Zlece napisanie systemu

Data: 2009-06-19 12:27:04
Autor: IB Trader
Zlece napisanie systemu
Czesc,

Mam pewna koncepcje co do napisania systemu, ale w ogole sie na tym nie znam i nie potrafie tego zrobic. Moze polecicie kogos lub ktos z Was napisze mi system (oczywiscie nie za free). Dotyczy rynkow futures, aplikacja lub broker obojetnie, ale dobrze by bylo zeby mozna bylo go zaimplikowac do Amibrokera, eSignala, InteractiveBrokers lub OpenECry.

Wiecej szczegolow na priv: ibtrader (at) gazeta.pl Pozdrawiam
IB Trader

Data: 2009-06-19 15:48:38
Autor: DJ
Zlece napisanie systemu

[...]

Jezeli satysfakcjonuje Cie napisanie w Amibrokerze to proponuje to zrobic samemu. Naprawde programowanie tam nie jest trudne, a jak sie nauczysz to bedziesz mogl robic modyfikacje czy pisac i testowac inne systemy. W sieci jest duzo przykladow na podstawie ktorych mozna zalapac jak sie to robi. Jezeli system nie jest jakis bardzo skomplikowany to zaczynajac od zera jestes w stanie napisac go w dzien lub dwa. Ewentualnie jak nie jest to mocno skomplikowane i nie zalezy Ci bardzo na czasie to moge sprobowac to napisac.

Jezeli to ma byc rowniez automat do gry to polecam napisanie w mql-u pod MT4. Jest bardzo duzo brokerow z ta platforma. Niestety tu jezyk programowania jest troche trudniejszy i jak wczesniej nie miales do czynienia z programowaniem to moze byc sporo trudniej.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 13:59:11
Autor:
Zlece napisanie systemu
DJ <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Jezeli to ma byc rowniez automat do gry to polecam napisanie w mql-u pod MT4. Jest bardzo duzo brokerow z ta platforma. Niestety tu jezyk programowania jest troche trudniejszy i jak wczesniej nie miales do czynienia z programowaniem to moze byc sporo trudniej.

Dzieki za podpowiedz, myslalem nad takim rozwiazaniem, ale wole jak zrobi to ktos kto juz sie na tym zna, a ja przy tej okazji zaczne sie czegos uczyc, bo najgorzej jak nie wiadomo za co sie zlapac od samego poczatku :)
Jesli chodzi o MT4 to jest to tylko forex, chyba, ze czegos nie wiem i jest gdzies podpiety pod rynek futures, w co osobiscie watpie ...
To ma byc automat dzialajacy na futures i wlasciwie to zalezy mi na czasie. Jesli jestes zainteresowany to napisz do mnie na priv.

Pozdrawiam
IB Trader

Data: 2009-06-19 16:25:18
Autor: DJ
Zlece napisanie systemu
[...]

Wielu brokerow ma instrumenty oparte o indeksy czy kontrakty na indeksy. Z dzialajacych w Polsce chocby XTB czy od niedawna Admiral Markets.

Jak nikogo chetnego nie znajdziesz to napisz na priv krotki opis systemu (moze byc bez zdradzania szczegolow) i jesli nie bedzie za bardzo skomplikowany to moge cos w przyszlym tygodniu napisac (gratis zreszta).

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 14:35:57
Autor: IB Trader
Zlece napisanie systemu
> [...]

Jak nikogo chetnego nie znajdziesz to napisz na priv krotki opis systemu (moze byc bez zdradzania szczegolow) i jesli nie bedzie za bardzo skomplikowany to moge cos w przyszlym tygodniu napisac (gratis zreszta).

Wielkie dzieki :). Jakby byla taka potrzeba, to skorzystam z propozycji i napisze do Ciebie. Tymczasem pozdrawiam

Data: 2009-06-19 16:37:56
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Zlece napisanie systemu
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1g74f$ro6$1news.onet.pl...
[...]

Napisz o szczegolach systemu na grupie :) Kazdy cos doradzi :)

RK

Data: 2009-06-19 16:47:04
Autor: DJ
Zlece napisanie systemu
Napisz o szczegolach systemu na grupie :) Kazdy cos doradzi :)

Zwariowales? To nie na temat grupy. Chcesz z grupy o polityce zrobic grupe o gieldzie czy co?
A na powaznie to nie glupi pomysl, ale nie tutaj tylko na sensownym forum np. forexfactory.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 15:02:14
Autor:
> [...]

gieldzie czy co?
A na powaznie to nie glupi pomysl, ale nie tutaj tylko na sensownym forum np. forexfactory.

Narazie sam to chce zobaczyc i ocenic.

Data: 2009-06-19 16:58:19
Autor: Jerzy Olszewski
Zlece napisanie systemu
DJ pisze:
[...]

Oj co¶ mi się zdaje, że o inny aspekt sprawy Robertowi chodziło, o czym ¶wiadcz± u¶mieszki...

Zlece napisanie systemu