Złe wieści dla Rakiet

Data: 2009-06-25 06:09:07
Autor: L'e-szczur
Złe wieści dla Rakiet
On 25 Cze, 14:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Noga Yao nie chce się goić.

"Team doctor Tom Clanton examined Yao's foot in Houston on Wednesday and
said the injury has not responded to the treatment program".

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4285514

Ciekawe czy to nie spisek, zeby Yao uniknal zgrupowania kadry w
Chinach ;-)
Oczywiscie zaraz zostane posadzony o stawianie zaslon dymnych, ale nie
wrozy do dobrze dalszej karierze Yao.
Na kanwie naszego tematu odnoscie prawdopodobienstwa zlapania
kolejnych kontuzji tak wygladala historia lewej stopy Yao:
06-2005 - operacja usuniecia ostróg kosnych
12-2005 - chirurgicznie czyszczona infekcja lewego palucha
04-2006 - zlamana kosc lewego srodstopia (plus operacja)
03-2008 - zlamanie zmeczeniowe kosci lewego srodstopia (plus operacja)
05-2009 - hairline fracture (out for season) Operacja?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 15:34:57
Autor: Tomasz Radko
Złe wieści dla Rakiet
L'e-szczur pisze:

Na kanwie naszego tematu odnoscie prawdopodobienstwa zlapania
kolejnych kontuzji tak wygladala historia lewej stopy Yao:

W historii NBA było dziesięciu graczy mający 7'3'' lub więcej, którzy zagrali ponad 5000 minut (skok jest bardzo wyraźny - spośród tej dziesiątki najmniej zagrał Muresan, 6729, spośród reszty najwięcej zagrał Halbrook, 2039).

Z tej dziesiątki dokładnie jednemu udało się uniknąć poważniejszych kontuzyj i był to Mark Eaton, mający zresztą dokładnie 7'3''. Cała reszta rozkładała się regularnie i Yao wcale najgorzej pod tym względem nie wypada.

Do czego zmierzam? Człowiek nie został zaprojektowany na taki wzrost. Nawet jeĹźeli Twoja hipoteza byłaby słuszna, to Yao nie nadaje się do jej   korroboracji, bo jego kontuzje powoduje inny czynnik.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 06:51:35
Autor: L'e-szczur
Złe wieści dla Rakiet
On 25 Cze, 15:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

nie wypada.

Do czego zmierzam? Człowiek nie został zaprojektowany na taki wzrost.

Zostal. Gdyby nie zostal to prawdopodobnie przekroczenie 7'2"
konczyloby sie zgonem.
Ale nie zostal zaprojektowany do wytrzymywania takich obciazen. 82
mecze rs + 4-7 w playoffs, plus reprezentacja, plus treningi.... Tego
sie nie da wytrzymac.
A Yao uparcie chce grac w NBA jednoczesnie nie olewajac reprezentacji
(IIRC mial taka umowe z Pierwszym Sekretarzem KC, ze oni mu dadza
pozwolenie na wyjazd, a on bedzie lojalny).

Nawet jeżeli Twoja hipoteza byłaby słuszna, to Yao nie nadaje się do jej
  korroboracji, bo jego kontuzje powoduje inny czynnik.

LOL. Alez tu jest dokladnie tak jak mowie. Wzrost zwieksza tylko
poziom ryzyka do niemal 100%. Za to odjecie tego czynnika nie powoduje
spadku ryzyka do poziomu tła.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 15:52:04
Autor: Tomasz Radko
Złe wieści dla Rakiet
L'e-szczur pisze:

[...]

I kończy się. O ile mi wiadomo wszyscy ludzie mający 7'2'' i więcej umarli lub umrą w dającej się przewidziec przyszłości.

[...]

Ty się zastanów, co mówisz. Jeżeli czynnik uboczny kompletnie przytłacza   efekt, który chcesz badać, to ...? Narysować, czy sam sobie poradzisz?

Hint: wyobraź sobie konkurs skoku wzwyż - na Jowiszu.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 17:32:13
Autor: wiLQ
Złe wieści dla Rakiet
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ty się zastanów, co mówisz. Jeżeli czynnik uboczny kompletnie przytłacza   efekt, który chcesz badać, to ...? Narysować, czy sam sobie poradzisz?

Narysuj, chetnie taki rysunek obejrze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 17:43:37
Autor: wiLQ
Złe wieści dla Rakiet
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
>
> http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4285514

Ciekawe czy to nie spisek, zeby Yao uniknal zgrupowania kadry w

Przeciez bedzie tam gral i bez zdrowej nogi...

Co do newsa to niby za wczesnie na wpadanie w panike, ale troche dziwia
mnie wypowiedzi Yao czy zapowiedzi Moreya, ze Yao to ich przyszlosc itp.
Nie jest mozliwe, ze n-ta kontuzja stopy bedzie konczaca kariere?

--
pzdr
wiLQ

Złe wieści dla Rakiet