Z³oczyñcy spod znaku music-online

Data: 2021-05-09 01:52:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z³oczyñcy spod znaku music-online

https://www.music-online.pl -- omijajcie to jak diabe³ ¶wiêcon± wodê!!

Powiedzia³em matce o ¶mierci brata KKrawczyka, czym j± zasmuci³em.
[ale ¿eby od razu karaæ mnie za nieumy¶lne zasmucenie mej matki?...]
Otworzy³a siê jaka¶ strona o Dkrawczyku i zaproponowa³a wys³uchanie
jej -- wiem, ¿e Bóg wys³uchuje tylko tych, którzy wys³uchuj± innych,
wiêc klikn±³em... Otworzy³ siê jaki¶ zegar, który informowa³ mnie,
¿e bêdê s³ucha³ za 5s, 4s... A¿ otworzy³a siê kolejna strona, któr±
odebra³em jako pro¶bê o zaakceptowanie Kukizów... Nim przeczyta³em,
zaakceptowa³em i co? -- za chwilê dosta³em SMS mówi±cy mi, i¿ w³a¶nie
zasubskrybowa³em co¶, co kosztuje tygodniowo tylko ;) 9.99 pln, i ¿e
mogê zrezygnowaæ z tej subskrypcji wysy³k± SMS pod 40460 bodaj¿e...

Nie wys³a³em ¿adnego SMS, tym bardziej z jakim¶ konkretnym kodem...
(widzê to w stosownych dwóch apkach)

Tak oto wygl±da prawo w RP!!! I tak wygl±daj± tak zwani polscy arty¶ci.

Kupujesz papier do drukarki, by drukowaæ deklaracje typu VAT7 -- p³acisz
ukryty podatek po¶redni przeznaczony na rozrzutne/hulaszcze ¿ycie artystów...
Podobnie z kasetami, czystymi p³ytami (CD, DVD itp.) itp.? PGliñski chce
na³o¿yæ podobne podatki na smartfony... Do tego jeszcze nieumy¶lnie mo¿esz
zasubskrybowaæ jakie¶ p³atne odchody...

Na koncie telefonicznym mam niemal 200 pln -- jeszcze miesi±c nie min±³
od uruchomienia bonusu za przeniesienie... I teraz co/jak? Odbior± mi
ten szmal?! Bêdê musia³ uruchomiæ kolejny numer? Orange mnie przestraszy³
mocno sw± op³at± -- 3 numery przenios³em we wtorek do Play, 5 przenoszê
(SIMki ju¿ mam) do a2mobile i jeden (matki) te¿ przenoszê do a2mobile...

-=-

Zanim otworzy³em stronê, nazwa³em artystów darmozjadami, co tak sobie
przypad³o mej marce do gustu -- jakie to szczê¶cie, ¿e tak szybko
mog³em s³owa swe jako¶ podeprzeæ stosown± argumentacj± inn± ni¿
bezmy¶lna emocjonalno¶æ...

Po zasubskrybowaniu opowiedzia³em matce, ¿e nie cierpiê artystów, bo
s± bezwarto¶ciowi i PAZERNI na szmal jak nikt inny! Ko¶cielni s± ¶wiêci
w zestawieniu z celebrytami!!! Zaproponowa³em matce, by poczyta³a co¶
z dawnych naszych mistrzów i zestawi³a to z dzisiejsz± tFUrczo¶ciom... ;)
Powiedzia³em jej, wiêc napiszê i wam, ¿e wg mnie obecnie nie ma w Polsce:
dobrej muzyki, dobrej fotografii, dobrej poezji, dobrej prozy, dobrej
architektury, dobrej rze¼by...

Akurat w rze¼bie Polacy s³abo rze¼bili chyba zawsze -- je¶li ju¿ to
w p³askorze¼bie i w malarstwie, ale te¿ raczej ;) blado w zestawieniu
z reszt± cywilizowanego ¶wiata...

Wit Stwosz to taka sobie Polska... ;)

Dobr± rze¼bê akurat kojarzê z jakim¶ ¶mia³kiem, który wyrze¼bi³ sowieckiego
¿o³nierza gwa³c±cego polsk± kobietê -- bezceremonialnie swe dzie³o umieszczaj±c
gdzie¶ na publicznym placu, czym ponoæ z³ama³ prawo... Ja bym takiego z³otem
obsypa³, bêd±c w³odarzem takiego placu...

Sztuka MUSI co¶ przekazywaæ!!! Poezja, proza, muzyka, rze¼ba/p³askorze¼ba,
architektura -- cokolwiek!!! Artyst± nie jest ten, kto jedynie zag³usza ciszê!

Pamiêtam, jak dentysta zauwa¿y³, ¿e album malarstwa odda³ obrazy makabrycznymi
kolorami... Szybko jednak doda³, ¿e ¶mieræ by³a czarna -- czyli to, co wa¿ne,
by³o przekazane. ;) Wa¿na jest stosowna symbolika, nie za¶ sama gra kolorów...
[dlatego imponuj±ca kolorystyka w ko¶ciele ORydzyka tak sobie przypada do gustu]

Przed laty qpowa³em regularnie Foto -- akurat wêgierskie, bo fajne by³o..
Którego¶ razu w Empiku (jak co miesi±c od dawna) poprosi³em o Foto, ale
nie doda³em, ¿e chcê wêgierskie... ¦wie¿a pracowniczka (bardzo krotko tam
pracowa³a i wygl±dem/ubiorem/makija¿em (delikatnie ujmuj±c) nie pasowa³a
do reszty) chwyci³a za polskie, za¶ inna sprzedawczyni chwyci³a za wêgierskie...
Obie przed chwytem obróci³y siê, by siêgn±æ za siebie (siêga siê zwykle
za siebie?) i obie po³o¿y³y na ladzie to, co zabra³y z pó³ki... Spojrza³y
na siebie tak, jakby chcia³y powiedzieæ to samo:
 - chyba jeste¶ pomylona
Obie uzna³y, ¿e trafi³y... Chcia³em rzecz jasna qpiæ wêgierskie, nie
polskie, ale nowa/¶wie¿a pracowniczka o tym nie wiedzia³a...

Te fotografie cz³owiek ogl±da³ z zachwytem!!! Godzinami potrafi³em
wpatrywaæ siê w piêkne fotki, choæ sprzêt tamtych lat by³ niemal
¿aden w zestawieniu z obecnym... Nadal potrafiê godzinami ogl±daæ
stare fotografiê!

Dzisiejsza fotografia nawet ksi±¿kowa bywa BEZNADZIEJNA!!!!

WSzymborska dosta³a literackiego Nobla? -- ale poczytajcie jej
wiersze... Ponadto... ona tak¿e nale¿y do minionego ju¿ czasu...

Nie cierpiê obecnych artystów...

-=-

Jest to z³y moment, ale skoro arty¶ci mnie napadli, wiêc piszê...
KKrawczyka us³ysza³em jako kilkulatek w TV, gdy ¶piewa³ na tle
fragmentu statku z ogromnym ko³em napêdowym umieszczonym na
burcie... Zapyta³em ojca, dlaczego statek ma ko³o napêdowe,
miast ¶ruby o której ¶piewa Krawczyk i dlaczego Krawczyk
¶piewa o ¶rubie, gdy ,,jego'' statek jest napêdzany ko³ami...

Ojciec zauwa¿y³, ¿e dawne statki mia³y ko³a -- co nie jest
poprawn± odpowiedzi±...

Dopiero niedawno (w bie¿±cym roku -- AD 2021) dowiedzia³em
siê, ¿e ko³a maj± statki p³askodenne, p³ywaj±ce p³ytkimi
wodami, choæby rzekami -- choæby po Sekwanie...

Tametgo dnia Krawczyka skre¶li³em -- bo jednak ¶ruba niczego
nie gra (g³osem dziewczyny czy innej syremy) gdy po bokach
krêc± siê ko³a...

    Bo tutaj g³osem dziewczyny
    Tak cudnie ¶ruba gra

Akurat nie skre¶li³em EDemarczyk, gdy S³oñce zachodzi³o
codziennie o tej samej godzinie... ;) Ale tylko dlatego,
¿e wówczas (jako kilkulatek) tego nie odkry³em... ;)

    Na kwadrans przed dziewi±t±
    Podchodzi zmierzch pod okno
    https://www.youtube.com/watch?v=x_0QHng02MM

[to jej piosemska sprawi³a, ¿e bêd±c ma³ym dzieckiem zapragm±³em
mieæ pn±ce ró¿e... matka powiedzia³a mi wtedy, gdzie ich szukaæ ;)
 -- gdy doros³em, by³o tam katolickie liceum a moje marzenia... by³y
ju¿ od dawna zmieszane z rzeczywisto¶ci± czerpan± chyba a¿ z szamba...
dopiero w obliczu swej ¶mierci postanowi³em, ¿e marzeñ swych ju¿
nigdy nie umoczê w rynsztokach, choæby mia³y istnieæ tylko jako
marzenia... https://www.youtube.com/watch?v=9TJiTSFWJqs jaskó³ki,
koty, pytony, jastrzêbie -- zabijaj±, lecz nie wydaj± wyroków...]

Co do Ludwiga van Beethovena -- Brytyjczycy usuwaj± go ze swej pamiêci...
Mog± usuwaæ -- wiêcej on dla mnie znaczy ni¿ ca³a Wielka Brytania,
Irlandia Pó³nocna, po³udniowa, ;) Nowa Zelandia, Australia, Jamajka itd... ;)
Wiêcej ni¿ Indie Brytyjskie (na szczê¶cie s± jeszcze Holenderskie) itd...
Wiêcej, choæ przez kilka poprzednich wcieleñ ¿y³am jako kobieta w Birmie
a owa Birma czasami ;) nale¿a³a tak¿e do Zjednoczonego Królestwa... W tym
¿yciu nie wierzê ju¿ w reinkarnacjê, ale nie zmienia to faktu, i¿
w poprzednich kilku wcieleniach ¿y³am w Birmie... ;) [niedaleko
pytonów Birmañskich?...]

   Gdy kto¶ nie wierzy w istnienie Warszawy -- Warszawa istnieje czy nie? ;)

Mam nadziejê, ¿e nie jestem jedyn± osob±, która wy¿ej ceni sobie
Ludwika van Betowena ni¿ ca³± Wielk± Brytani± z jej caluteñka wielko¶ci±...

[to w³a¶nie on, jego/swoj± muzyk± -- trzyma³ mnie przy ¿yciu...
trzyma³ i trzyma nadal...]

To w³a¶nie Brytyjczycy pokonali Napoleona -- k³ad±c kres polskim
marzeniom o niepodleg³o¶ci. To oni uznali, ¿e zwrócenie Polakom
ziem Rzeczypospolitej jest jak przekazanie zegarka ma³pie! To oni
wyznaczyli krzywdz±c± Polaków liniê Cursona, któr± wepchnêli
Polakom po II wojnie ¶wiatowej... To o Angliê, czyli dominuj±cy
kraj Wielkiej Brytanii ofiarnie walczyli polscy piloci -- w tym
s±siad :) mojej matki, dowódca my¶liwskiego dywizjony 303,
WUrbanowicz... To w³a¶nie Brytyjczycy sprzedali Polaków Stalinowi...

Gdyby znikn±³ ze ¶wiata Ludwig van Beethoven -- chyba bym umar³ ze
smutku!! Ale gdyby ca³a Wielka Brytania zniknê³a -- chyba by mnie
to znikniêcie nie zmartwi³o zbyt mocno...

[zaraz by mnie zapytali, czy jednak skre¶li³em EDemarczyk? -- ona
umar³a, lecz ¿yje co¶, co j± zabija?... a o czym ju¿ nigdy nikomu
nie wspomnê?... umar³a i wg mnie do grobu zabra³a to co¶, co j±...]

   https://youtu.be/m1cX2DoJ-e4?t=758
   https://www.youtube.com/watch?v=7sZ0T0v9c8E

Nie mam stosownie agresywnej wersji -- a przyda³aby siê tutaj ;) akurat.
   https://youtu.be/0qxP_5x_zTI?t=210
    - Nie pamiêtam... Naprawdê tañczyli¶my ze sob±?...

S³abo widzê -- coraz s³abiej... Ale mam nadziejê, ¿e nie
pope³ni³em tu zbyt wielu b³êdów ortograficznych...

https://www.music-online.pl -- omijajcie to jak diabe³ ¶wiêcon± wodê!!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Postscriptum -- co uczyniæ z ww. subskrypcj±? Olaæ czy jako¶ interweniowaæ w Play?

£ajdacy -- odczepcie siê ode mnie!!!

Data: 2021-05-09 09:14:45
Autor: _Master_
Z³oczyñcy spod znaku music-online
Chwila. Bo strasznie du¿o piszesz.

Czy to oznacza ¿e w smartfonie na androidzie wszed³e¶ na jakie¶ fufufu i po zwyk³ym klikaniu dupdupdup zasubskrypowa³o Ci p³atn± us³ugê?

Nie instalowa³e¶ specjalnej aplikacji do ddupdupdup?

Masz gdzie¶ wpisany prawdziwy numer telefonu w koncie google? innym koncie? Niedajbo¿e aplikacji bakowej?

Sk±d fufufu zna³o Twój numer? WPISA£E¦?

Data: 2021-05-09 17:17:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 09:14, _Master_ pisze:

Chwila. Bo strasznie du¿o piszesz.

Straszne wie¶ci -- wiêc piszê strasznie...

Czy to oznacza ¿e w smartfonie na androidzie wszed³e¶ na jakie¶ fufufu

Pierwsz± o DKrawczyku.

i po zwyk³ym klikaniu dupdupdup zasubskrypowa³o Ci p³atn± us³ugê?

Najwyra¼niej tak. Klikn±³em w kwadracik, my¶l±c, i¿ akceptujê Kukizy...
Kukizy s± wszêdzie, wiêc s± akceptowane bezmy¶lnie -- chyba w³a¶nie
w tym celu nakazano informowanie o Kukizach, by zmiêkcza³y czujno¶æ...

Nie instalowa³e¶ specjalnej aplikacji do ddupdupdup?

¦wiadomie nie instalowa³em.

Masz gdzie¶ wpisany prawdziwy numer telefonu w koncie google?

Subskrypcja dotyczy numeru, którego u¿ywam od kilku dni
tylko do nawi±zywania po³±czeñ -- odbieram na inny numer.

innym koncie? Niedajbo¿e aplikacji bakowej?

Sk±d fufufu zna³o Twój numer? WPISA£E¦?

Nie wiem.

-=-

Tu¿ po odpaleniu tego numeru przywêdrowa³y do mnie dwa SMS
z numeru, na który teraz trzeba by wys³aæ uni¿one b³aganie
rezygnacji z ww. subskrypcji. W poprzednim po¶cie ów numer
poda³em b³êdnie (40460) a poprawnym jest numer 80460. Dzi¶
(byæ mo¿e bez zwi±zku [ma³¿eñskiego?] ze straszn± sytuacj±
strasznie opisywan±) otrzyma³em SMS od +9999999998...

Nadto widzê m@il przys³any na  eneuel@gmail.com od Inspektora
Ochrony Danych Play -- ponoæ co¶ zg³asza³em... Poni¿ej:

Wiadomo¶æ zosta³a wygenerowana i wys³ana automatycznie.
Numer zg³oszenia: 246147768

Dzieñ dobry,

dziêkujemy za wiadomo¶æ do Inspektora Ochrony Danych w P4 sp.
z o.o. (,,IOD").
Je¿eli sprawa nie dotyczy ochrony lub przetwarzania Twoich
danych osobowych, IOD nie udzieli odpowiedzi.

Je¿eli masz dodatkowe pytania lub sprawa dotyczy np.:

cytujê pocz±tek tego m@ila...

-=-

Numer 'Mój Eneuel' (cyframi zapisany jako 665 363835) jest czysty. :)
Tu niczego durnowatego nie odbieram -- przed wielu laty jaki¶ przyg³up
dzwoni³ do mnie na ten numer, ale mu przesz³o... Mam natomiast debili
z windykacyjnej firmy Best dzwoni±cych wytrwale na 579 515 373 (numer
¿yj±cy w necie od dawna) i ró¿ne niespodzianki na ró¿nych numerach,
których raczej nie rozg³asza³em... (numerów nie rozg³asza³em; nie
niespodzianek) Strasznie d³ugo opisywana straszna wie¶æ dotyczy
numeru u¿ywanego przeze mnie od 28 kwietnia br., który od³ogiem
le¿a³ ponad rok... Rolnicy stosuj± p³odozmian celem zwiêkszenia
plonów za¶ wisienkobiorcy i orzeszkobiorcy (poniek±d te¿ rolnicy)
stosuj± numerozmian...

Obecnie zalogowanych mam chyba dziewiêæ numerów z których tylko ten
jeden odbiera ¶mieci...

-=-

Adres eneuel@gmail.com (propagowany wszêdzie od lat) zbiera niewiele
¶mieci.

-=-

Tak sobie my¶lê, ¿e nie³adnie czyniê, gdy moje oczêta nie sp³ywaj±
³zami na wie¶æ o artystycznej ¶mierci... To jednak kultura, sztuka
i dorobek narodów odchodzi z tego (doczesnego) ¶wiata... Znalaz³em
tedy powód do p³aczu i od tej pory bêdê p³aka³ w takich sytuacjach
strasznych, czerpi±c natchnienie z twórczo¶ci tych¿e artystów:

Na pogrzebie bogatego cz³owieka masy ludzi ¶mia³y
siê, jedna osoba p³aka³a a kilku obs³ugantów
(dziennikarze, ksi±dz, grabarze itp.) beznamiêtnie
ów pogrzeb obs³ugiwa³o... Z ciekawo¶ci ksi±dz
zapyta³ rozpaczaj±cego:
  - Czy nale¿y pan do rodziny zmar³ego?
           - Nie.
  - Wiêc dlaczego pan tak rozpacza?
  - W³a¶nie dlatego, ¿e nie nale¿ê...

W oczach mych (mo¿e jednak w wyobra¼ni?) mam pogrzeb bogatej kobiety...
Jedni ¿a³obnicy mieli (p³onn±?) nadziejê (na spadek) inni nie¶li wieñce
i trumnê w pokorze a (co najmniej?) jedna kobieta by³a wyra¼nie weso³a!
Smutek skrzêtnie skrywa³a ;) ówczesna ma³¿onka g³ównego spadkobiercy!!!
Obecnie by³a ¿ona... ;) Jak okaza³o siê -- niezupe³nie spadkobiercy, bo
jeno syna g³ównego spadkobiercy, który ca³y spadek otrzymany od zmar³ej
kobiety przekaza³ synowi dopiero po rozwodzie syna... Weso³a kobieta po
rozwodzie by³a nie tyle weso³a -- co go³a...

-=-

Umi³owane artystki i umi³owani arty¶ci...
  - telefon tak sobie nadaje siê do s³uchania muzyki
  - mam lekko ;) uszkodzone (tak¿e telefonem) uszy
  - moje roczne zarobki to wasze przeciêtne dzienne wydatki
  - wasza tFUrczo¦ tak sobie ;) mi odpowiada
  - otrzymujecie masy szmalu w ró¿nych podatkach
  - che³picie siê swym szmalem, sw± rozrzutno¶ci±, swymi hulankami
  - jestem cz³owiekiem starej daty, choæ ci±gn± mnie duchy czasów
    dopiero nadpe³zaj±cych... ;)

Tedy... Poszukajcie sobie innych wielbicieli, pod±¿ajcie swoj±
drog±, trzymajcie siê cieplutko itd... Nie têskno mi do was. :)

Przyjemno¶ci± jest ws³uchiwanie siê w muzykê nios±c± tre¶æ,
wpatrywanie siê w dobr± (niekoniecznie dobr± technicznie)
fotografiê, wczytywanie siê w piêkne tre¶ci... Piêkne, bo
konkretne, spójne, zrozumia³e itd...

-=-

Obiecano mi kiedy¶ jako¶ tak:
   Tam, dok±d pójdziesz, zanim pójdziesz, wyrosn± kwiaty,
   zagra muzyka -- wszêdzie uzyskasz potrzebn± ci pomoc,
   niczego ci nie zabraknie. I choæ mi³o¶ci (do której
   przywyk³e¶, w której wzrasta³e¶, któr± mia³e¶ bez
   ³aski -- jak powietrze) prawdopodobnie nie znajdziesz,
   nie powiem tobie: ,,nie szukaj''. Wrêcz przeciwnie.
   (nie znajdziesz, ale zbudujesz ów ¶wiat swoj± têsknot±)
   Dok±dkolwiek pójdziesz i cokolwiek uczynisz, pamiêtaj
   o tym, ¿e tutaj jest twoje miejsce, ¿e mo¿esz tutaj
   powróciæ i ¿e zawsze bêdziesz tu mile widziany.

Kwiaty ros³y (nawet na dachu samochodu uros³y -- lodowe)
i muzyka gra³a... Prawe ucho zg³uch³o zupe³nie, ale
czê¶ciowo o¿y³o, lewe ucho prze¿y³o szok... Mi³o¶ci
nie znalaz³em... Na Wêgrzech czêsto smyczki podchodzi³y
pod stoliki, przy których jad³em, by mi zagraæ co¶ mi³ego...
W Polsce tak¿e grywano mi co¶ za freeko -- lub za pieni±dze.
Bywa³o, ¿e w filharmonii s³ucha³em muzyki za free; tym
bardziej w ko¶cio³ach, którym sporo ofiarowa³em, czego
¿a³ujê...

-=-=-=-

Moja propozycja!!!

Arty¶ci -- oka¿cie swym zmar³ym szacunek!
Nie ¿erujcie na ich ¶mierci stronami typu
https://www.music-online.pl czy podobnymi
budz±cymi odrazê i nienawi¶æ...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 17:28:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Zg³osi³em wczoraj do Play co¶ innego, co poni¿ej:

Je¶li przenios³em do Was w tym tygodniu numer -- ile
mam czasu na pierwsze po³±czenie?

Napisali Pañstwo: 'Od pierwszego po³±czenia masz 10 dni
na dzwonienie i 70 dni na odbieranie po³±czeñ' -- to
zrozumia³em.

Nie widzê informacji o ,,terminie nawi±zania pierwszego
po³±czenia''. Ile czasu taki numer mo¿e czekaæ na ww.
pierwsze po³±czenie bez utraty swej atrakcyjno¶ci?

Czy (przyk³adowo) mogê pierwszy raz po³±czyæ siê dopiero
za piêæ miesiêcy?

Je¶li (przyk³adowo) po³±czê siê pierwszy raz dopiero
08 pa¼dziernika br. -- bêdê mia³ ww. '10 dni na dzwonienie'
od 08 pa¼dziernika br. do 17 pa¼dziernika br.?

Oczekuj±c odpowiedzi pod adresem:
    eneuel@gmail.com
z góry za tê odpowied¼ dziêkujê,

Leszek Ciszewski

cytujê.

Ogólnie przenosiny z Orange do Play trzech numerów na Poczcie
z tr±bk± przebieg³y sprawnie. Przenosiny w salonach Play kiedy¶
tak¿e przebieg³y sprawnie, ale dwa ostatnie numery przenosi³y
siê w bólach... Na jeden tak przeniesiony z³apa³a siê opisywana
subskrypcja...

Na Pocztê mam blisko, do najbli¿szego salonu tak¿e daleko nie
mam, ale Pocztê mam bardzo blisko...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 18:02:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z³oczyñcy spod znaku music-online
W dniu 9 maj 2021 o 17:28, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Chyba to i owo rozja¶ni³o siê -- tyle s³oñca w ca³ym mie¶cie...
No tak -- ale ona zginê³a w katastrofie lotniczej kilkadziesi±t
lat temu...

Otó¿ wys³a³em swe pytanie na adres IOD, gdy¿ taki znalaz³em jako
adres do KONTAKTu... Na razie nie znajdujê innego adresu, ale
rzuci³em mym prawym okiem przez szk³a na Regulamin...

https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-na-karte_01012019.pdf

Mam ponoæ a¿ 3 lata na odpalenie tych SIMek.

Aktywacja Zestawu Startowego ,,Play na Kartê" jest mo¿liwa
w ci±gu 3 lat od momentu przeniesienia numeru. Przenoszony
numer telefonu jest automatycznie przypisywany do Karty
SIM/USIM w dniu jego przeniesienia

Nadto widzê m@il przys³any na  eneuel@gmail.com od Inspektora
Ochrony Danych Play -- ponoæ co¶ zg³asza³em... Poni¿ej:

Zg³osi³em wczoraj do Play co¶ innego, co poni¿ej:

ale istotnie -- na adres IOD, jako ¿e taki znalaz³em pod
linkiem KONTAKT.

Na Pocztê mam blisko, do najbli¿szego salonu tak¿e daleko nie
mam, ale Pocztê mam bardzo blisko...

Okiem przez szk³a -- jednym okiem przez szk³a, nie przez szk³o?...
Owszem. Niebawem mam przebyæ Modernizacjê II stopnia,
po której zamierzam udaæ siê do okulisty celem pozyskania
recepty warunkuj±cej otrzymanie refundacji czê¶ci (raczej
znikomej) kosztu okularów. Refundacja taka przys³uguje mi
co dwa lata -- ostatni raz skorzysta³em z takowej w 2013 r.
Albo dok³adniej -- receptê mia³em, ale czy z refundacji
skorzysta³em -- nie wiem, gdy¿ pamiêtam jakie¶ trudno¶ci...
Chyba dosta³em od optyczki propozycjê typu:
   - z refundacj± ile¶
      albo
   - bez refundacji nieco mniej
i (napêdzany chêci± zysku) wybra³em ofertê korzystniejsz±...

Okulary wówczas wykonane albo po³ama³y siê, albo s± bliskie
po³amaniu, wiêc siêgn±³em po niemal identyczne, wykonane ze
trzydzie¶ci lat temu... (niemal identyczne od strony optycznej)

W tych z 2013 r. czy w tych starszych (obojêtne) widzê tak
¼le, ¿e posi³kujê siê lupami i dodatkowymi okularami, wiêc
jednym okiem rzuci³em przez dwa szk³a...

-=-

Teraz dylemat -- czy ów Regulamin nadal obowi±zuje?
[tak trzeba -- najpierw zmiêkczaæ gadaniem o niczym
a nastêpnie gwa³townie i znienacka zaatakowaæ
zmiêkczonego przeciwnika!!!]

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-11 14:01:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

I (jak nie w Polsce! -- choæ w Polsce) wczoraj (w poniedzia³ek,
10 maja o godzinie 14:47 otrzyma³em odpowied¼, której fragment
cytujê:

Dzieñ dobry!
Otrzyma³am zg³oszenie, które dotyczy³o aktywacji numeru.

Mo¿e Pan aktywowaæ zestaw startowy w ci±gu 3 lat od momentu
przeniesienia numeru. Szczegó³y znajdzie Pan w punkcie
II 2. regulaminu:

https://www.play.pl/resources/pdf/2020/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-obowiazuje-od-10.01.2018-zmieniony-20.01.2020_15112020.pdf

Przypominamy, ¿e adres iod@pomocplay.pl przeznaczony jest dla
spraw zwi±zanych z ochron± danych osobowych. Zachêcamy, ¿eby
w pozosta³ych kwestiach kontaktowa³ siê Pan z nami:
    () za pomoc± czatu w aplikacji Play24 (link.play.pl/dcGM),
    () telefonicznie pod numerem *500,
    () e-mailowo na adres ok@pomocplay.pl,
    () w ka¿dym naszym salonie,
    () listownie na adres: P4 Sp. z o. o.,
       skrytka pocztowa 43, 02-671 Warszawa.

Z powa¿aniem

  Monika Dawidowska
Obs³uga Klienta Play

Zachêcam do oceny mojej odpowiedzi w bezp³atnej
ankiecie SMS lub na Play24.

To zajmie tylko chwilê -- Twoja opinia jest dla mnie
bardzo cenna.

SMS -- OK, ale na jaki numer?... Byæ mo¿e na 8046?... Je¶li
na numer 8046 -- co mam wpisaæ? Bardzo chêtnie wystawiê
opiniê i (rzecz chyba oczywista) bêdzie to bardzo dobra opinia.
Odpowied¼ ¶ci¶le zwi±zana z zadanym pytaniem, jednoznaczna,
podparta wskazanym Regulaminem, dodatkowa wa¿na informacja...
Jak nie w Polsce... ;)

-=-

Tak± obs³ugê lubiê. Najwyra¼niej mnie z kim¶ myl±, ale to dobrze.

[przyzwyczai³em siê do tego, ¿e tu i ówdzie ;) jestem w mej Ojczy¼nie
traktowany jak... hm... guano?... dlatego tym milsze jest mi zachowanie
takich osób, które jednak nie rezygnuj± ze swego cz³owieczeñstwa...
akurat teraz w³a¶nie uderzy³em w stolik? -- odezwa³y siê no¿yczki
z szybkotn±cej ;) stali, to znaczy (jak chyba codziennie od lat)
zadzwonili do mnie (na numer 579 515 373 ludzie z windykacyjnej
firmy 'Best', którzy nie wiedz±: w jakim celu dzwoni±, sk±d maj±
ten numer, kim s±...]

Play polecam z czystym sercem.

-=-

Na razie dziêkujê tutaj za otrzyman± odpowied¼ i poszukam stosowniejszych dróg przekazania takowego podziêkowania
oraz wystawienia opinii...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 19:41:55
Autor: _Master_
W dniu niedziela-09-maja-2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Tu¿ po odpaleniu tego numeru przywêdrowa³y do mnie dwa SMS
z numeru, na który teraz trzeba by wys³aæ uni¿one b³aganie
rezygnacji z ww. subskrypcji.

Nie chce mi siê dalej czytaæ ;-)

Mo¿e tak byæ ¿e ten komunikat (SMS) ¿e jeste¶ w subskrypcji jest FEJKIEM i dopiero jak tam wy¶lesz SMSa to siê na co¶ ZAPISZESZ ;-)

A ¿e Ciê kukizy skeszowa³y przy pomocy pewnie / za zgod± OPERATORA to to inna sprawa. Nie powi±zana WPROST z Twoj± wizyt± na FUFUFU.

Napisz post z tytu³em EPILOG to chêtnie siê dowiem czy mam tego androida ju¿ wyrzucaæ do kosza czy jeszcze trochê WYTRZYMAM ;-)

Data: 2021-05-09 20:05:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 19:41, _Master_ pisze:

Mo¿e tak byæ ¿e ten komunikat (SMS) ¿e jeste¶ w subskrypcji jest FEJKIEM i dopiero jak tam wy¶lesz SMSa to siê na co¶ ZAPISZESZ ;-)

Tote¿ ¿adnego nie wys³a³em od wczoraj rêcznie.

Najwyra¼niej od wczoraj nie wys³a³em ¿adnego, o czym
¶wiadcz± dwie apki -- obs³uguj±ca SMS oraz obs³uguj±ca
mnie w Play.

Wys³ane zosta³y 2 SMS w dniu odpalenia numeru -- 28 kwietnia.
Jeden SMS na nr 8046 (czyli podobny do tego z subskrypcji)
i jeden SMS na nr 732 232 984.

Ten pierwszy nr to ocena przenosin.

Wysy³ki ostatniego nie pamiêtam, ale nie twierdzê,
i¿ wys³a³ siê wbrew mej woli.

Napisz post z tytu³em EPILOG to chêtnie siê dowiem czy mam tego androida ju¿ wyrzucaæ do kosza czy jeszcze trochê WYTRZYMAM ;-)

Z niecierpliwo¶ci± oczeqjê zaboru 9.99, ale niestety... ;)
Regulamin przenosinowy raczej ;) nie zezwala...

 https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-na-karte_01012019.pdf

-=-

Tedy... ;) Odwalcie siê ode mnie artystki i arty¶ci...
[arty¶ci ze spalonego teatru?]

[napiszê im w swoim jêzyku -- odpowiedz±, ¿e nie s± poliglotami;
napiszê im w ich jêzyku -- odpowiedz±, ¿e jestem wulgarny;
mogliby merytorycznie ;) odwaliæ siê ode mnie i od moich
pieniêdzy, których mi stale brakuje...]

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-10 02:59:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 20:05, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Wys³ane zosta³y 2 SMS w dniu odpalenia numeru -- 28 kwietnia.
Jeden SMS na nr 8046 (czyli podobny do tego z subskrypcji)
i jeden SMS na nr 732 232 984.

Ten pierwszy nr to ocena przenosin.

Wys³a³em go ¶wiadomie do Play.

Wysy³ki ostatniego nie pamiêtam, ale nie twierdzê,
i¿ wys³a³ siê wbrew mej woli.

 https://niebezpiecznik.pl/post/twoj-telefon-sam-wyslal-sms-na-numer-732232988/

Nie pamiêtam, czy wys³a³em go ¶wiadomie, lecz nie twierdzê, ¿e nie.
Pamiêtam co¶, co mog³o byæ w³a¶nie wysy³k± tego SMS. Problem w tym,
¿e raczej niczego nie chroniê tym numerem, z którego zosta³ wys³any
ów SMS i na który przywêdrowa³ SMS mówi±cy o subskrypcji. Googlaste
me konta (mam ich chyba sze¶æ) je¶li ju¿ jaki¶ numer chroni, to Mój Eneuel, ale byæ mo¿e przed laty upubliczni³em numer, na który teraz
przywêdrowa³ SMS gratuluj±cy ;) mi subskrybowania...

Siak czy tak -- SMS przywêdrowa³, choæ w ~tym czasie nie poda³em
¶wiadomie nru i nie widzê ¶ladu wysy³ki SMS ode mnie czy nawi±zania
przeze mnie rozmowy ani w apce Play, ani w apce SMSuj±cej, ani
w apkach telefonuj±cych...

SMS najwyra¼niej przywêdrowa³ do mnie w efekcie klikniêcia kwadracika
na stronie proponuj±cej ods³uchanie czego¶ -- my¶la³em, ¿e ods³ucham
zawarto¶æ strony, ¿e strona chce przeczytaæ siê, oszczêdzaj±c mój
wzrok...

Czy SMS mo¿e wys³aæ dowolna apka, czy tylko ta, której damy
rêcznie stosowne prawa?...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-13 19:17:26
Autor: J.F
On Mon, 10 May 2021 02:59:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

[...]

IMO - musi miec stosowne prawo, ale czy nie moze byc nadane przy
instalacji automatycznie?
Przegladarka www raczej takiego prawa nie ma.

Wiec jesli nie pomyliles nic, to music-online przekierowala cie na musicsmax.pl, czego nie zauwazyles, tam wpisales swoj nr telefonu,
i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.

J.

Data: 2021-05-14 08:31:59
Autor: Eneuel
Z³oczyñcy spod znaku music-online
"J.F":

: tam wpisales swoj nr telefonu,

¦wiadomie nie wpisa³em -- mog³a wpisaæ jaka¶ aplikacja.

: i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.

Tego dnia nie zosta³ wys³any SMS z mojego numeru.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2021-05-14 13:37:32
Autor: J.F
Z³oczyñcy spod znaku music-online
On Fri, 14 May 2021 08:31:59 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
"J.F":
: tam wpisales swoj nr telefonu,

¦wiadomie nie wpisa³em -- mog³a wpisaæ jaka¶ aplikacja.

To musisz w przyszlosci lepiej pilnowac co sie dzieje.
Np jakie aplikacje uruchamiasz.

Najprostsze ... jakies autouzupelnianie w przegladarce.

: i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.
Tego dnia nie zosta³ wys³any SMS z mojego numeru.

Ale dostales.

J.

Data: 2021-05-14 20:34:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 14 maj 2021 o 13:37, J.F pisze:

¦wiadomie nie wpisa³em -- mog³a wpisaæ jaka¶ aplikacja.

To musisz w przyszlosci lepiej pilnowac co sie dzieje.

Tzn.?

[...]

Dosta³em -- i chyba mam go nadal.

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-14 20:10:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 13 maj 2021 o 19:17, J.F pisze:

Nie pamiêtam, czy wys³a³em go ¶wiadomie, lecz nie twierdzê, ¿e nie.

Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

Jeste¶ pewien, ¿e tylko to? ;)

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 20:36:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z³oczyñcy spod znaku music-online
W dniu 9 maj 2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Tu¿ po odpaleniu tego numeru przywêdrowa³y do mnie dwa SMS

To odwo³ujê! Wygl±da na to, ¿e nie panujê nad SMS?
Owszem -- rzadko z nich korzystam, je¶li nie liczyæ
kodów do Zaufanego Pu³apu ;) czy podobnych... Nawet
Apki bankowe radz± sobie bez SMS.

To podtrzymujê.

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-12 13:15:43
Autor: J.F
On Sun, 9 May 2021 17:17:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

DKrawczyku? D ?

[...]

Ja widac jakis u³omny jestem, ale
-wskazana strona nie znajduje utworow ani "Krawczyk" ani "Kukiz".
  W ogole jakis podejrzanie mierny wybor mi sie pokazuje.

-informacji o jakims abonamencie tak wprost na stronie nie widze.
Ale w regulaminie

2. Aktywacja mo¿liwa jest w nastêpuj±cy sposób:

a) U¿ytkownik powinien wpisaæ na stronie, swój numer telefonu. Po
wpisaniu numeru telefonu U¿ytkownik otrzyma od Operatora na numer
telefonu, który wpisa³ na stronie wiadomo¶æ SMS z unikalnym kodem PIN,
który nastêpnie powinien wpisaæ równie¿ na przedmiotowej stronie i go
zatwierdziæ albo

b) U¿ytkownik powinien klikn±æ na stronie internetowej, odpowiednio
opisany buton (przycisk aktywacyjny), potwierdzaj±c tym samym chêæ
zamówienia Serwisu. U¿ytkownik klikaj±c w przycisk aktywacyjny,
zapoznaje siê z regulaminem Serwisu oraz wyra¿a zgodê na przetwarzanie
danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do
Serwisu. no, ciekawe.

-co daje serwis ... sie nie zajakn± nawet, trzeba by pewnie regulamin
czytac.

-proba sciagniecia utworow przenosi na strone musicsmax, gdzie jakis
zupelnie inny cennik. A nie pardon - cos o cenie pisza, na
music-online to nie pisza.

-a tam to regulaminy rozne, zalezne od operatora. np
https://subscription-justpay.digitalvirgo.pl/assets/docs/regulamin-uslugi-dostepowej-plus-2016-10-10.pdf

1.W celu skorzystania z Us³ugi U¿ytkownik:
 a.na stronie internetowej Partneralub za pomoc± aplikacji Partnera
podaje swój numer MSiSDN lub
 b.przesy³a wiadomo¶æ SMS na wskazanybezp³atnynumer lub
 c.otwiera stronê internetow± lub aplikacjê mobiln± u¿ywaj±c
urz±dzenia mobilnego z w³±czon± transmisj± danych za
po¶rednictwemsieci telekomunikacyjnejPolkomtel.

2.Potwierdzenie zamówienia Us³ugi Partnera nastêpuje poprzez
wprowadzenielub potwierdzenieKoduotrzymanego zwrotnie na numer
MSiSDNU¿ytkownikaoraz naci¶niêcie przycisku ,,Zamawiam i p³acê" (lub
podobnego).

3.Wykorzystanie Koduoznacza automatyczne aktywowanieUs³ug Partnera bez
konieczno¶ci ponoszenia przez U¿ytkownika dodatkowych op³atz tytu³u
Us³ug Partnera

W sumie, to ciekawy ten pkt 1c - wystarczy obejrzec strone na
telefonie? Lub nawet na komptuterze, korzystajac z sieci komorkowej ?

Tu¿ po odpaleniu tego numeru przywêdrowa³y do mnie dwa SMS
z numeru, na który teraz trzeba by wys³aæ uni¿one b³aganie
rezygnacji z ww. subskrypcji.

Powiedz sobie: ¿±danie, albo lepiej: rozkaz :-)

J.

Data: 2021-05-13 16:54:36
Autor: Eneuel
Z³oczyñcy spod znaku music-online
"J.F" wrote in message:

: DKrawczyku? D ?

: ani "Krawczyk" ani "Kukiz".  Pisa³em o kulinariach. ;)
(ciasteczkach)

: potwierdzenie Kodu otrzymanego
: zwrotnie na numer MSiSDN U¿ytkownika

Nie wys³a³em (ani ¶wiadomie ani nie¶wiadomie) tamtego dnia SMS, co
 potwierdzaj± dwie apki.

: wystarczy obejrzec strone na telefonie? Najwyra¼niej tak.

Jestem po Modernizacji II stopnia...
Wszystko boli, mia³em lekk± gor±czkê...

Z oporami wracam do ¿ycia...
Przerysowa³em szkic mieszkania na jedn± krechê -- aby zupe³nie nie
 zdurnieæ... SVG to co¶ bardzo mi³ego...

We wzglêdnym TeXu mam masê bezwzglêdnych kresek -- a w
 bezwzglêdnym SVG mam jedn± wzglêdn± ;)  krechê na ca³y obrys plus
 osiem bezwzglêdnych krech na okna...

-=-

Aktualizacje rozgrza³y HDD Hitachiego do 60°Celsjusza, gdy
 spa³em... Dysk chyba wytrzyma³ ów szok... Piszê tu o starym
 travelerze pracuj±cym obok Toshiby w Fujitsu-Siemensie...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2021-05-14 20:20:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 13 maj 2021 o 16:54, Eneuel pisze:

Nie wys³a³em (ani ¶wiadomie ani nie¶wiadomie) tamtego dnia SMS, co potwierdzaj± dwie apki.

Apka pokazuj±ca stan moich kont telefonicznych w Play i apka ¶l±ca SMS.

[...]

Mam ju¿ jedn± wzglêdn± krechê:
   http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/smc.htm
bez skali. Ze skal±, ale bez opisu niewiele by to uros³o.
Teksty lekko zwiêkszaj± ¼ród³o i makabrycznie (ponad
dwudziestokrotnie) zwiêkszaj± PDF.

-=-

Aktualizacje rozgrza³y HDD Hitachiego do 60°Celsjusza, gdy
  spa³em... Dysk chyba wytrzyma³ ów szok... Piszê tu o starym
  travelerze pracuj±cym obok Toshiby w Fujitsu-Siemensie...

Podczas normalnej pracy ma 47°C, ale mo¿na zmniejszyæ tê temperaturê.

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 18:57:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z³oczyñcy spod znaku music-online
W dniu 9 maj 2021 o 09:14, _Master_ pisze:

> Chwila. Bo strasznie du¿o piszesz.

Lejê wodê? -- mylisz siê!!! To nie ja lejê wodê!

Sk±d fufufu zna³o Twój numer?

Pojecha³em do Leroy Merlin, by wymieniæ bateriê
lej±c± wodê... Po powrocie nie zd±¿y³em przestawiæ
siê z LTE na WiFi -- byæ mo¿e tu le¿y klucz do zagadki...

Rzecz jasna LTE sz³o z nru, na który dosta³em SMS o subskrypcji.

WPISA£E¦?

Jasne ;) -- we wniosku o przeniesienie z Orange do Play.
(ale to by³o dawno)

-=-

Bateria marki Kuchinox te¿ nie la³a? -- zimna woda z niej kapa³a...
Zwróci³em j± razem z sitkami -- nowe baterie s± bez sitek... Ale
Gwarant nowej baterii domaga siê monta¿u tych¿e sitek... Co za
ob³êd...

W ³azience mam nielej±ce baterie ~æwieræ wieku.
(u¿ywane s± nieco ponad 20 lat)
Obecnie mo¿na qpiæ kilkana¶cie razy tañsze,
lecz lej±ce po kilku latach u¿ywania...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 19:47:32
Autor: _Master_
W dniu niedziela-09-maja-2021 o 18:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Po powrocie nie zd±¿y³em przestawiæ
siê z LTE na WiFi

Mój stary S7 jest inteligentny i sam siê przestawia na Wifi jak sieæ uznam za bezpieczn±/czêsto u¿ywan±.

A z drugiej strony mo¿na regulowaæ tryb W£¡CZANIA LTE jak wifi niedomaga. Mo¿na ustawiæ aby robi³ to AGRESYWNIE aby zapewniæ mi ³±cze.

A Twój? ;-)

Data: 2021-05-09 20:30:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 19:47, _Master_ pisze:

Po powrocie nie zd±¿y³em przestawiæ
siê z LTE na WiFi

Mój stary S7 jest inteligentny i sam siê przestawia na Wifi jak sieæ uznam za bezpieczn±/czêsto u¿ywan±.

Ka¿dy Android jest tak inteligentny, ale z jakiego¶ powodu
WiFi by³a wy³±czona rêcznie. Mo¿e na Pogodnej mia³em jaki¶
zgrzyt i wy³±czy³em WiFi, o czym zapomnia³em...

A z drugiej strony mo¿na regulowaæ tryb W£¡CZANIA LTE jak wifi niedomaga. Mo¿na ustawiæ aby robi³ to AGRESYWNIE aby zapewniæ mi ³±cze.

A Twój? ;-)

RN9P jest a¿ tak inteligentny, ¿e gdy WiFi funkcjonuje jako
no¶na_only ;) -- prze³±cza siê na SIMkê, ale tym razem nie
tak by³o, bo takie prze³±czenie wygl±da ikonowo inaczej.

Tu te¿ s± tryby agresywne i ³agodne... ;)
Ale nie bawiê siê tym od dawna, wiêc niewiele o tym wiem...
(telefon mam od listopada ubr. -- ale ju¿ nie bawi± mnie ustawki...)

**Byæ mo¿e** nawet jest zak³adkowy ;) tryb WiFi, czyli
byæ mo¿e s± uchwycone co najmniej dwie sieci WiFi
naraz i byæ mo¿e (niemal na pewno) mo¿na mieæ naraz
³±czno¶æ z internetem via SIMkê oraz via WiFi...

-=-

Z jakiego¶ powodu niektóre apki (Play czy Millennium chocia¿by) ¼le
radz± sobie ze s³ab± ³±czno¶ci± WiFi, choæ wszystko poza nimi biega
poprawnie -- wówczas wy³±czam WiFi rêcznie. Laptop nie marudzi, gdy
korzystaj±c z WiFi, ³±czê siê z Millennium, Play itp...

-=-

Siak czy inaczej -- wczoraj mia³em wy³±czon± WiFi, ³±czno¶æ z netem
zapewnia³a SIMka Play (w telefonie jest jeszcze Orange -- ale znaki
na niebie ;) i na ziemi wskazuj±, ¿e nie uczestniczy³a w ³±czno¶ci)
i byæ mo¿e to jest furTA prowadz±ca do rozwik³ania zagadki o tre¶ci:

  - Sk±d arty¶ci ;) mieli/wziêli mój nr telefonu?

Szczê¶ciem pad³o na mnie, na wisienkobiorcê, ale piszê, by ostrzec!

[po otrzymaniu SMS o uruchomieniu subskrypcji dosz³o do mimowolnego
przekwalifikowania 'darmozjadów' w 'skurwysynów'... ale to ju¿ inna
histEria?]

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-12 12:41:18
Autor: trybun
[...]

A co oni (ci arty¶ci) winni?  W pojebanym systemie nie na miejscu jest wyci±gaæ armaty na kogo¶ kto z tym bajzlem ma niewiele wspólnego. To nie pomys³ Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza aby strzyc i ³upiæ na ka¿dym kroku barany.

Teraz nasi w³adcy wpadli na pomys³a aby barany p³aci³y równie¿ podatek antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.

Data: 2021-05-16 00:29:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z³oczyñcy spod znaku music-online

"trybun" s7gbce$8l6$1@gioia.aioe.org

A co oni (ci arty¶ci) winni?
W pojebanym systemie nie na miejscu jest

ci -- partyku³a
ci -- tobie
ci -- ten/oni

wyci±gaæ armaty na kogo¶ kto z tym bajzlem ma niewiele
wspólnego. To nie pomys³ Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza

W mych postach tego w±tku 'Kukiz' to 'ciasteczka'.

aby strzyc i ³upiæ na ka¿dym kroku barany.

Teraz nasi w³adcy wpadli na pomys³a aby barany p³aci³y
równie¿ podatek antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.

W³adcy wybrani przez naród. Skoro naród wybra³ sobie
w³adze -- niech¿e teraz pos³usznie  wykonuje
rozporz±dzenia tych¿e w³adz.

[w³adze UE te¿ sobie Polacy wybrali; teraz w³adze UE
skubi± Kaczuszki, wiêc Kaczuszki: podwy¿szaj± progi
podatkowe; zwiêkszaj± kwoty wolne od podatku; daj±
trzynastki, czternastki i inne -nastki... To dopiero
w³adza -- NARÓD!!! Tak sobie wybra³ w³adzê nad ;) sob±
ów naród, ¿e w³adzuchna ;) tañczy w rytm muzyki granej
przez ten¿e naród... Jak w przys³owiu: ,,Z³apa³ Kozak
Tatarzyna -- a Tatarzyn za ³eb trzyma''... Doprawdy
zwierzchni± w³adz± jest -- naród, czy (aby zdystansowaæ
siê do AHitlera z jego 'nazizmem') spo³eczeñstwo... od
wieków znana prawda -- '¿adne wojsko i ¿adna w³adza nie
utrzyma siê bez poparcia ludno¶ci cywilnej', dlatego
w³adcy musz± dbaæ o naród, je¶li chc± pozostaæ w³adcami...
BTW w³adzy -- taki Oman to dopiero ma dobre w³adze...
https://www.youtube.com/watch?v=4qITJinWDTI]

Arty¶ci powinni: odwa¿nie mówiæ, gdy inni milcz± w strachu;
ciekawie nauczaæ, wype³niaj±c przepa¶cie nudnych szkó³;
kszta³towaæ moralno¶æ czy ogólnie mentalno¶æ itd...
Tymczasem arty¶ci nierzadko zadawalaj± siê zwyk³ym
zag³uszaniem ciszy... Herberta wiersz siê przypomina:

  - czy z wycia Marsjasza nie powstanie z czasem nowa ga³±¼ sztuki? ;)

    https://fundacjaherberta.com/biblioteka-herberta/wiersze/apollo-i-marsjasz/

    to ju¿ jest ponad wytrzyma³o¶æ
    boga o nerwach z tworzyw sztucznych

    ¿wirow± alej±
    wysadzan± bukszpanem
    odchodzi zwyciêzca
    zastanawiaj±c siê
    czy z wycia Marsjasza
    nie powstanie z czasem

    nowa ga³±¼
    sztuki -- powiedzmy -- konkretnej

We¼my na warsztat ZHerberta -- uczy...
Nie zag³usza ciszy swym wyciem, ale uczy...
Nie napomina nudnie jak ta pani z innego jego wiersza:
    https://fundacjaherberta.com/biblioteka-herberta/wiersze/pan-cogito-o-cnocie/
Marsjasz wy³ z bólu? -- dobrze mu tak! ukrad³ Atenie Aulos!
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Marsjasz
Bogowie s± m¶ciwi, ale boginie -- te dopiero s± m¶ciwe...
Atena nie ¶ciga³a Marsjasza, nie napomina³a, nie straszy³a,
ale rêkami Apolina okrutnie zamordowa³a ¶mia³ka...

Uczy mitologia, ucz± bajki, uczyæ powinni arty¶ci...

--

Co¶ zamachnê³o siê na mnie... Straci³em parycjê WXP na VBoxie...
Szczê¶ciem mam tego wiele kopii... [lancy nie mam, dzid -- tak¿e...
piki s± w kartach... ale chyba nie w kredytowych...]

Z³oczyñcy spod znaku music-online