Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

Data: 2012-11-14 09:00:08
Autor: HaMMeR
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 12:26:53 UTC+1 użytkownik glob napisał:
No i co widzimy, obłude, fałsz, zakłamanie. W żywe oczy bezczelnie

kłamią, jacy oni wspaniali, a kto inny szedł w marszu, kto inny

rozwalał Warszawę.

 Cenzury postkomnistycznofirerowe było chce, bo media pokazują co

wyprawiali.

 Antypolskość bandytów, cwaniaków, zwyrodnialców , z chorobą

weneryczną we łbie pluje z bezskarności.

  A dlatego że nie płacą za zniszczenia.

 To bydło rolniczo-buraczano-kibolskie nigdy nie poszanuje pracy

Polaków, tylko będzie pluło , syczało, bo za pyska wykręconego nie

złapane.

  Dlatego jestem konserwatysta, gdyż kiedyś znano świetną metodę

wychowywania bydła, po prostu bydło brało po pysku.

Dół społeczny słysznie brał wszędzie po ryju i powinna ta metoda

wrócić, bo te ich marsze wręcz opominają się- dlaczego nie biorę po

pysku, będe skakał, niszczył, srał na prace Polaków bo co kto mi

zrobi.-

 Bydło z dołów społecznych nie było uważane za polaków, czym obecnie

prezentują, dokładnie to że polakami nie są, a są rynsztokiem

antypolskim i bezkarnym.

 Dlatego jakby Polacy na ulicach śmigali po ryjach to antypolskie

bydło, to by słuszna tradycja wróciła i skończyłby się kwik

zaświnionych knurów i loch, bo by dostali to o co tak błagają.

Ja to w kwestii formalnej.., chce ci zwrocic uwage 'polaku', ze swoj nick piszesz uporczywie z bledem!
Zamiast 'o' powinienes przeciez pisac 'a'.., nie sadzisz?

Data: 2012-11-14 09:41:57
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 18:00, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

Zamiast 'o' powinienes przeciez pisac 'a'.., nie sadzisz?

A ja non stop zwracam uwagę że buractwa miejsce jest w chlewie, a nie
życiu publicznym, internet bez chamstwa by zupełnie inaczej wyglądał.

Data: 2012-11-14 18:06:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:6c4c7561-8d2f-4c6e-85ec-ff33cb22012egooglegroups.com...
Ja to w kwestii formalnej.., chce ci zwrocic uwage 'polaku', ze swoj nick piszesz uporczywie z bledem!
Zamiast 'o' powinienes przeciez pisac 'a'.., nie sadzisz?

Ja też w kwestii formalnej!
Zrob mi laske Hammer. Zacznij pisac po polsku!

rozbawiony

Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.