Źle wkręcone śruby mocujące k oło....

Data: 2010-04-19 20:01:47
Autor: Tomasz Pyra
Źle wkręcone śruby mocujące k oło....
ninja pisze:
Witam, zmieniałem opony na letnie i okazało się że mam źle wkręcone dwie śruby, wkręcono pod skosem na siłę, i teraz nie można tych dwóch dobrze wkręcić. Auto to polonez. Co można zrobić?

Żeby to było zrobione dobrze to wymień piastę - to nie będzie jakiś wielki koszt.

Jeżeli koniecznie chcesz to reanimować, to ja bym zrezygnował ze śrub na rzecz nakrętek i raz dobrze wkręconych i obspawanych od tyłu szpilek, jeżeli zostało tam jeszcze wystarczająco dużo gwintu.

Czy ewentualnie wymienić tą część gdzie się mocuje koło?
- Jak się ona nazywa?

Piasta koła.
Tu masz zdjęcia, tyle że to chyba do jakiś starych poldków:
http://www.allegro.pl/item1007110114_piasta_kola_polonez_fiat_125p_i_lucas.html

Data: 2010-04-19 21:32:33
Autor: MarcinJM
Tomasz Pyra pisze:
ninja pisze:
[...]

szpilki wystarczy wcisnac, nie wiem jaka poldek ma srednice srob, ale nie wiecej niz 12. wiec rozwiercic na 13 i szpilki kupic M12 z radelkiem 13 (ew. 14)
Takie o: http://www.allegro.pl/item994110430.html

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Źle wkręcone śruby mocujące k oło....