Zlikwidować rząd i sejm

Data: 2012-03-26 16:44:58
Autor: Ajgor
Zlikwidować rząd i sejm

Użytkownik "boukun" napisał w wiadomości news:jkpc1u$aao$1node2.news.atman.pl...

Ja to w ogole zastanawiam sie, po jaka cholere sa nam jakies partie polityczne. Zadnego pozytku z nich nie ma, a jedynie wyrywaja sobie co sie da.
Jedni drugich za nasza kase zwalczaja, mowia, ze walcza o Polske, z korupcja itd, a tak na prawde walcza z konkurencja. Wojna jak miedzy rodzinami mafijnymi o wplywy.

Data: 2012-03-26 16:57:04
Autor: boukun
Zlikwidować rząd i sejm

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jkpvbn$h82$1news.dialog.net.pl...

[...]

Szopka i teatr, a wszytko poukładane przy okrągłym stole... PO robi za władzę (teraz), a PiS urabiają za opozycję, role zostały podzielone, u głupi ludek to kupuje od 23 lat...

boukun

Zlikwidować rząd i sejm