Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo.podatki   »   Zlecenie pisania tekstów

Zlecenie pisania tekstów

Data: 2012-10-31 23:18:24
Autor: WAM
Zlecenie pisania tekstów
On Wed, 31 Oct 2012 12:38:50 -0700 (PDT), pawel.gawos@gmail.com wrote:

1. Czy dla tego typu usługi odpowiednia będzie umowa zlecenie, czy umowa o dzieło?
Czy zalezy Ci na dzialaniu (zlecenie) czy na rezultacie (dzielo)?

2. Czy jeżeli ta osoba której to zlecę nie ma firmy, to może mi ona wystawić jaki¶ rachunek, żebym to sobie mógł wpisać w koszty?
Bez rachunku to nawet nie masz jak wyplacic wynagrodzenia.
Podpisujecie umowe, na podstawie ktorej byc moze dokonujesz
rejestracji tej osoby w zus. Po skonczeniu zlecenia/wykonaniu i
odebraniu dziela Ty wyrejestrowujesz (jesli rejestrowales) z zus a ta
osoba wystawia rachunek wyliczajac kwotowo wszelkie zusy i usy, Ty
sprawdzasz czy rachunek sie zgadza, wyplacasz netto, odprowadzasz zus
i usy na wlasciwe konta. Na koniec roku wysylasz stosowna deklaracje.
No to tak w skrocie co Cie czeka :)

Byc moze cos pominalem np kwestie zlozenia informacji do US kto u
Ciebie jest odpowiedzialny za naliczanie a kto za odprowadzanie
podatkow ;)


WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

Zlecenie pisania tekstów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona