Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem

Data: 2009-06-03 22:22:14
Autor: Rentier
Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem
Oczywiście w kuchni.
Nie bardzo wiem jak zakombinować takie rozwiązanie.Podłogówka wykluczona.
Jakieś tam nawiewy w klasycznych szafkach i blacie można zrobić + grzejnik konwekcyjny.
Ale nie mam pojęcia, co zrobić w zestawieniu ze zlewem..
Co się dzieje zimą przy myciu? Para masakrycznie osadza sie na oknie?
Ktoś opowie o swoich doświadczeniach?
R.

Data: 2009-06-03 22:39:07
Autor: doslaw
Rentier pisze:
[...]

ja u siebie tez tak chcialem zrobic, ale ostatecznie w ogole wywalilem grzejnik z kuchni i tylko zlew zostawilem pod oknem
jeszcze nie bylo tak, zeby bylo za zimno  w kuchni
nawet zimą ;)
najnizsza zanotowana temperatura to 17 stopni, ale to tylko dlatego ze nie bylo mnie ponad tydzien w domu i mialem wylaczone wszelkie grzejniki i zostawilem otwarte nawiewy w oknach

Data: 2009-06-04 09:01:34
Autor: kris
Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem

Krzysiek
Użytkownik "Rentier" <fekaliusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:h06m1d$d50$4news.dialog.net.pl...
[...]

W kuchni grzejnik wcale niepotrzebny. No chyba ze jakaś masakrycznie duża kuchnia.

Krzysiek

Data: 2009-06-04 09:27:39
Autor: Jackare
Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem

W kuchni grzejnik wcale niepotrzebny. No chyba ze jakaś masakrycznie duża kuchnia.

To możnaby określic znając położenie tej kuchni. Jeżeli okaże się ona "biegunem zimna" w domu (np naroże domu, zewnętrzne ściany) to w najzimniejszym miejscu będą się wykraplać na ścianie wszystkie opary: te z naturalnej wilgotności powietrza i te generowane przez gotowanie, zmywanie itp. Stąd już prosta droga do grzyba i nawet wentylacja może nie pomóc.
Dlatego IMHO warto mieć w kuchni grzejnik aby wyrównać temperatury i nie dopuścić do powstawania mokrych miejsc.
--
Jackare

Data: 2009-06-04 20:04:37
Autor: Rentier
Jackare pisze:

W kuchni grzejnik wcale niepotrzebny. No chyba ze jakaś masakrycznie duża kuchnia.
Niezbyt wielka, trochę ponad 10m kw., ale nie w bloku, gdzie byłaby zewsząd grzana;-)

[...]
Otóż to, ściana zewnętrzna z oknem,oprócz wentylacji, grzanie musi być.Podczas intensywnego gotowania zimą, okna bywały mokrawe:-(

Data: 2009-06-05 20:30:57
Autor: Rentier
Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem

Otóż to, ściana zewnętrzna z oknem,oprócz wentylacji, grzanie musi być.Podczas intensywnego gotowania zimą, okna bywały mokrawe:-(

wrzuc podlogowe
Nie ma szans. strop żelbetowy nad piwnicą:-((

Data: 2009-06-05 13:59:20
Autor: czeremcha
On 5 Cze, 19:30, Rentier <fekali...@gmail.com> wrote:

> wrzuc podlogowe

Nie ma szans. strop żelbetowy nad piwnicą:-((

Podłogowe elektryczne. Maty albo kable grzejne.

Ania

Data: 2009-06-06 22:11:50
Autor: doslaw
czeremcha pisze:
[...]

dokladnie
ja mam u siebie w bloku w lazience takie, pod plytkami zamontowane
piekna sprawa, szczegolnie jak w sezonie letnim grzejnik wylaczaja

Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem