Zlisliwe Radaro-Miski miedzy Sosnowcem i Katowicami w nocy !

Data: 2009-08-31 17:20:39
Autor: jerzu
Zlisliwe Radaro-Miski miedzy Sosnowcem i Katowicami w nocy !
On Mon, 31 Aug 2009 14:25:19 +0200, Grzegorz <bzdura@brakmaila.com>
wrote:

Jak w temacie. Ustawiaj± się tak koło 1 w nocy, mi¶kowóz z otwart± tyln± klap±, żeby zamaskować i trzepi± suszark± tych, co na pu¶ciuteńkiej drodze 70 przekrocz±. Na pn nitce, zaraz za mostami przed TTW.

Zaraz, a czy tam nie jest dozwolone 110 km/h? Wszak to chyba jeszcze
S86?

Data: 2009-08-31 18:46:04
Autor: Adam Franik

wrote:

[...]

Tam jaki¶ pseudo remont niby jest i 70. Skurw.... potrafi± suszyć na pustej
dwupasmowej, o¶wietlonej, oddzielonej barierkami drodze (w sumie ma tam 3
albo 4 pasy, ale dwa s± w użytku). I tak sobie kaske zarabiaj± co najmniej
od czerwca.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-08-31 19:06:21
Autor: jerzu
On Mon, 31 Aug 2009 18:46:04 +0200, Adam Franik <nie@podam.pl> wrote:

[...]

Aaa, to taki myk ;-)) Podobnie jest w Warszawie, wylot na Poznań. W
Morach stawiali wiadukt i było ograniczenie do 40 km/h. Mi¶ki na drugi
dzień znalazły sobie miejsce do suszenia. Wiadukt postawili,
ograniczenie zostało (pewnie z powodu "wyjazdu z budowy" ;-)), mi¶ki
susz± dalej.

Zlisliwe Radaro-Miski miedzy Sosnowcem i Katowicami w nocy !