Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł

Data: 2014-01-15 06:04:59
Autor: Mark Woydak
Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lb4af4$dnk$1speranza.aioe.org...
Chuje jebane przyusłali mi SMS-a:
7306: BEZPLATNA SONDA z NAGRODA 1000zl: czy popierasz akcje
Jurka Owsiaka i WOSP? Wyslij ZA DARMO TAK lub NIE pod 8068
reg. wap.rms.net.pl

Tapnalem TAK i dostalem kolejnego sms-a, ze 10% odpowiedzialo tak jak ja i nagabywali mnie dalej bym cos pisal ZA DARMO...
Dopiero w trzecim sms-ie poinformowali mnie, ze koszt wiadomosci wyslanej pod 7306 to 3,69zl...
Bydlaki powinni to chyba w pierwszej wiadomosci napisac..

Ca za kurwy zlodziejskie, pewno rezimowe dzieci resortowe...

boukun

Co za dureń z ciebie. Na takich własnie idiotów, pazernych na parę złotych liczyli organizatorzy "akcji".

MW

Data: 2014-01-16 18:30:12
Autor: boukun
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lb6aeq$plm$2news.albasani.net...
[...]

Jak ty ich ładnie nazwałeś, "organizatorzy akcji"...
Banda Tuska zapewne w tym siedzi...

boukun

Data: 2014-01-16 18:56:47
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lb94v1$t01$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak, top wszystko wina Tuska. Jakim trzeba być popaprańcem by tak myśleć!

MW

Złodzieje od wap.rms.net.pl ukradli mi 3,69 zł