Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny

Data: 2009-06-28 20:04:25
Autor: boukun
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
Nie da się oddzielić współczesnego kapitalizmu od stanu wojennego. Nie da się w zwolenniku obecnego systemu oddzielić
bolszewika od kapirtalisty. Rozdział kapitalizmu od socjalizmu jest sztuczny.
Każdy kto popiera obecny system, popiera jednocześnie stan wojenny, bo jest to w ścisłej korelacji ze sobą powiązene. Gdyby nie stan wojenny, nie byłoby dzisiaj kapitalizmu jaki mamy, tylko polska byłaby wolnym i demokratycznym państwem żyjącym w systemie nowoczesnego socjalizmu, gwarantującym dobrobyt dla wszystkich.

boukun

Data: 2009-06-28 13:55:40
Autor: Mariusz Merta
jasneeee...masz rybki ? nie ? no to jestes pedalem... :-)))
jaaasneeeeee...panie bleeeee...dlaczego ze swoimi pogladami nie
wyemigrujesz pan do zsrr...tfu co ja gadam do rosji...najlepiej na
syberie...
znam paru rosjan co tak samo gadaja, tyle ze siedza w UK i jak im
mowie zeby wyjechali do swojego raju to jakos tak metnie gadaja,
zupelnie jak pan albo i lepiej...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-29 12:45:29
Autor: boukun
jasneeee...masz rybki ? nie ? no to jestes pedalem... :-)))

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:db36c4c3-1416-43dc-a63d-4384eac402f5g19g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Ale w Polsce 90% ma takie same poglady, te pozostale 10% trzeba by wyeksportowac.

boukun

Data: 2009-06-29 08:46:52
Autor: Piotr
Dnia Sun, 28 Jun 2009 20:04:25 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Rany... Nie chlej tyle, wałkun.
Piotr

Data: 2009-06-29 12:45:58
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rxbx9mdh7vbj$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się wyspał?

boukun

Data: 2009-06-29 13:02:18
Autor: Piotr
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
Dnia Mon, 29 Jun 2009 12:45:58 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś się wyspał?

Ty się nie zapomnijaj hałsfrał, głupi to ty sobie możesz mówić do
Dawidka, albo Salci.
Bedziesz mi się tu popisywał wsiowy bezmózgu...
Piotr

Data: 2009-06-29 13:30:58
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:525bq3h4sccx.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oooo, głupi Piotruś dokłada do pieca. Mam rozumieć, że pisząc do mnie "hałsfrau" głupi Piotrusiu chcesz w ten sposób podkreślić, że to cośzłego, pogardliwego i obśmiewczego? Obce jest ci pojęcie "Hausmann"? Kto u tłuka Piotrusia w domu prowadzi Haushalt? Żona, Piotruś czy służąca? Która wtedy z osób jest wtedy przez głupiego Piotrusia obśmiewana i pogardzana? Ja tam od dziecka marzyłem, żeby być mężczyzną samotnie prowadzącym gospodarstwo domowe albo samotnie wychowującym dzieci. Moje marzenia się sprawdziły, robię to, o czym całe życie marzyłem. Nie dalej jak wczoraj oglądałem film pt. "Knowing", gdzie ojciec (Nicolas Cage) samy wychowywał synka, woził go do szkoły, gotował posiłki, itd.

Co dla tłuka Piotrusia jest negatywnego w paniach domu czy też panach domu?

boukun

Data: 2009-06-29 13:54:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 13:30:58 +0200, boukun napisał(a):

Co dla tłuka Piotrusia jest negatywnego w paniach domu czy też panach domu?

Siedź se w domu hałsfrał, gotuj, Wily wpadnie, to mu laskę zrób...
Spełniaj się hałsfrał, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-29 14:04:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:bcp443z1b2fg.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A, B, C, ... pan Bóg zrobił błąd, że wszystkich ludzi nauczył mówić i alfabetu.

boukun

Data: 2009-06-29 14:18:12
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:04:10 +0200, boukun napisał(a):

A, B, C, ... pan Bóg zrobił błąd, że wszystkich ludzi nauczył mówić i alfabetu.

Nie pieprz, dla ciebie Boga nie ma, "żyje się raz". Ciebie nauczyła
pisać i myśleć przyciasna leninówka.
Piotr

Data: 2009-06-29 15:35:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Piotr wrote:

[...]

To nie z chlania. Ostatnio pisał, że poznał na tych swoich wałkuńskich
szkoleniach jedną cizię, która nogami przebierała, gdy o seksie do niej
nawijał. No i pewnie te głupoty są wynikiem przegrzania podczas nadmiernego
sterowania plemnikami.

Możliwe też, że frau bekonowa na łykend zjechała i mu wałkiem te jego cizie
wyperswadowała, przez co mu się we łbie klepki trochie poprzewracali...

Swoją drogą ciekawe co by było, gdyby ona tak choć raz na useneta zerknęła?
--
Pit

Data: 2009-06-30 08:58:19
Autor: Vic
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
poznał na tych swoich wałkuńskich
szkoleniach jedną cizię

Cizie? Rany boskie, toz to straszny frajer pompka, Bozydarze! Morowo!
:)

Możliwe też, że frau bekonowa na łykend zjechała i mu wałkiem te jego cizie
wyperswadowała, przez co mu się we łbie klepki trochie poprzewracali...

Myslisz, ze jest zazdrosna? Hmmm...
Swoja droga, boukun to ma stalowe nerwy. Takie rzeczy wyprawiac w jego sytuacji ekonomicznej?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 03:37:33
Autor: boukun
On 30 Cze, 08:58, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
> [...]

Myslisz, ze jest zazdrosna? Hmmm...
Swoja droga, boukun to ma stalowe nerwy. Takie rzeczy wyprawiac w jego

Nie mogę pisać, bo mi koleżanka przez ramię zagląda...
Ale.. spróbuję markować...
Co to za doświadczenie stukać 15-latkę, która ma jeszcze nie
wykształcone nogi i wyglądają jak kołki, do tego leży jak kłoda i
nawet nie stęka, ani tyłka w rytm nie podnosi...
Nie ma to jak smukłe nogi 40 latki na paragonach i wbijanie sie jej wg
jej rytmu.

boukun

boukun

boukun

Data: 2009-06-30 10:46:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

[...]

Zazdrosna jak zazdrosna, ale jak czyta te jego gupoty, to z pewnością ma
powody do wstydu...

Swoja droga, boukun to ma stalowe nerwy. Takie rzeczy wyprawiac w jego
sytuacji ekonomicznej?

Bekon to megaloman, więc i prawie na pewno erotoman gawędziarz. ;)

--
Pit

Data: 2009-06-30 02:00:15
Autor: boukun
On 30 Cze, 10:46, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Vic wrote:

> [...]

> sytuacji ekonomicznej?

Bekon to megaloman, więc i prawie na pewno erotoman gawędziarz. ;)

TERAZ JUŻ DWIE NAJŁADNIEJSZE DUPCIE Z KURSU SIĘ KOŁO MNIE KRĘCĄ..
WCZORAJ W NOCY IRENKA DO MNIE WYDZWANIAŁA, A JANA CHCE, żebym ją uczył
obsługi komputera u niej w domu...

boukun

Data: 2009-06-30 11:51:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

TERAZ JUŻ DWIE NAJŁADNIEJSZE DUPCIE Z KURSU SIĘ KOŁO MNIE KRĘCĄ.
WCZORAJ W NOCY IRENKA DO MNIE WYDZWANIAŁA, A JANA CHCE, żebym ją uczył
obsługi komputera u niej w domu...

To kurs dla hydraulików?

No bo wiesz, obsługi komputera uczą w szkołach już od kilkunastu lat i
jak "dupcia" Ci mówi, że nie potrafi, to na bank musi być, albo stara rura,
albo puszczająca mufa. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-30 11:58:01
Autor: Vic
[...]

Przeciez pisal nie dalej jak tydzien-dwa tygodnie temu, ze te dupcie to sa 50+

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 03:00:37
Autor: boukun
On 30 Cze, 11:58, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
> [...]

> albo puszczająca mufa. ;)

Przeciez pisal nie dalej jak tydzien-dwa tygodnie temu, ze te dupcie to

Byś się zdziwił, jak niektóre 40+ kobiety mogą wspaniale wyglądać i
takiej w majtki zaglądać to jest coś...

boukun

Data: 2009-06-30 12:17:59
Autor: Vic
boukun wrote:
Byś się zdziwił, jak niektóre 40+ kobiety mogą wspaniale wyglądać i
takiej w majtki zaglądać to jest coś...

Zaczekam. Moze gdy bede mial 40+ to mi sie zaczna podobac :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 03:22:09
Autor: boukun
On 30 Cze, 12:17, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
boukun wrote:
> [...]
> takiej w majtki zaglądać to jest coś...

Zaczekam. Moze gdy bede mial 40+ to mi sie zaczna podobac :)

Na starej picy młody chuj się ćwiczy.

boukun

Data: 2009-06-30 12:29:39
Autor: Vic
boukun wrote:
Na starej picy młody chuj się ćwiczy.

Fuuuuuj. Starzenie nie dodaje nam niestety uroku.
Doswiadczenie to ma znaczenie w inzynierii, ksiegowosci, prawie, etc. Nie w seksie.
W tej dziedzinie brak doswiadczenia jest nawet uroczy.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 12:48:35
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 12:29:39 +0200, Vic napisał(a):

Fuuuuuj. Starzenie nie dodaje nam niestety uroku.
Doswiadczenie to ma znaczenie w inzynierii, ksiegowosci, prawie, etc. Nie w seksie.
W tej dziedzinie brak doswiadczenia jest nawet uroczy.

Ale któreś z kochanków te doświadczenie powinno mieć, he, he...
Przynajmniej w tym wieku, przecież to stary cap. Gdzieś tam wałkun opisywał swoje "relacje" z żonko... To już chyba
śmielej sobie poczynał z chłopakami.
Hałsfrał, to erotoman gawedziarz, niech sie martwi abym mu w tym całym
przejęciu stanął.
Piotr

Data: 2009-06-30 04:05:52
Autor: boukun
On 30 Cze, 12:48, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

śmielej sobie poczynał z chłopakami.
Hałsfrał, to erotoman gawedziarz, niech sie martwi abym mu w tym całym

A, B, C, tłuk nabazgrał jakby miał o seksie jakiekolwiek
pojęcie...Swoją hałsfrał nawet po dupie nie poklepie stary, zrzędowaty
dziad.. Nie wpieprzaj sie głupi Piotrusiu ze swoimi prymitywnymi
tekstami z dzielnicy fabrycznej w gadkę między kulturalnych ludzi.

boukun

Data: 2009-06-30 13:11:37
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 04:05:52 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

A ty masz pastuszku coś współnego z kulturalnymi ludźmi?
Zdradź co?
Albo może lepiej nie... Po co masz znowu powtarzać te swoje bzdety. Piotr

Data: 2009-06-30 04:15:36
Autor: boukun
On 30 Cze, 13:11, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zdradź co?
Albo może lepiej nie... Po co masz znowu powtarzać te swoje bzdety.

A, B, C, tłuk smrodzi swoimi prymitywnymi gadkami między
inteligentnymi ludźmi.

boukun

Data: 2009-06-30 13:25:24
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 04:15:36 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

Widzę hałsrał, że ci rura mięknie i już jesteś tylko "inteligentny"...
A umiał byś to jakoś uzasadnić?
Piotr

Data: 2009-06-30 04:39:09
Autor: boukun
On 30 Cze, 13:25, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]
> inteligentnymi ludźmi.

Widzę hałsrał, że ci rura mięknie i już jesteś tylko "inteligentny"...

A, B, C, tłuk pastuje swoje prymitywne gadki na grupę dyskusyjną...

boukun

Data: 2009-06-30 13:56:36
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 04:39:09 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

Tak myślałem, ale to dobrze, że przynajmniej spróbowałeś, hałsfrał...
Grunt to się nie poddawać, he, he.
Piotr
PS. Masz ładny opisowy podpis, sam pewnie wymyśliłeś, prawda?

Data: 2009-06-30 17:58:23
Autor: raff
[...]

A, B, C, co to wlasciwie jest ?

R.

Data: 2009-06-30 18:11:18
Autor: Piotr
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenn y
Dnia Tue, 30 Jun 2009 17:58:23 +0200, raff napisał(a):

A, B, C, co to wlasciwie jest ?

Zrobiłeś naszej hausfrał świnstwo, bo on liczył, że to ja w końcu
zapytam...
A mnie to g... obchodzi, he, he.
Piotr
PS. Jego też masz w sitku?

Data: 2009-06-30 23:31:40
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h2dcn6$4ce$2news.onet.pl...
[...]

Pan Bóg zrobił błąd, nauczył tłuka alfabetu i ten nauczył się pyskować i klepać prymitywne teksty.

boukun

Data: 2009-06-30 23:29:13
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:14qw2h8fdumez$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A, B, C, co za jełop!

boukun

Data: 2009-06-29 09:38:39
Autor: Vic
boukun wrote:
"Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny"

Czy to oznacza, ze ktos kto w PRL-u kradl mieso ze swojego zakladu pracy ma cos wspolnego z wprowadzeniem stanu wojennego?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 13:13:06
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h29rmf$4j6$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Zależy na jaką skalę?
Mówię o złodziejach z prawdziwego zdarzenia, kreatorach systemów. Ci najczęściej mieli proceder zorganizowany i kradli ciężarówkami. Chyba nie bawisz się w głupiego Piotrusia i usiłujesz obarczać szarego zjadacza chleba za stan gospodarki tylko dlatego, że sobie rękompensatę zarobków uzupełniał w naturze i tym samych ratował gospodarkę przed wywozem nielegalnie mięsa przez złodzieji systemowych na wschód i zachód?

boukun

Data: 2009-06-29 13:18:09
Autor: Vic
boukun wrote:
[...]

Kradziez jest dranstwem niezaleznie od tego czy kradniesz 20 kg czy 20 ton.
Jedynie mozliwosci wykrecenia sie od odpowiedzialnosci sa wieksze w przypadku "hurtowego" zlodzieja.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 13:39:36
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2a8i4$98m$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Nigdy się z tobą z tym nie zgodzę. Okradani ludzie mają prawo się bronić, jednym ze sposobów obrony jest pokrywanie swoich strat czy niedowartościowań poprzez przywłaszczenie części wypracowanych przez siebie dóbr. Nikomu tym nie zaszkodzi, a rodzinie, sąsiadom może wspomóc. Ziemia jest w stanie wszystkich na przyzwoitym poziomioe wyżywić, ale nie przy takim rozwarstwieniu społecznym, jakie nam kreatorzy systemu narzucili.

boukun

Data: 2009-06-29 14:30:24
Autor: Vic
boukun wrote:
[...]

Aaaa, czyli jesli uwazam, ze zarabiam zbyt malo, to mam pelne prawo moralne wyniesc z firmy od czasu do czasu, a to szczotke do klopa, a to papier do drukarki, a to drukarke?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 14:39:54
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:30:24 +0200, Vic napisał(a):

Aaaa, czyli jesli uwazam, ze zarabiam zbyt malo, to mam pelne prawo moralne wyniesc z firmy od czasu do czasu, a to szczotke do klopa, a to papier do drukarki, a to drukarke?

To propagator wałkuno-komunizmu... Gdzie wszystko co wałkunskie nie
będzie nam obce.
Boże broń!
Piotr

Data: 2009-06-29 14:46:08
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1t9kq9nlicg40.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Bóg tłukowi nie pomoże.

boukun

Data: 2009-06-29 16:46:55
Autor: Piotr
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:46:08 +0200, boukun napisał(a):

Bóg tłukowi nie pomoże.

Nic ci nie pomoże, tłuku.
Piotr

Data: 2009-06-29 07:54:32
Autor: boukun
On 29 Cze, 16:46, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:46:08 +0200, boukun napisał(a):

> Bóg tłukowi nie pomoże.

Nic ci nie pomoże, tłuku.
Piotr

Głupi Piotruś bazgroli, żeby bazgrolić.
A, B, C, ... matole.

boukun

Data: 2009-06-29 14:45:32
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2acph$d79$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Dokładnie, jeśli wiesz, że produkcji było sporo i w pełni zaspokioła by rynej i jeśli byś nie wyniósł, szef to wyniesie i opchnie na czarno, a na rynek i tak by nie trafiło. Nie możesz się dawać okradać przez szefa i perzyzwolić, by okradał i oszukiwał on naród. Z takiej ponadprodukcyjnej drukarki przecież może korzystać cała klatka w bloku i jakie z tego będą mieli ludzie, czyli społeczeństwo korzyści, a tak by nie mieli nic.

boukun

Data: 2009-06-29 14:55:15
Autor: Vic
boukun wrote:
[...]

Chcialbym miec dar wyczuwania na kilometr takich ludzi jak ty...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 15:24:05
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

boukun wrote:
[...]

Z bekonem się nie rozmawia na takie tematy, bo on łokonomista pełnom gembom.

Poza tym bekon to filozuf, filantrup, nadzorca plemników, doskonały prawnik,
a nawet prawotfórca i prawodafca.

Dla niego ukraść 20 ton mięsa za jednym razem, to złodziejstwo,
a "wynoszenie" przez kilka lat z firmy po 20 kg mięsa dziennie,
to "dorabianie" do płac lub "zagospodarowywanie" nadwyżek produkcyjnych. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-29 15:33:10
Autor: raff
[...]

Super-PGR-man.

R.

Data: 2009-06-29 21:40:30
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:55:15 +0200, Vic napisał(a):

Chcialbym miec dar wyczuwania na kilometr takich ludzi jak ty...

Wałkuństwo w okolicy, to:
Trza za zegarek trzymać, za portfel i broń Boże się nie schylać.
Piotr

Data: 2009-06-30 10:13:37
Autor: Andrzej Kokakolski
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
Dobrze, ze nie posiada Pan realnej wladzy bo urzadzilby Pan swiat, w ktorym zycie byloby koszmarem.
Panski swiat, to swiat pasozytow, kombinatorow i zlodziei.
To zreszta juz bylo: komunizm stosowany.

AK

Data: 2009-06-30 04:11:55
Autor: boukun
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
On 30 Cze, 12:13, "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Przecież ten ułożony przez złodziei, pasożytów, kombinatorów świat już
istnieje, żydokomunizm stosowany. On się jeszcze nie skończył..., a my
jesteśmy tylko pionkami w grze...

boukun

Data: 2009-06-30 11:32:45
Autor: Andrzej Kokakolski
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
Niekoniecznie tak jest jak Pan to czarno maluje. Zreszta ktos, kto jest zawodowym leniem i obibokiem nie powinien narzekac.
A co do tych pionkow, to w Pana przypadku jest to zbawienne dla swiata.
Wlasnie o tym napisalem.

AK

Data: 2009-06-30 04:47:18
Autor: boukun
Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny
On 30 Cze, 13:32, "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Z tymi zawodowymi leniami to właśnie o nich cały czas piszę, na
właściwej grupie pl.soc.polityka, posłowie, senatorowie, radni etc. I
to jest właściwe miejsce do krytykowania polityków.

boukun

Złodziej zawsze będzie chwalił kapitalizm, a co za tym idzie stan wojenny