Zle nastroje

Data: 2009-07-07 17:11:30
Autor: Delfino Delphis
Zle nastroje
Od czasu jak obserwuję giełdę (a nie robię tego długo) nie widziałem jeszcze
tak złych nastrojów. Po wczorajszych wzrostach w USA i dobrym wyniku ISM
oczekiwałoby się wzrostów przynajmniej do oporu wyznaczonego przez ostatnie
spadki. A tu niewiele, WIG20 co prawda odbił się trochę, ale pary starczyło
mu jedynie na 30 punktów, po czym samoistnie zaczął spadać. Nawet
rewelacyjne wyniki z Niemiec powstrzymały ten spadek raptem o półtora
godziny. USA raczej zakończy na minusie więc i u nas spodziewać się można
kontynuacji spadków.

Czy coś jest w stanie powstrzymać te spadki na WIG20 w najbliższym czasie?
Może ze względu na dywidendę KGHM na spółkę z TPSA jednak pociągną do góry
indeks? A może wzrosty surowców mogłyby pomóc?

Zastanawiam się czy w takiej niepewnej sytuacji warto w ogóle grać na
akcjach, czy może poczekać na jakieś rozstrzygnięcia? Jak myślicie?

Data: 2009-07-07 17:34:01
Autor: kigam
Zle nastroje

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h2voj3$eas$1news.onet.pl...
[...]

Najbardziej podoba mi sie ten fragment o samoistnym spadaniu.

Data: 2009-07-07 17:30:08
Autor: Gonzo
Zle nastroje

"kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> wrote in message news:h2vqe0$3o7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Najbardziej podoba mi sie ten fragment o samoistnym spadaniu.

Grawitacja!

Data: 2009-07-07 19:31:54
Autor: Delfino Delphis
Zle nastroje
Gonzo wrote:

Grawitacja!

W końcu jestem fizykiem :P

Kurde chcę was rozruszać, jakiegoś flejma rozpocząć, a wy nic. Chyba się
przeniosę gdzieś indziej :P

Data: 2009-07-07 19:57:54
Autor: iktorn
Zle nastroje
Delfino Delphis pisze:
Gonzo wrote:

Grawitacja!

W końcu jestem fizykiem :P

Kurde chcę was rozruszać, jakiegoś flejma rozpocząć, a wy nic. Chyba się
przeniosę gdzieś indziej :P

A jak tam DAX, ropa itd.? KGHM był niedawno po 20-30zł a teraz niby 80zł to ma być tanio. Nadal jest z czego spadać.

Data: 2009-07-07 17:58:05
Autor: Delfino Delphis
Zle nastroje
kigam wrote:

Najbardziej podoba mi sie ten fragment o samoistnym spadaniu.

Nie śledzę aż tak, ale pewnie spadało ze względu na słabe wyniki kontraktów
na giełdę amerykańską, ale tego się chyba można była spodziewać i tak?

Data: 2009-07-08 11:55:08
Autor: Duch
Zle nastroje
"Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> wrote in message news:h2voj3$eas$1news.onet.pl...

Zastanawiam się czy w takiej niepewnej sytuacji warto w ogóle grać na
akcjach, czy może poczekać na jakieś rozstrzygnięcia? Jak myślicie?

WIG20 nasladuje S&P500 z kilkudniowymi perrturbacjami.
Jesli w USA indeksy pójdą w góre, u nas też. I odwrotnie.
W dluzszej skali, np. 1 rok, 2 lata, indeksy powinny pojsc w góre.
Aktualnie mamy trend boczny, ktory nie bedzie trwal w nieskonczonosc.
A wieksza szansa jest na wzrosty. To moje zdanie.

Duch

Data: 2009-07-08 13:48:46
Autor: Delfino Delphis
Zle nastroje
Duch wrote:

[...]

W dłuższej skali zapewne tak się stanie, ale ja nie myślę kategoriami lat,
ale tygodni. A wszyscy wieszczą, że na S&P500 utworzyła się głowa z
ramionami, choć ja jej tam nie widzę.

Zle nastroje