Źle wkręcone śruby mocujące koło....

Data: 2010-04-19 20:06:46
Autor: pitpull
Źle wkręcone śruby mocujące koło....

Użytkownik "ninja" <nijlll@no.pl> napisał w wiadomości news:ebf81e5c61277834962ba9e9a5e3a034eldupa.pl...
Witam, zmieniałem opony na letnie i okazało się że mam źle wkręcone dwie śruby, wkręcono pod skosem na siłę, i teraz nie można tych dwóch dobrze wkręcić. Auto to polonez. Co można zrobić? Czy można przegwintować na większe śruby? Czy ewentualnie wymienić tą część gdzie się mocuje koło? - Jak się ona nazywa?

Z przodu czy z tyłu? Z przodu to jeszcze stosunkowo tanio można zmienić piaste (używaną), z tyłu robota grubsza bo półośka z mostu......

http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/polos-napedowa-polonez-caro-lodz_665010.html
http://www.motoallegro.pl/item966477427_polos_napedowa_polonez_lucas_truck_fiat_125p.html - trzeba wybrać właściwą

pozdrawiam

pitpull