Z³oczyñcy spod znaku music-online

Data: 2021-05-12 12:41:18
Autor: trybun
Z³oczyñcy spod znaku music-online

https://www.music-online.pl -- omijajcie to jak diabe³ ¶wiêcon± wodê!!

Powiedzia³em matce o ¶mierci brata KKrawczyka, czym j± zasmuci³em.
[ale ¿eby od razu karaæ mnie za nieumy¶lne zasmucenie mej matki?...]
Otworzy³a siê jaka¶ strona o Dkrawczyku i zaproponowa³a wys³uchanie
jej -- wiem, ¿e Bóg wys³uchuje tylko tych, którzy wys³uchuj± innych,
wiêc klikn±³em... Otworzy³ siê jaki¶ zegar, który informowa³ mnie,
¿e bêdê s³ucha³ za 5s, 4s... A¿ otworzy³a siê kolejna strona, któr±
odebra³em jako pro¶bê o zaakceptowanie Kukizów... Nim przeczyta³em,
zaakceptowa³em i co? -- za chwilê dosta³em SMS mówi±cy mi, i¿ w³a¶nie
zasubskrybowa³em co¶, co kosztuje tygodniowo tylko ;) 9.99 pln, i ¿e
mogê zrezygnowaæ z tej subskrypcji wysy³k± SMS pod 40460 bodaj¿e...

Nie wys³a³em ¿adnego SMS, tym bardziej z jakim¶ konkretnym kodem...
(widzê to w stosownych dwóch apkach)

Tak oto wygl±da prawo w RP!!! I tak wygl±daj± tak zwani polscy arty¶ci.

Kupujesz papier do drukarki, by drukowaæ deklaracje typu VAT7 -- p³acisz
ukryty podatek po¶redni przeznaczony na rozrzutne/hulaszcze ¿ycie artystów...
Podobnie z kasetami, czystymi p³ytami (CD, DVD itp.) itp.? PGliñski chce
na³o¿yæ podobne podatki na smartfony... Do tego jeszcze nieumy¶lnie mo¿esz
zasubskrybowaæ jakie¶ p³atne odchody...

Na koncie telefonicznym mam niemal 200 pln -- jeszcze miesi±c nie min±³
od uruchomienia bonusu za przeniesienie... I teraz co/jak? Odbior± mi
ten szmal?! Bêdê musia³ uruchomiæ kolejny numer? Orange mnie przestraszy³
mocno sw± op³at± -- 3 numery przenios³em we wtorek do Play, 5 przenoszê
(SIMki ju¿ mam) do a2mobile i jeden (matki) te¿ przenoszê do a2mobile...

-=-

Zanim otworzy³em stronê, nazwa³em artystów darmozjadami, co tak sobie
przypad³o mej marce do gustu -- jakie to szczê¶cie, ¿e tak szybko
mog³em s³owa swe jako¶ podeprzeæ stosown± argumentacj± inn± ni¿
bezmy¶lna emocjonalno¶æ...

Po zasubskrybowaniu opowiedzia³em matce, ¿e nie cierpiê artystów, bo
s± bezwarto¶ciowi i PAZERNI na szmal jak nikt inny! Ko¶cielni s± ¶wiêci
w zestawieniu z celebrytami!!! Zaproponowa³em matce, by poczyta³a co¶
z dawnych naszych mistrzów i zestawi³a to z dzisiejsz± tFUrczo¶ciom... ;)
Powiedzia³em jej, wiêc napiszê i wam, ¿e wg mnie obecnie nie ma w Polsce:
dobrej muzyki, dobrej fotografii, dobrej poezji, dobrej prozy, dobrej
architektury, dobrej rze¼by...

Akurat w rze¼bie Polacy s³abo rze¼bili chyba zawsze -- je¶li ju¿ to
w p³askorze¼bie i w malarstwie, ale te¿ raczej ;) blado w zestawieniu
z reszt± cywilizowanego ¶wiata...

Wit Stwosz to taka sobie Polska... ;)

Dobr± rze¼bê akurat kojarzê z jakim¶ ¶mia³kiem, który wyrze¼bi³ sowieckiego
¿o³nierza gwa³c±cego polsk± kobietê -- bezceremonialnie swe dzie³o umieszczaj±c
gdzie¶ na publicznym placu, czym ponoæ z³ama³ prawo... Ja bym takiego z³otem
obsypa³, bêd±c w³odarzem takiego placu...

Sztuka MUSI co¶ przekazywaæ!!! Poezja, proza, muzyka, rze¼ba/p³askorze¼ba,
architektura -- cokolwiek!!! Artyst± nie jest ten, kto jedynie zag³usza ciszê!

Pamiêtam, jak dentysta zauwa¿y³, ¿e album malarstwa odda³ obrazy makabrycznymi
kolorami... Szybko jednak doda³, ¿e ¶mieræ by³a czarna -- czyli to, co wa¿ne,
by³o przekazane. ;) Wa¿na jest stosowna symbolika, nie za¶ sama gra kolorów...
[dlatego imponuj±ca kolorystyka w ko¶ciele ORydzyka tak sobie przypada do gustu]

Przed laty qpowa³em regularnie Foto -- akurat wêgierskie, bo fajne by³o..
Którego¶ razu w Empiku (jak co miesi±c od dawna) poprosi³em o Foto, ale
nie doda³em, ¿e chcê wêgierskie... ¦wie¿a pracowniczka (bardzo krotko tam
pracowa³a i wygl±dem/ubiorem/makija¿em (delikatnie ujmuj±c) nie pasowa³a
do reszty) chwyci³a za polskie, za¶ inna sprzedawczyni chwyci³a za wêgierskie...
Obie przed chwytem obróci³y siê, by siêgn±æ za siebie (siêga siê zwykle
za siebie?) i obie po³o¿y³y na ladzie to, co zabra³y z pó³ki... Spojrza³y
na siebie tak, jakby chcia³y powiedzieæ to samo:
- chyba jeste¶ pomylona
Obie uzna³y, ¿e trafi³y... Chcia³em rzecz jasna qpiæ wêgierskie, nie
polskie, ale nowa/¶wie¿a pracowniczka o tym nie wiedzia³a...

Te fotografie cz³owiek ogl±da³ z zachwytem!!! Godzinami potrafi³em
wpatrywaæ siê w piêkne fotki, choæ sprzêt tamtych lat by³ niemal
¿aden w zestawieniu z obecnym... Nadal potrafiê godzinami ogl±daæ
stare fotografiê!

Dzisiejsza fotografia nawet ksi±¿kowa bywa BEZNADZIEJNA!!!!

WSzymborska dosta³a literackiego Nobla? -- ale poczytajcie jej
wiersze... Ponadto... ona tak¿e nale¿y do minionego ju¿ czasu...

Nie cierpiê obecnych artystów...

-=-

Jest to z³y moment, ale skoro arty¶ci mnie napadli, wiêc piszê...
KKrawczyka us³ysza³em jako kilkulatek w TV, gdy ¶piewa³ na tle
fragmentu statku z ogromnym ko³em napêdowym umieszczonym na
burcie... Zapyta³em ojca, dlaczego statek ma ko³o napêdowe,
miast ¶ruby o której ¶piewa Krawczyk i dlaczego Krawczyk
¶piewa o ¶rubie, gdy ,,jego'' statek jest napêdzany ko³ami...

Ojciec zauwa¿y³, ¿e dawne statki mia³y ko³a -- co nie jest
poprawn± odpowiedzi±...

Dopiero niedawno (w bie¿±cym roku -- AD 2021) dowiedzia³em
siê, ¿e ko³a maj± statki p³askodenne, p³ywaj±ce p³ytkimi
wodami, choæby rzekami -- choæby po Sekwanie...

Tametgo dnia Krawczyka skre¶li³em -- bo jednak ¶ruba niczego
nie gra (g³osem dziewczyny czy innej syremy) gdy po bokach
krêc± siê ko³a...

   Bo tutaj g³osem dziewczyny
   Tak cudnie ¶ruba gra

Akurat nie skre¶li³em EDemarczyk, gdy S³oñce zachodzi³o
codziennie o tej samej godzinie... ;) Ale tylko dlatego,
¿e wówczas (jako kilkulatek) tego nie odkry³em... ;)

   Na kwadrans przed dziewi±t±
   Podchodzi zmierzch pod okno
   https://www.youtube.com/watch?v=x_0QHng02MM

[to jej piosemska sprawi³a, ¿e bêd±c ma³ym dzieckiem zapragm±³em
mieæ pn±ce ró¿e... matka powiedzia³a mi wtedy, gdzie ich szukaæ ;)
-- gdy doros³em, by³o tam katolickie liceum a moje marzenia... by³y
ju¿ od dawna zmieszane z rzeczywisto¶ci± czerpan± chyba a¿ z szamba...
dopiero w obliczu swej ¶mierci postanowi³em, ¿e marzeñ swych ju¿
nigdy nie umoczê w rynsztokach, choæby mia³y istnieæ tylko jako
marzenia... https://www.youtube.com/watch?v=9TJiTSFWJqs jaskó³ki,
koty, pytony, jastrzêbie -- zabijaj±, lecz nie wydaj± wyroków...]

Co do Ludwiga van Beethovena -- Brytyjczycy usuwaj± go ze swej pamiêci...
Mog± usuwaæ -- wiêcej on dla mnie znaczy ni¿ ca³a Wielka Brytania,
Irlandia Pó³nocna, po³udniowa, ;) Nowa Zelandia, Australia, Jamajka itd... ;)
Wiêcej ni¿ Indie Brytyjskie (na szczê¶cie s± jeszcze Holenderskie) itd...
Wiêcej, choæ przez kilka poprzednich wcieleñ ¿y³am jako kobieta w Birmie
a owa Birma czasami ;) nale¿a³a tak¿e do Zjednoczonego Królestwa... W tym
¿yciu nie wierzê ju¿ w reinkarnacjê, ale nie zmienia to faktu, i¿
w poprzednich kilku wcieleniach ¿y³am w Birmie... ;) [niedaleko
pytonów Birmañskich?...]

  Gdy kto¶ nie wierzy w istnienie Warszawy -- Warszawa istnieje czy nie? ;)

Mam nadziejê, ¿e nie jestem jedyn± osob±, która wy¿ej ceni sobie
Ludwika van Betowena ni¿ ca³± Wielk± Brytani± z jej caluteñka wielko¶ci±...

[to w³a¶nie on, jego/swoj± muzyk± -- trzyma³ mnie przy ¿yciu...
trzyma³ i trzyma nadal...]

To w³a¶nie Brytyjczycy pokonali Napoleona -- k³ad±c kres polskim
marzeniom o niepodleg³o¶ci. To oni uznali, ¿e zwrócenie Polakom
ziem Rzeczypospolitej jest jak przekazanie zegarka ma³pie! To oni
wyznaczyli krzywdz±c± Polaków liniê Cursona, któr± wepchnêli
Polakom po II wojnie ¶wiatowej... To o Angliê, czyli dominuj±cy
kraj Wielkiej Brytanii ofiarnie walczyli polscy piloci -- w tym
s±siad :) mojej matki, dowódca my¶liwskiego dywizjony 303,
WUrbanowicz... To w³a¶nie Brytyjczycy sprzedali Polaków Stalinowi...

Gdyby znikn±³ ze ¶wiata Ludwig van Beethoven -- chyba bym umar³ ze
smutku!! Ale gdyby ca³a Wielka Brytania zniknê³a -- chyba by mnie
to znikniêcie nie zmartwi³o zbyt mocno...

[zaraz by mnie zapytali, czy jednak skre¶li³em EDemarczyk? -- ona
umar³a, lecz ¿yje co¶, co j± zabija?... a o czym ju¿ nigdy nikomu
nie wspomnê?... umar³a i wg mnie do grobu zabra³a to co¶, co j±...]

  https://youtu.be/m1cX2DoJ-e4?t=758
  https://www.youtube.com/watch?v=7sZ0T0v9c8E

Nie mam stosownie agresywnej wersji -- a przyda³aby siê tutaj ;) akurat.
  https://youtu.be/0qxP_5x_zTI?t=210
   - Nie pamiêtam... Naprawdê tañczyli¶my ze sob±?...

S³abo widzê -- coraz s³abiej... Ale mam nadziejê, ¿e nie
pope³ni³em tu zbyt wielu b³êdów ortograficznych...

https://www.music-online.pl -- omijajcie to jak diabe³ ¶wiêcon± wodê!!

A co oni (ci arty¶ci) winni?  W pojebanym systemie nie na miejscu jest wyci±gaæ armaty na kogo¶ kto z tym bajzlem ma niewiele wspólnego. To nie pomys³ Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza aby strzyc i ³upiæ na ka¿dym kroku barany.

Teraz nasi w³adcy wpadli na pomys³a aby barany p³aci³y równie¿ podatek antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.

Data: 2021-05-16 00:29:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Z³oczyñcy spod znaku music-online

"trybun" s7gbce$8l6$1@gioia.aioe.org

A co oni (ci arty¶ci) winni?
W pojebanym systemie nie na miejscu jest

ci -- partyku³a
ci -- tobie
ci -- ten/oni

wyci±gaæ armaty na kogo¶ kto z tym bajzlem ma niewiele
wspólnego. To nie pomys³ Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza

W mych postach tego w±tku 'Kukiz' to 'ciasteczka'.

aby strzyc i ³upiæ na ka¿dym kroku barany.

Teraz nasi w³adcy wpadli na pomys³a aby barany p³aci³y
równie¿ podatek antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.

W³adcy wybrani przez naród. Skoro naród wybra³ sobie
w³adze -- niech¿e teraz pos³usznie  wykonuje
rozporz±dzenia tych¿e w³adz.

[w³adze UE te¿ sobie Polacy wybrali; teraz w³adze UE
skubi± Kaczuszki, wiêc Kaczuszki: podwy¿szaj± progi
podatkowe; zwiêkszaj± kwoty wolne od podatku; daj±
trzynastki, czternastki i inne -nastki... To dopiero
w³adza -- NARÓD!!! Tak sobie wybra³ w³adzê nad ;) sob±
ów naród, ¿e w³adzuchna ;) tañczy w rytm muzyki granej
przez ten¿e naród... Jak w przys³owiu: ,,Z³apa³ Kozak
Tatarzyna -- a Tatarzyn za ³eb trzyma''... Doprawdy
zwierzchni± w³adz± jest -- naród, czy (aby zdystansowaæ
siê do AHitlera z jego 'nazizmem') spo³eczeñstwo... od
wieków znana prawda -- '¿adne wojsko i ¿adna w³adza nie
utrzyma siê bez poparcia ludno¶ci cywilnej', dlatego
w³adcy musz± dbaæ o naród, je¶li chc± pozostaæ w³adcami...
BTW w³adzy -- taki Oman to dopiero ma dobre w³adze...
https://www.youtube.com/watch?v=4qITJinWDTI]

Arty¶ci powinni: odwa¿nie mówiæ, gdy inni milcz± w strachu;
ciekawie nauczaæ, wype³niaj±c przepa¶cie nudnych szkó³;
kszta³towaæ moralno¶æ czy ogólnie mentalno¶æ itd...
Tymczasem arty¶ci nierzadko zadawalaj± siê zwyk³ym
zag³uszaniem ciszy... Herberta wiersz siê przypomina:

  - czy z wycia Marsjasza nie powstanie z czasem nowa ga³±¼ sztuki? ;)

    https://fundacjaherberta.com/biblioteka-herberta/wiersze/apollo-i-marsjasz/

    to ju¿ jest ponad wytrzyma³o¶æ
    boga o nerwach z tworzyw sztucznych

    ¿wirow± alej±
    wysadzan± bukszpanem
    odchodzi zwyciêzca
    zastanawiaj±c siê
    czy z wycia Marsjasza
    nie powstanie z czasem

    nowa ga³±¼
    sztuki -- powiedzmy -- konkretnej

We¼my na warsztat ZHerberta -- uczy...
Nie zag³usza ciszy swym wyciem, ale uczy...
Nie napomina nudnie jak ta pani z innego jego wiersza:
    https://fundacjaherberta.com/biblioteka-herberta/wiersze/pan-cogito-o-cnocie/
Marsjasz wy³ z bólu? -- dobrze mu tak! ukrad³ Atenie Aulos!
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Marsjasz
Bogowie s± m¶ciwi, ale boginie -- te dopiero s± m¶ciwe...
Atena nie ¶ciga³a Marsjasza, nie napomina³a, nie straszy³a,
ale rêkami Apolina okrutnie zamordowa³a ¶mia³ka...

Uczy mitologia, ucz± bajki, uczyæ powinni arty¶ci...

--

Co¶ zamachnê³o siê na mnie... Straci³em parycjê WXP na VBoxie...
Szczê¶ciem mam tego wiele kopii... [lancy nie mam, dzid -- tak¿e...
piki s± w kartach... ale chyba nie w kredytowych...]

Z³oczyñcy spod znaku music-online