Złe wiadomości dla pisiaków

Data: 2012-01-17 15:20:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Złe wiadomości dla pisiaków
Złoty wciąż się umacnia, dane z Chin wsparły nastroje

We wtorek rano złoty umacniał się do euro, a inwestorzy wciąż chętnie kupowali aktywa uważane za bardziej ryzykowne, gdyż nastroje poprawiła publikacja lepszych od prognoz danych na temat wzrostu gospodarki Chin. Kurs euro-złoty może zmierzać w kierunku 4,35 - sądzą dilerzy.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,10977799,Zloty_wciaz_sie_umacnia__dane_z_Chin_wsparly_nastroje.html

Data: 2012-01-17 20:05:13
Autor: jadrys
[...]

Hurra! W związku z tym paliwo już jutro stanieje, czy dopiero pojutrze?

Data: 2012-01-17 20:42:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf4hi9$223$4node2.news.atman.pl...
[...]

A co? Ropa staniała? To ile baryłka ropy kosztuje dziś?

Data: 2012-01-17 20:44:16
Autor: raff
Złe wiadomoœci dla pisiaków
On Tue, 17 Jan 2012 20:42:42 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

A ten wzrost akcyzy to pies ? Czy tez wina szejkow ?

R.

Data: 2012-01-17 20:49:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Złe wiadomo?ci dla pisiaków

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mrjbh7lv1t74jqi1om53b1eh1r3uic1l5q4ax.com...
[...]

A jak się ma kurs złotego do wysokości akcyzy?

Data: 2012-01-17 21:11:31
Autor: raff
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
On Tue, 17 Jan 2012 20:49:07 +0100, "Bogdan Idzikowski"

Co troll, to troll.

R.

Data: 2012-01-17 21:19:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Złe wiadomo?ci dla pisiaków

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7flbh75dlmnsv8n82pdjhcjmg4il89m7k94ax.com...
[...]

Nie moja wina, że nie potrafisz zrozumieć słowa pisanego. Dałem link do wiadomości, że we wtorek rano złoty umacniał się do euro. Ty na to piszesz: a ten wzrost akcyzy to pies?
Jaki to pies? Jajnik czy łyżew? I za ile?

Data: 2012-01-17 21:54:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Złe wiadomo?ci dla pisiaków

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:csnbh7d3ug0eci2eoigj0cgn3spg5qeab44ax.com...
[...]

Jesteś moderatorem psp? Nie wiedziałem! A można cię przekupić? Ile bierzesz?

Data: 2012-01-18 10:41:28
Autor: Bully300
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>Jaki to pies? Jajnik czy łyżew? I za ile?

Do budy przygłupie! Do budy!

Data: 2012-01-18 05:45:53
Autor: stevep
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
Dnia 17-01-2012 o 21:11:31 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A co kretyn Kurwikowski to kretyn.

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:39:20
Autor: Bully300
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
> [...]
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

macnia__dane_z_Chin_wsparly_nastroje.html

>A jak się ma kurs złotego do wysokości akcyzy?

To taki sam smierdziel jak ty przygłupie!

Data: 2012-01-18 10:38:32
Autor: Bully300
> [...]

>A co? Ropa staniała? To ile baryłka ropy kosztuje dziś?

A ten wzrost akcyzy to pies ? Czy tez wina szejkow ?

Wina Putina ty przygłupie!

Data: 2012-01-17 22:20:17
Autor: raff
[...]

Kiedy mowisz dzis, co masz na mysli ?

R.

Data: 2012-01-17 22:24:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Złe wiadomo?ci dla pisiaków

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4gpbh7to447qijm3r48oi2lcvq7s8r78j84ax.com...
[...]

Gdyby tu był jadrys napisałby ci, że pytaniem nie odpowiada się na pytanie, ale ja tego nie zrobię.

Data: 2012-01-17 22:26:33
Autor: raff
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
On Tue, 17 Jan 2012 22:24:46 +0100, "Bogdan Idzikowski"

Czego nie zrobisz ?

R.

Data: 2012-01-18 05:46:58
Autor: stevep
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
Dnia 17-01-2012 o 22:26:33 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ja to zrobie, jesteś kretynem Kurwikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-18 10:08:50
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Złe wiadomo?ci dla pisiaków

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5spbh71u911dc4ors02t4st0ujsmggmd9c4ax.com...
[...]

Człowieku! Weź się w końcu zamknij!

BBR

Data: 2012-01-18 10:40:34
Autor: Bully300
Złe wiadomo?ci dla pisiaków
> [...]

macnia__dane_z_Chin_wsparly_nastroje.html

>Gdyby tu był jadrys napisałby ci, że pytaniem nie odpowiada się na pytanie, >ale ja tego nie zrobię.

Na pewno takiego przygłupa jak ty.

Data: 2012-01-18 10:39:56
Autor: Bully300
> [...]
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

cnia__dane_z_Chin_wsparly_nastroje.html

>A co? Ropa staniała? To ile baryłka ropy kosztuje dziś?

Myslę, że jesteś przygłupem.

Data: 2012-02-13 22:36:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhbuqp$f9l$3node2.news.atman.pl...

[...]

Jak zwykle pieprzysz głupoty. Złotówka się umocniła.
http://kursy-walut.mybank.pl/

Data: 2012-01-18 05:45:08
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 20:05:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jak będziesz chciał użyć jako podpałki dla samospalenia dostaniesz rabat.

--
stevep

Złe wiadomości dla pisiaków