to prowokacja i policjanci kopali policjantów,
policjancji rzucali chodnikami i kamieniami w policjantów, to nie
kibole, bandyci, huligani, tylko policja tłukła policje.

Sa setki swiadkow, ze ci w zielonych kominiarkach wlasnie rzucali w
kolegow po fachu kostkami brukowymi.

Sa nieco lepiej uposazeni jako antyterrorysci od oddzialow prewencji,
ale de facto tysz klepia biede, dlatego udalo sie zapobiec rozlewowi
krwi przez organizatorow marszu, bo przemowili im do resztek rozumu.

Data: 2012-11-13 08:09:29
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 16:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

ale de facto tysz klepia biede, dlatego udalo sie zapobiec rozlewowi
krwi przez organizatorow marszu, bo przemowili im do resztek rozumu.

A brzozy pacerne też widziałeś, jak  biegały za faszystami?

Data: 2012-11-13 16:14:42
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-12 16:09, glob pisze:

[...]

Mimo wszystko upatruję w tym nadziei że monopol na władzę jak i opozycję kolesi okrągłostołowych zostanie przełamany. Wczorajsze wydarzenia mogą świadczyć o tym że są w tym kraju siły których układ okrągłostołowy nie kontroluje.

Data: 2012-11-13 08:07:47
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 16:14, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

kolesi okrągłostołowych zostanie przełamany. Wczorajsze wydarzenia mogą
świadczyć o tym że są w tym kraju siły których układ okrągłostołowy nie

To byli kryminaliści, których przed niszczenie powstrzymywała policja,
jedyny cel to było zrobić demolkę, nie stanowią opcji politycznej, bo
to szumowiny.

Data: 2012-11-13 19:24:49
Autor: Chiron

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f38414f-e2ff-4112-baa4-

To byli kryminaliści, których przed niszczenie powstrzymywała policja,
jedyny cel to było zrobić demolkę, nie stanowią opcji politycznej, bo
to szumowiny.

Glob- odkąd siedzi w ciupie ten POwiec, co zamordował łódzkiego radnego PIS- pewno im brakuje kogoś takiego. Spoko- nadasz się. Po prostu- zgłoś się. Może dadzą Ci rewolwer?

--

Chiron

Data: 2012-11-13 11:22:10
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 19:24, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo ci

>To byli kryminali ci, kt rych przed niszczenie powstrzymywa a policja,
>jedyny cel to by o zrobi demolk , nie stanowi opcji politycznej, bo
>to szumowiny.

Glob- odk d siedzi w ciupie ten POwiec, co zamordowa dzkiego radnego PIS-
pewno im brakuje kogo takiego. Spoko- nadasz si . Po prostu- zg o si .
Mo e dadz Ci rewolwer?

--

Chiron

To kryminaliści, byli komuniści, to jest ORMO, po wsiach i melinach
zbierane, któremu nakładziono głupot po łbach.

Data: 2012-11-13 11:30:09
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 20:22, Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
> [...]

To kryminaliści, byli komuniści, to jest ORMO, po wsiach i melinach
zbierane, któremu nakładziono głupot po łbach.

Jakim śmieciem trzeba być by faszystów w polsce wspierać, którzy to
faszyści wymordowali 6 milionów Polaków?

Data: 2012-11-14 08:24:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-13 17:07, Andromeda pisze:

[...]

Patrzyłem przez ponad godzinę na ten Marsz. Widziałem ludzi spokojnie idących z flagami w ręku. Było widać również widać w migawkach trochę zamaskowanych agresorów, kto to był? To chyba wiedzą tylko ci agresorzy.. W żadnym wypadku nie ważyłbym o te rozróby oskarżyć organizatorów "Marszu Wolności".

Data: 2012-11-14 04:52:30
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 08:24, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

zamaskowanych agresorów, kto to był? To chyba wiedzą tylko ci
agresorzy.. W żadnym wypadku nie ważyłbym o te rozróby oskarżyć

To byli bandyci, policja wyłapywała po cywilnemu najbardziej
agresywnych, już w trakcie marszu 100 osób aresztowano, bo prowakowali
tłum do niszczeń. Czy ty ślepy jesteś czy co, że oni ciągle burdy
robią i przyjechali tylko zrobić burdę jak co roku i nie widzisz tej
skrajnej obłudy?

 Gdyby nie policja to byś miał rozjebaną warszawę jak rok temu.
Mnóstwo policjantów jest rannych, trzech leży w szpitalu i to napewno
policja nie biła policji.

Data: 2012-11-14 14:23:26
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 13:52, Andromeda pisze:

[...]

Ślepy? być może jestem, ale widzę również sporo migawek jak dwu drabów w mundurach dopada do człowieka i zaczyna go okładać pałami.. Co robi Andromeda gdyby to on był tym przechodniem? Pewnie tak jak każdy człowiek - spróbowałby odpłacić tym drabom w mundurach na miarę możliwości,, - ktoś pstryka w tym momencie fotkę i Andromeda ląduje w pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?

Data: 2012-11-14 06:41:06
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 14:23, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się
taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?

Ja też widziałem ale całość, czyli napierw skopał policjanta, to go
pałowali. Rozumiem że faszyści mogą innych kopać, ale jak ktoś się
broni przed kopiącym to juz zły, jak może.
Gdyby nie ta policja to byś miał cywili w szpitalach.

Data: 2012-11-15 20:11:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 15:41, Andromeda pisze:

[...]

To jednak chyba moja ślepota. Jeszcze nie zdarzyło mi się widzieć policjanta kopanego i pałowanego przez demonstrantów. Jeżeli miałbyś jakieś materiały wideo obrazujące takie zdarzenie to proszę o link. Jedyny cywil jakiego widziałem i  który kopał na ulicy kogoś okazał się być policjantem po cywilnemu.

Data: 2012-11-15 12:43:48
Autor: Nemezis
On 15 Lis, 20:11, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

jakieś materiały wideo obrazujące takie zdarzenie to proszę o link.
Jedyny cywil jakiego widziałem i  który kopał na ulicy kogoś okazał się

Kilkudziesięciu policjantów rannych, trzech w szpitalu, w każdym
medium o tym mówią, a to kurestwo jeszcze twierdzi że to wina policji..

Data: 2012-11-15 23:10:04
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 15 Nov 2012 12:43:48 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

[...]

Oczywiście, ze wina Policji. Zachowanie policjantów było zaczepne i
agresywne.

Data: 2012-11-15 14:28:53
Autor: Nemezis
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 15 Lis, 23:11, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 15 Nov 2012 12:43:48 -0800 (PST), Nemezis napisa (a):

> Kilkudziesi ciu policjant w rannych, trzech w szpitalu, w ka dym
> medium o tym m wi , a to kurestwo jeszcze twierdzi e to wina policji.

Oczywi cie, ze wina Policji. Zachowanie policjant w by o zaczepne i
agresywne.
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Widzisz Trybun skrajną obłudę, kibole motylki w warszawie łapali
jedynie.

Data: 2012-11-15 23:38:57
Autor: A. Filip
Nemezis <strukturalizm@gmail.com> pisze:
> [...]

agresywne.

Widzisz Trybun skrajną obłudę, kibole motylki w warszawie łapali

A ty masz mentalność "policja musi być bez (żadnej) winy"?
To my niby dalej żyjemy z PRLu z MO (Milicją Obywatelską) i sprawą
Grzegorza Przemyka "z całą pewnością pobitego _przez pogotowie_"?

Jak policja ma być "_wszystkiemu_ winna" to bardzo źle świadczy o
nastawieniu społeczeństwa do policji, jak policja nie może być niczemu winna to źle świadczy o państwie (IMHO).

Data: 2012-11-15 16:10:05
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 23:39, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Nemezis <struktural...@gmail.com> pisze:

> [...]

nastawieniu społeczeństwa do policji, jak policja nie może być
niczemu winna to źle świadczy o państwie (IMHO).

To powypuszczaj więzniów z kryminału przecież policja ich prześladuje.

Data: 2012-11-16 08:33:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-15 23:28, Nemezis pisze:

[...]

Nie widzę nic poza rzeczowym ujęciem sedna sprawy przez Ikselkę.

Data: 2012-11-16 06:03:22
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 08:33, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Widzisz Trybun skrajn ob ud , kibole motylki w warszawie apali
> jedynie.

Nie widz nic poza rzeczowym uj ciem sedna sprawy przez Ikselk .

To skrajna obłuda, aż lepi się od obłudy. Szmata antypolka.

Data: 2012-11-18 09:16:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 15:03, Andromeda pisze:

To skrajna obłuda, aż lepi się od obłudy. Szmata antypolka.

E tam, zaraz  antypolka.. W dyskusji lekka domieszka prowokacji jest nawet wskazana.

Data: 2012-11-18 14:09:07
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:16:41 +0100, Trybun napisał(a):

W dyskusji lekka domieszka prowokacji jest nawet wskazana.

Ano. Gdyby dyskusja polegała jedynie na powtarzaniu/popieraniu wypowiedzi
jej inicjatora.. nie byłoby dyskusji.

Data: 2012-11-15 23:29:13
Autor: u2
W dniu 2012-11-15 23:10, Ikselka pisze:
[...]

Gdyby nie prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami
teleskopowymi to nie byłoby ofiar wśród oddziałów prewencji. Wygląda na
to, że prowokatorami byli "antyterroryści". Mieli pewnie prikaz, aby
wywołać burdy.

Przypomina mi to marsze niesogłasnych w Moskwie, te same metody stosuje
się obecnie w czeciej ubeckiej. Czyli komasacja tysięcy policjantów na
pokojową manifestację i szukanie draki, aby sprzedać to merdialnie.

Data: 2012-11-15 23:39:05
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 15 Nov 2012 23:29:13 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Oczywiście. Policja zaczepiała spokojnie idących ludzi.

Data: 2012-11-15 16:11:21
Autor: Andromeda
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 15 Lis, 23:39, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 15 Nov 2012 23:29:13 +0100, u2 napisa (a):

> Gdyby nie prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pa kami
> teleskopowymi to nie by oby ofiar w r d oddzia w prewencji. Wygl da na
> to, e prowokatorami byli "antyterrory ci". Mieli pewnie prikaz, aby
> wywo a burdy.

> Przypomina mi to marsze niesog asnych w Moskwie, te same metody stosuje
> si obecnie w czeciej ubeckiej. Czyli komasacja tysi cy policjant w na
> pokojow manifestacj i szukanie draki, aby sprzeda to merdialnie.

Oczywi cie. Policja zaczepia a spokojnie id cych ludzi.
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Ta kibole to takie grzeczne niemowlęta.

Data: 2012-11-17 18:25:36
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 15 Nov 2012 16:11:21 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

Byłeś? Widziałeś jak było? - nie pieprz zatem głupot.

Data: 2012-11-17 11:23:43
Autor: Nemezis
On 17 Lis, 18:26, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Non stop transmitowali a clipy kiboli są cenzurowane, wycięty jest
atak kibola, a jedynie pokazany jest po ataku kibola atak policji. Tak
jakby policja się nie broniła a tylko atakowała. W całości najpierw
kibol kopie gliniarza, a następnie jest ścigany.

Data: 2012-11-18 09:17:44
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-17 20:23, Nemezis pisze:

[...]

Poza relacjami na żywo nie warto polegać na tym co pokazują w telewizji, a i wtedy wydarzenie należy oglądać z wyłączonym dźwiękiem, żeby nie słuchać tego urabiającego widza -  jazgotu, a wnioski wyciągać tylko na podstawie tego co się widzi.  W tzw. demokracjach dezinformacja jest opanowana do perfekcji. W swoim czasie byłem naocznym świadkiem wydarzeń w Jugosławii, i wiem że to przede wszystkim Serbowie byli prześladowani, jednak kłamliwa propaganda sprawiła że świat to ich postrzega jako agresorów.

Data: 2012-11-18 04:52:05
Autor: Andromeda
On 18 Lis, 09:17, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-17 20:23, Nemezis pisze:

> Non stop transmitowali a clipy kiboli s cenzurowane, wyci ty jest
> atak kibola, a jedynie pokazany jest po ataku kibola atak policji. Tak
> jakby policja si nie broni a a tylko atakowa a. W ca o ci najpierw
> kibol kopie gliniarza, a nast pnie jest cigany.

Poza relacjami na ywo nie warto polega na tym co pokazuj w telewizji,
a i wtedy wydarzenie nale y ogl da z wy czonym d wi kiem, eby nie
s ucha tego urabiaj cego widza -  jazgotu, a wnioski wyci ga tylko na
podstawie tego co si widzi.  W tzw. demokracjach dezinformacja jest
opanowana do perfekcji. W swoim czasie by em naocznym wiadkiem wydarze
w Jugos awii, i wiem e to przede wszystkim Serbowie byli prze ladowani,
jednak k amliwa propaganda sprawi a e wiat to ich postrzega jako
agresor w.

Masz typową komuszą cenzurę w mediach pisu, czyli zamiast całość
pokazują połowe i mówią że to całość, czyli typowa manipulacja i
odwracanie kota ogonem.
 W wolnych mediach jak tvn i gazeta wyborcza, masz pokazaną całość ,
czyli najpierw tłuk policjanta chodnikiem a następnie go ganiali i
zwijali. Tu widać totalitaryzm u pisiaków, bo cezura, obłuda i to
obracanie kota ogonem, a jak tvn pokazuje prawdę to wyją, bo pokazali
prawdę.
 To jednocześnie pokazuje niesamowitą agresje bo jak ciebie kopią to
mogą, a jak ty powiesz że ciebie skopali to szmaty na tobie wieszają i
wyją totalitaryzm, czyli domagają bezkarności i przyzwolenia na to że
oni mogą kopać, a ty masz morde zamknąć że jesteś kopany.

Data: 2012-11-15 23:46:45
Autor: u2
W dniu 2012-11-15 23:39, Ikselka pisze:
[...]

Nie o to chodzi. Chodzi o to, że ateciaki rzucali w prewencjuszy, aby
sprowokować rozruchy.

Podziwiam jednak postawę organizatorów Marszu, którzy nie dopuścili do
większego rozlewu krwi.

Bronek de bul mógłby w końcu odetchnąć, że takie tematy jak zamach
smoleński, nie mówiąc o ruinie gospodarczej, by zeszły z pierwszych stron.

Data: 2012-11-15 23:52:38
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 15 Nov 2012 23:46:45 +0100, u2 napisał(a):

Bronek de bul mógłby w końcu odetchnąć, że takie tematy jak zamach
smoleński, nie mówiąc o ruinie gospodarczej, by zeszły z pierwszych stron.

A co jego to wszystko obchodzi, bul bul bul... Sam nic w państwie (czyt.
układach) nie znaczy, niczego sobą nie reprezentuje poza fryzjerskim
wąsikiem i niedokształceniem.

Data: 2012-11-16 17:11:02
Autor: u2
W dniu 2012-11-15 23:52, Ikselka pisze:
[...]

No wiesz, ma liczna rodzinke, wiec zdobyte po trupach apanaze nie odda
tak latwo.

Data: 2012-11-16 08:33:43
Autor: Trybun
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
W dniu 2012-11-15 23:39, Ikselka pisze:

Oczywiście. Policja zaczepiała spokojnie idących ludzi.

Niestety, tak się porobiło w kraju że ktoś tam na górze uznał że ludzie to bydło które na każdym kroku należy dyscyplinować. I tu nie chodzi tylko o dyscyplinę dla demonstrujących - w każdej dziedzinie życia Polak jest dyscyplinowany jak bezrozumne bydle..

Data: 2012-11-16 06:05:33
Autor: Andromeda
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 16 Lis, 08:33, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-15 23:39, Ikselka pisze:

> Oczywi cie. Policja zaczepia a spokojnie id cych ludzi.

Niestety, tak si porobi o w kraju e kto tam na g rze uzna e ludzie
to byd o kt re na ka dym kroku nale y dyscyplinowa . I tu nie chodzi
tylko o dyscyplin dla demonstruj cych - w ka dej dziedzinie ycia Polak
jest dyscyplinowany jak bezrozumne bydle..

Od kiedy kibole są grzeczni,? Kurwisko bezczelnie kłamie, to kibole
niszczyli warszawe, po to przyjechali, dlatego interweniowała Policja.
Od kiedy ty masz spokojnych kiboli.?

Data: 2012-11-18 09:18:48
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 15:05, Andromeda pisze:
[...]

To za sprawą policji takie burdy odbywają się w miastach. Nie pozwolono im na "ustawki" gdzieś na łąkach czy w lesie, tak nasi stróże ganiali ich po tych łąkach ludzi którzy nie zrobili nikomu nic złego.

Data: 2012-11-18 04:53:40
Autor: Andromeda
On 18 Lis, 09:18, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Od kiedy kibole s grzeczni,? Kurwisko bezczelnie k amie, to kibole
> niszczyli warszawe, po to przyjechali, dlatego interweniowa a Policja.
> Od kiedy ty masz spokojnych kiboli.?

To za spraw policji takie burdy odbywaj si w miastach. Nie pozwolono
im na "ustawki" gdzie na kach czy w lesie, tak nasi str e ganiali
ich po tych kach ludzi kt rzy nie zrobili nikomu nic z ego.

Mówisz że policja przyjeżdza robić burdy, wyrywać krawężniki aby bić
się z policją.

Data: 2012-11-18 14:32:39
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 04:53:40 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

TAK. POlicja. PO cywilnemu.

Data: 2012-11-18 05:48:11
Autor: Andromeda
On 18 Lis, 14:32, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Mówisz że policja przyjeżdza robić burdy, wyrywać krawężniki aby bić
> się z policją.

TAK. POlicja. PO cywilnemu.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

 Jeszsze jeden post napiszesz do mnie tak bezczelnie obłudny , to
szukaj innego dyskutanta. Bo ja nie jestem debilem, aby mi gruszki na
wierzbie wmawiać.

Data: 2012-11-18 14:55:57
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 05:48:11 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

Ptaszku mały, byli tam ludzie, których dobrze znam i którym ufam - i w
odróżnieniu od ciebie oni wiedzą (bo widzieli) jak było, a ty tylko plujesz
bzdurami które z papką medialną ci się wciska.

Data: 2012-11-18 06:46:15
Autor: Andromeda
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 18 Lis, 14:56, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 18 Nov 2012 05:48:11 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

>  Jeszsze jeden post napiszesz do mnie tak bezczelnie ob udny , to
> szukaj innego dyskutanta. Bo ja nie jestem debilem, aby mi gruszki na
> wierzbie wmawia .

Ptaszku ma y, byli tam ludzie, kt rych dobrze znam i kt rym ufam - i w
odr nieniu od ciebie oni wiedz (bo widzieli) jak by o, a ty tylko plujesz
bzdurami kt re z papk medialn ci si wciska.
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

No to niezłe menele to twoje towarzycho, mnie to obraża, bo kłamią w
żywe oczy, jest to obraza słuchającego.

Data: 2012-11-18 15:23:56
Autor: A. Filip
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:
[...]

Ależ ty masz święty obowiązek wierzyć na słówko rzecznikowi policji
(Sokołowskiemu?) tak jak za PRL był obowiązek wierzyć że Grzegorza
Przemyka "pobili ze skutkiem śmiertelnym" sanitariusze pogotowia? :-)

Tylko Ĺźe jeśliby policja zrobiła prowokacje aĹź na tak szeroką skalę jak  to jest sugerowane to sprawa wyjdzie na jaw, tylko Ĺźe najwyĹźej po kilku/kilkunastu latach a nie w przyszłym roku. Bo nie znalazłby się
skruszony policjant (z nadzieją na karierę) po którejś zmianie władzy?
Albo w końcu kiedyś tam uciekinier z "policyjnej RP3" na Białoruś/do Rosji? ;-)

Data: 2012-11-18 16:01:52
Autor: u2
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
W dniu 2012-11-18 15:23, A. Filip pisze:
Tylko że jeśliby policja zrobiła prowokacje aż na tak szeroką skalę jak  to jest sugerowane to sprawa wyjdzie na jaw, tylko że najwyżej po kilku/kilkunastu latach a nie w przyszłym roku. Bo nie znalazłby się
skruszony policjant (z nadzieją na karierę) po którejś zmianie władzy?
Albo w końcu kiedyś tam uciekinier z "policyjnej RP3" na Białoruś/do Rosji?

Mylisz sie, wystarczy kilku prowokatorow. Zreszta sa filmiki wskazujace
na nich.

Data: 2012-11-18 18:17:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87fw46alhw.fsfbat.anfi.homeunix.org...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Widziałem filmik na którym AFAIR _jeden_ z kominarczyków został opisany
jako pracownik CBŚ z wystającą racą => czyli jak domniemuje został
zidentyfikowany indywidualnie. Czyli _jeśli brać opis filmu na poważnie_
to jeden punkt zaczepienia juĹź jest.
Spodziewana wersja świstaka zawijającego w sreberka: pracownik CBŚ
również racę miał po to by się lepiej wmieszać w tłum.
[Wróżę panu rzecznikowi wielką przyszłość kabaretową ;-) [

Drugim punktem (lekkiego) nacisku jest zarejestrowany na filmie
przypadek odmowy wylegitymowania zamaskowanych zadymiarzy przez
policjanta, policjanta jak zakładam możliwego do łatwej identyfikacji
na filmie z kilku metrĂłw.

# Trzy szokujące zdjęcia! I dwie zupełnie inne prawdy. Kto kłamie?
Portal fronda.pl przedstawił szokującą historię zdjęcia z Marszu Niepodległości. Widać na nim chłopaka, który zaraz zostanie brutalnie zatrzymany przez policję. Za co? Na prawicowym portalu czytamy, że za zwrócenie policjantom uwagi. Sęk w tym, że ten sam mężczyzna jest bohaterem także innego tekstu - zagranicznego fotografa Henry Langstona. Ten twierdzi, że to chuligan, który rzucał w policję kamieniami! I też ma na to dowód w postaci dwóch innych zdjęć! #
więcej: http://tiny.pl/hkphg

==================================

Prawda, cała prawda i gówno prawda!

uchachany naiwnością niektórych

Data: 2012-11-18 18:06:51
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

policjanta, policjanta jak zakładam możliwego do łatwej identyfikacji na filmie z kilku metrów.

Data: 2012-11-18 18:27:10
Autor: u2
W dniu 2012-11-18 18:06, A. Filip pisze:
[...]
to jeden punkt zaczepienia już jest.
[...]

Znowu sie mylisz, nie tylko te dwa filmiki sa dostepne.

No i sa swiadkowie agresji policyjnej. Za te akcje odwolalbym dowodce,
bo to hanba atakowac dzieci.

Data: 2012-11-18 18:40:55
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Ja piszę o zarzutach na podstawie tego co sam widziałem na filmikach.
Widziałeś więcej - wysuwaj więcej _bardzo konkretnych_ zarzutów przeciw
bardzo konkretnym pojedynczym policjantom a nie policji w ogĂłle.
Bo najpierw wypada obalić wiarygodność wersji policji, najłatwiej przez
przyłapanie jej na nadgorliwych zaprzeczeniach.

No i sa swiadkowie agresji policyjnej. Za te akcje odwolalbym dowodce,
bo to hanba atakowac dzieci.

No to podawaj imię nazwisko i stopień kierującego akcją.

Data: 2012-11-18 18:52:00
Autor: u2
W dniu 2012-11-18 18:40, A. Filip pisze:

No i sa swiadkowie agresji policyjnej. Za te akcje odwolalbym dowodce,
bo to hanba atakowac dzieci.
No to podawaj imię nazwisko i stopień kierującego akcją.

Kolejny filmik to wlasnie strzelanie w kierunku dzieci.

Rok temu Polakow bili niemieccy lewacy, teraz do bicia Polakow
wykorzystano policje.

Data: 2012-11-16 08:32:39
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-15 21:43, Nemezis pisze:

[...]

Dowody, to że policja twierdzi że została pobita o niczym nie świadczy. Nie wiadomo nawet co to byli za policjanci. Wszystkie media powiadasz, tylu rannych samych policjantów, a gdzie są pokazane dowody na potwierdzenie tej masakry dzielnych stróżów "prawa"?
Zasada nr 1 faceta który przeżył już ponad 40 lat - na słowo nie wierz nikomu.. Szczególnie teraz, gdy w kraju panuje zaraza zwana kapitalizmem.

Data: 2012-11-16 06:02:03
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 08:32, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

Zasada nr 1 faceta który przeżył już ponad 40 lat - na słowo nie wierz
nikomu.. Szczególnie teraz, gdy w kraju panuje zaraza zwana kapitalizmem.

Ależ cały czas pokazują watachy antypolskiego żulostwa, które rzuca
się na policje, wyrywa krawężniki, bruk. Oni się domagają że On może
ciebie kopać , a jak policja interweneniuje to wyje -niesprawiedliwość
bo nie może kopać. To kurestwo to środowisko polskich brewików.

Data: 2012-11-18 09:19:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 15:02, Andromeda pisze:

[...]

Wiesz glob, z całym należnym szacunkiem, ale zaczynam się zastanawiać nad Twoją poczytalnością, nad tym czy potrafisz ocenić coś obiektywnie.

Brevika też już osądziłeś mimo że wiesz o nim tylko to co Ci pokazano w TV i uzupełniono odpowiednimi komentarzami?

Data: 2012-11-18 04:57:02
Autor: Andromeda
On 18 Lis, 09:19, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Ale ca y czas pokazuj watachy antypolskiego ulostwa, kt re rzuca
> si na policje, wyrywa kraw niki, bruk. Oni si domagaj e On mo e
> ciebie kopa , a jak policja interweneniuje to wyje -niesprawiedliwo
> bo nie mo e kopa . To kurestwo to rodowisko polskich brewik w.

Wiesz glob, z ca ym nale nym szacunkiem, ale zaczynam si zastanawia
nad Twoj poczytalno ci , nad tym czy potrafisz oceni co obiektywnie.

Brevika te ju os dzi e mimo e wiesz o nim tylko to co Ci pokazano w
TV i uzupe niono odpowiednimi komentarzami?

Niepoczytalnych masz tam gdzie widzą zamachy smoleńskie i podobno
policja przyjeżdza bić policje. Tu masz horror, brewików, agresje,
nienawiść, urojenia, która wyje o bezkarność w rozwalaniu warszawy.

Data: 2012-11-18 14:11:11
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:19:43 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Globek postawił go sobie na ołtarzyku w pokoiku  :-]

Data: 2012-11-14 15:04:35
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 14 Nov 2012 08:24:20 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Oczywiście, że nie.

Data: 2012-11-14 06:45:58
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 15:05, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Oczywiście, że nie.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Obłuda, obłuda, zajebana braczana obłuda, ten marsz był agresywny i
policja z przestępcami robiła porządek i tylko chlewkowi z kieleckiego
sobie wmawiaj bzdury.  Inne marsze były spokojne, dlatego nie było
interwencji, a ten marsz kiboli , nagle obłudnie, kibole motyki tylko
łapali. Ależ obrzydliwa, ale taki jest wynaturzony dół społeczny.

Data: 2012-11-14 11:55:47
Autor: stevep
Dnia 13-11-2012 o 16:14:42 Trybun <rg@yahuoo.com> napisał(a):

[...]

Zawsze musi istnieć jakiś margines.

--
stevep

Data: 2012-11-12 23:07:03
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k7r1ks$egu$1node1.news.atman.pl...

[...]
Naprawdę musisz pytać? Innym rozpoznanie zajmuje kilka sekund:-)

Data: 2012-11-12 14:12:17
Autor: glob
On 12 Lis, 23:07, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "Trybun" <r...@yahuoo.com> napisa w wiadomo cinews:k7r1ks$egu$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> sutenerzy, a  Polsk traktuj jak swoj w asno i sprzedaj jej wdzi ki
> na lewo i prawo, a tych co pr buj protestowa przeciw takiemu stanowi

Naprawd musisz pyta ? Innym rozpoznanie zajmuje kilka sekund:-)

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Co jest menelu, też rozkochany w fiurerkach. Jak wy tęsknicie za
starym , byleby totalitarnym, gówno antypolskie. To wasze plucie na
polskę skończy się menelstwo łbem rozjebanym o rynsztok. Kurwy
antypolskie śmiecie.

Data: 2012-11-12 23:22:06
Autor: Chiron
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:fdd31e2c-35d7-4c81-a679-443d68d73781ez26g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> rzeczy mieszasz z b otem?

Naprawd musisz pyta ? Innym rozpoznanie zajmuje kilka sekund:-)

A Ty z postu na post coraz bardziej najarany.

Data: 2012-11-12 14:28:34
Autor: glob
On 12 Lis, 23:22, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:fdd31e2c-35d7-4c81-a679-443d68d73781ez26g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

A Ty z postu na post coraz bardziej najarany.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Czy to nie piękne jak komuch popiera wasze antypolskie rozruby, swój
do swego po swoje.

Data: 2012-11-13 16:14:00
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-12 23:07, Chiron pisze:
[...]

Nie wiem, wcale nie jest wykluczone że glob ma rację w swojej ocenie.. Wielka szkoda że publiczne media  zakończyły relację przed wygłoszeniem przemówień przez organizatorów Marszu Wolności. I w ten sposób nie dowiedziałem się czy chodzi im o prześladowanie Żydów i innych mniejszości narodowych czy homoseksualistów, czy o rozpędzenie na cztery wiatry towarzystwa okrągłostołowego. W następnych dniach też tylko o Marszu ze wszystkimi, za wyjątkiem tych którzy w nim uczestniczyli. A ja ciągle nie znam oficjalnego stanowiska uczestników. Jedno jest pewne - o ile marzy im się hitleryzm i obozy koncentracyjne dla kogoś, to niech się wypchają.

Data: 2012-11-13 19:22:26
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k7to3r$52t$1node1.news.atman.pl...
[...]

Słuchaj Radia Maryja. Codzień nadają relacje z tego marszu

--

Chiron

Data: 2012-11-13 11:20:16
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 19:22, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "Trybun" <r...@yahuoo.com> napisa w wiadomo cinews:k7to3r$52t$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> Wielka szkoda e publiczne media  zako czy y relacj przed wyg oszeniem
> przem wie przez organizator w Marszu Wolno ci. I w ten spos b nie
> dowiedzia em si czy chodzi im o prze ladowanie yd w i innych mniejszo ci
> narodowych czy homoseksualist w, czy o rozp dzenie na cztery wiatry
> towarzystwa okr g osto owego. W nast pnych dniach te tylko o Marszu ze
> wszystkimi, za wyj tkiem tych kt rzy w nim uczestniczyli. A ja ci gle nie
> znam oficjalnego stanowiska uczestnik w. Jedno jest pewne - o ile marzy im
> si hitleryzm i obozy koncentracyjne dla kogo , to niech si wypchaj .

S uchaj Radia Maryja. Codzie nadaj relacje z tego marszu

--

Chiron

Niżej nie da się upaść śmieciu antypolski?

Data: 2012-11-14 08:24:42
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-13 19:22, Chiron pisze:

[...]

I są autoryzowane wypowiedzi uczestników? Czy to się odbywa w sposób taki jak w zależnych mediach - o nich, ale bez nich?

Data: 2012-11-14 04:54:04
Autor: Andromeda
> [...]

I są autoryzowane wypowiedzi uczestników? Czy to się odbywa w sposób
taki jak w zależnych mediach - o nich, ale bez nich?

Są najbardzie zakłamane media rydzyka, z bandytów robią męczenników,
to jest medium obłudy.

Data: 2012-11-14 14:12:47
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 13:54, Andromeda pisze:

[...]

A Twoim zdaniem jest lepsze gdy o Robercie Winnickim dyskutują krytykanci, a jego samego nie dopuszcza się do głosu? To mają być rzetelne media których część Polacy utrzymują ze swojej kieszeni?

Data: 2012-11-14 06:37:45
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 14:12, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> S najbardzie zak amane media rydzyka, z bandyt w robi m czennik w,
> to jest medium ob udy.

A Twoim zdaniem jest lepsze gdy o Robercie Winnickim dyskutuj
krytykanci, a jego samego nie dopuszcza si do g osu? To maj by
rzetelne media kt rych cz Polacy utrzymuj ze swojej kieszeni?

Kto nie dopuszcza, sami w mordy nabrali wody, tylko podpuszczają
obłudnie; że jak policja zdusiła niszczenie warszawy, to policja zła,
powinni jeszcze dupy im wypiąć do kopania to policja byłaby dobra.

Data: 2012-11-15 20:11:05
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 15:37, Andromeda pisze:
[...]

Naprawdę wierzysz w to co piszesz?

Data: 2012-11-15 12:42:01
Autor: Nemezis
> [...]

> ob udnie; e jak policja zdusi a niszczenie warszawy, to policja z a,
> powinni jeszcze dupy im wypi do kopania to policja by aby dobra.

Naprawd wierzysz w to co piszesz?

To nie wiara to fakty Rydzyk powinien siedzieć, RM wyłączone bo sieje
nienawiść i właśnie takich ma słuchaczy, jak i tacy nam niszczą polskę.

Data: 2012-11-16 08:37:51
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-15 21:42, Nemezis pisze:

Naprawd wierzysz w to co piszesz?
To nie wiara to fakty Rydzyk powinien siedzieć, RM wyłączone bo sieje
nienawiść i właśnie takich ma słuchaczy, jak i tacy nam niszczą polskę.

No, jeżeli niepomijanie faktów w audycjach transmitowanych przez Rydzyka ktoś chce nazywać sianiem nienawiści, to istotnie jest to sianiem nienawiści. Póki co jednak emisja faktów nie jest zabroniona prawem.

Data: 2012-11-16 06:08:11
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 08:37, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> To nie wiara to fakty Rydzyk powinien siedzie , RM wy czone bo sieje
> nienawi i w a nie takich ma s uchaczy, jak i tacy nam niszcz polsk .

No, je eli niepomijanie fakt w w audycjach transmitowanych przez Rydzyka
kto chce nazywa sianiem nienawi ci, to istotnie jest to sianiem
nienawi ci. P ki co jednak emisja fakt w nie jest zabroniona prawem.

On ciągle sieje nienawiść do polaków, gejów, żydów, taki współczesny
inkwizytor. A mowa nienawiści jest karana i to jest dopiero afera
amber gold która chodzi po wolności.

Data: 2012-11-18 09:16:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 15:08, Andromeda pisze:
[...]

Bo ja wiem, po prostu postępuje tak jak chcą tego słuchacze.  Czy wiesz że  kościoły w których nie są wygłaszane kazania jakich oczekują wierni zaczynają świecić pustkami?
Mowa nienawiści, owszem - jest karalna, ale nie taka która  oparta na faktach. Nie możesz komuś zabronić publicznego wypowiedzenia się o jakimś złodzieju, szabrowniku czy innej szumowinie.

Data: 2012-11-18 04:42:58
Autor: Andromeda
On 18 Lis, 09:16, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> On ci gle sieje nienawi do polak w, gej w, yd w, taki wsp czesny
> inkwizytor. A mowa nienawi ci jest karana i to jest dopiero afera
> amber gold kt ra chodzi po wolno ci.

Bo ja wiem, po prostu post puje tak jak chc tego s uchacze.  Czy wiesz
e  ko cio y w kt rych nie s wyg aszane kazania jakich oczekuj wierni
zaczynaj wieci pustkami?
Mowa nienawi ci, owszem - jest karalna, ale nie taka kt ra  oparta na
faktach. Nie mo esz komu zabroni publicznego wypowiedzenia si o
jakim z odzieju, szabrowniku czy innej szumowinie.

Mowa nienawiści jest karana, bo prowadzi do zbrodni jak zabroniony
jest faszyzm i stalinizm, bo ideologie zabójcze. Rydzyk zbiera
audytorów Brewików i podobnych jemu popaprańców i kradnie ile wlezie
debilnych staruchów.

Data: 2012-11-18 14:32:13
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 04:42:58 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

Mowa nienawiści jest karana, bo prowadzi do zbrodni

No, to pamiętaj o tym, jak będziesz o pętlach dla katoli perorował. Ktoś
moze cię pociągnąć za coś.

Data: 2012-11-18 05:50:59
Autor: Andromeda
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 18 Lis, 14:32, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 18 Nov 2012 04:42:58 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> Mowa nienawi ci jest karana, bo prowadzi do zbrodni

No, to pami taj o tym, jak b dziesz o p tlach dla katoli perorowa . Kto
moze ci poci gn za co .
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Człowiek ma prawo bronić się przed agresją, czyli jak idzie gestapo to
się strzela, nawet jak gestapo wyje że atakuje się ich kościół, bo
wtenczas wyjecie gdy ktoś pokazuje pokatowaną przez was ofiarę.

Data: 2012-11-18 14:56:49
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 05:50:59 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

No, więc schowaj ten pistolecik, bo ci ręką utrącę.

Data: 2012-11-18 06:49:02
Autor: Andromeda
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 18 Lis, 14:56, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 18 Nov 2012 05:50:59 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> Cz owiek ma prawo broni si przed agresj ,

No, wi c schowaj ten pistolecik, bo ci r k utr c .
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Nie ,niestety wynaturzone buractwo w ryja nie dostaje, to sobie
imprezy nienawiści w warszawie robią, z bezkarności i tu już trzeba
kołem aby bezkarność ze łba wybić, bo już skranie agresywni.

Data: 2012-11-18 15:53:59
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 06:49:02 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

wynaturzone buractwo w ryja nie dostaje, to sobie
imprezy nienawiści w warszawie robią

Papka ci się cafa.

Data: 2012-11-18 07:05:04
Autor: Andromeda
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
On 18 Lis, 15:54, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 18 Nov 2012 06:49:02 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> wynaturzone buractwo w ryja nie dostaje, to sobie
> imprezy nienawi ci w warszawie robi

Papka ci si cafa.
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Jest to zło tego kraju, a rząd z faszyzmem i nienawiścią szuka
kompromisu i debil Komorowski łazi do Dmowskiego, szkoda że nie do
Dzierżyńskiego.
  Brak reakcji na przestępczą grupę, która zaczeła od pomówień, kończy
się taką skalą bezkarnych pomówień, że już kowalaki jak zwali kupe  do
gaci to rząd winny. Aż do rozwalania warszawy i domaga się nienawiść
więcej, bezkarnie zwalając na policje.
 Tu zaburzona wiocha już chce zabijać a normalni polacy już żyć w tym
syfie nie są w stanie ,normalnie funkcjonować, przy tej anarchii i
terrorze nienawiści.

Data: 2012-11-14 09:35:47
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k7vgvv$t1h$3node1.news.atman.pl...
[...]

Tam masz o nich i z nimi. Posłuchaj sam- jak jesteś ateistą, to choćby samych wiadomości. Na RM główne wydanie to godzina 20:00. Jednak zasadą jest, że jak jest jakieś wydarzenie (audycja) stricte religijna kolidująca z wiadomościami- to pierwszeństwo ma audycja. Posłuchaj gdzieś przez tydzień- oceń sam, co mają wspólnego idiotyczne komentarze tych, co dorabiają im gębę z rzeczywistością

Data: 2012-11-14 14:07:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 09:35, Chiron pisze:

[...]

Super, taki rodzaj dziennikarstwa lubię. Przypominają tym rzetelność BBC, tam o zagadnieniu rozmawia się przede wszystkim z autorami, a osądzaniem ich przez innych.
Oczywiście miałem okazję parę razy usłyszeć RM, jednak zawsze były to modlitwy, na polemikę nie trafiłem nigdy, tak że dzięki za info.
   I tak nawiasem, nie jestem żadnym ateistą, nie mam uprzedzenia do nikogo, i nic z góry nie odrzucam..

Data: 2012-11-14 19:47:57
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k8052c$dhi$1node2.news.atman.pl...
[...]

RM to 80% religii (modlitwy, audycje o tematyce religijnej, etc) a reszta to wiadomości i programy gospodarczo- społeczne. Nie cierpię ich linii ideowo- ekonomicznej, bo jest to tak naprawdę socjalizm. No ale Tobie się powinno spodobać:-). W każdym bądź razie nie znajdziesz tam raczej tego, co im przypisuje GW i inne mendia. No chyba że trafisz na rozmowy z ludźmi- tego się nie cenzuruje, choć często ksiądz prowadzący stopuje ludzi.

--

Chiron

Data: 2012-11-14 11:35:50
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 19:47, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "Trybun" <r...@yahuoo.com> napisa w wiadomo cinews:k8052c$dhi$1node2.news.atman.pl...

> Super, taki rodzaj dziennikarstwa lubi . Przypominaj tym rzetelno BBC,
> tam o zagadnieniu rozmawia si przede wszystkim z autorami, a os dzaniem
> ich przez innych.
> Oczywi cie mia em okazj par razy us ysze RM, jednak zawsze by y to
> modlitwy, na polemik nie trafi em nigdy, tak e dzi ki za info.
>   I tak nawiasem, nie jestem adnym ateist , nie mam uprzedzenia do
> nikogo, i nic z g ry nie odrzucam..

RM to 80% religii (modlitwy, audycje o tematyce religijnej, etc) a reszta to
wiadomo ci i programy gospodarczo- spo eczne. Nie cierpi ich linii ideowo-
ekonomicznej, bo jest to tak naprawd socjalizm. No ale Tobie si powinno
spodoba :-). W ka dym b d razie nie znajdziesz tam raczej tego, co im
przypisuje GW i inne mendia. No chyba e trafisz na rozmowy z lud mi- tego
si nie cenzuruje, cho cz sto ksi dz prowadz cy stopuje ludzi.

--

Chiron

Rm to 100% kłamstw, oszustw, krętactwa, próżności, nienawiści,
skrajnej patologia, obłudy,ciemnoty, szczytowanie debilizmu,
wynaturzenia, psychopatologi, urojeń, nerwicy, zaburzeń, maniactwa,
kantactwa. I słucha tego skranie wynaturzona świnia.

Data: 2012-11-14 20:04:52
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 11:35:50 -0800, Andromeda wrote:

[...]

pieknie opisujesz zydow

Data: 2012-11-14 13:32:16
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 21:04, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
> [...]
> psychopatologi, urojeń, nerwicy, zaburzeń, maniactwa,
> kantactwa. I słucha tego skranie wynaturzona świnia.

Antysemityzm to choroba psychiczna o nazwie paranoja, prowadziła do
mordów niewinnych, więc tylko w bardzo nienormalnym kraju, pod
znajomościami kościoła katolickiego taka szkodliwa rozgłośnia może
nadawać, a Rydzyk nie siedzieć za kanty ze stocznią.

Data: 2012-11-14 15:51:58
Autor: 500-5

"Andromeda" schrieb im Newsbeitrag news:052c3dbc-33a5-4845-a8b7-1e4c71c610e8d17g2000vbv.googlegroups.com...

Antysemityzm to choroba psychiczna o nazwie paranoja, prowadziła do
mordów niewinnych

Żydzi cierpią na nią masowo i od 70 lat nie chcą się z tego wyleczyć.
http://www.tinyurl.pl?lLN5hw7c

Tylko prawdziwy komunista i zaślepiony Żyd, nie rozumie na czym polega demokracja i wolność słowa. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 14:01:34
Autor: Andromeda

ydzi cierpi na ni masowo i od 70 lat nie chc si z tego wyleczy .http://www.tinyurl.pl?lLN5hw7c

> wi c tylko w bardzo nienormalnym kraju, pod znajomo ciami ko cio a
> katolickiego taka szkodliwa rozg o nia mo e
>nadawa , a Rydzyk nie siedzie za kanty ze stoczni .

Tylko prawdziwy komunista i za lepiony yd, nie rozumie na czym polega
demokracja i wolno s owa.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

To nie żydzi są antysemitami, to wymysły tych co żydów mordowali lub
nienawidzą, przypisywanie żydom antysemityzmu, jest projekcją chorego
na otoczenie to co on myśli. Paranoik non stop projektuje swoją
nienawiść na innych.

Data: 2012-11-14 16:08:23
Autor: 500-5

"Andromeda"  nschrieb im Newsbeitrag ews:4d121fc0-2e95-43f6-88fa-6ddc476c83c1@j18g2000yqf.googlegroups.com...

To nie żydzi są antysemitami, to wymysły tych co żydów mordowali lub
nienawidzą, przypisywanie żydom antysemityzmu, jest projekcją chorego
na otoczenie to co on myśli.

Takie brednie można wciskać dzieciom w przedszkolu, każdy kto rozumie
cokolwiek w języku angielskim, bez problemu znajdzie w internecie setki przykładów.
Oto jeden z nich:
https://www.youtube.com/watch?v=5EL3lhRBfAg -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 14:23:18
Autor: Andromeda
ews:4d121fc0-2e95-43f6-88fa-6ddc476c8...@j18g2000yqf.googlegroups.com...

>To nie ydzi s antysemitami, to wymys y tych co yd w mordowali lub
>nienawidz , przypisywanie ydom antysemityzmu, jest projekcj chorego
>na otoczenie to co on my li.

Takie brednie mo na wciska dzieciom w przedszkolu, ka dy kto rozumie
cokolwiek w j zyku angielskim, bez problemu znajdzie w internecie setki
przyk ad w.
Oto jeden z nich:https://www.youtube.com/watch?v=5EL3lhRBfAg

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

To nauka, a jak ci się nie podoba to prędzej czy póżniej psychiatrzy
ci to wytłumaczą ,za pomocą neuroleptyków.

Data: 2012-11-15 00:29:53
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 16:08:23 -0600, 500-5 wrote:

[...]

ten ciul drewnianym nozykiem krzczony rozumie tylko w jidish,
nic innego do niego nie przemowi

Data: 2012-11-14 17:30:17
Autor: glob
On 15 Lis, 01:29, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
> [...]

> -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

ten ciul drewnianym nozykiem krzczony rozumie tylko w jidish,

Paranoik oskarża nawet ofiary antysemitów o antysemityzm, czy
antypolonizm. To fakty naukowe a nie buraczane urojenia, tych co mają
koniec odbytu umieszony we łbie, czyli srają do własnego łba aż
sraczka im oczy zalewa.

  Zamieszki przeciwko Żydom zaczeły się w polsce , gdy polacy
szykowali się do powstania listopadowego, w którym mieli brać udział
też Żydzi. Ruscy wiedzieli o powstania i agentami podpuszczali
bezmyślny dół społeczny przeciwko Żydom i zachęcali że mienie zabrane
Żydom będą mogli w kilku procentach wziąść dla siebie.
 Tak więc pieniądze na broń poszły dzięki idiotom do cesarskiego
skarbaca i część Żydów nie walczyła w powstaniu, co jest jednym z
elemetnów jego upadku i syberio-zwiedzania. O czym mamy nowelkę
Konopnickiej " Mendel Gdański " w którym Konopnicka krytykuje głupotę
i bezmyślną nienawiść prostaków. To jest lektura obowiązkowa w
pierwszej klasie LO, tak więc debilstwo coniektórych i ich ciemnych
łbów jest porażające.

Data: 2012-11-15 01:41:49
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:30:17 -0800, glob wrote:

> [...]

> -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

ten ciul drewnianym nozykiem krzczony rozumie tylko w jidish,

Paranoik oskarĹźa nawet ofiary antysemitĂłw o antysemityzm, czy
antypolonizm. To fakty naukowe a nie buraczane urojenia, tych co mają
koniec odbytu umieszony we łbie, czyli srają do własnego łba aż sraczka
im oczy zalewa.

  Zamieszki przeciwko Ĺťydom zaczeły się w polsce , gdy polacy
[...]

no to wyslij andromede do szkoly

a i tobie by nie zaszkodzilo bos glombik nieprzecietny

Data: 2012-11-14 19:21:00
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 02:41, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

> porażające.

no to wyslij andromede do szkoly

a i tobie by nie zaszkodzilo bos glombik nieprzecietny

..................Trochę lektury mądrusiu.
Paranoja czyli obłęd.
 Paranoja jest najbardziej interpersonalną chorobą psychiczną,
chorobą, która potrzebuje wrogów do zwalczania, takich, których
stosunkowo łatwo zniszczyć, żeby podnieść swoją marną wartość i poczuć
się zwycięzcą. Barbarzyńskie mordowanie, małej, słabej i pokojowej
grupy albigensów jest tego najlepszym i najbardziej oczywisty
przykładem historycznym.

 Paranoja  bowiem to inaczej inkwizycja! Światek, czy raczej
półświatek krzyżowców, krucjatuszy, pogromców herezji, żydów,
masonerii, to środowisko, które z nieodpartą siłą przyciąga jednostki
i grupy ludzi o cechach paranoicznych. Paranoja stymuluje zaciekłą
agresję skierowaną przeciwko tak urojonym jak i rzeczywistym obiektom,
tyle, że ogląd stanu rzeczy u paranoika jest poważnie zniekształcony,
a poczucie zagrożenia wyimaginowane. Paranoja jest siłą
niszczycielską, gdyż wnosi patologiczne składniki, takie jak
podejrzliwość i urojenia, a także dlatego, że deformuje zachowania
służące porozumieniu, ekumenii, a także deformuje właściwe postawy i
praktyki religijne, ideowo oparte na miłości bliźniego. Żaden Kościół,
a już na pewno kościół większościowy nie nabiera prestiżu z
likwidowania ani rzeczywistych ani tym bardziej urojonych wrogów pod
sztandarami miłości bliźniego, które to hasło staje się pustą i
ordynarną fikcją. Paranoicy nie mają w sobie bowiem ani miłości ani
pokoju, a jedynie źle skrywane żądze tępienia, niszczenia i
mordowania, które są dla wadliwej osobowości pewną ochroną przed
niemożliwą dla paranoika do zniesienia rzeczywistością.

Skrajna podejrzliwość to jeden z głównych elementów zespołu
paranoicznego. Ktoś kto wszędzie węszy jeno sektę, herezję, spisek
masonów, żydokomunę czy psychomanipulację zdradza ciężki objaw
paranoi. Inne objawy paranoi to przekonanie o centralności własnej
osoby (ksobność, egoizm), mania wielkości, wrogość, lęk przed utratą
niezależności, projekcja i urojenia! Można poważne i istotne dla
rozpoznania paranoi objawy ująć w siedmiu kategoriach, które są jednak
ze sobą powiązane. Objawy te w mniejszym nasileniu dają tak zwaną
osobowość paranoiczną czy paranoid, który stanowi środowisko dla
wylęgnięcia się jednostki skrajnie patologicznej, takiej, która
potrafi inkwizycję poprowadzić do boju.

Data: 2012-11-15 09:51:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k813sc$1vfg$1adenine.netfront.net...

[...]

I dlatego nie możesz zrozumieć, na czym polega demokracja i wolność słowa

rozbawiony

Data: 2012-11-15 03:39:24
Autor: 500-5

"Bogdan Idzikowski" schrieb im Newsbeitrag news:50a4ad2c$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

I dlatego nie możesz zrozumieć, na czym polega demokracja i wolność słowa

Wolność słowa polega na tym, że Idzikowski każdego ranka pluje, bluzga i poucza, chociaż niewiele z
tego potrafi zrozumieć. Demokracja polega na tym, że Idzikowski może sobie tupać nóżkami, ale wyżej
już nie podskoczy, chociaż bardzo by tego chciał.

rozbawiony

rozweselony -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 21:39:49
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 13:32:16 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

znajomościami kościoła katolickiego taka szkodliwa rozgłośnia może
nadawać, a Rydzyk nie siedzieć za kanty ze stocznią.

no spierdalaj do swego israela

Data: 2012-11-14 13:57:46
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 22:39, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> znajomościami kościoła katolickiego taka szkodliwa rozgłośnia może
> nadawać, a Rydzyk nie siedzieć za kanty ze stocznią.

Spierdalaj na psychiatryk, chociaż i tak pewnie ciebie tam zawleką i
pałowanko jak buraczysko zasyczy i pasy przez tydzień i pałowanko jak
burok zasyczy i pasy.

Data: 2012-11-14 22:43:44
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:052c3dbc-33a5-4845-a8b7-1e4c71c610e8d17g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

znajomościami kościoła katolickiego taka szkodliwa rozgłośnia może
nadawać, a Rydzyk nie siedzieć za kanty ze stocznią.
A jak nazwiesz antypolonizm? To też choroba psychiczna- czy nie?

Data: 2012-11-14 13:54:58
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 22:43, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:052c3dbc-33a5-4845-a8b7-1e4c71c610e8d17g2000vbv.googlegroups.com...

> pieknie opisujesz zydow

Antysemityzm to choroba psychiczna o nazwie paranoja, prowadzi a do
mord w niewinnych, wi c tylko w bardzo nienormalnym kraju, pod
==================================================> A jak nazwiesz antypolonizm? To te choroba psychiczna- czy nie?

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Antypolonizm to urojone wymyślanie wrogów urojonych, którzy w
rzeczywistoście nie istnieją lub nie stanowią zagrożenia.
  Paranoja to bardzo poważna choroba psychiczna, jest to choroba
nienawiści umysły, czyli ludzi skrajnie złych i występuje najczęściej
wśród dyktatorów jak i persolenu dyktatu, ciągle węszących spisek i w
imię tego spisku dokonują ludobójstwa.

Data: 2012-11-14 22:57:54
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:9939d731-abd6-4f46-93c9-8b2208a00d233g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

nienawiści umysły, czyli ludzi skrajnie złych i występuje najczęściej
wśród dyktatorów jak i persolenu dyktatu, ciągle węszących spisek i w
Dokładnie - ideał. Stuprocentowy bezmózg- zamiast szarych komórek gówno z GW. Tfu!

Data: 2012-11-14 14:06:31
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 22:57, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:9939d731-abd6-4f46-93c9-8b2208a00d233g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> --

> --
> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny

Antypolonizm to urojone wymy lanie wrog w urojonych, kt rzy w
rzeczywisto cie nie istniej lub nie stanowi zagro enia.
  Paranoja to bardzo powa na choroba psychiczna, jest to choroba
nienawi ci umys y, czyli ludzi skrajnie z ych i wyst puje najcz ciej
w r d dyktator w jak i persolenu dyktatu, ci gle w sz cych spisek i w
imi tego spisku dokonuj ludob jstwa.
===================================================> Dok adnie - idea . Stuprocentowy bezm zg- zamiast szarych kom rek g wno z
GW. Tfu!

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Ja ci nic na to nie poradzę, że masz pierdolca, w każdym kraju europy,
wogóle gdzie istnieje psychologia czy psychiatria DSM antysemity, to
ciężka choroba umysłowa , historycznie prowadzaca do zabójstw. Jest to
tak silna nienawiść że miesza klepki we łbie. Czyli jak widzisz kara
za nienawiść.

Data: 2012-11-15 00:13:04
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 14 Nov 2012 13:32:16 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

Matkoboska, tobie ktoś jeszcze odpowiada gdzieś?
333-)

Data: 2012-11-14 15:41:25
Autor: Nemezis
On 15 Lis, 00:13, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

333-)
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Napewno nie złodzieje i media nielegalne bo sieją nienawiść. W
normalnym kraju Rydzyk za przekręty by siedział i chodził w kryminale
na konsultacje psychiatryczne, czyli decyzja jak w przypadku Brewika,
siedzi czy leczymy. To skrajne popłuczyny wysłuchują kłamstw ,
nienawiści , fanatyzmów tego śmiecia.

Data: 2012-11-15 00:45:19
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 14 Nov 2012 15:41:25 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

[...]

Ićspać, glubuś, ićspać, bo ci zaszkodzi 333-)

Data: 2012-11-14 16:20:18
Autor: Nemezis
On 15 Lis, 00:46, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Szkodzą polsce tacy gnoje, szkoda że ten rząd jaj za grosz nie ma. Bo
tu powinny sądy funkcjonować, bo antysemityzm jest karany jak i
faszyzm, psychiatryki, które powinny przymusowo leczyć pierdolców, bo
paranoik nigdy nie chce się leczyć i zapałowywać takich śmieci ,
wynaturzone buractwo, podnosi łapę to mu ją wbić w odbyt. Wtenczas
normalni polacy mogliby w końcu normalnie żyć, bo tacy właśnie są
powodem że tu jest tak źle. Gdybym ja był u władzy to dawno by dostali
kule w łeb za zdradę.

Data: 2012-11-15 00:35:46
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 16:20:18 -0800, Nemezis wrote:

szkoda że ten rząd jaj za grosz nie ma.

istotnie, inny juz dawno pokazalby moskom droge do israela

Data: 2012-11-14 17:15:12
Autor: glob
On 15 Lis, 01:35, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
On Wed, 14 Nov 2012 16:20:18 -0800, Nemezis wrote:
> szkoda że ten rząd jaj za grosz nie ma.

istotnie, inny juz dawno pokazalby moskom droge do israela

Przy normalnym rządzie, zaburzeńcy jak ty nie chodzą po ulicach tylko
siedzą w kaftanie.

Data: 2012-11-15 01:32:01
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:15:12 -0800, glob wrote:

> [...]

istotnie, inny juz dawno pokazalby moskom droge do israela

Przy normalnym rządzie, zaburzeńcy jak ty nie chodzą po ulicach tylko

na fotelu

moski im glany jarmula szlifuja

Data: 2012-11-14 17:36:19
Autor: glob
On 15 Lis, 02:32, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Przy normalnym rządzie, zaburzeńcy jak ty nie chodzą po ulicach tylko
> siedzą w kaftanie.

na fotelu

moski im glany jarmula szlifuja

I tak w kaftan trafisz.

Data: 2012-11-15 01:42:59
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:36:19 -0800, glob wrote:

On 15 Lis, 02:32, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Przy normalnym rządzie, zaburzeńcy jak ty nie chodzą po ulicach tylko
> [...]

skad wiesz glombiku ?

w talmudzie tak stoi ?

Data: 2012-11-14 18:26:52
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 02:43, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> I tak w kaftan trafisz.

skad wiesz glombiku ?

w talmudzie tak stoi ?

Bo antysemityzm to choroba psychiczna i jakbyś zwrócił uwagę że
antysemitów wywalają prędzej czy póżniej na zakład psychiatryczny ,
tak jak Panią doktor co po rejstracjach żydów rozpoznawała, to
wszedłeś na drogę, która prowadzi do domu bez klamek.

Data: 2012-11-15 04:32:56
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 18:26:52 -0800, Andromeda wrote:

[...]

to tez z talmudu ?

masz chociaz talmud ?

Data: 2012-11-15 04:04:06
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 05:32, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> tak jak Panią doktor co po rejstracjach żydów rozpoznawała, to wszedłeś
> na drogę, która prowadzi do domu bez klamek.

Nie z każdego podręcznika psychologii. Czubku

Data: 2012-11-15 05:14:56
Autor: Chiron
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:v6tv2xw10uec$.19m4bgk5p0han$.dlg40tude.net...
[...]

Tu masz dopiero- jedno ciało, a dusz kilka: glob, Andromeda, Voyager,Nemezis:-)

Data: 2012-11-15 04:37:49
Autor: AnDaL
On Thu, 15 Nov 2012 05:14:56 +0100, Chiron wrote:

[...]

Niewiasta docenila go tylko w polowie piszac 333

to przeciez cale 666

Data: 2012-11-15 20:11:22
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 19:47, Chiron pisze:

[...]

Skoro tak mówisz. Dzięki.

Data: 2012-11-14 09:00:08
Autor: HaMMeR
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 12:26:53 UTC+1 użytkownik glob napisał:
[...]

Ja to w kwestii formalnej.., chce ci zwrocic uwage 'polaku', ze swoj nick piszesz uporczywie z bledem!
Zamiast 'o' powinienes przeciez pisac 'a'.., nie sadzisz?

Data: 2012-11-14 09:41:57
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 18:00, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

Zamiast 'o' powinienes przeciez pisac 'a'.., nie sadzisz?

A ja non stop zwracam uwagę że buractwa miejsce jest w chlewie, a nie
życiu publicznym, internet bez chamstwa by zupełnie inaczej wyglądał.

Data: 2012-11-14 18:06:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:6c4c7561-8d2f-4c6e-85ec-ff33cb22012egooglegroups.com...
Ja to w kwestii formalnej.., chce ci zwrocic uwage 'polaku', ze swoj nick piszesz uporczywie z bledem!
Zamiast 'o' powinienes przeciez pisac 'a'.., nie sadzisz?

Ja też w kwestii formalnej!
Zrob mi laske Hammer. Zacznij pisac po polsku!

rozbawiony

Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.