Źle poskładany regulator SHERWOOD

Data: 2009-08-07 19:02:24
Autor: Pszemol
Źle poskładany regulator SHERWOOD
Nie ma to jak zaufany serwis SHERWOODa - niedawno oddałem
swój sprzęt do corocznego przeglądu, odebrałem go - wytestowałem
na wycieczce - fajnie działał nawet na 36 metrach - ale co widzę?
Ano przednia gumowa część z napisem SHERWOOD jest wstawiona
odwrotnie! Znaczy się napis jest do góry nogami.
Niby nic, ale jednak świadczy to dobitnie o kontroli jakości jaką
mają w tym serwisie... Pójdę to podmienić bo łyso to wygląda, ale
nie ufam już temu serwisowi - jaką mam pewność że jakaś część
w środku regulatora nie jest wstawiona do góry nogami ? :-(

No cóż - punkt dla ludzi, którzy robią sobie przeglądy regulatorów sami!!!

Data: 2009-08-08 12:49:34
Autor: Daniel Kowalski
Źle poskładany regulator SHERWOOD
  jaką mam pewność że jakaś część
w środku regulatora nie jest wstawiona do góry nogami ? :-(

Na pewno Ci odwrócili oring ;-)
MSPANC

Data: 2009-08-08 17:41:11
Autor: Pszemol
"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:4A7D583E.8000409gazeta.pl...
 jaką mam pewność że jakaś część
w środku regulatora nie jest wstawiona do góry nogami ? :-(

Na pewno Ci odwrócili oring ;-)
MSPANC

Ty się nie śmiej, ale są przecież niektóre uszczelki formowane
tak, że mają wejść tylko w specyficzny sposób a nie odwrotnie.
Zwykły o-ring jest oczywiście symetryczny i tu nie ma problemu ;-)

Data: 2009-08-08 14:28:57
Autor: PesTYcyD
Źle poskładany regulator SHERWOOD
Może włożyłeś to do paszczy dogóry nogami.

Data: 2009-08-08 17:40:22
Autor: Pszemol
"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:h5jr23$5du$1news.onet.pl...
Może włożyłeś to do paszczy dogóry nogami.

Nie, do paszczy :-) włożyłem dobrze, bo rurę mam przecież
zawsze z prawej strony - nie da się inaczej...
Ponad wszelką wątpliwość klapka jest wkręcona odwrotnie
albo rura niskiego ciśnienia jest przykręcona od innej strony.

Data: 2009-08-09 13:40:08
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5kdb8.a94.0poczta.onet.pl...
[...]

To odkręć dekiel 2 stopnia i popraw klapkę. To jest czynność na poziomie użytkownika a nie serwisu. Powinieneś tam czasem zaglądać żeby wypłukać brud i piasek. Chyba że trolujesz...

Karol

Data: 2009-08-09 10:24:18
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5mcmj$hgd$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dzięki za radę - nie przyglądałem się temu jeszcze dokładnie.

Powinieneś tam czasem zaglądać żeby wypłukać brud i piasek.

Pierwsze słyszę... nie wiedziałem że muszę coś rozkręcać aby wypłukać.

Chyba że trolujesz...

I po co takie zaczepki? Motywujesz takimi zaczepkami do
trollowania na grupie - zobacz co zrobił z twoją wypowiedzią Rysiu.
Podchwycił już zaczepny temat i dalej ciągnie trollowanie...
Nie lubisz trollowania to nie uprawiaj go samemu!

Data: 2009-08-10 13:12:49
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5m85i.csk.0poczta.onet.pl...
[...]

I to jest chyba twój probem. Czasem zamiast obejrzeć, poszukać w google czy zapytać swojego instruktora czy partnura ze wszystkim walisz na grupy. To chyba rodzaj uzależnienia. Jak idziesz do marketu po bułki i masło to też najpierw na grupach pytasz gdzie świeże sprzedają?

[...]

Po prostu nie wierzyłem do końca, że taki debeściak jak ty, projektant, samodzielny naprawiacz latarek, człowiek samodzielnie myślący i potrafiący korzystać z netu, po szkoleniach nurkowych - może takiej rzeczy nie wiedzieć - stąd podejrzenie o trollowanie...

pzdr, Karol

Data: 2009-08-10 07:35:21
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5ovf7$fvn$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Mój instruktor nic nie wspominał o rozkręcaniu regulatora
do płukania... Mój partner też niczego nie rozkręca...

[...]

No widzisz... jednak może nie wiedzieć. Mało kto jest taki debeściak jak Ty.

Data: 2009-08-10 14:56:31
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5oiku.f3c.0poczta.onet.pl...
[...]

To możesz zabłysnąć :) warto czasem zaglądać do środka...

[...]

To nie kwestia debeściarstwa. Ja na grupach szukam informacji NA KOŃCU jak już nigdzie nie mogę jej znaleźć, ty ZACZYNASZ szukanie informacji od grupy. To nas różni w tej kwesti...

pzdr, Karol

Data: 2009-08-10 08:27:51
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5p5hl$1bt$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mój instruktor nic nie wspominał o rozkręcaniu regulatora
do płukania... Mój partner też niczego nie rozkręca...

To możesz zabłysnąć :) warto czasem zaglądać do środka...

U nas w grupie nie ma takich tendencji do "zabłyskania"...
To nas różni w tej kwestii.

Data: 2009-08-10 15:35:19
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5olm7.eqc.0poczta.onet.pl...
[...]

Gdybyś miał grupę nurkowę nie zadawałbyś 90% pytań które tu zadajesz. Większość z tych rzeczy wiedzą nurkowie z pewnym doświadczeniem. Chyba, że :

1. nurkujesz tylko ze słabszymi od siebie
2. poziom szkolenia w PADI USA jest niższy niż myślałem
3. nie czytasz KOMPLETNIE żadnych książek a całą wiedzę czerpiesz z grup... :(

polecam:
http://divezone.pl/nurkowanie-jmacke-wydanie-vii-p-3113.html

pzdr, Karol

Data: 2009-08-10 08:48:33
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5p892$aq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To tylko Twoja interpretacja, dodam - błędna...

Ale po co my w ogóle o tym rozmawiamy?

Data: 2009-08-10 19:24:52
Autor: Marcin Goralski
Źle poskładany regulator SHERWOOD
On 8/10/2009 3:35 PM, Karol Susicki [DIVEZONE.PL] wrote:

Karol, nie dokarmiaj.

goral

Data: 2009-08-10 13:12:03
Autor: Pszemol
"Marcin Goralski" <goralski.marcin@BEZ.SMIECI.wp.pl> wrote in message news:4a80571b$0$334$5f6aeac3news.scarlet.nl...
On 8/10/2009 3:35 PM, Karol Susicki [DIVEZONE.PL] wrote:

Karol, nie dokarmiaj.

No ale nie chcesz stracić kumpla, więc zaatakowałeś outsidera...

Data: 2009-08-11 11:40:48
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5p6b3.ge4.0poczta.onet.pl...
[...]

dobre, powiem Ci że dziś od rana znów mi humor poprawiasz.

Outsider powiadasz :) czyli TY kontra nierozumiejąca cię reszta świata... :D - zaczynam rozumieć...

pozdrawiam, Karol

Data: 2009-08-11 07:22:21
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5reek$amk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zerknij jeszcze raz do słownika - to trudne słowo, pewnie nie zrozumiałeś...

Data: 2009-08-11 15:06:59
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5r68o.geg.0poczta.onet.pl...
[...]

a zerknąłem:

"człowiek pozostający na uboczu społeczeństwa, nieangażujący się bezpośrednio w bieżące sprawy"

To faktycznie pasuje do osoby, która generuje kilkaset postów w tygodniu...

ROTFL

pzdr, Karol

Data: 2009-08-11 08:36:57
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5rqhd$9nb$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zmień słownik, Karol - to co masz to jakieś bezwartościowe
badziewie pisane przez jakichś niedouczonych amatorów chyba...

Tu masz oryginalne znaczenie słowa, które przyszło do nas z USA:

http://www.thefreedictionary.com/outsider
1. outsider - One who is excluded from a party, association, or set.

http://www.askoxford.com/concise_oed/outsider?view=uk
1 a person who does not belong to a particular group.

A tu masz po polsku, wydanie PWN:
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=outsider
outsider [wym. atsajder], autsajder
1. <człowiek nieakceptowany przez jakąś społeczność lub sam się od niej izolujący>

Mam nadzieję że teraz lepiej to słowo rozumiesz i już nie będziesz
trollował na temat tego że "cały świat mnie nie rozumie"...

Mi konkretnie chodziło o bycie "outside", czyli "na zewnątrz" kliki
smok-krokodyl-krzysiuB i jeszcze paru innych kolesiów z sekty.
Jak teraz widzę z Góralskim włącznie. Bynajmniej nie uważam się
za człowieka którego cały świat nie rozumie - tych paru grupowiczów
nie reprezentują nawet małoistotnej CZĄSTKI świata. Bez obaw :-)

Data: 2009-08-10 15:04:31
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
[...]

15 sek w google, w języku który znasz
http://www.apollosportsusa.com/documents/ex_reg2nd.pdf

ale trzeba wykazać minimum inwencji własnej...

pzdr, Karol

Data: 2009-08-10 08:29:49
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5p6fa$qvf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No toś zabłysnął... tylko pogratulować.

p.s. Czy Apollo to Sherwood? ;-)

Data: 2009-08-10 15:43:05
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5olpt.dh8.0poczta.onet.pl...
[...]

Rozkręcanie puszki 2st jest identyczne w większość automatów. Poza małymi różnicami (cypek $, śrubeczka Mares) lub wyjątkami (np. Scubapro A700) ale to widać gołym okiem i dla kogoś (że inżyniera nie wspomnę) są to detale pomijalne...

No chyba, że ty jesteś inżynier amerykański - to wtedy zrozumiałem a więc proszę:
http://www.frogkick.dk/manuals/sherwood/SRB2100.pdf
http://www.onestopdive.com/assets/pdf/sherwood/SRB5900%20Manual.pdf
również 15 sekund...

detalicznie i "step by step" oczywiście z "disclaimerem" - aha i nie zapomnij - jak będziesz kupował kawę w starbucks, że po podaniu jest gorąca i można się oparzyć  :D

pzdr, Karol

Data: 2009-08-10 08:57:25
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5p8nj$vd$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Widzę, że Cię bardzo gryzie Karolu fakt, że mieszkam i pracuję w USA...

Data: 2009-08-10 16:09:19
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5ondl.e50.0poczta.onet.pl...

Widzę, że Cię bardzo gryzie Karolu fakt, że mieszkam i pracuję w USA...

Nie rusza mnie to. Bardziej jeśli można to nazwać "gryzieniem" zastanawia mnie twoja infantylność...

Karol

Data: 2009-08-10 09:41:48
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5pa8r$3eh$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A jak Ty byś nieinfantylnie zareagował odbierając automat
z autoryzowanego serwisu w takim stanie?

Data: 2009-08-10 16:57:54
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5oq0s.eug.0poczta.onet.pl...
[...]

Ja przede wszystkim bym od razu zauważył (a nie dopiero na nurkowaniu) gdyż jestem czujny jak kpt. Żbik. Następnie złożyłbym reklamację i zażądał zwrotu pieniędzy. Napisałbym też na odpowiednie forum nurkowe np. uk.rec.scuba i rebreatherworld.com gdyż tam napewno będą tym zainteresowani...

Ja myślę, że to może być ich celowe działanie, żeby klient mógł łatwiej zapamiętać kiedy serwis robił. W lata nieparzyste wkładają do góry nogami a w parzyste normalnie... zadzwoń i zapytaj...ja od tego bym zaczął...

:D

Karol

Data: 2009-08-10 15:03:31
Autor: jacekplacek
Źle poskładany regulator SHERWOOD
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a): Alternatywa:
http://www.joemonster.org/
a wieczorami:
http://www.telemagazyn.pl/
Natomiast dyskusja z Pszemolem jest objawem skrajnej dekadencji :D

Data: 2009-08-10 08:39:05
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5p78a$db9$4news.onet.pl...
[...]

Gdyby był inteligentny to zorientowałby się, że tematem wątku nie
było pytanie: "jak zmienić ułożenie klapki z napisem?" tylko raczej
było nim narzekanie na niekompetencję autoryzowanych serwisów
którym powierzam urządzenie które podtrzymuje moje życie głęboko
pod wodą i instalacja klapki odwrotnie budzi we mnie brak respektu
dla kunsztu i dbałości o detale u serwisanta.

A jeśli już miałby podawać link do serwisówki to podałby do właściwej:
W tym folderze jest ich kilka
http://www.frogkick.dk/manuals/sherwood/
W tym mój BLIZZARD:
http://www.frogkick.dk/manuals/sherwood/SRB3200%2C%20SRB3300%2C%20SRB3400%2C%20SRB3400.pdf

Data: 2009-08-10 13:59:32
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Gdyby był inteligentny to zorientowałby się, że tematem wątku nie
było pytanie................

Biedak. Znowu niezrozumiany... Stary kawał:
Radio: Uwaga!! Autostradą A-5 jakiś wariat jedzie pod prąd...
Kierowca: Jaki wariat, jaki wariat!! Tysiące wariatów!!!

[...]

Pisałeś, że nie nurkujesz głęboko i w każdej chwili możesz wypłynąć. Byłby to najwyżej lekki dyskomfort a nie sytuacja krytyczna.

Data: 2009-08-10 09:40:32
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5p944$fuk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nigdzie nie twierdziłem że zmiana położenia tej klapki stanowi
jakiś problem i potrzebuję Waszej pomocy aby mi powiedzieć
jak to zrobić...

[...]

Teoretycznie mam też przecież zapasowy 2-gi stopień, więc
nie byłoby sytuacji krytycznej nawet gdybym był głęboko...
Tak czy inaczej argumentem za tym, aby nie robić sobie przeglądu
samemu tylko zanieść regulator do autoryzowanego serwisu było
to, że "fachowiec" zrobi to lepiej niż amator...

Ciekawe co Ty i Karol byście zrobili gdybyście odebrali z serwisu
automat poskładany odwrotnie... Nie wkurzyłoby to Ciebie ?
Nie dałoby Ci to do myślenia na temat tego, jak się serwisant
przyłożył do roboty w środku, do części których na wierzchu nie
widać i łatwo klient nie sprawdzi??

Data: 2009-08-12 17:03:48
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5opug.ejk.0poczta.onet.pl...
[...]

ciach
[...]

Na jakiej podstawie zakładasz taką teorię?

CIACH
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-08-12 10:19:10
Autor: Pszemol
"Wlodzimierz Kolacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5ulot$96j$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie bardzo rozumiem pytanie... czy to pytanie z hakiem? ;-)

Czy to nie jest logiczne że gdyby awaria głównego aparatu
(spowodowana błędem serwisanta) spowodowała że nie mógłbym
go używać to wyjąłbym go z ust i włożył zapasowy aparat?

No chyba że bierzemy pod uwagę jakiś katastrofalny problem
np. urwanie się rury łączącej I stopień z II stopniem i spadek
ciśnienia na I stopniu praktycznie do zera :-) Wtedy byłoby źle...

Data: 2009-08-12 18:37:11
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5u4uu.4vk.0poczta.onet.pl...
[...]

Pytanie jest z tych prostych i bez haków.
Na jakiej podstawie teoretycznej zakładasz że 2 stopień w krytycznej sytuacji pomoże Ci ?.
Kilka pytań pomocniczych:
- co rozumiesz pod pojęciem krytyczna sytuacja? (zdefiniuj to pojecie abyśmy mogli dalej rozmawiać)
- o jakiej krytycznej sytuacji piszesz?
- o jakich problemach z AO myślisz?
- jakie znasz procedury i praktyki dotyczące rozwiązywania rozmaitych problemów?
- które z tych problemów prowadzą do sytuacji krytycznych?
- jakie znasz procedury i praktyki mające na celu zapobieganie krytycznym sytuacją?
- jakie znasz sytuacje krytyczne w których żaden AO nie jest w stanie pomóc?

Czy to nie jest logiczne że gdyby awaria głównego aparatu
(spowodowana błędem serwisanta) spowodowała że nie mógłbym
go używać to wyjąłbym go z ust i włożył zapasowy aparat?

Nie, dla mnie nie musi być to logiczna konsekwencja spowodowana błędem serwisanta tu polegającym na błędzie montażu pokrywki. (z tego co znam Twoją konfiguracje i konstrukcje sprzętu nurkowego). Zapewniam są w AO znacznie bardziej ważne elementy i procedury serwisowe, niż klapka z napisem.

Oczywiście tak prozaiczny błąd daje trochę do myślenia o tym czy serwisant jest wystarczająco skupiony na swojej pracy (także jestem przekonany że nurkowie czytający ten wątek doskonale to zauważyli. Ba a nawet zwracali Tobie uwagę na ważność tego elementu sprzetu nurkowego. Uważam że jest to taka pierdoła o której nie warto gadać). Niestety zwykle nie jest to jednoznaczne z dyskwalifikowaniem tego serwisu. Dyskwalifikacja była by wtedy gdyby serwis istotnych elementów systemu nie został wykonany zgodnie z procedurami wyznaczonymi przez firmę. Tyle że ja ani większość nurków, na klapkę w ogóle bym nie zwracał uwagi bo są inne znacznie bardziej istotne symptomy i objawy złego serwisu. Na te, każdy świadomy nurek zwróci uwagę. Na to zwróci uwagę także przeszkolony serwisant. Bodaj o tej firmie i ewidentnie złym serwisie było tu jakiś czas temu.

No chyba że bierzemy pod uwagę jakiś katastrofalny problem
np. urwanie się rury łączącej I stopień z II stopniem i spadek
ciśnienia na I stopniu praktycznie do zera :-) Wtedy byłoby źle...

Ależ nie musiało by być aż tak źle. Ta "rura" to w nurkowym PL. nazywa się międzystopniowy wąż średniego ciśnienia. Średnie ciśnienie nie spadnie do zera ani PRZED pierwszym stopniem ani ZA pierwszym stopniem, ale fakt obniży się znacznie a za chwilę będzie zero ale w butli.
Włodek

Data: 2009-08-12 12:36:13
Autor: Pszemol
"Wlodzimierz Kolacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5urms$lkr$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

:-)

Na jakiej podstawie teoretycznej zakładasz że 2 stopień w krytycznej sytuacji pomoże Ci ?.

Bo między innym od tego jest ten zapasowy II stopień
- właśnie gdyby główny stopień przestał działać.

[...]

Nie mam zamiaru pisać tu książki, Włodku.

Wydawało mi się że z kontekstu wyraźnie i jednoznacznie wynikał
taki tok myślenia: "odwrotnie założona klapka" -> "źle poskładany
II stopień" -> "coś się w nim blokuje uniemożliwiając oddychanie" ->
musimy użyć zapasowego II stopnia aby bezpiecznie wynurzyć się.

[...]

Nigdzie nie twierdziłem że nie ma ważniejszych komponentów w AO.
Napisałem tylko że odwrotnie założona klapka MOŻE SUGEROWAĆ
że - po pierwsze - serwisant nie dba o szczegóły i jakość swojej pracy
i że - po drugie - nikt jego pracy nie sprawdza ani nie nadzoruje...
A to niesie kolejne konsekwencje w postaci braku zaufania do serwisu.

[...]

Z powodów praktycznych nie zamierzam na podstawie tej jednej wpadki
dyskwalifikować tego serwisu bo po prostu inny jest za daleko :-)

[...]

No ale w czym problem, Włodku?
Bo nie bardzo rozumiem z kim polemizujesz?
Czy ja gdzieś twierdzę że ta klapka to jakiś bardzo ważny komponent?

OK - właśnie o tym pisałem.

Data: 2009-08-13 11:15:36
Autor: Włodzimierz Kołacz

[...]

Nie, ktoś chyba  Cię okłamał. On, z założenia czyli konstrukcji i procedur, jest dla Twojego partnera w
konfiguracji, której jak mniemam używasz :-) W zaledwie jednej sytuacji, i to tak nierealnej że szkoda gadać, ze względów konstrukcyjnych i dobrej praktyki nurkowej, może realnie służyć Tobie jako zapas. Cała reszta przewidywalnych sytuacji wyklucza Twój tok myślenia.

[...]

Szkoda bo nurkowanie nie jest tak proste aby można było je ująć w jedno
zdanie. Ale jakbyś chciał i było by to w Twoich możliwościach to spróbuj coś
napisać merytorycznego i trochę dłuższego o nurkowaniu a zapewniam że ja i
inni z przyjemnością to przeczytają.

[...]

Dla mnie kontekst nie jest jasny bo ja wiem do czego jest ta "klapka" a jaką funkcje
pełnią i jak działają poszczególne elementy układanki jaka jest AO. Poza tym Ty w dyskusjach nie używasz kontekstów i intencji a słówka i ich znaczenie.

Myślenie w takim toku jest z gruntu błędne. Bo jak pisałem w pytaniu:
- jakie znasz procedury i praktyki mające na celu zapobieganie krytycznym
sytuacją?

Ty odpowiedziałeś że książki nie będziesz pisał. Zatem rozumiem że nie chciałeś nawet zastanowić się nad tym co napisałem. Ja też książki dla Ciebie nie będę pisał a przynajmniej nie tu. Już Ci wcześniej pisałem że w nurkowaniu nie ma prostych zależności do opisania jednym zdaniem. Bo zawsze coś od czegoś zależy a procedury o które pytałem ujawniają zdecydowaną większość możliwych problemów z AO.

[...]

Ja także nie twierdziłem że Ty twierdziłeś. Kumasz?
Zapomniałeś dodać albo nie wiesz że pod każdym serwisem podpisuje się
serwisant. I na niego spada odpowiedzialność za sprawność sprzętu w zakresie
dokonanego serwisu. A to diametralnie zmienia ogląd spraw tyczących jakości
serwisu. Nie wyobrażam sobie aby znalazło się wielu serwisantów chcących
ryzykować za kilka groszy oszczędności. Choć znam i takie przykłady. Na szczęście coraz rzadsze.

[...]

No skoro pół PL zajmujesz klapką to byłem przekonany że sprawa jest poważnej
miary a nie jakaś popierdułka.

[...]

Cały czas bijesz pianę i wątpisz w jakość serwisu Twojego klamota na
podstawie krzywo założonej klapki. Ja napisałem o tym że są ważniejsze
elementy niż twoja klapka i te można domniemywać, zostały zrobione dobrze. Bo chociażby po tym że byłeś na 36 m i było ok?!

PODSTAWĄ OCENY JAKOŚCI serwisu nawet, do łatwej oceny przez Ciebie nie jest klapka
tylko inne zwykle widoczne i sprawdzalne objawy. To nie jest polemika to
stwierdzenie faktów. Spróbuj z tymi faktami polemizować ;-)

Czy ja gdzieś twierdzę że ta klapka to jakiś bardzo ważny komponent?

Pośrednio tak Bo się tym podniecasz i wołasz o pomoc na sekcie.

CIACH
wŁODEK

Data: 2009-08-13 08:48:34
Autor: Pszemol
"Wlodzimierz Kolacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:h60lo1$2jd$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W konfiguracji której używam, jeśli partnerowi skończy się powietrze
lub ma problem ze sprzętem to użyczam mu mój główny automat
a sam oddycham z zapasowego. Zapasowy II stopień mam zintegrowany
z inflatorem mojej kamizelki ScubaPro.
Jak sam widzisz, mój zapasowy stopień II jest właśnie zaprojektowany
nie dla partnera bo zwyczajnie ma za krótką rurę :-)))

Cała reszta przewidywalnych sytuacji wyklucza Twój tok myślenia.

Dalej tak uważasz po powyższym wyjaśnieniu?

Nie mam zamiaru pisać tu książki, Włodku.

Szkoda bo nurkowanie nie jest tak proste aby można było
je ująć w jedno zdanie.

Nie popadajmy z jednej skrajności w drugą... :-))
Mogę napisać więcej niż jedno zdanie - jednak książki pisać
mi się nie chce. To są grupy dyskusyjne a nie kluby książkowe :-)

Ale jakbyś chciał i było by to w Twoich możliwościach to spróbuj coś
napisać merytorycznego i trochę dłuższego o nurkowaniu a zapewniam
że ja i inni z przyjemnością to przeczytają.

Ja, ledwie opierzony początkujący nurek, miałbym wam starym
wyjadaczom i instruktorom pisać coś merytorycznego o nurkowaniu??
No co ty... :-) Musisz mnie z kimś mylić :-) Ale miło mi... :-)))

[...]

Ale w tym toku rozumowania to nie klapka włożona odwrotnie
ma stanowić zagrożenie życia tylko jakiś inny element w środku.
Klapka jest tylko symbolem olewanctwa jakie zaprezentował
serwisant. A jeśli serwisant jest olewusem i nie przykłada się do
szczegółów to nie wiadomo czego się spodziewać wewnątrz AO...
Nawiasem mówiąc ten sam serwisant obsługiwał też I stopień :-(

Poza tym Ty w dyskusjach nie używasz kontekstów
i intencji a słówka i ich znaczenie.

Parę razy pisałem już że to nie klapka stanowi zagrożenie życia.

[...]

Zastanowiłem się, ale zadałeś strasznie dużo pytań - odpowiedź
na każde z nich, wyczerpująca, przypominałaby pisanie książki.

Ja też książki dla Ciebie nie będę pisał a przynajmniej nie tu.

Jestem Ci za to wdzięczny ;-)

Już Ci wcześniej pisałem że w nurkowaniu nie ma prostych
zależności do opisania jednym zdaniem. Bo zawsze coś od
czegoś zależy a procedury o które pytałem ujawniają
zdecydowaną większość możliwych problemów z AO.

Każdą sytuację można jednak uprościć ze względu na przyczyny
i pisać tylko o rezultatach. Dla przykładu - główny aparat oddechowy
może przestać funkcjonować z wielu różnych przyczyn ale efekt
jest taki sam: nie możesz przez niego oddychać pod wodą...
Nie ma więc sensu rozpisywać się która gumka czy sprężynka
spowodowała taki stan - po prostu przestał działać, a więc
oddychamy aparatem kolegi albo ratujemy się zapasem albo
wypływamy awaryjnie do góry aby się nie utopić... Innego
wyjścia nie ma jak jesteś pod wodą - naprawiać regulatora
przecież nie będziesz, więc to tam nie ma znaczenia która gumka
czy sprężynka uległa uszkodzeniu.

[...]

Nie bardzo - ale nie wnikajmy w takie szczegóły bo z samych
dygresji robi się tu "książka"... ;-)

[...]

No cóż - nie zapomniałem dodać - nie dodałem bo wydawało mi się
to oczywiste że się podpisuje... Widziałem paragon i podpis, ale jak widać
nie ma to znaczenia. Podpisał się pod niedokładnie wykonaną robotą.
Jak widać - to że się ma podpisać nie uchroniło go od wpadki w rutynę
i machinalne odwalanie roboty bez dbałości o szczegóły.

[...]

Nie możesz obciążać mnie odpowiedzialnością za to, że napisałem tak
ciekawy post że zainteresowało się nim aż 5 nurków z pl.rec.nurkowanie :-))
Ale z tego co wiem w Polsce mieszka 38 mln ludzi, więc do "połowy Polski"
to jeszcze daleko... No chyba że to była taka przesadzona figura retoryczna? ;-)

No ale w czym problem, Włodku?
Bo nie bardzo rozumiem z kim polemizujesz?

Cały czas bijesz pianę i wątpisz w jakość serwisu Twojego klamota na
podstawie krzywo założonej klapki.

Tak jest.

Ja napisałem o tym że są ważniejsze elementy niż twoja klapka
i te można domniemywać, zostały zrobione dobrze. Bo chociażby po tym że byłeś na 36 m i było ok?!

Tak, teraz już po 7 dniach nurkowania na Hawajach wiem że z aparatem jest
wszystko okej, ale nie zmienia to nic w kwestii braku zaufania do serwisu...
Będę się bał bardzo następnym razem że zamiast klapki będzie coś w środku
założone "odwrotnie", byle jak i bez dbałości o szczegóły...

PODSTAWĄ OCENY JAKOŚCI serwisu nawet, do łatwej oceny przez
Ciebie nie jest klapka tylko inne zwykle widoczne i sprawdzalne objawy.
To nie jest polemika to stwierdzenie faktów.
Spróbuj z tymi faktami polemizować ;-)

Włodku - każdy z nas ma prawo do własnej opinii...
Nikt nie ogranicza Ci tego prawa - nie staraj się więc ograniczać
tego prawa do własnej opinii u mnie. Masz prawo sądzić że serwis
który nie dba o pierdółkę taką jak klapka na pewno zadba o rzeczy
ważniejsze w środku reduktora - ale ja mam opinię inną bo mieszkam
i pracuję ponad 10 lat w USA i wiem jak tu ludzie potrafią odwalać
robotę... Wiem, że jak Tobie dałbym taki reduktor do przeglądu to
rozumiałbyś powagę swojego zadania i kilka razy sprawdziłbyś swoją
robotę aby po pierwsze nie zrobić nikomu kuku pod wodą a po drugie
aby nie spaprać sobie reputacji żadną pierdółką. Ale tu, w USA, ludzie
są niestety inni - do nurkowania podchodzi się bardzo lekkodusznie.
Większość osób wchodzi pod wodę po 1/2 przeszkoleniu w resorcie
i zgrywa bohatera bo "już umiem". Smutne to, ale o dziwo nie ma mimo
to zbyt wiele wypadków pod wodą, jak wskazują statystyki DAN.

Czy ja gdzieś twierdzę że ta klapka to jakiś bardzo ważny komponent?

Pośrednio tak Bo się tym podniecasz i wołasz o pomoc na sekcie.

Wyolbrzymiasz i dramatyzujesz a to zupełnie niepotrzebne.
Nie "podniecam się" i nie "wołam" - po prostu zadałem pytanie.

Data: 2009-08-13 09:51:51
Autor: Krzysztof B
Źle poskładany regulator SHERWOOD
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
jak mniemam używasz

no to teraz Włodku się doigrałeś :)
Zaraz się dowiesz, że nigdzie nie jest napisane o konfiguracji, że Ci
wyobraźnia coś tam podpowiada, a potem będziesz wzywany do przeprosin, że niby
coś tam sugerujesz, aha i że jesteś troll:)
Od jakiegoś czasu podziwiam Twoją cierpliwość, że nawet z kolinką próbujesz
dyskutować - w tym przypadku tym bardziej szkoda prądu.  ps. jak woda w Twoich okolicach, bo się za 2 dni wybieram?
ps2. do wszelkiej maści orków, troli i nazguli: wszystko zrozumiałem, piszę do
Włodka pod Jego postem, nie podgrzewam atmosfery, trollom nie odpowiadam...
ps3. gdzie te czasy kiedy Janek W. był "najnieznośniejszy" na grupie? Ten
chociaż bywał zabawny (jak w akcji ze Strugalem) :)))))

Data: 2009-08-13 11:24:13
Autor: krokodyl73
Źle poskładany regulator SHERWOOD
Dnia 13-08-2009 o 11:15:36 Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl>  napisał(a):

PoÂśrednio tak Bo siĂŞ tym podniecasz i woÂłasz o pomoc na sekcie.

CIACH
wÂŁODEK

Wlodku,czemu dyskutujesz z trollem?Wystarczy juz.
--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-08-13 07:17:57
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.uylgeqdx8otvtadell-4d5dd60030...
[...]

Wydaje Ci się, że masz władzę nad Włodkiem i go tu będziesz uciszał??? :-)))
No to Ci się już całkiem w główce przekręciło...

Data: 2009-08-13 15:56:55
Autor: Włodzimierz Kołacz
Ĺšle poskĹ?adany regulator SHERWOOD

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h60eol.4uc.0poczta.onet.pl...
[...]

Pszemol, kurnaaaaaa jak Ty nie znasz życia..... On ma nade mną taką małą władzę:-)  Bo jak przyjedzie w moje okolice  i mówi będę to ja mówię mam czas ;-).
Włodek

Data: 2009-08-13 09:08:11
Autor: Pszemol
"Wlodzimierz Kolacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:h6167l$b34$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pszemol, kurnaaaaaa jak Ty nie znasz życia..... On ma nade mną taką małą władzę:-)  Bo jak przyjedzie w moje okolice  i mówi będę to ja mówię mam czas ;-).

Straszny lizus z ciebie Włodku.

Data: 2009-08-13 17:04:51
Autor: krokodyl73
Dnia 13-08-2009 o 16:08:11 Pszemol <Pszemol@polbox.com> napisał(a):

[...]

Wlodku,blagam..;)Nie reaguj;)Co ta mala gnida moze wiedziec o przyjazni.  Jakby mial jakiegos,to juz dawno ten ktos by go zastrzelil,jak to w  Stanach,i skrocil jemu i nam cierpienia;) Pozdrawiam serdecznie;)

Data: 2009-08-13 10:46:39
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.uylv6dj28otvtadell-4d5dd60030...
[...]

Co innego przyjazn, partnerstwo czy nawet braterstwo
a co innego poddancza sluzalczosc i lizusostwo...
Ja umiem odroznic rowno traktujacych sie przyjaciol
ale umiem tez odroznic zwyczajne wazeliniarstwo...

Data: 2009-08-12 18:25:50
Autor:
> [...]

Nie, dla mnie nie musi być to logiczna konsekwencja spowodowana błędem serwisanta tu polegającym na błędzie montażu pokrywki. (z tego co znam Twoją konfiguracje i konstrukcje sprzętu nurkowego). Zapewniam są w AO znacznie bardziej ważne elementy i procedury serwisowe, niż klapka z napisem.

Włodek gdybym dawno temu na egzaminie na podstawowy stopień powiedział na
automat aparat to usłyszał bym w bardzo oględnej formie treść "następny
termin". Aparat to obieg zamknięty czy pół zamknięty.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-12 13:39:33
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5v1fe$sku$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest dla mnie przykład źle ustawionych priorytetów przy nauce...

Data: 2009-08-10 16:00:46
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5p944$fuk$1inews.gazeta.pl...

Pisałeś, że nie nurkujesz głęboko i w każdej chwili możesz wypłynąć. Byłby to
najwyżej lekki dyskomfort a nie sytuacja krytyczna.

No właśnie 10m na rafie to w sumie po co automat :D

pzdr, Karol

Data: 2009-08-10 08:49:39
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5p87g$i0g$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby mi regulator po ich serwisie przestał działać
i coś mi się stało na głębokości 30 metrów to mieliby
oczywiście proces. To chyba normalne? :-)

Data: 2009-08-10 15:58:19
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
[...]

A dlaczego na 30m?
Jakieś przepisy?
A jak wcześniej wykryłeś śmiertelną usterkę to już nie możesz?
Dopiero jako trup? :)

Data: 2009-08-10 09:33:14
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5p91f$k4n$2news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Gdyby nic nikomu się nie stało to można tylko skarżyć
za niedbalstwo - gdyby był trup to skarżysz za nieumyślne
morderstwo spowodowane niedbalstwem. Różnica dosyć spora jest... ;-)

Data: 2009-08-10 16:11:02
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
Pszemol wrote:
[...]

A tak na prawdę to masz rację.
Dajesz do SPECJALNEGO, AUTORYZOWANEGO serwisu i wpadka...
Akurat pierdółka ale masz rację jak założyli źle osłonę to nic dziwnego iż nie czujesz się komfortowo bo możesz podejrzewać iż coś w środku też jest poknocone. A od sprawności mn. regulatora zależy Twoje zdrowie i życie ( na partnera bym nie liczył :( )

Bezpiecznych nurkowań

Data: 2009-08-10 09:35:15
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5p9pb$me1$1news.onet.pl...
SHARMDIVER.PL wrote:
Pszemol wrote:
[...]

I o to chodziło w moim wątku... ale niestety skończyło się
na ponownym niezrozumieniu intencji piszącego - dostałem
zjebkę za to, że nie umiem sobie wyszukać w sieci jak tą
klapkę zmienić zamiast zrozumieć że chodziło o zaufanie
do jakości obsługi w autoryzowanym serwisie SHERWOODa.
Poprawienie ułożenia klapki nie jest tu problemem...
Klapka jest tylko sygnałem dla mnie, że serwisant ma w dupie
swoją robotę i nie przykłada się zbytnio do jakości tego co robi.

Data: 2009-08-11 17:20:20
Autor: krokodyl73
[...]

Bo baranie chodzi o to, ze odwrocenie "klapki" nie uposledza dzialania  automatu, a jedynie twoje poczucie estetyki. I trzeba bylo oddac z  powrotem, zeby ci poprawil, jak ci nie pasowalo, a nie truc dupy paru  setkom ludzi czytajacych grupe jakimis pierdolami. Dlatego jestes trollem,  rozumiesz? Serwisant wie, ze to pracy automatu nie zakloca, i ma  gdzies,czy to dla ciebie ladnie, czy nie, grunt ze automat dziala jak  nalezy. Z takim podejsciem zawsze bedziesz trollem, przynajmniej wsrod  normalnych ludzi, ktorzy choc troche znaja sie na nurkowaniu. Spieprzaj  dziadu.

Data: 2009-08-11 10:35:18
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.uyh7j6df8otvtadell-4d5dd60030...
[...]

Nie nauczono Cię widzę kultury w domu... oj nie.
I jeszcze masz się za "normalnego". Wstyd.

Data: 2009-08-11 17:38:22
Autor: krokodyl73
Źle poskładany regulator SHERWOOD

Nie nauczono Cię widzę kultury w domu... oj nie.
I jeszcze masz się za "normalnego". Wstyd.

To co, moze ty jestes normalny? Jakis postep w tej Ameryce, u nas zawsze  norma byl ogol, a nie margines. Spieprzaj dziadu.

Data: 2009-08-11 10:51:36
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.uyh8d8av8otvtadell-4d5dd60030...
[...]

Owszem, "normą" jest to co robi ogół... to prawda. Masz rację.

Jednak mam nadzieję że określenia typu "spieprzaj dziadu"
wypowiadane do osoby która niczego Ci nie zawiniła są
używane raczej przez najgorszy margines społeczeństwa,
lumpów spod budki z piwem a nie są normą społeczną w Polsce.

Czy Ty może sądzisz że Twoje zachowanie to "norma"?

Czemu nie zachowujesz się jak człowiek na poziomie, który
uprawia interesujące i elitarne hobby tylko wprowadzasz
tu "klimaty" spod budki z piwem? Skąd u Ciebie tyle agresji,
Krokodyl?? Czemu rzucasz się pierwszy "do obijania gęb"??
Masz jakiś problem, trudności w życiu? Czy możemy Ci
w czymś pomóc, ulżyć? Ja chętnie Ci pomogę jeśli mogę...

Data: 2009-08-11 17:34:52
Autor:
[...]

Z kronikarskiego obowiązku muszę poinformować że takim słownictwem posługuje
się Pan prof Prezydent RP Lech Kaczyński. W czasach kiedy był prezydentem
Warszawy.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-11 13:20:41
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5sa3s$j2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy sugerujesz, że to co robi prezydent jest automatycznie normą
i nie powinienem czuć się urażony językiem jakiego użył kol. Krokodyl?
Że to taki obecny standard kulturalny w rozmowach towarzyskich? :-)
No to muszę przyznać że dużo sie w Polsce zmieniło przez ostatnie 11 lat...
Aż się wierzyć nie chce. ;-)

Czy tenże prezydent też pisze do swoich rozmówców "baranie",
"gnida", "oplułem Cie aby zobaczyć czy masz jaja", "bujaj sie ciołku",
"pedał bez jaj", "a g... cie to obchodzi oszołomie", "wracaj do szamba
z którego wypłynąłeś", "spierdalaj", "frajerze", "wieśniaku" i co tam
jeszcze można wspomnieć z kolekcji cytatów autorstwa kol. Krokodyla?

Taki język to kojarzy mi się z jakąś zabitą dechami wioską i budką
z winem i piwem... Pasuje do nieogolonego "zmęczonego" pana stojącego
na upale wczesnym popołudniem z taką butelką wina marki Wino
z czerwoną gębą, obrzyganą koszulą  i polanymi gaciami... Nie mogę
się oprzeć takim skojarzeniom gdy czytam takie słowa kol. Krokodyla...

Czy taki obrazek swojej osoby planowałeś malować w głowach swych
czytelników, Krokodyl?

Data: 2009-08-11 18:11:46
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > Jednak mam nadzieję że określenia typu "spieprzaj dziadu"
> [...]

się Pan prof Prezydent RP Lech Kaczyński. W czasach kiedy był prezydentem

Przykład zacny. Mi jednak w tym konkretnym przypadku, bardziej pasuje retoryka Kamila:
http://www.youtube.com/watch?v=SzTfsyvjBHw

Data: 2009-08-11 13:34:42
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5sc92$d3d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Warszawy.

Przykład zacny.
Mi jednak w tym konkretnym przypadku, bardziej pasuje

:-) Mocne żołnierskie słowa... rzeczywiście świat się zmienia.
Jak nie zaklniesz, nie użyjesz wulgaryzmów to nikt Cię nie słucha :-)

Data: 2009-08-11 18:01:37
Autor: krokodyl73
[...]

Najlepiej bys mi pomogl, odwiedzajac moje okolice. I powiadamiajac mnie o  tym. A slowa ktore do ciebie wypowiadam, sa proste, zolnierskie, a i tak  ich nie rozumiesz. Coz dopiero, gdybym uzyl bardziej wyszukanych. Agresji  u mnie za grosz, co wiedza ci ktorzy mnie znaja, a z tym "nie zawinila",  to juz sobie jaja robisz. Jestes chlopie glupszy niz jez, a jez to ponoc  najglupszy zwierz. A ja glupoty chronicznie nie znosze. No i kto to sa ci  "wy"?;) Szukasz sobie kumpli na wypadek spotkania?;) Nie pomoga ci, chyba  ze dobic gwozdz do trumny, durny, amerykanski (choc to nie jest takie  pewne), jelopie.

Data: 2009-08-11 11:22:17
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.uyh9gzhh8otvtadell-4d5dd60030...
Najlepiej bys mi pomogl, odwiedzajac moje okolice.
I powiadamiajac mnie o tym.

Czy mógłbyś nieco precyzyjniej napisać o co Ci chodzi
w tym fragmencie? Jakie masz plany co do tego spotkania?

A slowa ktore do ciebie wypowiadam, sa proste, zolnierskie, a i tak
ich nie rozumiesz. Coz dopiero, gdybym uzyl bardziej wyszukanych.

Rozumiem je doskonale: zalewa Cie agresja, chcesz byc
pierwszym do "obicia mi geby" - nie bardzo wiadomo dlaczego.
I co ja niby zrobic mialem aby spowodowac taka reakcje??
Ano... piszesz nizej... Za to ze uwazasz mnie za glupca.
Czy to jest w Twojej okolicy powod do "obicia komus geby"?
Gdybym ja mial ochote "obijac geby" kazdemu kogo uwazam
za glupca to nie mialbym czasu na nic innego w zyciu bo
ja co chwile glupcow spotykam :-) A wiec - dobra rada
Krokodyl - nie czuj sie w obowiazku obijania geby glupcom.
Szkoda na to czasu... No chyba ze wbrew temu co piszesz
o sobie jestes jednak agresywny i lubisz sie bic... :-)

Agresji u mnie za grosz, co wiedza ci ktorzy mnie znaja,

Ktoś, kto nie ma w sobie agresji nie pisze że będzie pierwszy
do obijania komuś gęby, nie pisze "spieprzaj dziadu" ani nie
nazywa rozmówcy "baranie". To są zachowania agresywne.

Masz więc chyba "trochę" wykrzywiony obraz swojej własnej osoby.

a z tym "nie zawinila",  to juz sobie jaja robisz. Jestes chlopie
glupszy niz jez, a jez to ponoc najglupszy zwierz. A ja glupoty
chronicznie nie znosze.

Ale dlaczego uważasz że ja (będąc głupim) Ci coś zawiniłem?
Masz jakaś misję obijania gęby komuś kogo Ty uznajesz za
głupca?? Od kiedy to takie zachowania są "normą" w Twojej
okolicy? Czy to nie jest wyraźny przykład problemów z agresją?
Przeciez ja Ci nic nie zrobilem, Ty aktywnie szukasz pretekstu
aby "obic mi gebe"... I jeszcze sugerujesz ze jestes "normalny".

durny, amerykanski (choc to nie jest takie pewne), jelopie.

Kolejny przykład agresywnego zachowania...
Czemu to robisz? Popisujesz się tu w klubie "Margines Spolem"?
Zbierasz jakieś punkty za agresywne zachowanie?

Data: 2009-08-10 15:59:30
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5omb9.f70.0poczta.onet.pl...
[...]

Faktycznie wykazali się wielką niekompetencją...

Ja bym to zgłosił do federacji konsumentów, ktoś powinien się zająć tym serwisem zanim komuś stanie się krzywda...

A już narzekanie w PL na serwis w USA to już zupełnie zabawne jest... i co my mamy z tym fantem zrobić?? Zbiorowy mailing czy atak DDoS?

A i tak BTW: "budzi we mnie brak respektu dla kunsztu..." mógłbyś to przetłumaczyć na angielski bo po polsku nie rozumiem...

:D

rozbawiony, pozdrawiam Karol

Data: 2009-08-10 09:36:30
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5p9md$2ga$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Naprawdę nie rozumiesz że to samo może stać się w PL?

A i tak BTW: "budzi we mnie brak respektu dla kunsztu..." mógłbyś to przetłumaczyć na angielski bo po polsku nie rozumiem...

:D

rozbawiony, pozdrawiam Karol

Grunt to poczucie humoru.

Data: 2009-08-10 16:52:15
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5opmu.eqs.0poczta.onet.pl...
A już narzekanie w PL na serwis w USA to już zupełnie zabawne jest... i co my mamy z tym fantem zrobić?? Zbiorowy mailing czy atak DDoS?

Naprawdę nie rozumiesz że to samo może stać się w PL?

I dlatego mamy zwracać uwagę na odwrócone dekielki czy uważać na serwis Sherwooda w USA?

Karol

Data: 2009-08-10 09:57:40
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5pcak$gng$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Karolu - odpowiem pytaniem na pytanie - czy robisz sobie samemu
przegląd regulatora czy zdajesz się na autoryzowany serwis ?
Jeśli to drugie, to czy zareagowałbyś jakoś gdy przy odbiorze
zauważyłbyś klapkę założoną odwrotnie czy pominąłbyś to
milczeniem i grzecznie sam sobie tą klapkę przełożył w domciu
uznając że "pan się pomylił" i już?

Data: 2009-08-10 17:05:29
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5oqul.cqo.0poczta.onet.pl...
[...]

Nie pisałbym na grupy...tylko zapytał gościa w serwisie

Karol

Data: 2009-08-10 10:14:55
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5pdi4$809$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak to dobrze, że nie jesteśmy wszyscy jednakowi -
świat byłby taki nudny... ;-)

Data: 2009-08-10 17:07:27
Autor: SHARMDIVER.PL
Źle poskładany regulator SHERWOOD
Karol
Nie pisałbym na grupy...tylko zapytał gościa w serwisie

Karol

No właśnie .
Wyjaśniłeś sprawę z serwisem?

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-08-10 10:16:54
Autor: Pszemol
Źle poskładany regulator SHERWOOD
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5pd34$u0s$1news.onet.pl...
Karol
Nie pisałbym na grupy...tylko zapytał gościa w serwisie

Karol

No właśnie .
Wyjaśniłeś sprawę z serwisem?

Czy kogoś tu na grupie ciekawi to jak się zachował serwis?

Data: 2009-08-10 17:21:48
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
[...]

Oczywiście.

Pisz.

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-08-10 11:02:19
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5pdu1$1af$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Chyba tylko Ciebie jednego to interesuje...
Karol twierdzi że to temat zbyt infantylny na grupę.

Data: 2009-08-10 18:30:45
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Pszemol wrote:
[...]

To znaczy, że jak się nikt inny nie dopisze to się nie dowiemy?

Wpisujcie się jakie miasta są za!

Karol twierdzi że to temat zbyt infantylny na grupę.

1. nie zapomnij popłakać w rękaw :)
2. nie napisałem o temacie - tylko o twoim zachowaniu - ono jest infantylne...

Karol

Data: 2009-08-10 11:38:02
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5pi3d$15$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Czyżbyś zmienił zdanie i już Cię temat zaciekawił?

Karol twierdzi że to temat zbyt infantylny na grupę.

1. nie zapomnij popłakać w rękaw :)
2. nie napisałem o temacie - tylko o twoim zachowaniu - ono jest infantylne...

Ale moje zachowanie było właśnie napisaniem na grupę...
To zachowanie (napisanie na grupę) nazwałeś infantylnym.

Data: 2009-08-09 12:06:49
Autor:
> [...]

To odkręć dekiel 2 stopnia i popraw klapkę. To jest czynność na poziomie użytkownika a nie serwisu. Powinieneś tam czasem zaglądać żeby wypłukać brud i piasek. Chyba że trolujesz...

Uwierzysz że to inż projektant, taki tekst pisał o sobie. Kawał prac
projektowych w elektronice to użeranie się z mechaniką, obudowa, doprowadzenia
itd itp.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-10 06:20:58
Autor: jacekplacek
> [...]

To odkręć dekiel 2 stopnia i popraw klapkę. To jest czynność na poziomie użytkownika a nie serwisu. Powinieneś tam czasem zaglądać żeby wypłukać

Na poziomie normalnego użytkownika.

Data: 2009-08-10 13:13:22
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5oe8a$n6e$1inews.gazeta.pl...
[...]

złośliwiec :)

pzdr, Karol

Data: 2009-08-11 08:28:29
Autor: jacekplacek
[...]

36m to zakres Deep. Pisałeś, że masz tylko OWD. Jakim cudem byłęś tak głęboko i po co? Ciekawe, że dajwer z szarmu przeoczył. A tak się troszczy o ludzi na morzu.

[...]

Możesz podać adres tego serwisu? Na pewno tam nie zaniosę swoich automatów.

No cóż - punkt dla ludzi, którzy robią sobie przeglądy regulatorów sami!!!
Są kursy serwisantów. Chyba, że to stwierdzenie retoryczne. Wtedy nie czytaj zdania przed poprzednim.

Data: 2009-08-11 07:33:06
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5ra3d$8uq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie 110 stóp pod powierzchnią, bo komputer mam ustawiony
na jednostki imperialne. Jakim cudem byłem tak głęboko i po co?
Byłem z całą grupą nurków na Key Hole w okolicy wyspy Hiha'u.
Mieliśmy trzy butle, trzy nurki w planie. Do pierwszej butli dali nam
powietrze bo było powiedziane że pierwszy nur będzie głęboki...
Dwie pozostałe butle były z nitroksem 32%. Płytsze nurki, dłuższe.
Trzymałem się w górnej warstwie nurków - niektórzy zeszli na 150f.
Gdybym pływał na 60f to nie widziałbym divemastera i mógłbym się
zgubić - nie miałem za bardzo wyjścia, nie chciałem zmarnować nura.

To jeszcze nic, bo w tym roku mam już za sobą jakieś tam kilkuletnie
doświadczenie... Ale w 2007 roku zanuraliśmy na 165 stóp pod wodą
na kraterze Molokini. W tym samym roku w kwietniu zrobiłem kurs
OWD - byłem wtedy całkiem zielony - pierwsze nurkowanie w oceanie.

Myślę że szkoleniowe nury do kursu Deep Diver mam już za sobą ;-)

Ciekawe, że dajwer z szarmu przeoczył.
A tak się troszczy o ludzi na morzu.

Zaczepiasz i trollujesz Jacku...

[...]

Planujesz odwiedzić zachodnie przedmieścia Chicago?

No cóż - punkt dla ludzi, którzy robią sobie przeglądy regulatorów sami!!!

Są kursy serwisantów. Chyba, że to stwierdzenie retoryczne.
Wtedy nie czytaj zdania przed poprzednim.

Nie, nie będę szedł na kurs... znajdę sobie inny servis.

Data: 2009-08-11 12:54:17
Autor: jacekplacek
> [...]

OWD - byłem wtedy całkiem zielony - pierwsze nurkowanie w oceanie.

Myślę że szkoleniowe nury do kursu Deep Diver mam już za sobą ;-)

Nie, nie trolluje. Jasiu z szarmu obwołał się jakimś strażnikiem bezpieczeństwa, czy co mu się tam przyśniło. W innym wątku atakuje nurka, za wykonywanie nurkowań technicznych w zakresie posiadanych uprawnień i wiedzy. A tu przeoczył prawdziwe zagrożenie, gdzie najprawdopodobniej, nawet rezerwy gazów nie były zaplanowane. Świadczy to o braku podstawowej wiedzy nurkowej u tego pana i sporej dozie tupetu.

> Możesz podać adres tego serwisu? Na pewno tam nie zaniosę swoich > automatów.

Planujesz odwiedzić zachodnie przedmieścia Chicago?

Nie, ale Oni o tym nie wiedzą, więc niech poznają smak zemsty...

Data: 2009-08-11 08:18:40
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5rplp$js3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

na jednostki imperialne. Jakim cudem byłem tak głęboko i po co?
Byłem z całą grupą nurków na Key Hole w okolicy wyspy Hiha'u.

Sorry za literówkę - ta wyspa nazywa się Ni'ihau i dopływa się na nią
z wyspy Kauai -- http://www.seasportdivers.com/

> [...]

gazów nie były zaplanowane. Świadczy to o braku podstawowej wiedzy nurkowej u

Możliwe że nie czyta wszystkich wątków, tak czy inaczej szturchasz go - po co?
Jeśli on "wychowuje" nurków, i Ty uznajesz to za coś złego na tej grupie,
dlaczego sam robisz TO SAMO próbując "wychowywać" Jana Dudzińskiego?

:-)))

Data: 2009-08-11 09:33:08
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > Nie ma to jak zaufany serwis SHERWOODa - niedawno oddałem
> swój sprzęt do corocznego przeglądu, odebrałem go - wytestowałem
> na wycieczce - fajnie działał nawet na 36 metrach - 36m to zakres Deep. Pisałeś, że masz tylko OWD. Jakim cudem byłęś tak głęboko i po co?

Weź zapytaj swoich instruktorów jak przekraczali swoje limity szkoleniowe.
Jak będziesz to wiedział, to przestaniesz być taki pryncypialny.

> No cóż - punkt dla ludzi, którzy robią sobie przeglądy regulatorów sami!!! > Są kursy serwisantów. Chyba, że to stwierdzenie retoryczne. Wtedy nie czytaj zdania przed poprzednim.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=7
Tu na zdjęciu są 3 grzybki zaworu odciążone, uszereguj je pod względem
wydatku, dodam że mają takie same średnice gniazda i odciążenia.
Jak nie umiesz, to odzywaj się jak masz coś do powiedzenia.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-11 10:19:08
Autor: jacekplacek
> [...]
Jak będziesz to wiedział, to przestaniesz być taki pryncypialny.

Nie trąbią o tym na necie, jeżeli masz na myśli ich prywatne, pozakursowe działania. Z wszystkich moich instruktorów, tylko jeden zabrał kursantów w zakresie limitów kursowych i 1 osobę, która ten limit znacznie przekraczała. Ta osba wtedy zginęła a kurs był CMAS-owy.

> [...]

wydatku, dodam że mają takie same średnice gniazda i odciążenia.
Jak nie umiesz, to odzywaj się jak masz coś do powiedzenia.

Przeceniasz mnie. Jedyne co mnie interesuje, to serwisowanie własnych automatów i właśnie się tego uczę. Możesz nie wierzyć, ale jestem z siebie dumny, że rozebrałem w pył, wyczyściłem tlenowo i poskładałem swój automat. I na dodatek on działa :)

Data: 2009-08-11 11:29:39
Autor:
Źle poskładany regulator SHERWOOD
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nie trąbią o tym na necie, jeżeli masz na myśli ich prywatne, pozakursowe działania.

To też trzeba wiedzieć szkoląc się u instruktora.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-12 21:19:05
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5htpe.8t8.0poczta.onet.pl...
[...]

Ogólnie to my, nurkowie wiemy że całe te serwisy to ściema i tak naprawdę oni z tymi automatami nic nie robią. Nawet ich nie wyjmują. Jedyna czynność serwisowa, to wypisanie paragonu.

Na tle wyżej wymienionych serwis Sherwooda idzie dalej i zamienia położenie klapki, czym uspokaja co bardziej podejrzliwych klientów takich jak Ty czy ja. Wtedy wydaje się nam, że oni tam faktycznie zaglądali do środka automatu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-12 14:32:18
Autor: Pszemol
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:h5v4ni$dv4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No nie wiem czy masz rację, bo ja dostałem komplet o-ringów
i uszczelek wyjętych z mojego regulatora...

[...]

Fajna teoria spiskowa dziejów :-))))))) Nie pomyślałem o tym!

Data: 2009-08-12 21:46:40
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5ujpj.8o.0poczta.onet.pl...
No nie wiem czy masz rację, bo ja dostałem komplet o-ringów
i uszczelek wyjętych z mojego regulatora...

Pozostaje pytanie, czy włożyli nowe? Jeśli tak, to czy oryginalne?

Data: 2009-08-12 15:46:22
Autor: Pszemol
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:h5v6b9$hgt$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Drążyć temat można w nieskończoność, ale to już pogranicze paranoi :)
Jak się nie robi tego samemu to nigdy nie będziesz miał 100% pewności.
To tak jak z wymianą klocków hamulcowych czy zmianą oleju w aucie.
Jak chcesz mieć pewność że robota dobrze zrobiona to zrób sobie sam :-)

Data: 2009-08-13 07:24:26
Autor:
> [...]

Drążyć temat można w nieskończoność, ale to już pogranicze paranoi :)
Jak się nie robi tego samemu to nigdy nie będziesz miał 100% pewności.

Są serwisy które wymieniają zestawy legalizacyjne, dotyczy to profesjonalnego
sprzętu. Wchodzi w to zależnie od konstrukcji membrana która dodatkowo ma
ograniczony czas użycia od momentu wyprodukowania (nawet silikonowa), grzybki
zaworów lub gniazda zaworów, o-ringi i zawór wydechowy inne elementy też
zależnie od decyzji serwisanta. Sprzęt jest plombowany, a dokumentacja co i
kto naprawiał przechowywana. O jakich uszczelkach mówisz może to była membrana drugiego stopnia lub zaworek
wydechowy ? W niektórych konstrukcjach to ten sam element pełni obie te
funkcje, tych ze wzmacniaczem pneumatycznym. Szkoda że nie znasz i nie rozumiesz budowy AO, tego uczyli dawno temu na
kursach podstawowych PTTK i LOK.
Mam prośbę nie ucz się, będą dalsze jaja z Tobą w roli tytułowej.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-13 07:20:22
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h60f39$het$1inews.gazeta.pl...
O jakich uszczelkach mówisz może to była membrana
drugiego stopnia lub zaworek wydechowy ?

A co odpowiedź na to pytanie zmienia w tej dyskusji?
Jeśli nic, to po co go zadajesz?
Chcesz zabłysnąć jak to Ty się znasz a ja nie?
Nie wiem - nie znam się - dostałem woreczek szpejów i już.
Czy to ma jakieś znaczenie w tej dyskusji?

Data: 2009-08-13 15:27:38
Autor:
> [...]
> O jakich uszczelkach mówisz może to była membrana
> drugiego stopnia lub zaworek wydechowy ?

A co odpowiedź na to pytanie zmienia w tej dyskusji?

Dupa konstruktor nie ogarnia prostego mechanicznego układziku.
Konstruktor rozumie co do czego, choćby po rysunku z opisu patentowego.

Chcesz zabłysnąć jak to Ty się znasz a ja nie?

Nie jest problemem nie wiedzieć, problem to trwanie w głupocie.

Nie wiem - nie znam się - dostałem woreczek szpejów i już.
Czy to ma jakieś znaczenie w tej dyskusji?

Dla głupka nie ma to żadnego znaczenia, dla konstruktora ma. Nawet jak jest to
odległe od jego specjalności, bo wiele struktur potrafi posiadać podobną
organizację logiczną. SCR-y które zgłosiłem mają model wentylacji podobny do
konwertera napięcie częstotliwość z równoważeniem ładunku, dla bilansu tlenu.
Odróżniasz tranzystory ? NPN od nMOS, od nFET, od PNP, od pMOS, od pFET, (są
jeszcze inne typy). Czy to wszystko elementy zwykle z 3 nogami w obudowie ? Na Elektronice na PW kolega miał wiele zajęć czysto inżynierskich. Musiał
zaprojektować instalację CO do domku czy budynku. Zbyt wiele nie umiesz a
powinieneś, jak na inż konstruktora.

Tak w tajemnicy Tobie powiem mam kilka AO, w których ta klapka z oznaczeniem
typu czy producenta daje się palcami przekręcić, bez noszenia do serwisu.
Dodatkowo nijak to nie zmienia jego własności. pozdrawiam rc

Data: 2009-08-13 10:50:44
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h61bda$fdr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dupa konstruktor nie ogarnia prostego mechanicznego układziku.
Konstruktor rozumie co do czego, choćby po rysunku z opisu patentowego.

Konstruktor rozumie tez o czym jest dyskusja
i unika pisania nie na temat czy rozwlekania
niczemu niesluzacych dygresji...
Do tego nawet konstruktorem nie trzeba byc,
wystarczy troszke inteligencji.

[...]

Znowu Rysku odkrecil Ci sie kurek i lejesz wode pod cisnieniem, nie na temat.
Zakrec kurek wodolejstwa - skup sie i pisz na temat!

Pozdrawiam serdecznie i po przyjacielsku,
Pszemol

p.s. naprawde nie imponujesz mi przepisujac nic nie mowiace Ci nazwy
typow tranzystorow z wikipedii, wiec jak chcesz mi tu zaimponowac to
musisz wymyslic cos lepszego :-)))

Data: 2009-08-13 18:03:17
Autor:
[...]

Odróżniam te tranzystory od dawna (25lat), na studiach uczyli też takich
drobiazgów. Mój miernik V 640 i też inne mierniki Meratronik miały na wejściu
tranzystor 2N5452 N-FET dwa w jednym podłożu.
Jak zawsze uciekasz w erystykę, żałosne Przemol żałosne.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-13 13:41:01
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h61kh5$ood$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czemu Tomka nie słuchasz??? :-)))) Nie dasz rady, prawda? :-)))
Rozumiem! :-)))

Data: 2009-08-13 18:59:20
Autor:
> [...]
> Jak zawsze uciekasz w erystykę, żałosne Przemol żałosne.

Czemu Tomka nie słuchasz??? :-)))) Nie dasz rady, prawda? :-)))

Tu mamy klasyczny przykład teflonowego Przemola, nabredził dyskredytował teraz
kolejna zasłona dymna. Dupa konstruktorsa jesteś, nie rozumiesz jak działają AO. Najgorsze że jesteś dumny że jesteś głupek, to niestety cecha głupka jest
zadowolony z siebie. Trwaj w tym błogostanie i bądź szczęśliwy. Z Bogiem Przemol z Bogiem.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-13 15:22:20
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h61nq8$a0p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dupa konstruktorsa jesteś, nie rozumiesz jak działają AO.
Najgorsze że jesteś dumny że jesteś głupek, to niestety cecha

Jesteś coraz bardziej zabawny gdy tak się plujesz... :-)))))
Nie mogłeś się powstrzymać, prawda? :-)))))))