Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!

Data: 2015-05-11 03:18:11
Autor: kogutek444
Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!
W dniu niedziela, 10 maja 2015 21:17:30 UTC+2 u¿ytkownik Joschi napisa³:
Ja zawsze mam racjê... Paszo³ won z³odzieju emerytur!

A mo¿e zanim sobie pójdzie odda te emerytury. Fantazji ci brakuje na takie rozwi±zanie ¿e jak kto¶ co¶ ukrad³ to najpierw ma oddaæ a potem i¶æ co pierdla?

Data: 2015-05-11 13:58:15
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8ac67ce9-7eeb-45de-a688-e53157d0c8eagooglegroups.com...
[...]

Czekam dwa tygodnie na takie rozwi±zanie, przynajmniej deklaracje w tym kierunku...

Z³odzieja de bula rozliczyli¶my!