Z³o!

Data: 2011-08-14 23:19:17
Autor: Marcin N
Z³o!
U¿ytkownik "Kapsel"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1193yhg4khj3w$.dlg@kapselek.net...

Nasz³o mnie tak po kolejnym ju¿ seansie z American Beauty, ¿e to jest
ciekawe ogl±daæ filmy, w których w³a¶ciwie nie ma ¿adnej dobrej postaci.

Przyk³ad mo¿e nienajlepiej obrazuje temat, choæ wszyscy tam nie¼le
popieprzeni byli, ale ja nie o tym.

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?

==============

Wszystko, oprócz bajek dla najm³odszych oraz starych westernów.

Data: 2011-08-15 01:50:15
Autor: Kapsel
Z³o!
Sun, 14 Aug 2011 23:19:17 +0200, Marcin N napisa³(a):

Wszystko, oprócz bajek dla najm³odszych oraz starych westernów.

No nie gadaj, zazwyczaj mamy w filmach do czynienia z mniej lub bardziej
jaskraw± zasad± dobrej postaci g³ównej i z³ego "przeciwnika", który w
dodatku ma swoje "dobre" motywy...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-16 16:23:00
Autor: moon
Z³o!
Dnia Sun, 14 Aug 2011 23:19:17 +0200, Marcin N napisa³(a):

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?
 jest, czy nie jest?

moon

Data: 2011-08-17 15:51:16
Autor: Kapsel
Z³o!
Tue, 16 Aug 2011 16:23:00 +0200, moon napisa³(a):

Znacie wiêcej takich filmów, gdzie trudno siê doszukaæ postaci, która jest
nie jest w jaki¶ sposób z³a?
 jest, czy nie jest?
 Chodzi  mi o filmy, gdzie g³ówne postacie s± z³e (w sensie nie ma dobrego
bohatera, który ratuje ¶wiat, czy co tam jeszcze).

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-24 09:00:57
Autor: lukawar
Z³o!

Chodzi  mi o filmy, gdzie g³ówne postacie s± z³e (w sensie nie ma dobrego
bohatera, który ratuje ¶wiat, czy co tam jeszcze).

Bêkarty diab³a, Urodzeni mordercy ...

Z³o!