Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?

Data: 2012-07-13 11:54:32
Autor: disnej
Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?
Sieci komórkowe (przynajmniej T-Mobile i Orange) umozliwiaja automatyczna splate rachunku z KK. Zwykle ostatniego dnia platnosci robiona jest blokada srodkow na karcie.

Czy ktos korzysta, jakies minusy? Zgaduje ze zlapie sie to na MoneyBack?

Czy jest sposob na placenie karta za inne rachunki np. woda/prad itp z prowizja ponizej 1% ?

Data: 2012-07-13 21:08:40
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 13 Jul 2012 11:54:32 -0700 (PDT), disnej napisał(a):

Czy jest sposob na placenie karta za inne rachunki np. woda/prad itp z prowizja ponizej 1% ?

Żabka, karta Citi lub Khedi Aghikoo.

AK

Data: 2012-07-14 02:40:21
Autor: TrzyLinie
Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?

> Czy jest sposob na placenie karta za inne rachunki np. woda/prad itp z
> prowizja ponizej 1% ?

Żabka, karta Citi lub Khedi Aghikoo.

Co to jest Khedi Aghikoo?

Data: 2012-07-13 22:11:58
Autor: disnej
Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?
Co to jest Khedi Aghikoo?

http://www.credit-agricole.pl

podobnie jak w Citi mozna z KK oplacac rachunki

Data: 2012-07-14 08:16:03
Autor: Andrzej Kubiak
Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?
Dnia Sat, 14 Jul 2012 02:40:21 +0000 (UTC), TrzyLinie napisał(a):

Co to jest Khedi Aghikoo?

Jak już wyjaśnił Disnej - Lukas ;)

AK

Data: 2012-07-14 02:16:18
Autor: krzysztofsf
On 13 Lip, 20:54, disnej <disn...@gmail.com> wrote:
Sieci komórkowe (przynajmniej T-Mobile i Orange) umozliwiaja automatyczna splate rachunku z KK. Zwykle ostatniego dnia platnosci robiona jest blokada srodkow na karcie.

Czy ktos korzysta, jakies minusy?

Gdy jest wymiana KK na nowa, po wygasnieciu waznosci poprzedniej,
trzeba sie nagimnastykowac na Citiphone i u operatora, zeby ponownie
uruchomic usluge.
Inaczej obciazenie bedzie odrzucane, a my mamy po jakims czasie
informacje tylko od operatora telefonii a nie od banku, o nieudanej
platnosci.

Ogolnie problem rozwiazany mialem bez bolu i ze zrozumieniem ze strony
operatora - rachunek byl puszczany kilkakrotnie, az w Citi zaskoczylo
i platnosc przeszla.

Data: 2012-07-14 13:44:09
Autor: MK
W dniu 14.07.2012 o 11:16 krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> pisze:

Gdy jest wymiana KK na nowa, po wygasnieciu waznosci poprzedniej,
trzeba sie nagimnastykowac na Citiphone i u operatora, zeby ponownie
uruchomic usluge.

Dziwne, niegdy nie mialem takich problemow. Wysylalem faksem nowe  upowaznienie z danymi karty (numer, data waznosci) i zawsze dzialalo.

MK

Data: 2012-07-14 05:33:56
Autor: krzysztofsf
On 14 Lip, 13:44, MK <ma...@interia.pl> wrote:
W dniu 14.07.2012 o 11:16 krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> pisze:

> [...]

Dziwne, niegdy nie mialem takich problemow. Wysylalem faksem nowe
upowaznienie z danymi karty (numer, data waznosci) i zawsze dzialalo.

Ja po prostu o tym nie wiedzialem - sadzilem, ze numer karty jest
istotny i przedluzenia nie wymagaja osobnego zgloszenia.
Stad klopotliwosc wynikajaca z wyjasnianiem sprawy po wygasnieciu
waznosci pierowtnej karty, obciazanej platnoscia.

Z drugiej strony - cenna informacja.

Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?