Źle obliczony podatek dochodowy

Data: 2014-09-11 13:05:56
Autor: jerzykwrzos
Źle obliczony podatek dochodowy
Jeżeli zapłaciłem zbyt wysoki podatek o 1 zł, to co z tym mogę zrobić? Kwota śmiesznie niska, no i na moją "niekorzyść", ale nie chcę mieć później z tym jakichś problemów, bo w Polsce to wszystko jest możliwe.

Data: 2014-09-12 00:23:35
Autor: witek
Ĺšle obliczony podatek dochodowy
jerzykwrzos@gmail.com wrote:
Jeżeli zapłaciłem zbyt wysoki podatek o 1 zł, to co z tym mogę zrobić?

jaki podatek?

Data: 2014-09-12 06:48:29
Autor: jerzykwrzos
W dniu piątek, 12 września 2014 07:23:35 UTC+2 użytkownik witek napisał:
jerzyk wrote:

> Je�eli zap�aci�em zbyt wysoki podatek o 1 z�, to co z tym mog� zrobi�?

jaki podatek?

Jednoosobowa działalność gospodarcza, podatek dochodowy, liniowy.

Czy ewentualnie mógłbym to jakoś zostawić na koniec roku, żeby w PIT rocznym wyszła mi złotówka dopłaty?

Data: 2014-09-12 16:58:20
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 11 Sep 2014, jerzykwrzos@gmail.com wrote:

Jeżeli zapłaciłem zbyt wysoki podatek o 1 zł, to co z tym mogę zrobić?

Kwota śmiesznie niska, no i na moją "niekorzyść", ale nie chcę mieć później z tym jakichś problemów, bo w Polsce to wszystko jest możliwe.

  Wyjątkowo nie grozi. Przepisy przewidują możliwość "zaliczenia" nadpłaty
na należności podatkowe, więc co najwyżej Ci zaliczą "kiedyś" :)
  No, chyba że przeleją 1 zł i potrącą 8 za przelew, to będziesz miał
zaległość ;)

pzdr, Gotfryd

Źle obliczony podatek dochodowy