Zlecenie wykonanie urzadzenia...

Data: 2009-03-19 19:10:18
Autor: news.neostrada.pl
Zlecenie wykonanie urzadzenia...
Witam,

Prowadze DG i chcialbym zlecic znajomemu wykonanie formy do betonu. On zasadniczo pracuje we firmie nie zwiazanej z tematem - dokladnie to we firmie przewozowej, a formy robi dodatkowo.
Zazwyczaj jak je robil to tak po znajomosci, a ja tym razem bym chcial moc to wykazac w swoich dokumentach firmowych, ze komus zlecilem, ze za to zaplacilem etc. Czy moge z nim podpisac jakas umowe, zlecenie etc jezeli on nie ma wlasnej firmy?

Pozdrawiam serdecznie,

Data: 2009-03-19 19:35:08
Autor: .B:artek.
Zlecenie wykonanie urzadzenia...
news.neostrada.pl wyskrobał(a):
[...]

Pewnie, czemu nie? Najlepiej umowę o dzieło, a nie zlecenie.

--
..B:artek.

Data: 2009-03-24 09:20:29
Autor: Adrtur
[...]