Z³o!

Data: 2011-08-14 22:12:32
Autor: Kapsel
Z³o!

Nasz³o mnie tak po kolejnym ju¿ seansie z American Beauty, ¿e to jest
ciekawe ogl±daæ filmy, w których w³a¶ciwie nie ma ¿adnej dobrej postaci.

Przyk³ad mo¿e nienajlepiej obrazuje temat, choæ wszyscy tam nie¼le
popieprzeni byli, ale ja nie o tym. Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-14 23:19:17
Autor: Marcin N
Z³o!
U¿ytkownik "Kapsel"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1193yhg4khj3w$.dlg@kapselek.net...

[...]

==============

Wszystko, oprócz bajek dla najm³odszych oraz starych westernów.

Data: 2011-08-15 01:50:15
Autor: Kapsel
Z³o!
Sun, 14 Aug 2011 23:19:17 +0200, Marcin N napisa³(a):

Wszystko, oprócz bajek dla najm³odszych oraz starych westernów.

No nie gadaj, zazwyczaj mamy w filmach do czynienia z mniej lub bardziej
jaskraw± zasad± dobrej postaci g³ównej i z³ego "przeciwnika", który w
dodatku ma swoje "dobre" motywy...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-16 16:23:00
Autor: moon
Z³o!
Dnia Sun, 14 Aug 2011 23:19:17 +0200, Marcin N napisa³(a):

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?
 jest, czy nie jest?

moon

Data: 2011-08-17 15:51:16
Autor: Kapsel
Z³o!
Tue, 16 Aug 2011 16:23:00 +0200, moon napisa³(a):

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?
 jest, czy nie jest?
 Chodzi  mi o filmy, gdzie g³ówne postacie s± z³e (w sensie nie ma dobrego
bohatera, który ratuje ¶wiat, czy co tam jeszcze).

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-24 09:00:57
Autor: lukawar
Z³o!

Chodzi  mi o filmy, gdzie g³ówne postacie s± z³e (w sensie nie ma dobrego
bohatera, który ratuje ¶wiat, czy co tam jeszcze).

Bêkarty diab³a, Urodzeni mordercy ...

Data: 2011-08-15 09:30:34
Autor: radek
Z³o!
W dniu 14.08.2011 22:12, Kapsel pisze:

[...]

czterdziestolatek, Mis... same pozytywne postacie (prawie).

r.

Data: 2011-08-15 20:45:14
Autor: Loki
Z³o!

U¿ytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

[...]

unforgiven.

Loki

Data: 2011-08-16 15:36:07
Autor: Kapsel
Z³o!
Mon, 15 Aug 2011 20:45:14 +0200, Loki napisa³(a):

unforgiven.

O! no jest jaki¶ sensowny komentarz :)
Dopisa³em do listy, zobaczê wkrótce, dziêki!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-16 15:58:38
Autor: Tomasz Holdowanski
Z³o!
Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 15 Aug 2011 20:45:14 +0200
is the real date, "Loki" <jakilcz@poczta.onet.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

unforgiven.

O, tam w rodzajach z³a mo¿na  przebieraæ jak w ulêga³kach :)
Mo¿na z³o podzieliæ na obecne i przesz³e, zamierzone i nie,
dokonywane dla przyjemno¶ci, z nudów albo "bo inaczej nie mo¿na", i
tak dalej, i tak dalej... Ma³o jest filmów, w których równie wyra¼nie
widaæ, ¿e z³o (i stosunek do niego) mo¿e zarówno ucz³owieczyæ, jak i
odcz³owieczyæ postaæ. Szczerze mówi±c, najwiêksze obrzydzenie wzbudzi³ we mnie pan
Beauchamp, pisarzyna przysysaj±cy siê jak kleszcz do "dawcy tematów",
butnie ujadaj±cy zza pleców English Boba, sam - nêdzna gnida sikaj±ca
w spodnie. A¿ ¿a³owa³em ¿e prze¿y³ jatkê w saloonie.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR                 IS A WORLD-WIDE DISASTER.

Data: 2011-08-15 20:51:45
Autor: Maurice de Poszepszynski
Z³o!
U¿ytkownik - Kapsel napisa³:

[...]

Jelonek Bambi?
--
Wendy! I'm home.
http://patrz.pl/filmy/debata-tusk-kaczynski-kurczaki

Data: 2011-08-16 15:56:46
Autor: grzessiek
ZÅ‚o!
W dniu 14.08.2011 22:12, Kapsel pisze:

Znacie więcej takich filmów, gdzie trudno się doszukać postaci, która jest
nie jest w jakiś sposób zła?

there will be blood
g.

Data: 2011-08-17 15:50:14
Autor: Kapsel
ZÅ‚o!
Tue, 16 Aug 2011 15:56:46 +0200, grzessiek napisa³(a):

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

there will be blood

Widzia³em, tylko jako¶ nie skojarzy³em z tematem... mo¿e czas zobaczyæ to
raz jeszcze ;) --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2011-08-23 19:24:37
Autor: grzessiek
ZÅ‚o!
W dniu 17.08.2011 15:50, Kapsel pisze:
Tue, 16 Aug 2011 15:56:46 +0200, grzessiek napisał(a):

Znacie więcej takich filmów, gdzie trudno się doszukać postaci, która jest
nie jest w jakiś sposób zła?

there will be blood

Widziałem, tylko jakoś nie skojarzyłem z tematem... może czas zobaczyć to
raz jeszcze ;)

zobacz również "before the devil knows you are dead" - warto także
dlatego, że to ostatni film Sydneya Lumeta.

g.

Data: 2011-08-31 16:03:30
Autor: Protz
Z³o!

U¿ytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

Serial 'Boardwalk Empire'

Protz

Data: 2011-09-01 14:46:02
Autor: Kapsel
Z³o!
Wed, 31 Aug 2011 16:03:30 +0200, Protz napisa³(a):

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

Serial 'Boardwalk Empire'
 Dopisujê do listy :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-09-01 16:11:33
Autor: RedLite
Z³o!
W dniu 2011-08-31 16:03, Protz pisze:

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która
jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

Serial 'Boardwalk Empire'

Je¶li trawisz policyjne, to z seriali jeszcze: "The Shield", "The Wire", czy ostatnio "The Killing"
Z filmów -  pomijaj±c, to co widzia³e¶ na pewno - mo¿e
"Dirty"
http://www.imdb.com/title/tt0439544/
"Brooklyn Finest"
http://www.imdb.com/title/tt1210042/
"Harsh Times"
http://www.imdb.com/title/tt0433387/

--

*RedLite*

Data: 2011-09-01 22:52:08
Autor: Ajgor
Z³o!
U¿ytkownik "Kapsel" napisa³ w wiadomo¶ci news:1193yhg4khj3w$.dlgkapselek.net...

Obrady Polskiego Sejmu? Konferencje prasowe polityków?
Wiadomo¶ci w telwizjach (wszystkich)?

Data: 2011-09-01 22:53:47
Autor: Ajgor
Z³o!

[...]