[ziobrogate] "Zlecona przez prokuraturę sekcja zwłok Kosteckiego wykluczyła udział osób trzecich"

Data: 2019-08-22 07:24:52
Autor: Bruno Brunowski
[ziobrogate] "Zlecona przez prokuraturę sekcja zwłok Kosteckiego wykluczyła udział osób trzecich"
Porównać z:
"Na ciele Dawida Kosteckiego  w czasie sekcji zwłok ujawniono sińce wielkości pięści, otarcia ramion, grzbietu, karku, rąk i nóg. Pytam publicznie: na jakiej podstawie biegli postawili tezę, że nie było śladów walki? I co najważniejsze: dlaczego ślady nakłuć zauważone przez biegłego Sadowskiego i prok. Kapuścińskiego zostały zniszczone nacięciem sekcyjnym?"
https://twitter.com/GiertychRoman/status/1164539890924707844

Słuszna linię ma nasza Partia!
--
Bruno

Data: 2019-08-22 07:42:08
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Czyli w miarę upływu czasu obrażenia stają się coraz większe.
Śmierć Kosteckiego jest podejrzana, zahaczając o plotkę ukrainka-kuchta jest bardziej podejrzana, problem w tym że to właśnie za peło nadszyszkownik ze służb brał pieniążek
za ochronę burdeli. Tak że tego...

Data: 2019-08-22 09:49:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 16:24:54 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Komunikat prokuratury:
"Prokuratura informuje o obrażeniach na ciele D. Kosteckiego:rana ma udzie powstała na skutek pomiaru temperatury ciała,siniaki na ramieniu i przedramieniu powstały wcześniej niż zgon.Biegli zbadali tkanki pod śladami na szyi i nie stwierdzili że powstały po ukłuciu.
@RadioZET_NEWS"
https://twitter.com/MariuszGierszew/status/1164562036027793408

Kurde, całe życie nie udało mi się zranić przy pomiarze temperatury. Chyba coś robię nie tak.
Nie przypuszczałem też, że jedynie siniaki powstające po zgonie świadczą o aktywnej obronie.

Data: 2019-08-22 20:49:30
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 18:49 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Słuszna linię ma nasza Partia!

Podpinacie się nadal...
Czyli japa ma rację - obajście (sic!) debile.

--
Trefniś

Data: 2019-08-22 18:18:00
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 16:24 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

"nasza paria" - podpinasz się pod PiS?
To głuptactwo, czy cwaniactwo?

--
Trefniś

Data: 2019-08-22 09:20:31
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 6:18:07 PM UTC+2, Trefniś wrote:
> [...]

> "Na ciele Dawida Kosteckiego  w czasie sekcji zwłok ujawniono sińce  > wielkości pięści, otarcia ramion, grzbietu, karku, rąk i nóg. Pytam  > publicznie: na jakiej podstawie biegli postawili tezę, że nie było  > śladów walki? I co najważniejsze: dlaczego ślady nakłuć zauważone przez  > biegłego Sadowskiego i prok. Kapuścińskiego zostały zniszczone nacięciem  > sekcyjnym?"

Z twojej strony debilizm, najpewniej wrodzony. PiSdo.

[ziobrogate] "Zlecona przez prokuraturę sekcja zwłok Kosteckiego wykluczyła udział osób trzecich"