"Zlikwidować Szkło Kontaktowe bo się ze mnie śmieją"

Data: 2010-10-21 14:15:53
Autor: Grzegorz Z.
"Zlikwidować Szkło Kontaktowe bo się ze mnie śmieją"
- Trzeba mówić o środkach masowego przekazu, o szkłach kontaktowych, o
wszystkim co budowało kłamstwo i przemysł nienawiści - dodał Kaczyński. W
obronę wziął natomiast Radio Maryja i TV Trwam, bo jak twierdzi, nigdy nie
słyszał tam antysemickich wypowiedzi.

http://media2.pl/media/70295-szef-pis:-zlikiwidowac-szklo-kontaktowe-tvn24.html

Szkoda że Jarek nie udziela się na psp, bo bym mu parę linków do "klipów" z
radyja wkleił.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-21 14:21:49
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bg0thnhzy5n3$.5rpdn39c3vfv$.dlg40tude.net...
[...]

Kaczynski to jeden z najwiekszych klamcow jakich widziala polska polityka !.

cyc

Data: 2010-10-21 14:30:37
Autor: CeSaR
"Zlikwidować Szkło Kontaktowe bo się ze mnie śmieją"
- Trzeba mówić o środkach masowego przekazu, o szkłach kontaktowych, o
wszystkim co budowało kłamstwo i przemysł nienawiści - dodał Kaczyński.

"Jarosław Kaczyński jest w ogromnym niebezpieczeństwie, ale nie zdziwiłabym się gdyby jednak odmówił ochrony BOR-u. Prezes PiS może mieć wątpliwości, co do dobrych intencji Donalda Tuska - mówi Wirtualnej Polsce Jolanta Szczypińska (PiS). Posłanka dodaje, że wszelką odpowiedzialność za to, co mogłoby się stać Kaczyńskiemu ponosi rząd i premier. Wiceprezes PiS Beata Szydło powiedziała nam, że posłowie sami starają się dbać o bezpieczeństwo prezesa. - Martwimy się o Jarosława Kaczyńskiego - dodaje. "

Może dla bezpieczeństwa JKM Jarosława zamknąć go w jakimś pomieszczeniu obitym od środka czymś miękkim?

"Zlikwidować Szkło Kontaktowe bo się ze mnie śmieją"