Złe DPFy znowu

Data: 2018-09-05 14:13:54
Autor: alberciq
Złe DPFy znowu
W dniu 04.09.2018 o 12:25, Myjk pisze:

No, ciekawe...

http://auto.dziennik.pl/prawo-na-drodze/artykuly/580382,filtr-dpf-mandat-kara-wycinanie-przeglad-badanie-techniczne-ministerstwo.html

a ja sobie kupiłem samochód z 3 litrową wolnossącą benzynową V6.
bez dpf
bez egr
bez turbiny
bez CR
bez dwumasy, w ogóle bez klasycznego sprzęgła, bo automat

i mam wszystkich w dupie.

...ino na stacje benzynową jakoś częściej trzeba zjeżdżać

Data: 2018-09-06 05:42:16
Autor: Lisciasty
Złe DPFy znowu
W dniu środa, 5 września 2018 14:13:59 UTC+2 użytkownik alberciq napisał:
..ino na stacje benzynową jakoś częściej trzeba zjeżdżać

Mój dżapański diesel z dwumasą i dpfem pali 9 na 100, też muszę częściej zjeżdżać.
Ale ponoć "ten typ tak ma" ;)

L.

Data: 2018-09-06 06:15:02
Autor: zbigniewgotkiewicz
Złe DPFy znowu
W dniu czwartek, 6 września 2018 14:42:17 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
> ..ino na stacje benzynową jakoś częściej trzeba zjeżdżać

Mój dżapański diesel z dwumasą i dpfem pali 9 na 100, też muszę częściej zjeżdżać.

Może to samochód służbowy? Jak oddałem swoje auto do firmy dla pracowników, to zaczęło palić dwa litry więcej na setkę :)

Data: 2018-09-07 02:04:32
Autor: Lisciasty
Złe DPFy znowu
W dniu czwartek, 6 września 2018 15:15:04 UTC+2 użytkownik zbigniewg...@gmail.com napisał:
Może to samochód służbowy? Jak oddałem swoje auto do firmy dla pracowników, to zaczęło palić dwa litry więcej na setkę :)

Nigdy nie miałem służbówki, to prywaciak ;)

L.

Złe DPFy znowu