Zlicytowali mu samoch??d

Data: 2011-02-01 09:54:54
Autor: DoQ
Zlicytowali mu samoch??d
Witam,

Chyba nie było:

http://wiadomosci.onet.pl/wideo/panstwo-zlicytowalo-mu-auto,8637464,1,klip.html

Fajnie jest ;-)

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-01 18:09:52
Autor: Massai
Zlicytowali mu samoch??d
DoQ wrote:

Witam,

Chyba nie było:

http://wiadomosci.onet.pl/wideo/panstwo-zlicytowalo-mu-auto,8637464,1,
klip.html

Fajnie jest ;-)

Mocarne. Można powiedzieć że najpierw złodzieje mu samochód
ukradli, a potem jak policja odzyskała - po raz drugi mu go ukradło
państwo w osobie sędziego kretyna ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-01 19:33:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zlicytowali mu samoch??d
Massai pisze:
DoQ wrote:

[...]

Przecież nie ma problemu. Jeśli kiedyś w przyszłości złodzieje zaczną pracować to oddadzą kasę, przecież mówili sędziemu, że chcą...

Masakra :-(

Seco

Data: 2011-02-01 21:28:19
Autor: Adam Paszczyca
Zlicytowali mu samoch??d
Dnia Tue, 01 Feb 2011 19:33:39 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisa(a):

Przecie nie ma problemu. Jeli kiedy w przyszoci zodzieje zaczn pracowa to oddadz kas, przecie mwili sdziemu, e chc...

Zaproponowabym tej gupiej pindzie, eby jej pensje wypacili jej za 6
miesicy. Oczywicie z nalenymi odstetkami

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2011-02-01 22:02:35
Autor: R2r
Zlicytowali mu samoch??d
Dnia Tue, 01 Feb 2011 19:33:39 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Przecież nie ma problemu. Jeśli kiedyś w przyszłości złodzieje zaczną
pracować to oddadzą kasę, przecież mówili sędziemu, że chcą...

Zaproponowałbym tej głupiej pindzie, żeby jej pensje wypłacili jej za 6
miesięcy. Oczywiście z należnymi odstetkami

Dlaczego za 6 miesięcy? Kiedyś w przyszłości! Może nie dożyje.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-02-01 23:56:21
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samochd
W dniu 2011-02-01 21:28, Adam Paszczyca pisze:
[...]

Moe z jej pensji zapaci mu za samochd, a ona niech sobie cignie ze zodziei ;)

Data: 2011-02-02 09:41:43
Autor: Massai
Zlicytowali mu samoch??d
Adam Paszczyca wrote:

> [...]

> chc...

Zaproponowabym tej gupiej pindzie, eby jej pensje wypacili jej za
6 miesicy. Oczywicie z nalenymi odstetkami

Oj tam, 6 miesicy. Za 50 lat - takie s realia, z nich NIGDY nie
cignie tej kasy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-01 19:53:25
Autor: Arkady
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-01 19:09, Massai pisze:
DoQ wrote:

[...]

Na dodatek Urząd Skarbowy "wrobili" w paserstwo :D Kiedy w tym kraju będzie normalnie...

Arkady

Data: 2011-02-01 20:38:27
Autor: Papkin
Zlicytowali mu samoch??d
Mocarne. Można powiedzieć że najpierw złodzieje mu samochód
ukradli, a potem jak policja odzyskała - po raz drugi mu go ukradło
państwo w osobie sędziego kretyna ;-)

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,97061,8972362,Makler.html

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,97061,8972362,Makler__ktory_ukradl_milion__nie_pojdzie_siedziec.html

A tu tez mocarne co? Nic tylko ukrasc milion, sadzic na lokate (na babcie) albo przekazac wujkowi ksiedzowi na cele kultu religijnego (kosciola babcie nie dadza spieniezyc zreszta kto by chcial kupic kosciol) i babcia wklada to na lokate 5,5% i z odsetek mamy okolo 4000zl co miesiac. Zgodnie z wyrokiem sumiennie placimy 1000zl na rzecz zasadzonej kary.

I mamy milion na koncie oraz 3000zl zarobku od babci co miesiac. Zyc nie umierac!

Ten kraj nigdy nie bedzie lepszy.

Data: 2011-02-01 22:55:24
Autor: ToMasz
Zlicytowali mu samoch??d
Papkin pisze:

Ten kraj nigdy nie bedzie lepszy.
będzie. bo kamer wiecej będzie. Tego kolesia od golfa teraz ktoś będzie
reprezentował przed sądem za darmo, w ramach autoreklamy. tyle ze za
golfa zapłaci skarb państwa czyli my. jakaś ustawa weszła, o
odpowiedzialności karnej urzędników! czy sedziów to też dotyczy?

ToMasz

Data: 2011-02-02 11:59:51
Autor: Filip KK
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-01 22:55, ToMasz pisze:
Papkin pisze:

[...]

Jaka ustawa reguluje to, że gdy są numery przebite pojazd przechodzi na rzecz Państwa? Co dalej z tym samochodem się dzieje, że nie oddadzą go, tylko zaproponują pieniądze (według Tomasz'a)?

Data: 2011-02-02 12:07:54
Autor: J.F.
Zlicytowali mu samochd
On Wed, 02 Feb 2011 11:59:51 +0100,  Filip KK wrote:
Jaka ustawa reguluje to, e gdy s numery przebite pojazd przechodzi na rzecz Pastwa? Co dalej z tym samochodem si dzieje, e nie oddadz go, tylko zaproponuj pienidze (wedug Tomasz'a)?

Kto ich tam wie jak to dokladnie bylo.

Byc moze zreszta bylo to dla dobra wlasciciela - zamiast mu oddac auto
ktorym strach jezdzic zlicytuje sie zlodziei i wyplaca wartos auta w
dniu kradziezy ..

J.

Data: 2011-02-02 14:16:01
Autor: Jacek_P
Zlicytowali mu samoch?d
J.F. napisal:
Byc moze zreszta bylo to dla dobra wlasciciela - zamiast mu oddac auto
ktorym strach jezdzic zlicytuje sie zlodziei i wyplaca wartos auta w
dniu kradziezy ..

Ehm, chyba nie dosłuchałeś do końca: Skarb Państwa zlicytował
samochód i zagarnął uzyskaną kwotę. Natomiast poszkodowany
może sobie do usr..j śmierci dochodzić należności od
niewypłacalnych złodziei.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-03 10:25:40
Autor: J.F.
Zlicytowali mu samoch?d
On Wed, 2 Feb 2011 14:16:01 +0000 (UTC),  Jacek_P wrote:
J.F. napisal:
Byc moze zreszta bylo to dla dobra wlasciciela - zamiast mu oddac auto
ktorym strach jezdzic zlicytuje sie zlodziei i wyplaca wartos auta w
dniu kradziezy ..

Ehm, chyba nie dosuchae do koca: Skarb Pastwa zlicytowa
samochd i zagarn uzyskan kwot. Natomiast poszkodowany
moe sobie do usr..j mierci dochodzi nalenoci od
niewypacalnych zodziei.

zlodzieje moze wyplacalni, a moze trzeba przycisnac pod grozba
odwieszenia kary. I wlasciciel moze lepiej na tym wyjdzie niz gdyby mu to auto oddac, po czym "jezdzic nie mozna, sprzedac nie mozna, zlomowac nie mozna,
OC placic mozna a nawet trzeba".

J.

Data: 2011-02-02 19:49:07
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samochd
W dniu 2011-02-02 12:07, J.F. pisze:
[...]

To raczej przypomina sytuacj, kiedy w razie zapania kogo na kradziey batona, batona zjada "skarb pastwa", a zodziej musi odda rwnowarto batona do sklepu.

W caej sprawie problemem jest to, e pastwo zapao zodzieja, ukarao, ale up postanowio zatrzyma dla siebie, sprzeda i pienidze wyda wg. wasnego uznania. A kosztem tego obcia zodzieja (w praktyce pewnie waciciela).

Data: 2011-02-02 11:07:32
Autor: Cavallino
Zlicytowali mu samoch??d
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii9i9g$4b7$1news.onet.pl...
DoQ wrote:

[...]

I niech mi ktoś powie, że są jakiekolwiek różnice między państwem a mafią.

Data: 2011-02-02 10:30:19
Autor: Jacek_P
Zlicytowali mu samoch??d
Cavallino napisal:
I niech mi ktoś powie, że są jakiekolwiek różnice między państwem a mafią.

Mafia nie udaje, że jest praworządna.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-02 19:19:47
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-02 11:07, Cavallino pisze:

I niech mi ktoś powie, że są jakiekolwiek różnice między państwem a mafią.

Sądzę że tu problemem nie jest mafijność, a bezdenne pokłady głupoty.

Data: 2011-02-02 22:54:49
Autor: Cavallino
Zlicytowali mu samoch??d
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d49a041$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-02 11:07, Cavallino pisze:

I niech mi ktoś powie, że są jakiekolwiek różnice między państwem a mafią.

Sądzę że tu problemem nie jest mafijność, a bezdenne pokłady głupoty.

Nie, nie tu tkwi problem.
Problem tkwi w tym, że delikwent nie ma ruchu, bo państwo tak postanowiło.
Głupota może się zdarzyć wszędzie.

Data: 2011-02-03 01:34:55
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-02 22:54, Cavallino pisze:
[...]

No tylko rolą systemu jest tą głupotę eliminować.
Sędzia który ma dużo odwołań do wyższej instancji to już słaby sędzia.
A jeżeli wyższa instancja te odwołania uznaje za zasadne w ponadprzeciętnej ilości, to już powinien być kandydat do wykluczenia ze składów sędziowskich.

Co do ruchu, to nie wiem czy tak do końca nie ma - oczywiście samochód został już zlicytowany, ale raczej ma możliwość pisania odwołań do wyższych instancji, do Strasburga czy gdzieś i tam uzyskania odszkodowania za ewidentną niesprawiedliwość która go spotkała.

Ja wiem że to uciążliwe, ale nikt tego za niego nie zrobi.

Data: 2011-02-03 01:39:25
Autor: Cavallino
Zlicytowali mu samoch??d
[...]

A raczej nie dopuścić do takiej sytuacji.
Lepiej zapobiegać niż leczyć.

[...]

Rozważ sytuację, gdy trafia to na kogoś kto nie ma na to kasy.
Za darmo nie ma ruchu.

Ja wiem że to uciążliwe, ale nikt tego za niego nie zrobi.

I właśnie na tym polega problem.
Skoro państwo go wpędziło w kłopoty, to powinno mu pomóc.

Data: 2011-02-03 02:18:51
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-03 01:39, Cavallino pisze:

No tylko rolą systemu jest tą głupotę eliminować.

A raczej nie dopuścić do takiej sytuacji.
Lepiej zapobiegać niż leczyć.

Ale konkretnie jak do takiej sytuacji niedopuścić? Dekretem prezydenta o zakazie wydawania głupich wyroków?

Jest w każdym zawodzie pewien odsetek ludzi głupich, do tego dochodzi jakaś ilość pomyłek, nieszczęśliwych zbiegów okoliczności, rozmaitych nieporozumień itp.

W zasadzie sądownictwo jest tu i tak bardzo w porządku, bo posiada formalną drogę odwołań od wyroków na wielu poziomach - w odróżnieniu od wielu innych dziedzin życia gdzie błędy osób trzecich również bywają bardzo kosztowne, ale gdzie już często nie ma żadnej "drogi odwołania".

[...]

Tak ewidentna sprawa nie powinna być szczególnie droga.

Pozostaje jeszcze taka ewentualność że to my nie znamy całej prawdy, bo dziennikarz który nam to relacjonuje coś tam przemilczał, a coś podkolorował.

Ja wiem że to uciążliwe, ale nikt tego za niego nie zrobi.

I właśnie na tym polega problem.
Skoro państwo go wpędziło w kłopoty, to powinno mu pomóc.

Państwo właśnie dla niego przewidziało jakąś tam wyższą instancję sądu do której może się odwołać.

Data: 2011-02-03 07:46:49
Autor: Massai
Zlicytowali mu samoch??d
Tomasz Pyra wrote:

> [...]

dochodzi jakaś ilość pomyłek, nieszczęśliwych zbiegów
okoliczności, rozmaitych nieporozumień itp.

Tyle że takich trzeba eliminować - a to nie działa. Taki sędzia
będzie spokojnie pracował do emerytury.

Wylecieć z zawodu to może jeśli mu prokuratura udowodni że od
bandziorów wziął pieniądze za korzystny wyrok... a i to nie zawsze.

> [...]

Pozostaje jeszcze taka ewentualność że to my nie znamy całej
prawdy, bo dziennikarz który nam to relacjonuje coś tam

Wiesz, wypowiada się tam rzeczniczka sądu bodajże.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-03 10:48:53
Autor: Cavallino
Zlicytowali mu samoch??d
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d4a0279$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jestem specem od organizacji państwa, więc pytanie nie do mnie.
Mnie nie obchdozi jak, ważne żeby coś takiego nie zdarzało się, a w każdym razie nie było nieodwołalne.
Np. część sprawy załwtwiłoby pewnie przywrócenie terminu zaskarżenia wyroków wydanych z rażącym naruszeniem prawa i ze szkodą dla ofiary przestępstwa, w dowolnym momencie.

Rozważ sytuację, gdy trafia to na kogoś kto nie ma na to kasy.
Za darmo nie ma ruchu.

Tak ewidentna sprawa nie powinna być szczególnie droga.

Ale pewnie bez papugi się nie obędzie, zresztą pewnie już terminy poszły w diabły, skoro gościu najpierw komornika próbował.

Skoro państwo go wpędziło w kłopoty, to powinno mu pomóc.

Państwo właśnie dla niego przewidziało jakąś tam wyższą instancję sądu do której może się odwołać.

Na pewno może?

Data: 2011-02-03 08:48:28
Autor: Artur\(m\)
Zlicytowali mu samoch??d

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d49f82d$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A słyszałeś o takim przypadku
(choćby w bajkach i klechdach ludowych)?

Artur(m)

Data: 2011-02-03 10:17:46
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-03 08:48, Artur(m) pisze:

[...]

No przecież piszę o sytuacji wg. mnie dobrej, to że nierzeczywistej to sobie doskonale zdaję sprawę :)
Takie systemy działają, ale nie na "państwowym".

Data: 2011-02-03 10:20:39
Autor: Andrzej Ława
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 03.02.2011 10:17, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Zwłaszcza, że rączka rączkę myje i wyższa instancja unika jak może
uznawania odwołań.

Data: 2011-02-03 10:24:48
Autor: Tomasz Pyra
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 2011-02-03 10:20, Andrzej Ława pisze:

[...]

No ale to również mogłoby się zmienić, gdyby ta wyższa miała świadomość że istnieje nad nią jeszcze wyższa niekoniecznie już "skolegowana".

A ryzyko że zdeterminowany poszkodowany pójdzie wyżej jest, a gdyby jakiś SN zobaczył, że taki gniot jak omawiany został przepchnięty przez wszystkie dolne instancje, to głowy powinny latać.

Data: 2011-02-03 10:31:33
Autor: Andrzej Ława
Zlicytowali mu samoch??d
W dniu 03.02.2011 10:24, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Nie w tej rzeczywistości niestety :(

Zostaje tylko albo włączenie się w układy albo metoda starej Pawlakowej.

Data: 2011-02-03 11:47:58
Autor: Artur\(m\)
Zlicytowali mu samoch??d

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d4a745d$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:)

O Bosh, jaką Ty masz rację.

Artur(m)

Data: 2011-02-01 22:53:44
Autor: Michał Gut
Zlicytowali mu samoch??d
otwiera sie scyzor i chcialoby sie rzucic kilka siarczystych słow czy nawet zdań. ale witki opadaja jak sie cos takiego widzi....

Zlicytowali mu samoch??d