Złocisto krwi¶ci .... rasi¶ci.

Data: 2011-06-16 06:09:00
Autor: cirrus
Złocisto krwi¶ci .... rasi¶ci.
# Zarzuty znieważenia grupy ludzi z powodu przynależno¶ci rasowej oraz znieważenia prezesa Rady Ministrów przedstawiła Prokuratura Rejonowa Kielce-Wschód autorowi artykułów opublikowanych w pisemku Stowarzyszenia Kibiców Korony Kielce "Złocisto Krwi¶ci".
 Jak powiedział PAP w ¶rodę rzecznik Prokuratury Okręgowej w Kielcach Sławomir Mielniczuk, prokuratura wszczęła ¶ledztwo po publikacji w kieleckiej "Gazecie Wyborczej", dotycz±cej artykułu w pisemku kibiców. Felietonista "Złocisto Krwistych" nazywał emigrantów "kolorowymi osobnikami" i "intruzami", których ojcowie mieszkali w "lepiankach z g... wielbł±da".

'Czarna małpa', 'asfalt', 'bambo' - przejawy rasizmu w Polsce wg Fundacji Helsińskiej

Prokuratura korzystała w ¶ledztwie z opinii językoznawcy. Z tre¶ci opinii wynika, że w jednym artykule doszło do znieważenia grupy ludzi, a w drugim - znieważenia i poniżenia premiera.

Prokurator przedstawił autorowi tekstów - 22-letniemu studentowi Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego - dwa zarzuty: znieważenia grupy ludzi z powodu ich przynależno¶ci rasowej do innej rasy niż biała oraz publicznego znieważenia i poniżenia konstytucyjnego organu RP - prezesa Rady Ministrów, poprzez użycie wobec niego słów uznanych za obelżywe.

Według Mielniczuka student przyznał się. Grozi mu kara do trzech lat pozbawienia wolno¶ci.

W przesłanym do PAP w kwietniu o¶wiadczeniu, działacze Stowarzyszenia "Złocisto Krwi¶ci" napisali, iż nie akceptuj± pogl±dów, jakie pojawiły się w ostatnich numerach gazetki, nie zgadzaj± się także ze ¶wiatopogl±dem, jaki przedstawił autor tekstu. Przeprosili wszystkich, którzy poczuli się urażeni tre¶ciami zamieszczonymi w gazetce, jak również Klub Korona. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfpr2

--
stevep

Data: 2011-06-16 08:10:17
Autor: jadrys
Złocisto krwiści .... rasiści.
W dniu 2011-06-16 06:09, cirrus pisze:
  w drugim - zniewaĹĽenia i poniĹĽenia premiera.

Na czym polegało to poniżenie premiera? I jak to jest że premier może na każdym kroku poniżać Polaków a za słowa prawdy pod jego adresem grozi kara?

Data: 2011-06-16 11:23:51
Autor: cirrus
Złocisto krwiści .... rasiści.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itc6s5$pqi$1news.onet.pl...
[...]

Skieruj pytanie pod właściwy adres, a wiesz gdzie kibole mają twoją prawdę, mniej więcej tam co gangsterzy. W dzisiejszym DF (dodatek do GW) jest artykuł "Jak grasz śmieciu!", gdy będzie w necie to zadedykuje ci go jako czołowemu obrońcy stadionowych bandziorów. Napisy antyrządowe na stadionach to najmniejszy problem.

--
stevep

Data: 2011-06-16 11:40:57
Autor: jadrys
Złocisto krwiści .... rasiści.
W dniu 2011-06-16 11:23, cirrus pisze:
[...]

No i dlaczego ty się obrażasz jak grupowicze nazywają cie "bezmyślnym paściarzem". Żadnego wklejonego i podpisanego swoim nickiem nie potrafisz obronić i zademonstrować merytorycznych argumentów na jego poparcie. - tylko stać cię na odsyłanie do źrodła...

Wybacz Stefan, ale ja nawet nie będę czytał tego dodatku z GW. Akurat w tej sprawie Redaktor Naczelny jest wyjątkowo nieobiektywny, - malo tego - on jest zaangażowany w to joko jedna ze stron!

Data: 2011-06-16 16:09:21
Autor: cirrus
Złocisto krwiści .... rasiści.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itcj1i$703$1news.onet.pl...
[...]

Fakt, że myślę inaczej niż ty, ale idiota to nazwa zarezerwowana dla ciebie.

--
stevep

Data: 2011-06-16 20:02:06
Autor: jadrys
Złocisto krwiści .... rasiści.
W dniu 2011-06-16 16:09, cirrus pisze:

[...]

Ale ja chociaż mam swoje własne zdanie. I jest to dla mnie cenniejsze niż te parę srebrników za prostytuowanie się na rzecz jakiegoś redaktorzyny.

Data: 2011-06-17 19:42:36
Autor:
Złocisto krwi¶ci .... rasi¶ci.
On Thu, 16 Jun 2011 08:10:17 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Na czym polegało to poniżenie premiera? I jak to jest że premier może na każdym kroku poniżać Polaków a za słowa prawdy pod jego adresem grozi kara?

 prawda, a nie prymitywne chamstwo. wyobraz sobie takie same  texty pod adresem prezesa PiS. cala sfora grupowych szczekaczy
 wylaby z oburzenia. czujesz?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-16 11:10:18
Autor: Leprechaun
Złocisto krwi¶ci .... rasi¶ci.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:itbvku$cnt$1news.vectranet.pl...
[...]

Bardzo dobrze. Trzeba wyplenić t± kibolsk± zarazę!

BomBel

Data: 2011-06-16 12:28:06
Autor: Antenka
Złocisto krwi¶ci .... rasi¶ci.
On 16 Cze, 06:09, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

# Zarzuty znieważenia grupy ludzi z powodu przynależno¶ci rasowej oraz
znieważenia prezesa Rady Ministrów przedstawiła Prokuratura Rejonowa
 Kielce-Wschód autorowi artykułów opublikowanych w pisemku <

K..... m....ć! To taki Tusk i Niesioł za znieważanie osób publicznych
- używanie obelżywych okre¶leń  powinni nie wyj¶ć z pierdla przez
najbliższe 15 lat!

PRL-Bis w pełnym rozkwicie! Niech żyje POlszewia i jej idol Lenin z
Poronina!

Antenka

Złocisto krwi¶ci .... rasi¶ci.