Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po mas ie krytycznej

Data: 2010-04-30 14:21:51
Autor: dede
Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po mas ie krytycznej
Mam ogromn± pro¶bê do wszystkich na grupie o pomoc w znalezieniu
roweru

Dos³ownie przed chwila miedzy godzina 21.10 a 21.30 (piatek 30.04)
skradziono mi rower sprzed Centrum Wilenska
(Warszawa Praga - dok³adnie ze stojaka na rowery przed glownym
wejsciem do centrum od ulicy Targowej)

Wszedlem na pol godziny do centrum (po powrocie z warszawskiej masy
krytycznej - pozdrawiam wszystkich) po wyjsciu znalazlem tylko
przeciete zapiecie
jakimis nozycami lub czyms takim

Rower marki Gary Fisher - kolor czerwono bia³y
kierownica czarna z czarnymi rogami
Tylna felga wymieniona na waska z zoltymi napisami
inne znaki charakterystyczne to uszkodzona wybrzuszona opona  przednia

Sprawa juz zgloszona na policje, obejrzelismy tez nagranie z
monitoringu,
niestety akurat kamera nie nagrala tego miejsca, tylko centralnie
wejscie.

Jesli ktos cokolwiek wie lub trafi gdzies na ten rower bardzo prosze o
kontakt.

Z gory dzieki za wszelkie informacje
Darek :-(

Data: 2010-05-01 16:40:13
Autor: Titus Atomicus
Z³odzieje rowerów - Warszawa Wil enska - tuz po masie krytycznej

Czym by³ przypiêty?

Pewnie dobra linka.

TA

Data: 2010-05-01 07:54:59
Autor: Micha³ Wolff
Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po masie krytycznej
On 1 Maj, 16:40, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Pewnie dobra linka.

A co innego móg³ napisaæ Titus? :))
Facet straci³ rower, szuka pomocy przy jego odzyskaniu, a nie smêcenia
o zapiêciu.
--
http://www.wy[prawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-03 04:59:13
Autor: dede
Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po masie krytycznej
No coz zapiety byl linka ktora wygladala na solidna,
niestety tylko wygladala.
Oczywiscie mam tez drugie solidniejsze zapiecie w ksztalcie U,
ale zaczelo mi sie tluc mocowanie i nie wozilem go ostatnio ze soba :-
(
Ale stojak rowerowy przed Carefurem wydawal mi sie w miare bezpieczny,
ochrona, kamery, sporo ludzi
zreszta nie bylo mnie pol godziny.

Data: 2010-05-03 06:13:24
Autor: Micha³ 'miok' Rze¼nik
On 3 Maj, 13:59, dede <dariusz.f...@gmail.com> wrote:
zreszta nie bylo mnie pol godziny.
To jest ogrom czasu dla z³odzieja:) lepsze U-locki z tego co czyta³em
po kilku min siê poddaj±, linka to kilka sekund.

Data: 2010-05-03 12:48:24
Autor: dede
Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po masie krytycznej

To jest ogrom czasu dla z³odzieja:) lepsze U-locki z tego co czyta³em
po kilku min siê poddaj±, linka to kilka sekund.

Ogrom czasu, ale albo zlodzieje tam czatuja pod tym Carfurem i
obserwuja,
albo zlodziej mial szczescie i akurat przechodzil, przyobserwowal stoi
rower,
a w plecaku mial podreczny zestaw do ciecia zapiec:-))
Generalnie najlepiej to trzeba by tam na wabia wystawic jakis kolejny
rower
i filmowac sytuacje kamera:-)
Chyba zloze jeszcze zazalenie do sklepu za poziom ochrony stojaka
rowerowego :-).
a do Go sport ktory jest w tym samym budynku za poziom zapiec,
mialo oznaczenie bezpieczenstwa 5, jak widac nic to nie znaczy.

Data: 2010-05-04 00:23:02
Autor: arturbac
W dniu 2010-05-03 21:48, dede pisze:

[...]

Ja bym siê zastanowi³ nad tym dlaczego akurat kamera nie obejmowa³a
roweru, bo widaæ gdzie jest skierowana(obracana) czy nie widaæ i jak to
mo¿liwe ¿e z³odziej wiedzia³ gdzie jest skierowana.

Data: 2010-05-04 10:21:31
Autor: Ryszard Mikke
Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po masie krytycznej
arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisa³(a):
> [...]

roweru, bo widaæ gdzie jest skierowana(obracana) czy nie widaæ i jak to
mo¿liwe ¿e z³odziej wiedzia³ gdzie jest skierowana.

Akurat to, gdzie jest skierowana, na ogó³ widaæ. Nawet, je¶li kamera
jest w takiej ciemnej kuli, a nie zawsze jest.

rmikke

Data: 2010-05-04 10:51:01
Autor: granat
arturbac pisze:
W dniu 2010-05-03 21:48, dede pisze:
To jest ogrom czasu dla z³odzieja:) lepsze U-locki z tego co czyta³em

boszzze... o 22 pod wilenskim zostawic rower?? szczena opada...
przed weekendem przeczytalem o muzyku ktory zostawil bez opieki zloty saksofon w pociagu i zdziwil sie ze zajumali...
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,7830599,Ukradli_zloty_saksofon_jazzmanowi_z_Chicago.html

Z³odzieje rowerów - Warszawa Wilenska - tuz po mas ie krytycznej