Zlewozmywak narożny

Data: 2010-08-25 09:50:36
Autor: Ada
Zlewozmywak narożny
Witam! Czy narożny zlewozmywak sprawdza się w praktyce? Tak wychodzi, że układu i kolejności urządzeń teoretycznie w narożniku powinien być zlewozmywak kątowy. Jest to droższa opcja, ładnie wygląda, ale co z ociekaczem, dostępem i praktycznym użytkowaniem? dzięki za każdą wypowiedź :)

Data: 2010-08-25 10:01:05
Autor: Kris
Zlewozmywak narożny

Użytkownik "Ada" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:63df.000000b3.4c74cb4cnewsgate.onet.pl...
[...]

Jeśli masz zmywarke i z niej korzystasz to narozny zlewozmywak TYobie powinien wystarczyć.
Jęsli nie mas/nie korzystasz ze zmywarki to mysie wiekszej ilości naczyń/garnków w narożnym zlewozmywaku moze byc niewygodne

Krzysiek

Data: 2010-08-25 10:48:50
Autor: Ada
Zlewozmywak narożny

> [...]

Jęsli nie mas/nie korzystasz ze zmywarki to mysie wiekszej ilości naczyń/garnków w narożnym zlewozmywaku moze byc niewygodne

-- Pozdrawiam

Krzysiek
 Dzięki! Właśnie będzie zmywarka. Pomysł jest taki: Zlewozmywak kątowy w narożu, po lewej wąska szafka i lodówka, a po prawej stronie zlewozmywaka: zmywarka, płyta indukcyjna, szuflady i szafka.  Czy zlewozmywak narożny dobrze współpracuje z ociekaczem w górnej szafce narożnej, która jest położona głębiej? Nie leje się na blat?

Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

Data: 2010-08-25 11:00:44
Autor: Ikselka
Zlewozmywak narożny
Dnia Wed, 25 Aug 2010 10:48:50 +0200, Ada napisał(a):

Skos wymaga łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

Zrobiłabym skos - nie wyobrażam sobie stania przy krawędzi załamanej pod
kątem prostym - bardzo niewygodne oparcie dla bioder. Powinien być choćby
niewielki odcinek blatu dla wygodnego oparcia się.
Druga sprawa: dostępność przestrzeni pod zlewozmywakiem umieszczonej w rogu
pomieszczenia jest bardzo zła, kiedy szafki/blaty łączą się pod kątem
prostym. Kiedy masz skos blatu, pod nim powinny się znajdowac też
odpowiednie drzwiczki umożliwiające wygodny dostęp do części narożnej.

Data: 2010-08-25 15:57:45
Autor: Przesmiewca
Zlewozmywak narożny
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Zrobiłabym skos - nie wyobrażam sobie stania przy krawędzi załamanej pod
kątem prostym - bardzo niewygodne oparcie dla bioder. Powinien być choćby
niewielki odcinek blatu dla wygodnego oparcia się.

od lat uzytkuje narozny zlewozmywak i kat prosty blatu, i moje, i mojej zony  biodra
sa innego zdania niz twoja wyobraznia

Druga sprawa: dostępność przestrzeni pod zlewozmywakiem umieszczonej w rogu
pomieszczenia jest bardzo zła, kiedy szafki/blaty łączą się pod kątem
prostym.

bzdura

Data: 2010-08-25 17:09:20
Autor: Ikselka
Zlewozmywak narożny
Dnia Wed, 25 Aug 2010 15:57:45 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Macie oboje wąskie biodra, ot co :-)

Druga sprawa: dostępność przestrzeni pod zlewozmywakiem umieszczonej w rogu
pomieszczenia jest bardzo zła, kiedy szafki/blaty łączą się pod kątem
prostym.

bzdura

Nie.

Data: 2010-08-25 11:40:00
Autor: Kris
Zlewozmywak narożny

Użytkownik "Ada" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:63df.000000b8.4c74d8f2newsgate.onet.pl...

..
Czy zlewozmywak narożny dobrze współpracuje z ociekaczem w górnej szafce
narożnej, która jest położona głębiej? Nie leje się na blat?
Tego samego dnia którego zamontowałem zmywarke zlikwidowałem ociekacz. I nie odczuwam jego braku

Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga
łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

Pod skosem wygodniejszy. Łaczenia blatów to nie problem

Data: 2010-08-25 14:08:07
Autor: Ada
Zlewozmywak narożny

Użytkownik "Ada" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:63df.000000b8.4c74d8f2newsgate.onet.pl...

.
> [...]

> łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

Pod skosem wygodniejszy. Łaczenia blatów to nie problem

Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Rozumiem, że nie negujecie narożnego zlewozmywaka pod skosem, bo to było dla mnie najważniejsze. A z ociekacza w górnej szafce pewnie też zrezygnujemy... :)

Data: 2010-08-25 15:59:20
Autor: Przesmiewca
Zlewozmywak narożny
"Ada" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał(a):

Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

skos bedzie lepszy, ale z 2 strony im mniej elementow laczonych w blacie tym lepiej
zwlaszcza po latach potrafia porobic sie roznice laczen

Data: 2010-08-25 21:55:18
Autor: Irokez
Zlewozmywak narożny
[...]

Nie mam ociekacza w szafce tylko mały elegancki druciakowy podwieszony na ściance.
Jakoś nie widze szafki w której stoją mokre naczynia za kilka lat. Chyba się w pierony porozłazi wszystko.

Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga
łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

Naroznik ze skosem mam. Kątowy jakoś nie pasił wzorniczo jak i pod wzgledem dostepu.
Popatrz też jaki chcesz mieć ten narozny zlewozmywak, bo rozmiarówki rózne są.

--
Irokez

Data: 2010-08-25 22:25:16
Autor: Irokez
Zlewozmywak narożny
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:i53sf9$6mv$1news.onet.pl...

Popatrz też jaki chcesz mieć ten narozny zlewozmywak, bo rozmiarówki rózne są.

mam takie coś: TEKA Cuadro 60 E
Do kata prostego nie wsadzisz.

--
Irokez

Data: 2010-08-27 07:39:18
Autor: JaMyszka
Zlewozmywak narożny
On 25 Sie, 21:55, "Irokez"  wrote:
[...]
[...]

Gwoli wyjaśnienia, to hasło "ociekacz w szafce" znaczy, że suszarka
wisi na tylnej ściance szafki, a ta szafka nie posiada dna, tylko ramy
konstrukcyjne.

--
Pozdrawiam :)
JM