Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragr anit - jakość materiału.

Data: 2013-11-14 23:37:07
Autor: Ikselka
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragr anit - jakość materiału.
Dnia Thu, 14 Nov 2013 19:43:16 +0100, Irokez napisał(a):

wolał bym franke bo ma 780cm

Gigant 33333-P

Jeżeli oba po roku nadają się do wyrzucenia ze względu na zacieki i zmatowienie to biorę tańszy

Ja żadnego. Zlew na rok??? - idę po metalowy i mam na całe życie, no i
taniej.
--
XL
"Przypadek – to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Data: 2013-11-14 23:27:55
Autor: Z_D
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako¶æ materia³u.
W artykule <1j9jnzrhs48at.zlc3mroov1e6.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

Dnia Thu, 14 Nov 2013 19:43:16 +0100, Irokez napisa³(a):

wola³ bym franke bo ma 780cm

Gigant 33333-P

Je¿eli oba po roku nadaj± siê do wyrzucenia ze wzglêdu na zacieki i zmatowienie to biorê tañszy

Ja ¿adnego. Zlew na rok??? - idê po metalowy i mam na ca³e ¿ycie, no i
taniej.

 Tez tak uwa¿am... :)))

widzia³m Frankego po dwu-trzech latach u¿ywania.Nie czêstego....
Zal by³ patrzec na ten  syf.....w tym "kamieniu".
  --
Pozdr. Z_D

Data: 2013-11-15 00:44:48
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 14 Nov 2013 23:27:55 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

[...]

 Tez tak uważam... :)))

widziałm Frankego po dwu-trzech latach używania.Nie częstego....
Zal byÅ‚ patrzec na ten  syf.....w tym "kamieniu".

Też widziałam i widuję u WSZYSTKICH, którzy się skusili na to badziewie. I
pamiętam, jak tylko się pojawiły tego typu zlewozmywaki, już pierwsze
spojrzenie na nie wystarczyło mi, żebym żadnego nie kupiła. I jak się
okazuje po latach - miałam rację.

Data: 2013-11-15 19:45:33
Autor: Irokez
W dniu 2013-11-15 00:44, Ikselka pisze:
[...]

Teraz mam Tekę CUADRO 60 E-MTX i w sumie ta blaszana mikrotekstura też pięknie nie wygląda po 4 latach i nie czyści się tak fajnie. Przetłoczenia usztywniające w blaszce też nie pomagają w utrzymaniu czystości. Trzeba brać cifa, szczotkę i jechać. Mikrotekstura daje tylko tyle że nie rzucają się w oczy tak bardzo wszystkie rysy jakie powstają podczas użytkowania. Brzegi zlewu są polerowane i blask straciły jako pierwsze. Cenę ta blaszka też nie ma niską nawet teraz.

Zaryzykuję Schocka, gładki w dotyku ten Cristadur, więc może dłużej wytrzyma. Wybrałem prostszy model bez udziwnień (MONO) więc powinien się łatwiej czyścić. No i tańszy od blaszanej Teki CUADRO jakbym miał jeszcze raz ją kupić.

--
Irokez

Data: 2013-11-15 22:27:40
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 15 Nov 2013 19:45:33 +0100, Irokez napisał(a):

[...]

Pierwszy mój zlew w życiu był blaszany, z ówczesnego Pewexu, za całe 44
dolce - na te czasy majątek. Zarabialiśmy wtedy może połowę tego - w
szkole.
Ale wart był, bo niezniszczalny. Wytrzymał jakieś 20 lat i byłby do tej
pory, tyle ze MŚK stanął na nim podczas malowania kuchni i pooooszło,
wgniecenie nie do naprawienia, choć blacha iście pancerna.

No i od tej pory znowu mam blaszany, noname (a moze i name, nie ma to dla
mnie znaczenia). Bez żadnej tekstury, fuj. Gładki. Tylko rowki na ociekaczu
ma. Błyszczy już ze 12 lat, nic mu się nie dzieje. I na pewno z grubszej
blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia jest.

Data: 2013-11-15 23:07:10
Autor: Irokez
W dniu 2013-11-15 22:27, Ikselka pisze:
[...]

No właśnie i tu się zgadzam co się teraz dzieje. Żaden sprzęt nie wytrzyma tyle co siedemnastoletnia pralka Whirpool która dalej działa, ze 20 letnia lodówka Polara, mikrofala ze 14 lat, itp itd. Niestety potrzebuję nowy sprzęt dostosowany do nowych realiów. Stąd takie dzikie pytanie, bo cena aktualnie nie oznacza że będzie lepiej.

Tak OT odnośnie "drożej=czy lepiej", oglądam sobie baterie, i znajdź różnice :) (sklepu nie reklamuję, po prostu w porównywarkach nie ma wymiarówki)
http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501-000-chrom.html <link:http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501-000-chrom.html>
http://www.agdstyle.pl/bateria-teka-inca-chrom.html <link:http://www.agdstyle.pl/bateria-teka-inca-chrom.html>

--
Irokez

Data: 2013-11-15 23:20:38
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 15 Nov 2013 23:07:10 +0100, Irokez napisał(a):

[...]

Dla mnie to ta sama bateria. A różnica? No jest - stopień traktowania
klienta jak barana...

Data: 2013-11-16 00:25:50
Autor: Z_D
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako??æ materia³u.
W artykule <1v22gro2qkjwv$.uq0gw7ykd8vm$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

I na pewno z grubszej
blachy jest, ni¿ teraz robi± - dzi¶ to jakas tragedia jest.

Po kilku latach (dwu -trzech??)przyjrza³em sie dok³adniej wnêtrzu bêbna
pralki marki Wheerpool.
Zadziwi³y mnie jakiê¶ dziwnie nieregularne odbyski na powierzchni.
Nie "pra³em" w niej m³otków czy kowade³ kowala.....
Jakie¶ tramki ze dwa, trzy razy?? adidasy???
a na bêbnie wgniecenia jak po m³otku.....

Taki to ci  materia³, jak b³onka banki mydlanej, tyle ino, by nie pêklo.. --
Pozdr. Z_D

Data: 2013-11-17 19:55:16
Autor: Ikselka
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako??ć materiału.
Dnia Sat, 16 Nov 2013 00:25:50 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

W artykule <1v22gro2qkjwv$.uq0gw7ykd8vm$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

I na pewno z grubszej
blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia jest.

Po kilku latach (dwu -trzech??)przyjrzałem sie dokładniej wnętrzu bębna
pralki marki Wheerpool.
Zadziwiły mnie jakięś dziwnie nieregularne odbyski na powierzchni.
Nie "prałem" w niej młotków czy kowadeł kowala.....
JakieÅ› tramki ze dwa, trzy razy?? adidasy???
a na bębnie wgniecenia jak po młotku.....

Taki to ci  materiaÅ‚, jak bÅ‚onka banki mydlanej, tyle ino, by nie pÄ™klo..

A oglądałes kiedyś "pod światło" latarki dzisiejszą blachę dachową
tłoczoną? - warto...

Data: 2013-11-23 02:08:21
Autor: Z_D
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako??æ materia³u.
W artykule <10nzo2v9s8gvj$.af16s7ffhnxt.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

A ogl±da³es kiedy¶ "pod ¶wiat³o" latarki dzisiejsz± blachê dachow±
t³oczon±? - warto...

Nie, ale skoro sugerujesz... to OK :)
poogladam :)

--
Pozdr. Z_D

Data: 2013-11-15 22:28:07
Autor: Ikselka
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
Dnia Fri, 15 Nov 2013 19:45:33 +0100, Irokez napisał(a):

Zaryzykuję Schocka, gładki w dotyku ten Cristadur, więc może dłużej wytrzyma.

Aha, nie łudź się, wytrze się jak nic.

Data: 2016-08-23 13:46:27
Autor: adam.witczak
On Friday, November 15, 2013 at 7:45:33 PM UTC+1, Irokez wrote:
> [...]
> Te¿ widzia³am i widujê u WSZYSTKICH, którzy siê skusili na to > badziewie. I pamiêtam, jak tylko siê pojawi³y tego typu zlewozmywaki, > ju¿ pierwsze spojrzenie na nie wystarczy³o mi, ¿ebym ¿adnego nie > kupi³a. I jak siê okazuje po latach - mia³am racjê. Teraz mam Tekê CUADRO 60 E-MTX i w sumie ta blaszana mikrotekstura te¿ piêknie nie wygl±da po 4 latach i nie czy¶ci siê tak fajnie. Przet³oczenia usztywniaj±ce w blaszce te¿ nie pomagaj± w utrzymaniu czysto¶ci. Trzeba braæ cifa, szczotkê i jechaæ. Mikrotekstura daje tylko tyle ¿e nie rzucaj± siê w oczy tak bardzo wszystkie rysy jakie powstaj± podczas u¿ytkowania. Brzegi zlewu s± polerowane i blask straci³y jako pierwsze. Cenê ta blaszka te¿ nie ma nisk± nawet teraz.

Zaryzykujê Schocka, g³adki w dotyku ten Cristadur, wiêc mo¿e d³u¿ej wytrzyma. Wybra³em prostszy model bez udziwnieñ (MONO) wiêc powinien siê ³atwiej czy¶ciæ. No i tañszy od blaszanej Teki CUADRO jakbym mia³ jeszcze raz j± kupiæ.

--
Irokez

Cze¶æ,
czy zakup Schocka Mono siê op³aci³? Cristadur siê sprawdza?

A.

Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragr anit - jakość materiału.