Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!

Data: 2015-05-10 21:17:28
Autor: Joschi
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!
Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

Data: 2015-05-10 21:29:27
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 maja 2015 21:17:

Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

A jak tam zupa ogórkowa?

Data: 2015-05-10 21:51:27
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:miobio$f1u$3news.icm.edu.pl...
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 maja 2015 21:17:

Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

A jak tam zupa ogórkowa?

Jak nie trudno zauwa¿yæ, umêczone polskie spo³eczeñstwo zakwalifikowa³o j± do kandydatki systemowej, z racji reprezentowania SLD, a tego ju¿ Polacy nie cierpi±... Czas rozjebaæ system. Kukiz mnie pozytywnie zaskoczy³, nie da³ siê podej¶æ dziennikarzowi i ani on ani swojemu elektoratowi nie poleci ¿adnego systemowego kandydata, teraz bêdzie z Polakami szturmowa³ parlament i tu trzeba trzymaæ mu kciuki...

Data: 2015-05-10 21:57:46
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 maja 2015 21:51:

[...]

Ch³opie. Charakter u Ciebie zmienny jak u pijaka zamiary. Teraz trzymasz kciuki za Kukizem? Onegdaj trzyma³e¶ za Lepperem, Palikotem, teraz za pani± Ogórek, za chwilê odwrócisz siê plecami od Kukiza. Ty nie jeste¶ wyborc±. Nie masz z nim nic wspólnego. Wyborca przynajmniej szanuje swój g³os, zarówno ten na kartce jak i ten na ustach. Ty nie. Twoja "kochana pani prezydent" idzie ju¿ w odstawkê?

Data: 2015-05-10 22:27:53
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:miod7q$op6$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jaki charakter, o czym ty pieprzysz? Wybory prezydenckie to wybory na osobê, wybory parlamentarne to na ugrupowanie. Chyba nie s±dzisz, ¿e kiedykolwiek g³osowa³bym na SLD?  Wybory prezydenckie dla mnie siê skoñczy³y...

Data: 2015-05-11 18:32:37
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 maja 2015 22:27:

[...]

A w wyborach parlamentarnych bêdziesz g³osowa³ za ugrupowaniem Kukiza czy markiza. Wodza Ci trzeba. :-)

Data: 2015-05-11 20:14:05
Autor: Joschi
[...]

Mo¿e sam siê zapiszê do oburzonych i wystartujê -:)

Data: 2015-05-12 14:42:13
Autor: andal
On Mon, 11 May 2015 20:14:05 +0200, Joschi wrote:

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

Jaki charakter, o czym ty pieprzysz? Wybory prezydenckie to wybory na
osobę, wybory parlamentarne to na ugrupowanie. Chyba nie sądzisz, że
kiedykolwiek gÅ‚osowaÅ‚bym na SLD?  Wybory prezydenckie dla mnie siÄ™
skończyły...

A w wyborach parlamentarnych będziesz głosował za ugrupowaniem Kukiza
czy markiza. Wodza Ci trzeba. :-)

Może sam się zapiszę do oburzonych i wystartuję -:)

oburzenie nie moze byc motywacja

chec zmiany na lepsze/korzystniejsze dla Polakow

do tego musisz miec plan dzialania za ktorym pojda wyborcy

Data: 2015-05-12 17:09:50
Autor: Joschi
Złodzieja de bula rozliczyliśmy!
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mit3g4$hkd$2speranza.aioe.org...
[...]

Miałem, mogę odkopać. Liga Aktywnych Patriotów Jerzego Tatola...

Data: 2015-05-12 16:07:13
Autor: andal
On Tue, 12 May 2015 17:09:50 +0200, Joschi wrote:

[...]

na osobÄ™, wybory parlamentarne to na ugrupowanie. Chyba nie sÄ…dzisz,
że kiedykolwiek gÅ‚osowaÅ‚bym na SLD?  Wybory prezydenckie dla mnie
się skończyły...

ich aktywnosc byla beznadziejna

Data: 2015-05-12 21:13:36
Autor: Joschi
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mit8fh$bd$1speranza.aioe.org...
[...]

Beznadziejny był i jest naród, że się nie angażował...

Data: 2015-05-13 15:43:53
Autor: Marek Czaplicki
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 12 maja 2015 21:13:

Beznadziejny by³ i jest naród, ¿e siê nie anga¿owa³...

Je¶³i za zaanga¿owanie uwa¿asz pogonienie do urny gnany seksem, to nie ma dziwu ¿e dopiero jaki¶ lachon spowodowa³, ¿e oderwa³e¶ siê na chwilê od myszy i pilota. :-) Czego wiêc chcesz od innych?

Data: 2015-05-13 16:18:17
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mivkeq$jmm$2news.icm.edu.pl...
[...]

Sk±d ci siê ten seks wzi±³?

Data: 2015-05-13 17:47:04
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 13 maja 2015 16:18:

[...]

Z Twych peanów na temat Ogórek. :-)

Data: 2015-05-13 19:22:09
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mivrlp$r4o$1news.icm.edu.pl...
[...]

Bo inteligentna kobieta i by mog³a nas najgodniej reprezentowaæ...

Data: 2015-05-13 20:21:21
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 13 maja 2015 19:22:

[...]

Inni s±dzili inaczej. Ty obra¿asz siê na spo³eczeñstwo, ¿e wybiera nie tak jak Ty by¶ sobie ¿yczy³. Okre¶lasz spo³eczeñstwo jako "beznadziejny" naród. Obra¿asz ciê¿ko pracuj±cych ludzi. Mo¿esz psy wieszaæ na politykach, od tego s±, ale nie obra¿aj siê na spo³eczeñstwo. Dosyæ przesz³o. Ty chcesz nastêpnej rewolucji, dlatego kibicujesz teraz Kukizowi. Ile jeszcze rewolucji w ¿yciu maj± przechodziæ ludzie, a¿ zadowol± durni (nie mówiê o Tobie), których jedynym pragnieniem jest zapisac siê na jakiej¶ pomiêtej kartce w historii?

Data: 2015-05-13 21:05:39
Autor: Joschi
[...]

Ach, inni... Inteligentnych ludzi tak naprawdê jest tylko odsetek...

Kukizowi nie kibicujê, chcê zmobilizowaæ spo³eczeñstwo, ¿yby siê
organizowa³o wokó³ Kukiza i przejê³o w ten sposób w³adzê... Jest taka szansa
raz na 30-40 lat, jak za czasów Solidarno¶ci 1980...

Data: 2015-05-13 21:48:55
Autor: Ikselka
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!
Dnia Wed, 13 May 2015 21:05:39 +0200, Joschi napisa³(a):

I znowu agenta na prezydenta???
:->
--
XL
Kim jest ten fajny go¶æ?

Data: 2015-05-13 22:10:55
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-13 o 21:48, Ikselka pisze:
[...]

Jakiego agenta? £adnie tak rzucaæ oszczerstwa?

Data: 2015-05-13 22:24:52
Autor: Ikselka
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!
Dnia Wed, 13 May 2015 22:10:55 +0200, zdumiony napisa³(a):

[...]

Ty naprawdê uwa¿asz, ¿e to "wolny strzelec"?
To pomy¶l, sk±d on siê urwa³ tak nagle i nie wiadomo sk±d.
Generalnie sobie tak my¶lê i rozmy¶lam w stylu:
wiadomosci.robertbrzoza.pl/polska-kolonia/czy-pawel-kukiz-prowadzony-jest-przez-sluzby/

Data: 2015-05-13 22:28:33
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-13 o 22:24, Ikselka pisze:
Generalnie sobie tak my¶lê i rozmy¶lam w stylu:
wiadomosci.robertbrzoza.pl/polska-kolonia/czy-pawel-kukiz-prowadzony-jest-przez-sluzby/

Napisa³ zwolennik Brauna, któremu nie ufam, jego chwytliwym hase³kom

Data: 2015-05-13 22:22:47
Autor: andal
On Wed, 13 May 2015 22:28:33 +0200, zdumiony wrote:

W dniu 2015-05-13 o 22:24, Ikselka pisze:
Generalnie sobie tak myślę i rozmyślam w stylu:
wiadomosci.robertbrzoza.pl/polska-kolonia/czy-pawel-kukiz-prowadzony-jest-przez-sluzby/

Napisał zwolennik Brauna, któremu nie ufam, jego chwytliwym hasełkom

mozesz objasnic dlaczego ?

Data: 2015-05-13 23:10:49
Autor: ikka
W dniu 2015-05-13 o 22:28, zdumiony pisze:
[...]

a jemu ufasz?
http://wiemkogowybieram.blogspot.com/2012/10/andrzej-duda.html

--
"widzê j± jako decyzjê nieroz³±czn± z wolno¶ci± osobist±
matki. Dopóki p³ód nie mo¿e prze¿yæ poza jej cia³em, to do

Data: 2015-05-13 23:12:40
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-13 o 23:10, ikka pisze:
a jemu ufasz?
http://wiemkogowybieram.blogspot.com/2012/10/andrzej-duda.html

Trochê du¿o obiecuje, wiêcej ni¿ inni, ale w porz±dku

Data: 2015-05-13 22:23:50
Autor: andal
On Wed, 13 May 2015 23:12:40 +0200, zdumiony wrote:

W dniu 2015-05-13 o 23:10, ikka pisze:
a jemu ufasz?
http://wiemkogowybieram.blogspot.com/2012/10/andrzej-duda.html

Trochę dużo obiecuje, więcej niż inni, ale w porządku

a czy pytales go jak spelni obiecanki

Data: 2015-05-13 23:15:41
Autor: Joschi
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:in3riop4elco.tn1tyhiuwyk8.dlg40tude.net...
[...]

Ale to nie s³u¿by da³y mu 20% poparcia, tylko szarzy Kowalscy i z tym ¿adne s³u¿by siê nie mog³y liczyæ, bo ka¿dy jest zaskoczony...

Data: 2015-05-13 23:14:08
Autor: Joschi
[...]

Przecie¿ Kukiz ju¿ nie ma szans zostaæ prezydentem i chyba na to nikt m±dry nie liczy³...
Chodzi teraz o to, ¿eby uda³o siê stworzyæ wokó³ niego wielki Ruch Spo³eczny Polaków, którzy wejd± gromadnie do sejmu... i wypierdol± bandê okr±g³osto³ow± ze ¿³obu...

Data: 2015-05-13 23:42:41
Autor: Joschi
[...]

Ze strony
http://wps.neon24.pl.neon24.pl/post/122360,krajobraz-po-inscenizowanej-bitwie

Panie Kosiur !
Panie Kosiur ! jednego nie bierze pan pod uwagê ! Kukiz rozbuja³ obywateli do czynu !!! nawet jak sie oka¿e ¿e Kukiz to ¿ydowska wstawka to juz tej masy obywatelskiej nie zatrzymaj± !!!! powstanie nowe kierownictwo ! bo ludzie
poczuli swoj± moc ! i to KUKIZOWI ZAWDZIÊCZAMY !!!
!
KUKIZ PODERWA£ Z MARAZMU MASY ! i jestem pewny panie Kosiur ¿e do sejmu partia [ stowarzyszenie ] Kukiza otrzyma oko³o 30 % !!!! i to bêdzie juz si³a !!!!!
!
Ireneusz Tadeusz S³owianin lach ! Zatrzymaæ za wszelk± cenê Komorowskiego ! bo to wojna g³ód i ¶mieræ Polaków !

Do pana Kosiura !
Po¿yjemy zobaczymy ! wiem na pewno Kukiz tworzy nowy WIELKI ruch Obywatelski ! i tego juz nie zatrzymaj± ¿ydzi !
!
Panie Kosiur ! przez te lata krêcili¶my sie jak gówno w przerêbli ! my bojkotowali¶my wybory ! oni [ ¿ydzi ] ¶miali sie w ku³ak [ bo zawsze podkrêcali frekwencje ] i tak krêcili¶my sie w ko³o jak te gówno w przerêbli !

KUKIZ tworzy ruch obywatelski i trzeba go wspieraæ ! w ¿adnym przypadku bojkotowaæ ! bo to woda na ¿ydowski m³yn !!!!
!
Ireneusz Tadeusz S³owianin lach ! Zatrzymaæ Komorowskiego
bo to wojna g³ód i ¶mieræ Polaków !!!!

Data: 2015-05-14 15:10:27
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 13 maja 2015 21:05:

[...]

Jaki odsetek? Nie kibicujesz Kukizowi? Mam Ci zacytowaæ Twoje s³owa?

Data: 2015-05-13 23:36:37
Autor: MarkWoydak
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:mj0180$ejm$1speranza.aioe.org...
[...]

A ty j± ZDRADZI£E¦!! Teraz li¿esz ty³ek Dudzie a po¶rednio prezesowi. sprawia ci to przyjemno¶æ?

MW

Data: 2015-05-12 16:20:08
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 11 maja 2015 20:14:

[...]

No proszê. To bêdemy mieli swój g³os nie tylko na psp, ale i z trybuny sejmowej. Powodzenia. Oby¶cie dotrwali w oburzeniu i jedno¶ci do nastêpnej wiosny.

Data: 2015-05-10 22:50:59
Autor: MarkWoydak

Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

Niby kto rozliczy³? Twoja "ukochana prezydent" Lady Cucumber otrzyma³a tak mizern± ilo¶æ g³osów, ¿e mo¿esz siê pochlastaæ!

MW

Data: 2015-05-11 08:16:36
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mip8vj$bep$1news.albasani.net...

[...]

Duda! Duda! Teraz liczy siê tylko Duda!

Data: 2015-05-11 03:18:11
Autor: kogutek444
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!
W dniu niedziela, 10 maja 2015 21:17:30 UTC+2 u¿ytkownik Joschi napisa³:
Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

A mo¿e zanim sobie pójdzie odda te emerytury. Fantazji ci brakuje na takie rozwi±zanie ¿e jak kto¶ co¶ ukrad³ to najpierw ma oddaæ a potem i¶æ co pierdla?

Data: 2015-05-11 13:58:15
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8ac67ce9-7eeb-45de-a688-e53157d0c8eagooglegroups.com...
[...]

Czekam dwa tygodnie na takie rozwi±zanie, przynajmniej deklaracje w tym kierunku...

Data: 2015-05-11 12:10:39
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-10 o 21:17, Joschi pisze:
Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

Nie mów hop. Poza tym czy s± jakie¶ powody do rado¶ci? Gdyby nawet to siê sprawdzi³o, to opcja wygl±da tak ze "zamieni³ stryjek siekierkê na kijek".

Data: 2015-05-11 13:57:03
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mipv6h$rgo$1speranza.aioe.org...
[...]

Dlatego na jesieñ Polacy powinni organizowaæ siê w Ruch Oburzonych Kukiza...

Data: 2015-05-11 15:09:07
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 13:57, Joschi pisze:
[...]

Ano powinni... W takiej Grecji po tych ¶mierdz±cych z³odziejach i sprzedawczykach nie pozosta³by ¿aden ¶lad...

Data: 2015-05-11 15:45:10
Autor: Chiron
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!

U¿ytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:miq9l5$nk3$3speranza.aioe.org...