Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł

1 Data: Styczeń 14 2014 22:33:28
Autor: boukun
Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
Chuje jebane przyusłali mi SMS-a:
7306: BEZPLATNA SONDA z NAGRODA 1000zl: czy popierasz akcje
Jurka Owsiaka i WOSP? Wyslij ZA DARMO TAK lub NIE pod 8068
reg. wap.rms.net.pl

Tapnalem TAK i dostalem kolejnego sms-a, ze 10% odpowiedzialo tak jak ja i nagabywali mnie dalej bym cos pisal ZA DARMO...
Dopiero w trzecim sms-ie poinformowali mnie, ze koszt wiadomosci wyslanej pod 7306 to 3,69zl...
Bydlaki powinni to chyba w pierwszej wiadomosci napisac..

Ca za kurwy zlodziejskie, pewno rezimowe dzieci resortowe...

boukun

2 Data: Styczeń 14 2014 13:53:42
Re: Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
użytkownik boukun napisał:
Chuje jebane przyus�ali mi SMS-a:

7306: BEZPLATNA SONDA z NAGRODA 1000zl: czy popierasz akcje

Jurka Owsiaka i WOSP? Wyslij ZA DARMO TAK lub NIE pod 8068

reg. wap.rms.net.pl

W pierwszej wiadomosci byl zapewne adres do regulaminu.

3 Data: Styczeń 14 2014 23:01:16
Autor: boukun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1a1aef9b-ca99-4391-9f1d-9af7ba4dd78cgooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:
[...]

Cala wiadomosc przytoczylem. Kto z komorki wchodzi na strony internetowe, gdy dostaje sms-a?
Po drugie, klikając na te widomosc nie laduje się ani pod wskazanym drugim numerem, ani nie mozna uaktywnic przegladarki ze wskazanym linkiem.. Nie bylo natomiast informacji w tej wiadomosci ile kosztuje sms, jak się odpisze na te wiadomosc bezposrednio. Rownie dobrze mogliby mnie skasowac na 40 tysiecy zlotych...
W KRS nie ma zadnych danych na temat tych bandziorow..
Z tego smiesznego regulaminu:
http://wap.rms.net.pl/cid=494
4. Reklamacje dotyczące Serwisu należy przesyłać na adres: RMS Sp. z o.o., Warszawa 02-736, ul. Wróbla 24/1 z dopiskiem "SONDA Z NAGRODĄ".
http://www.krs-online.com.pl/rms-sp-z-o-o-oddzial-warszawa-krs-784478.html
RMS SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
RMS SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
ul. Wróbla 24, Warszawa
02-736 Warszawa
RMS SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
Członkowie reprezentacji:
Nazwisko i imię: Funkcja lub stanowisko:
BRAK DANYCH

boukun

4 Data: Styczeń 14 2014 14:28:46
Re: Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
5 Data: Styczeń 15 2014 10:36:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-14 22:33, boukun pisze:
[...]

Kapitalistyczne ścierwa - dzieci solidaruchów - o to przecie ich starzy walczyli - o swobodę i bezkarność wyżerania z cudzych misek.

6 Data: Styczeń 16 2014 18:32:07
Autor: boukun
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:lb5krr$dk8$1node2.news.atman.pl...
[...]

UBeckie nasienia jednym słowem, od zbrodniarza Jaruzela...

boukun

7 Data: Styczeń 15 2014 06:04:59
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lb4af4$dnk$1speranza.aioe.org...
[...]

Co za dureń z ciebie. Na takich własnie idiotów, pazernych na parę złotych liczyli organizatorzy "akcji".

MW

8 Data: Styczeń 16 2014 18:30:12
Autor: boukun
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lb6aeq$plm$2news.albasani.net...
[...]

Jak ty ich ładnie nazwałeś, "organizatorzy akcji"...
Banda Tuska zapewne w tym siedzi...

boukun

9 Data: Styczeń 16 2014 18:56:47
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lb94v1$t01$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak, top wszystko wina Tuska. Jakim trzeba być popaprańcem by tak myśleć!

MW

Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł