Zlikwidowałem dzisiaj konto w banku

Data: 2010-12-03 22:54:56
Autor: jadrys
Zlikwidowałem dzisiaj konto w banku
W dniu 2010-12-03 22:39, boukun pisze:
Nie czekałem do 7-go grudnia, jak nawoływał Eric Cantona i zlikwidowałem dzisiaj konto osobiste w BZ WBK. Ci złodzieje powiedzieli mi, że wypowiedzenie będzie trwać jeszcze 6 tygodni, do 14 stycznia i potrącą mi jeszcze dwa razy po 7 złotych za prowadzenie konta, 3 zlote musiałem dopłacić, bo miałem 11 złotych na koncie i będę winien złotówkę za przelew na ZUS...
Na chuj mi to konto? Kiedyś w PRLu było dobrze, wypłatę dostawało się na rękę w kasie zakładu pracy i nikt mnie nie okradał z moich pieniędzy...

boukun

Jak prowadzisz jakąś działalność gospodarcza to raczej ciężko ci będzie bez konta..

PS. też niedawno zlikwidowałem lokatę terminową w tym banku. Była to lokata terminowa, na 3 miesiące. Pieniądze leżały na niej prawie 3 lata, poszedłem zlikwidować i zapłaciłem karę za nieterminowa likwidację...

Data: 2010-12-04 14:31:52
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:idbp05$vnc$1news.onet.pl...
[...]

To było konto osobiste. Po co mi trzy konta, dwa firmowe (dewizowe i w złotówkach) i osobiste?

boukun

Data: 2010-12-05 11:31:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-04 14:31, boukun pisze:

[...]

No tak - tylko kłopot i strata pieniędzy. Też będę musiał kiedy uporządkować te sprawy, Mam oszczędności ulokowane chyba w 10 bankach i 20 lokatach, tak ze już sam się w tym gubię.

Zlikwidowałem dzisiaj konto w banku