Zlecenie stałe TM-Alior

Data: 2017-05-02 23:15:06
Autor: Heniek
Zlecenie stałe TM-Alior
Jest niewykonalne.
Zna kto¶ logiczne wytłumaczenie dlaczego?
Że regulamin tak mówi mnie nie przekonuje.

--
Heniek

Data: 2017-05-03 09:35:41
Autor: Pete
Zlecenie stałe TM-Alior
W dniu 2017-05-03 o 08:15, Heniek pisze:
Jest niewykonalne.
Zna kto¶ logiczne wytłumaczenie dlaczego?
Że regulamin tak mówi mnie nie przekonuje.

Nie da się również ustanowić zlecenia stałego dla spłaty kredytu.
Podejrzewam, że to wada systemu bankowego.

--
Pete

Data: 2017-05-03 15:05:05
Autor: Robert Tomasik
Zlecenie stałe TM-Alior
W dniu 03-05-17 o 09:35, Pete pisze:
[...]

zawsze jest szansa, że zapomnisz i sobie nalicz± kary umowne.

Data: 2017-05-03 15:22:05
Autor: Pete
Zlecenie stałe TM-Alior
[...]

Ale problem (?) w tym, że człowiek w banku może to zrobić, tzn ustanowić automatyczn± spłatę z ROR.
Z tym, że takiego zlecenia nie widać nigdzie w systemie internetowym.

--
Pete

Data: 2017-05-03 18:50:05
Autor: Nika
Zlecenie stałe TM-Alior
W dniu 2017-05-03 o 08:15, Heniek pisze:
Jest niewykonalne.
Zna kto¶ logiczne wytłumaczenie dlaczego?
Że regulamin tak mówi mnie nie przekonuje.

Yyyy... to czemu ja widzę po kliknięciu "przelewy" pozycję "zlecenie stałe" drug± od lewej? I czemu w tej chwili mam ustawione bez problemów dwa zlecenia stałe, a miałam trzy, tylko już spłaciłam kredyt?

- -
Nika

Data: 2017-05-04 11:27:31
Autor: Pete
Zlecenie stałe TM-Alior
W dniu 2017-05-03 o 18:50, Nika pisze:
[...]

A te zlecenia to masz do Aliora?
I kredyt tamże?

--
Pete

Data: 2017-05-04 19:27:17
Autor: Nika
Zlecenie stałe TM-Alior
W dniu 2017-05-04 o 11:27, Pete pisze:
[...]

OK, nie zrozumiałam. My¶lałam, że chodzi o ustalenie zlecenia stałego W TM-Alior, nie DO TM-Alior. Ja mam zlecenia W TM Alior DO innych banków (CA, Millennium i nie pomnę, gdzie trzecie.)

- -

Nika

Zlecenie stałe TM-Alior