Zlodziej z PO

Data: 2009-04-18 08:05:46
Autor: wawa
Zlodziej z PO
Jest rok 2006, Janusz Palikot z handlarza drewnianymi paletami i tanim winem,
staje się najbogatszym polskim posłem, zajmującym 50 miejsce na liście
najbogatszych Polaków z majątkiem wartości 330 mln:
http://100najbogatszych.wprost.pl/?b=-1&e=7&i=47

Po dwóch latach, pieniądze znikają, a Palikot w swoim oświadczeniu majątkowym z
30.04.2008 z multimilionera znowu staje się ubogim krewnym Palikota właściciela
Polmosu:
http://www.dziennikwschodni.pl/files/rozne/Oswiad_Palikota.pdf

Gdzie się podziały miliony Janusza Palikota ? Komu poseł PO przekazał caly ten
majątek ? Dlaczego prokuratura i Urząd Skarbowy nigdy nie zbadały tej sprawy ?

Jak oszust z Biłgoraja został milionerem okradając skarb państwa i Polaków ?

Należąca do Palikota spółka Jabłonna S.A. była drugim co do wielkości (mierzonej
w wartości kontraktu) dostawcą lubelskiego Polmosu. W pierwszej połowie 2004 r.
Polmos zapłacił Jabłonnie prawie 3 mln zł. Za co? Za usługi doradcze. Za
doradzanie Polmos zapłacił więcej niż za spirytus, na który wydał niecałe 2,5
mln zł. Co to może – choć nie musi – oznaczać? To, że Jabłonna zarabiała na
poradach, których wartość bardzo trudno obiektywnie wycenić. Nic więc dziwnego,
że Jabłonna S.A. uzyskała stosunkowo wysoką dynamikę przychodów ze sprzedaży.
(...) Powyższy wzrost wynikał ze zwiększenia ilości świadczonych przez spółkę
Jabłonna usług doradczych, w szczególności dla głównego odbiorcy tych usług –
Polmosu Lublin .

Polmos Investment dla Palikota. 9 kwietnia 2003 r. powstała spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Polmos Investment. Kapitał zakładowy pochodził z Jabłonnej
S.A. i wynosił 5 mln zł. 11 kwietnia 2003 r. – w dwa dni po wpisaniu spółki
Polmos Investment do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego –
powzięła ona strategiczną decyzję: wypłaciła na rzecz Pana Janusza Palikota
kwotę 4 800 000 złotych.

Czy dużym błędem będzie stwierdzenie, że Polmos Investment powstał tylko po to,
aby wspomóc Palikota prawie całym kapitałem zakładowym?

Polmos dla Market Consulting. 28 stycznia 2004 r. doszło do podpisania umowy
między Polmosem Lublin i spółką Market Consulting (Europe) Ltd z siedzibą w
Londynie. Polmos zlecił angielskiej spółce wykonanie usług zmierzających do
nabycia przez Polmos akcji stanowiących 80% kapitału zakładowego spółki
produkującej napoje alkoholowe z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Tytułem zaliczki
Market Consulting dostał 2 mln euro.

Z umowy wynika, że pieniądze te przepadają, jeśli londyńska spółka m.in. stanie
się niewypłacalna lub zostanie ogłoszona jej upadłość. Kar umownych za
niewywiązanie się z umowy nie przewidziano.

Sprawdziliśmy Market Consulting (Europe) Ltd, choć było to bardzo trudne, o
spółce bowiem milczy prasa fachowa oraz nie ma o niej żadnych informacji w
Internecie. Dowiedzieliśmy się, że londyńska spółka powstała w grudniu 2003 r.,
a więc na kilka tygodni przed otrzymaniem zaliczki z Polmosu. Siedziba firmy zarządzającej spółką Market Consulting mieści się na Wyspach
Dziewiczych – co to oznacza, wie każdy, kto ma pojęcie o przepływie kapitału do
rajów podatkowych.

Na nasz rozum z Polmosu najzwyczajniej wyprowadzono 2 mln euro. Wystarczy teraz,
żeby spółka londyńska ogłosiła upadłość (a ileż to roboty!) i Polmos Lublin
straci bezpowrotnie niewąską sumkę. Domyślności czytelników pozostawimy odpowiedź na pytanie, kto tę sumkę zyska...

Polmos dla Palikota. W pierwszym półroczu 2004 r. Janusz Palikot był członkiem
zarządu Polmosu Lublin S.A. W tym czasie otrzymał z tytułu pełnienia (tej)
funkcji 742 411,31 złotych, w tym wynagrodzenie w wysokości 582 386,52 złotych
oraz ekwiwalent za urlop w wysokości 160 024,79 złotych. Całkiem nieźle – 122
000 zł miesięcznie...

Jabłonna i Polmos dla Palikota. Umowa przejęcia długu zawarta z Emitentem
(Polmosem Lublin S.A.) w dniu 23 grudnia 2003 r. przewiduje przejęcie przez Jabłonna S.A. długu pana
Janusza Palikota wobec Emitenta (...) Jabłonna S.A. przejęła wierzytelność
Emitenta wobec pana Janusza Palikota wynikającą z zawartej z panem Januszem
Palikotem umową o pracę, z tytułu wypłacanych na rzecz pana Janusza Palikota
zaliczek i rozliczeń dokonywanych przez niego za pomocą karty VISA, w wysokości
795 798,08 złotych. --

Data: 2009-04-18 14:47:12
Autor: Fripon
Zlodziej z PO
On Sat, 18 Apr 2009 08:05:46 +0200, "wawa" <kargul29WYTNIJTO@vp.pl>
wrote:

Jest rok 2006, Janusz Palikot z handlarza drewnianymi paletami i tanim winem,
staje si? najbogatszym polskim pos?em, zajmuj?cym 50 miejsce na li?cie
najbogatszych Polaków z maj?tkiem warto?ci 330 mln: [...]

 coz, nie kazdy jest takim niezdara jak prezes PiSu.
 Internet uwaza za narzedzie diabla, karte bankomatowa
 za narzedzie szpiegowskie stad biedaczek nie dosc ze
 nie ma konta to w tym strachu przed sluzbami pejsatych
 chlopisko nie ozenil sie, nie zalozyl konta i nie zrobil
 prawa jazdy. a teraz jemu podobni zazdroszcza tym co potrafia.

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-18 18:21:33
Autor: MH
Zlodziej z PO
wrote:

> [...]

 chlopisko nie ozenil sie, nie zalozyl konta i nie zrobil
 prawa jazdy. a teraz jemu podobni zazdroszcza tym co potrafia.

Gówno prawda !! Zazdroszczą wodzowi. Wódz nie ma konta , ale ma kota. A jego
brat czarownicę. Albo tulipana (?). A pozatem brat umie śpiewać.. Np. hymn.
Słowa tego hitu nie są najistotniejsze...

MH

Data: 2009-04-19 05:50:56
Autor: cirrus
Zlodziej z PO
Uzytkownik <bil69@vp.pl> napisal w wiadomosci news:14ca2fc2-01e6-44b0-ad21-de85225fdeddv15g2000yqn.googlegroups.com...
nieumiejetnosc a moze niechec  okradania innych nazywasz
nieudacznictwem? pewnie cale zycie kradles!

To mniej wiecej tak jak cnota u brzydkiej jak noc panny.

--
stevep

Data: 2009-04-19 08:40:42
Autor: cytryna
Zlodziej z PO
wrote:

> [...]

 chlopisko nie ozenil sie, nie zalozyl konta i nie zrobil
 prawa jazdy. a teraz jemu podobni zazdroszcza tym co potrafia.

Zazdroszcza tym co potrafia kraść "na bezczelnego". Swoisty to rodzaj zazdrości - pogratulować owym "przedsiębiorczym" i Heskowi poczucia humoru.