Złoczyńcy spod znaku music-online

Data: 2021-05-09 09:14:45
Autor: _Master_
Złoczyńcy spod znaku music-online
Chwila. Bo strasznie dużo piszesz.

Czy to oznacza że w smartfonie na androidzie wszedłeś na jakieś fufufu i po zwykłym klikaniu dupdupdup zasubskrypowało Ci płatną usługę?

Nie instalowałeś specjalnej aplikacji do ddupdupdup?

Masz gdzieś wpisany prawdziwy numer telefonu w koncie google? innym koncie? Niedajboże aplikacji bakowej?

Skąd fufufu znało Twój numer? WPISAŁEŚ?

Data: 2021-05-09 17:17:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 09:14, _Master_ pisze:

Chwila. Bo strasznie dużo piszesz.

Straszne wieści -- więc piszę strasznie...

Czy to oznacza że w smartfonie na androidzie wszedłeś na jakieś fufufu

Pierwszą o DKrawczyku.

i po zwykłym klikaniu dupdupdup zasubskrypowało Ci płatną usługę?

Najwyraźniej tak. Kliknąłem w kwadracik, myśląc, iż akceptuję Kukizy...
Kukizy są wszędzie, więc są akceptowane bezmyślnie -- chyba właśnie
w tym celu nakazano informowanie o Kukizach, by zmiękczały czujność...

Nie instalowałeś specjalnej aplikacji do ddupdupdup?

Świadomie nie instalowałem.

Masz gdzieś wpisany prawdziwy numer telefonu w koncie google?

Subskrypcja dotyczy numeru, którego używam od kilku dni
tylko do nawiązywania połączeń -- odbieram na inny numer.

innym koncie? Niedajboże aplikacji bakowej?

Skąd fufufu znało Twój numer? WPISAŁEŚ?

Nie wiem.

-=-

Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS
z numeru, na który teraz trzeba by wysłać uniżone błaganie
rezygnacji z ww. subskrypcji. W poprzednim poście ów numer
podałem błędnie (40460) a poprawnym jest numer 80460. Dziś
(być może bez związku [małżeńskiego?] ze straszną sytuacją
strasznie opisywaną) otrzymałem SMS od +9999999998...

Nadto widzę m@il przysłany na  eneuel@gmail.com od Inspektora
Ochrony Danych Play -- ponoć coś zgłaszałem... Poniżej:

Wiadomość została wygenerowana i wysłana automatycznie.
Numer zgłoszenia: 246147768

Dzień dobry,

dziękujemy za wiadomość do Inspektora Ochrony Danych w P4 sp.
z o.o. (,,IOD").
Jeżeli sprawa nie dotyczy ochrony lub przetwarzania Twoich
danych osobowych, IOD nie udzieli odpowiedzi.

Jeżeli masz dodatkowe pytania lub sprawa dotyczy np.:

cytuję początek tego m@ila...

-=-

Numer 'Mój Eneuel' (cyframi zapisany jako 665 363835) jest czysty. :)
Tu niczego durnowatego nie odbieram -- przed wielu laty jakiś przygłup
dzwonił do mnie na ten numer, ale mu przeszło... Mam natomiast debili
z windykacyjnej firmy Best dzwoniących wytrwale na 579 515 373 (numer
żyjący w necie od dawna) i różne niespodzianki na różnych numerach,
których raczej nie rozgłaszałem... (numerów nie rozgłaszałem; nie
niespodzianek) Strasznie długo opisywana straszna wieść dotyczy
numeru używanego przeze mnie od 28 kwietnia br., który odłogiem
leżał ponad rok... Rolnicy stosują płodozmian celem zwiększenia
plonów zaś wisienkobiorcy i orzeszkobiorcy (poniekąd też rolnicy)
stosują numerozmian...

Obecnie zalogowanych mam chyba dziewięć numerów z których tylko ten
jeden odbiera śmieci...

-=-

Adres eneuel@gmail.com (propagowany wszędzie od lat) zbiera niewiele
śmieci.

-=-

Tak sobie myślę, że nieładnie czynię, gdy moje oczęta nie spływają
łzami na wieść o artystycznej śmierci... To jednak kultura, sztuka
i dorobek narodów odchodzi z tego (doczesnego) świata... Znalazłem
tedy powód do płaczu i od tej pory będę płakał w takich sytuacjach
strasznych, czerpiąc natchnienie z twórczości tychże artystów:

Na pogrzebie bogatego człowieka masy ludzi śmiały
się, jedna osoba płakała a kilku obsługantów
(dziennikarze, ksiądz, grabarze itp.) beznamiętnie
ów pogrzeb obsługiwało... Z ciekawości ksiądz
zapytał rozpaczającego:
  - Czy należy pan do rodziny zmarłego?
           - Nie.
  - Więc dlaczego pan tak rozpacza?
  - Właśnie dlatego, że nie należę...

W oczach mych (może jednak w wyobraźni?) mam pogrzeb bogatej kobiety...
Jedni żałobnicy mieli (płonną?) nadzieję (na spadek) inni nieśli wieńce
i trumnę w pokorze a (co najmniej?) jedna kobieta była wyraźnie wesoła!
Smutek skrzętnie skrywała ;) ówczesna małżonka głównego spadkobiercy!!!
Obecnie była żona... ;) Jak okazało się -- niezupełnie spadkobiercy, bo
jeno syna głównego spadkobiercy, który cały spadek otrzymany od zmarłej
kobiety przekazał synowi dopiero po rozwodzie syna... Wesoła kobieta po
rozwodzie była nie tyle wesoła -- co goła...

-=-

Umiłowane artystki i umiłowani artyści...
  - telefon tak sobie nadaje się do słuchania muzyki
  - mam lekko ;) uszkodzone (także telefonem) uszy
  - moje roczne zarobki to wasze przeciętne dzienne wydatki
  - wasza tFUrczoŚ tak sobie ;) mi odpowiada
  - otrzymujecie masy szmalu w różnych podatkach
  - chełpicie się swym szmalem, swą rozrzutnością, swymi hulankami
  - jestem człowiekiem starej daty, choć ciągną mnie duchy czasów
    dopiero nadpełzających... ;)

Tedy... Poszukajcie sobie innych wielbicieli, podążajcie swoją
drogą, trzymajcie się cieplutko itd... Nie tęskno mi do was. :)

Przyjemnością jest wsłuchiwanie się w muzykę niosącą treść,
wpatrywanie się w dobrą (niekoniecznie dobrą technicznie)
fotografię, wczytywanie się w piękne treści... Piękne, bo
konkretne, spójne, zrozumiałe itd...

-=-

Obiecano mi kiedyś jakoś tak:
   Tam, dokąd pójdziesz, zanim pójdziesz, wyrosną kwiaty,
   zagra muzyka -- wszędzie uzyskasz potrzebną ci pomoc,
   niczego ci nie zabraknie. I choć miłości (do której
   przywykłeś, w której wzrastałeś, którą miałeś bez
   łaski -- jak powietrze) prawdopodobnie nie znajdziesz,
   nie powiem tobie: ,,nie szukaj''. Wręcz przeciwnie.
   (nie znajdziesz, ale zbudujesz ów świat swoją tęsknotą)
   Dokądkolwiek pójdziesz i cokolwiek uczynisz, pamiętaj
   o tym, że tutaj jest twoje miejsce, że możesz tutaj
   powrócić i że zawsze będziesz tu mile widziany.

Kwiaty rosły (nawet na dachu samochodu urosły -- lodowe)
i muzyka grała... Prawe ucho zgłuchło zupełnie, ale
częściowo ożyło, lewe ucho przeżyło szok... Miłości
nie znalazłem... Na Węgrzech często smyczki podchodziły
pod stoliki, przy których jadłem, by mi zagrać coś miłego...
W Polsce także grywano mi coś za freeko -- lub za pieniądze.
Bywało, że w filharmonii słuchałem muzyki za free; tym
bardziej w kościołach, którym sporo ofiarowałem, czego
żałuję...

-=-=-=-

Moja propozycja!!!

Artyści -- okażcie swym zmarłym szacunek!
Nie żerujcie na ich śmierci stronami typu
https://www.music-online.pl czy podobnymi
budzącymi odrazę i nienawiść...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 17:28:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Zgłosiłem wczoraj do Play coś innego, co poniżej:

Jeśli przeniosłem do Was w tym tygodniu numer -- ile
mam czasu na pierwsze połączenie?

Napisali Państwo: 'Od pierwszego połączenia masz 10 dni
na dzwonienie i 70 dni na odbieranie połączeń' -- to
zrozumiałem.

Nie widzę informacji o ,,terminie nawiązania pierwszego
połączenia''. Ile czasu taki numer może czekać na ww.
pierwsze połączenie bez utraty swej atrakcyjności?

Czy (przykładowo) mogę pierwszy raz połączyć się dopiero
za pięć miesięcy?

Jeśli (przykładowo) połączę się pierwszy raz dopiero
08 października br. -- będę miał ww. '10 dni na dzwonienie'
od 08 października br. do 17 października br.?

Oczekując odpowiedzi pod adresem:
    eneuel@gmail.com
z góry za tę odpowiedź dziękuję,

Leszek Ciszewski

cytuję.

Ogólnie przenosiny z Orange do Play trzech numerów na Poczcie
z trąbką przebiegły sprawnie. Przenosiny w salonach Play kiedyś
także przebiegły sprawnie, ale dwa ostatnie numery przenosiły
się w bólach... Na jeden tak przeniesiony złapała się opisywana
subskrypcja...

Na Pocztę mam blisko, do najbliższego salonu także daleko nie
mam, ale Pocztę mam bardzo blisko...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 18:02:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Złoczyńcy spod znaku music-online
W dniu 9 maj 2021 o 17:28, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Chyba to i owo rozjaśniło się -- tyle słońca w całym mieście...
No tak -- ale ona zginęła w katastrofie lotniczej kilkadziesiąt
lat temu...

Otóż wysłałem swe pytanie na adres IOD, gdyż taki znalazłem jako
adres do KONTAKTu... Na razie nie znajduję innego adresu, ale
rzuciłem mym prawym okiem przez szkła na Regulamin...

https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-na-karte_01012019.pdf

Mam ponoć aż 3 lata na odpalenie tych SIMek.

Aktywacja Zestawu Startowego ,,Play na Kartę" jest możliwa
w ciągu 3 lat od momentu przeniesienia numeru. Przenoszony
numer telefonu jest automatycznie przypisywany do Karty
SIM/USIM w dniu jego przeniesienia

Nadto widzę m@il przysłany na  eneuel@gmail.com od Inspektora
Ochrony Danych Play -- ponoć coś zgłaszałem... Poniżej:

Zgłosiłem wczoraj do Play coś innego, co poniżej:

ale istotnie -- na adres IOD, jako że taki znalazłem pod
linkiem KONTAKT.

Na Pocztę mam blisko, do najbliższego salonu także daleko nie
mam, ale Pocztę mam bardzo blisko...

Okiem przez szkła -- jednym okiem przez szkła, nie przez szkło?...
Owszem. Niebawem mam przebyć Modernizację II stopnia,
po której zamierzam udać się do okulisty celem pozyskania
recepty warunkującej otrzymanie refundacji części (raczej
znikomej) kosztu okularów. Refundacja taka przysługuje mi
co dwa lata -- ostatni raz skorzystałem z takowej w 2013 r.
Albo dokładniej -- receptę miałem, ale czy z refundacji
skorzystałem -- nie wiem, gdyż pamiętam jakieś trudności...
Chyba dostałem od optyczki propozycję typu:
   - z refundacją ileś
      albo
   - bez refundacji nieco mniej
i (napędzany chęcią zysku) wybrałem ofertę korzystniejszą...

Okulary wówczas wykonane albo połamały się, albo są bliskie
połamaniu, więc sięgnąłem po niemal identyczne, wykonane ze
trzydzieści lat temu... (niemal identyczne od strony optycznej)

W tych z 2013 r. czy w tych starszych (obojętne) widzę tak
źle, że posiłkuję się lupami i dodatkowymi okularami, więc
jednym okiem rzuciłem przez dwa szkła...

-=-

Teraz dylemat -- czy ów Regulamin nadal obowiązuje?
[tak trzeba -- najpierw zmiękczać gadaniem o niczym
a następnie gwałtownie i znienacka zaatakować
zmiękczonego przeciwnika!!!]

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-11 14:01:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

I (jak nie w Polsce! -- choć w Polsce) wczoraj (w poniedziałek,
10 maja o godzinie 14:47 otrzymałem odpowiedź, której fragment
cytuję:

Dzień dobry!
Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji numeru.

Może Pan aktywować zestaw startowy w ciągu 3 lat od momentu
przeniesienia numeru. Szczegóły znajdzie Pan w punkcie
II 2. regulaminu:

https://www.play.pl/resources/pdf/2020/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-obowiazuje-od-10.01.2018-zmieniony-20.01.2020_15112020.pdf

Przypominamy, że adres iod@pomocplay.pl przeznaczony jest dla
spraw związanych z ochroną danych osobowych. Zachęcamy, żeby
w pozostałych kwestiach kontaktował się Pan z nami:
    () za pomocą czatu w aplikacji Play24 (link.play.pl/dcGM),
    () telefonicznie pod numerem *500,
    () e-mailowo na adres ok@pomocplay.pl,
    () w każdym naszym salonie,
    () listownie na adres: P4 Sp. z o. o.,
       skrytka pocztowa 43, 02-671 Warszawa.

Z poważaniem

  Monika Dawidowska
Obsługa Klienta Play

Zachęcam do oceny mojej odpowiedzi w bezpłatnej
ankiecie SMS lub na Play24.

To zajmie tylko chwilę -- Twoja opinia jest dla mnie
bardzo cenna.

SMS -- OK, ale na jaki numer?... Być może na 8046?... Jeśli
na numer 8046 -- co mam wpisać? Bardzo chętnie wystawię
opinię i (rzecz chyba oczywista) będzie to bardzo dobra opinia.
Odpowiedź ściśle związana z zadanym pytaniem, jednoznaczna,
podparta wskazanym Regulaminem, dodatkowa ważna informacja...
Jak nie w Polsce... ;)

-=-

Taką obsługę lubię. Najwyraźniej mnie z kimś mylą, ale to dobrze.

[przyzwyczaiłem się do tego, że tu i ówdzie ;) jestem w mej Ojczyźnie
traktowany jak... hm... guano?... dlatego tym milsze jest mi zachowanie
takich osób, które jednak nie rezygnują ze swego człowieczeństwa...
akurat teraz właśnie uderzyłem w stolik? -- odezwały się nożyczki
z szybkotnącej ;) stali, to znaczy (jak chyba codziennie od lat)
zadzwonili do mnie (na numer 579 515 373 ludzie z windykacyjnej
firmy 'Best', którzy nie wiedzą: w jakim celu dzwonią, skąd mają
ten numer, kim są...]

Play polecam z czystym sercem.

-=-

Na razie dziękuję tutaj za otrzymaną odpowiedź i poszukam stosowniejszych dróg przekazania takowego podziękowania
oraz wystawienia opinii...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 19:41:55
Autor: _Master_
W dniu niedziela-09-maja-2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS
z numeru, na który teraz trzeba by wysłać uniżone błaganie
rezygnacji z ww. subskrypcji.

Nie chce mi się dalej czytać ;-)

Może tak być że ten komunikat (SMS) że jesteś w subskrypcji jest FEJKIEM i dopiero jak tam wyślesz SMSa to się na coś ZAPISZESZ ;-)

A że Cię kukizy skeszowały przy pomocy pewnie / za zgodą OPERATORA to to inna sprawa. Nie powiązana WPROST z Twoją wizytą na FUFUFU.

Napisz post z tytułem EPILOG to chętnie się dowiem czy mam tego androida już wyrzucać do kosza czy jeszcze trochę WYTRZYMAM ;-)

Data: 2021-05-09 20:05:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 19:41, _Master_ pisze:

Może tak być że ten komunikat (SMS) że jesteś w subskrypcji jest FEJKIEM i dopiero jak tam wyślesz SMSa to się na coś ZAPISZESZ ;-)

Toteż żadnego nie wysłałem od wczoraj ręcznie.

Najwyraźniej od wczoraj nie wysłałem żadnego, o czym
świadczą dwie apki -- obsługująca SMS oraz obsługująca
mnie w Play.

Wysłane zostały 2 SMS w dniu odpalenia numeru -- 28 kwietnia.
Jeden SMS na nr 8046 (czyli podobny do tego z subskrypcji)
i jeden SMS na nr 732 232 984.

Ten pierwszy nr to ocena przenosin.

Wysyłki ostatniego nie pamiętam, ale nie twierdzę,
iż wysłał się wbrew mej woli.

Napisz post z tytułem EPILOG to chętnie się dowiem czy mam tego androida już wyrzucać do kosza czy jeszcze trochę WYTRZYMAM ;-)

Z niecierpliwością oczeqję zaboru 9.99, ale niestety... ;)
Regulamin przenosinowy raczej ;) nie zezwala...

 https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-na-karte_01012019.pdf

-=-

Tedy... ;) Odwalcie się ode mnie artystki i artyści...
[artyści ze spalonego teatru?]

[napiszę im w swoim języku -- odpowiedzą, że nie są poliglotami;
napiszę im w ich języku -- odpowiedzą, że jestem wulgarny;
mogliby merytorycznie ;) odwalić się ode mnie i od moich
pieniędzy, których mi stale brakuje...]

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-10 02:59:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 20:05, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Wysłane zostały 2 SMS w dniu odpalenia numeru -- 28 kwietnia.
Jeden SMS na nr 8046 (czyli podobny do tego z subskrypcji)
i jeden SMS na nr 732 232 984.

Ten pierwszy nr to ocena przenosin.

Wysłałem go świadomie do Play.

Wysyłki ostatniego nie pamiętam, ale nie twierdzę,
iż wysłał się wbrew mej woli.

 https://niebezpiecznik.pl/post/twoj-telefon-sam-wyslal-sms-na-numer-732232988/

Nie pamiętam, czy wysłałem go świadomie, lecz nie twierdzę, że nie.
Pamiętam coś, co mogło być właśnie wysyłką tego SMS. Problem w tym,
że raczej niczego nie chronię tym numerem, z którego został wysłany
ów SMS i na który przywędrował SMS mówiący o subskrypcji. Googlaste
me konta (mam ich chyba sześć) jeśli już jakiś numer chroni, to Mój Eneuel, ale być może przed laty upubliczniłem numer, na który teraz
przywędrował SMS gratulujący ;) mi subskrybowania...

Siak czy tak -- SMS przywędrował, choć w ~tym czasie nie podałem
świadomie nru i nie widzę śladu wysyłki SMS ode mnie czy nawiązania
przeze mnie rozmowy ani w apce Play, ani w apce SMSującej, ani
w apkach telefonujących...

SMS najwyraźniej przywędrował do mnie w efekcie kliknięcia kwadracika
na stronie proponującej odsłuchanie czegoś -- myślałem, że odsłucham
zawartość strony, że strona chce przeczytać się, oszczędzając mój
wzrok...

Czy SMS może wysłać dowolna apka, czy tylko ta, której damy
ręcznie stosowne prawa?...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-13 19:17:26
Autor: J.F
On Mon, 10 May 2021 02:59:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

[...]

IMO - musi miec stosowne prawo, ale czy nie moze byc nadane przy
instalacji automatycznie?
Przegladarka www raczej takiego prawa nie ma.

Wiec jesli nie pomyliles nic, to music-online przekierowala cie na musicsmax.pl, czego nie zauwazyles, tam wpisales swoj nr telefonu,
i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.

J.

Data: 2021-05-14 08:31:59
Autor: Eneuel
Złoczyńcy spod znaku music-online
"J.F":

: tam wpisales swoj nr telefonu,

Świadomie nie wpisałem -- mogła wpisać jakaś aplikacja.

: i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.

Tego dnia nie został wysłany SMS z mojego numeru.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2021-05-14 13:37:32
Autor: J.F
Złoczyńcy spod znaku music-online
On Fri, 14 May 2021 08:31:59 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
"J.F":
: tam wpisales swoj nr telefonu,

Świadomie nie wpisałem -- mogła wpisać jakaś aplikacja.

To musisz w przyszlosci lepiej pilnowac co sie dzieje.
Np jakie aplikacje uruchamiasz.

Najprostsze ... jakies autouzupelnianie w przegladarce.

: i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.
Tego dnia nie został wysłany SMS z mojego numeru.

Ale dostales.

J.

Data: 2021-05-14 20:34:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 14 maj 2021 o 13:37, J.F pisze:

Świadomie nie wpisałem -- mogła wpisać jakaś aplikacja.

To musisz w przyszlosci lepiej pilnowac co sie dzieje.

Tzn.?

[...]

Dostałem -- i chyba mam go nadal.

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-14 20:10:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 13 maj 2021 o 19:17, J.F pisze:

Nie pamiętam, czy wysłałem go świadomie, lecz nie twierdzę, że nie.

Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

Jesteś pewien, że tylko to? ;)

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 20:36:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Złoczyńcy spod znaku music-online
W dniu 9 maj 2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS

To odwołuję! Wygląda na to, że nie panuję nad SMS?
Owszem -- rzadko z nich korzystam, jeśli nie liczyć
kodów do Zaufanego Pułapu ;) czy podobnych... Nawet
Apki bankowe radzą sobie bez SMS.

To podtrzymuję.

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-12 13:15:43
Autor: J.F
On Sun, 9 May 2021 17:17:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

DKrawczyku? D ?

[...]

Ja widac jakis ułomny jestem, ale
-wskazana strona nie znajduje utworow ani "Krawczyk" ani "Kukiz".
  W ogole jakis podejrzanie mierny wybor mi sie pokazuje.

-informacji o jakims abonamencie tak wprost na stronie nie widze.
Ale w regulaminie

2. Aktywacja możliwa jest w następujący sposób:

a) Użytkownik powinien wpisać na stronie, swój numer telefonu. Po
wpisaniu numeru telefonu Użytkownik otrzyma od Operatora na numer
telefonu, który wpisał na stronie wiadomość SMS z unikalnym kodem PIN,
który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i go
zatwierdzić albo

b) Użytkownik powinien kliknąć na stronie internetowej, odpowiednio
opisany buton (przycisk aktywacyjny), potwierdzając tym samym chęć
zamówienia Serwisu. Użytkownik klikając w przycisk aktywacyjny,
zapoznaje się z regulaminem Serwisu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie
danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do
Serwisu. no, ciekawe.

-co daje serwis ... sie nie zajakną nawet, trzeba by pewnie regulamin
czytac.

-proba sciagniecia utworow przenosi na strone musicsmax, gdzie jakis
zupelnie inny cennik. A nie pardon - cos o cenie pisza, na
music-online to nie pisza.

-a tam to regulaminy rozne, zalezne od operatora. np
https://subscription-justpay.digitalvirgo.pl/assets/docs/regulamin-uslugi-dostepowej-plus-2016-10-10.pdf

1.W celu skorzystania z Usługi Użytkownik:
 a.na stronie internetowej Partneralub za pomocą aplikacji Partnera
podaje swój numer MSiSDN lub
 b.przesyła wiadomość SMS na wskazanybezpłatnynumer lub
 c.otwiera stronę internetową lub aplikację mobilną używając
urządzenia mobilnego z włączoną transmisją danych za
pośrednictwemsieci telekomunikacyjnejPolkomtel.

2.Potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez
wprowadzenielub potwierdzenieKoduotrzymanego zwrotnie na numer
MSiSDNUżytkownikaoraz naciśnięcie przycisku ,,Zamawiam i płacę" (lub
podobnego).

3.Wykorzystanie Koduoznacza automatyczne aktywowanieUsług Partnera bez
konieczności ponoszenia przez Użytkownika dodatkowych opłatz tytułu
Usług Partnera

W sumie, to ciekawy ten pkt 1c - wystarczy obejrzec strone na
telefonie? Lub nawet na komptuterze, korzystajac z sieci komorkowej ?

Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS
z numeru, na który teraz trzeba by wysłać uniżone błaganie
rezygnacji z ww. subskrypcji.

Powiedz sobie: żądanie, albo lepiej: rozkaz :-)

J.

Data: 2021-05-13 16:54:36
Autor: Eneuel
Złoczyńcy spod znaku music-online
"J.F" wrote in message:

: DKrawczyku? D ?

: ani "Krawczyk" ani "Kukiz".  Pisałem o kulinariach. ;)
(ciasteczkach)

: potwierdzenie Kodu otrzymanego
: zwrotnie na numer MSiSDN Użytkownika

Nie wysłałem (ani świadomie ani nieświadomie) tamtego dnia SMS, co
 potwierdzają dwie apki.

: wystarczy obejrzec strone na telefonie? Najwyraźniej tak.

Jestem po Modernizacji II stopnia...
Wszystko boli, miałem lekką gorączkę...

Z oporami wracam do życia...
Przerysowałem szkic mieszkania na jedną krechę -- aby zupełnie nie
 zdurnieć... SVG to coś bardzo miłego...

We względnym TeXu mam masę bezwzględnych kresek -- a w
 bezwzględnym SVG mam jedną względną ;)  krechę na cały obrys plus
 osiem bezwzględnych krech na okna...

-=-

Aktualizacje rozgrzały HDD Hitachiego do 60°Celsjusza, gdy
 spałem... Dysk chyba wytrzymał ów szok... Piszę tu o starym
 travelerze pracującym obok Toshiby w Fujitsu-Siemensie...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2021-05-14 20:20:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 13 maj 2021 o 16:54, Eneuel pisze:

Nie wysłałem (ani świadomie ani nieświadomie) tamtego dnia SMS, co potwierdzają dwie apki.

Apka pokazująca stan moich kont telefonicznych w Play i apka śląca SMS.

[...]

Mam już jedną względną krechę:
   http://www.eneuel.w.duna.pl/foty/smc.htm
bez skali. Ze skalą, ale bez opisu niewiele by to urosło.
Teksty lekko zwiększają źródło i makabrycznie (ponad
dwudziestokrotnie) zwiększają PDF.

-=-

Aktualizacje rozgrzały HDD Hitachiego do 60°Celsjusza, gdy
  spałem... Dysk chyba wytrzymał ów szok... Piszę tu o starym
  travelerze pracującym obok Toshiby w Fujitsu-Siemensie...

Podczas normalnej pracy ma 47°C, ale można zmniejszyć tę temperaturę.

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 18:57:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Złoczyńcy spod znaku music-online
W dniu 9 maj 2021 o 09:14, _Master_ pisze:

> Chwila. Bo strasznie dużo piszesz.

Leję wodę? -- mylisz się!!! To nie ja leję wodę!

Skąd fufufu znało Twój numer?

Pojechałem do Leroy Merlin, by wymienić baterię
lejącą wodę... Po powrocie nie zdążyłem przestawić
się z LTE na WiFi -- być może tu leży klucz do zagadki...

Rzecz jasna LTE szło z nru, na który dostałem SMS o subskrypcji.

WPISAŁEŚ?

Jasne ;) -- we wniosku o przeniesienie z Orange do Play.
(ale to było dawno)

-=-

Bateria marki Kuchinox też nie lała? -- zimna woda z niej kapała...
Zwróciłem ją razem z sitkami -- nowe baterie są bez sitek... Ale
Gwarant nowej baterii domaga się montażu tychże sitek... Co za
obłęd...

W łazience mam nielejące baterie ~ćwierć wieku.
(używane są nieco ponad 20 lat)
Obecnie można qpić kilkanaście razy tańsze,
lecz lejące po kilku latach używania...

--
'_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2021-05-09 19:47:32
Autor: _Master_
W dniu niedziela-09-maja-2021 o 18:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Po powrocie nie zdążyłem przestawić
się z LTE na WiFi

Mój stary S7 jest inteligentny i sam się przestawia na Wifi jak sieć uznam za bezpieczną/często używaną.

A z drugiej strony można regulować tryb WŁĄCZANIA LTE jak wifi niedomaga. Można ustawić aby robił to AGRESYWNIE aby zapewnić mi łącze.

A Twój? ;-)

Data: 2021-05-09 20:30:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dniu 9 maj 2021 o 19:47, _Master_ pisze:

Po powrocie nie zdążyłem przestawić
się z LTE na WiFi

Mój stary S7 jest inteligentny i sam się przestawia na Wifi jak sieć uznam za bezpieczną/często używaną.

Każdy Android jest tak inteligentny, ale z jakiegoś powodu
WiFi była wyłączona ręcznie. Może na Pogodnej miałem jakiś
zgrzyt i wyłączyłem WiFi, o czym zapomniałem...

A z drugiej strony można regulować tryb WŁĄCZANIA LTE jak wifi niedomaga. Można ustawić aby robił to AGRESYWNIE aby zapewnić mi łącze.

A Twój? ;-)

RN9P jest aż tak inteligentny, że gdy WiFi funkcjonuje jako
nośna_only ;) -- przełącza się na SIMkę, ale tym razem nie
tak było, bo takie przełączenie wygląda ikonowo inaczej.

Tu też są tryby agresywne i łagodne... ;)
Ale nie bawię się tym od dawna, więc niewiele o tym wiem...
(telefon mam od listopada ubr. -- ale już nie bawią mnie ustawki...)

**Być może** nawet jest zakładkowy ;) tryb WiFi, czyli
być może są uchwycone co najmniej dwie sieci WiFi
naraz i być może (niemal na pewno) można mieć naraz
łączność z internetem via SIMkę oraz via WiFi...

-=-

Z jakiegoś powodu niektóre apki (Play czy Millennium chociażby) źle
radzą sobie ze słabą łącznością WiFi, choć wszystko poza nimi biega
poprawnie -- wówczas wyłączam WiFi ręcznie. Laptop nie marudzi, gdy
korzystając z WiFi, łączę się z Millennium, Play itp...

-=-

Siak czy inaczej -- wczoraj miałem wyłączoną WiFi, łączność z netem
zapewniała SIMka Play (w telefonie jest jeszcze Orange -- ale znaki
na niebie ;) i na ziemi wskazują, że nie uczestniczyła w łączności)
i być może to jest furTA prowadząca do rozwikłania zagadki o treści:

  - Skąd artyści ;) mieli/wzięli mój nr telefonu?

Szczęściem padło na mnie, na wisienkobiorcę, ale piszę, by ostrzec!

[po otrzymaniu SMS o uruchomieniu subskrypcji doszło do mimowolnego
przekwalifikowania 'darmozjadów' w 'skurwysynów'... ale to już inna
histEria?]

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Złoczyńcy spod znaku music-online