Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł

Data: 2014-01-14 22:33:28
Autor: boukun
Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
Chuje jebane przyusłali mi SMS-a:
7306: BEZPLATNA SONDA z NAGRODA 1000zl: czy popierasz akcje
Jurka Owsiaka i WOSP? Wyslij ZA DARMO TAK lub NIE pod 8068
reg. wap.rms.net.pl

Tapnalem TAK i dostalem kolejnego sms-a, ze 10% odpowiedzialo tak jak ja i nagabywali mnie dalej bym cos pisal ZA DARMO...
Dopiero w trzecim sms-ie poinformowali mnie, ze koszt wiadomosci wyslanej pod 7306 to 3,69zl...
Bydlaki powinni to chyba w pierwszej wiadomosci napisac..

Ca za kurwy zlodziejskie, pewno rezimowe dzieci resortowe...

boukun

Data: 2014-01-14 13:53:42
Autor: szklanynocnik
Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
użytkownik boukun napisał:
Chuje jebane przyus�ali mi SMS-a:

7306: BEZPLATNA SONDA z NAGRODA 1000zl: czy popierasz akcje

Jurka Owsiaka i WOSP? Wyslij ZA DARMO TAK lub NIE pod 8068

reg. wap.rms.net.pl

W pierwszej wiadomosci byl zapewne adres do regulaminu.

Data: 2014-01-14 23:01:16
Autor: boukun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1a1aef9b-ca99-4391-9f1d-9af7ba4dd78cgooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:
[...]

Cala wiadomosc przytoczylem. Kto z komorki wchodzi na strony internetowe, gdy dostaje sms-a?
Po drugie, klikając na te widomosc nie laduje się ani pod wskazanym drugim numerem, ani nie mozna uaktywnic przegladarki ze wskazanym linkiem.. Nie bylo natomiast informacji w tej wiadomosci ile kosztuje sms, jak się odpisze na te wiadomosc bezposrednio. Rownie dobrze mogliby mnie skasowac na 40 tysiecy zlotych...
W KRS nie ma zadnych danych na temat tych bandziorow..
Z tego smiesznego regulaminu:
http://wap.rms.net.pl/cid=494
4. Reklamacje dotyczące Serwisu należy przesyłać na adres: RMS Sp. z o.o., Warszawa 02-736, ul. Wróbla 24/1 z dopiskiem "SONDA Z NAGRODĄ".
http://www.krs-online.com.pl/rms-sp-z-o-o-oddzial-warszawa-krs-784478.html
RMS SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
RMS SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
ul. Wróbla 24, Warszawa
02-736 Warszawa
RMS SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
Członkowie reprezentacji:
Nazwisko i imię: Funkcja lub stanowisko:
BRAK DANYCH

boukun

Data: 2014-01-14 14:28:46
Autor: szklanynocnik
Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
Data: 2014-01-15 06:04:59
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lb4af4$dnk$1speranza.aioe.org...
[...]

Co za dureń z ciebie. Na takich własnie idiotów, pazernych na parę złotych liczyli organizatorzy "akcji".

MW

Data: 2014-01-16 18:30:12
Autor: boukun
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lb6aeq$plm$2news.albasani.net...
[...]

Jak ty ich ładnie nazwałeś, "organizatorzy akcji"...
Banda Tuska zapewne w tym siedzi...

boukun

Data: 2014-01-16 18:56:47
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lb94v1$t01$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak, top wszystko wina Tuska. Jakim trzeba być popaprańcem by tak myśleć!

MW

Data: 2014-01-15 10:36:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-14 22:33, boukun pisze:
[...]

Kapitalistyczne ścierwa - dzieci solidaruchów - o to przecie ich starzy walczyli - o swobodę i bezkarność wyżerania z cudzych misek.

Data: 2014-01-16 18:32:07
Autor: boukun
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:lb5krr$dk8$1node2.news.atman.pl...
[...]

UBeckie nasienia jednym słowem, od zbrodniarza Jaruzela...

boukun

Data: 2016-06-09 09:02:47
Autor: ewasakiewicz55
W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 22:33:28 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Zamiast wyzywać, trzeba czytać dokładnie co jest napisane w SMS, masz napisane wyraźnie, odpowiedzi darmowe wysyłać pod numer 8069, a na ten 7306 jest płatny.

Data: 2016-06-09 18:40:09
Autor: A. Filip
Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł [Czy popierasz akcje Jurka Owsiaka?]
ewasakiewicz55@gmail.com pisze:
[...]

Trzeba sprawić by "tacy" nie byli pewni bezkarności takiego
"statystycznego naciągania przez wprowadzenie w błąd".
To nic w porównaniu z darmowym SMS zapisującym na nie darmowe
subskrypcje SMSów za które nikt nie beknął AFAIK.

Zdejmując buty wieczorem, nie wiesz, czy je włożysz rano.  (Przysłowie chińskie)

Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł