Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Zlikwiduj? 40 proc. nocnej opieki lekarskiej. B?d? za to oszcz?dno?ci- znowu PO : ludzie beda umierac bo PO oszukiwal a teraz bedziemy placic cene zycia.Juz dziekujemy oszustom

Data: 2011-02-16 01:10:36
Autor: muto2100
Data: 2011-02-16 10:07:35
Autor: Marek
Zlikwiduj? 40 proc. nocnej opieki lekarskiej. B?d? za to oszcz?dno?ci- znowu PO : ludzie beda umierac bo PO oszukiwal a teraz bedziemy placic cene zycia.Juz dziekujemy oszustom
On Feb 16, 10:10 am, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9114198,Zlikwiduja_40_...

Przeciez za to "zniesiona zostanie rejonizacja" - bylo w tv.

Tylko do tej pory, jak sie przyjechalo do szpitala rejonowego, to
mieli obowiazek przyjac chorego - teraz chyba nie bedzie tego
obowiazku...?

Data: 2011-02-16 19:15:28
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 19:07, Marek pisze:

[...]

"Zdaniem cytowanych przez gazetę lekarzy, szykuje się totalny chaos. NFZ
nie ujawnił jeszcze listy punktów opieki, które zostaną zlikwidowane."

Ja tam z usług konowałów i tak nie zamierzam korzystać.

Data: 2011-02-16 19:59:19
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Po co komu "służba zdrowia".

Wystarczy modlitwa o wstawiennictwo do bł. Wiadomokogo

Nawet z altzheimera wyleczy! Sprawdzone i działa w 100%

Data: 2011-02-16 20:36:10
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 19:59, Grzegorz Z. pisze:
Ja tam z usług konowałów i tak nie zamierzam korzystać.
Po co komu "służba zdrowia".

Mi nie jest potrzebna, ale tobie by się przydała :)

Data: 2011-02-17 02:48:19
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-16 19:59, Grzegorz Z. pisze:
Ja tam z usług konowałów i tak nie zamierzam korzystać.
Po co komu "służba zdrowia".

Mi nie jest potrzebna, ale tobie by się przydała :)

he he he a skąd wiesz?