Data: 2010-09-13 22:47:03 | |
Autor: mirek | |
Z³odzieje z PZU | |
w gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwi±zania z nimi umowy kupi³em OC w mBanku i od razu wys³a³em pismo do PZU + kopia umowy z mBank. G³upi¶ jest i tyle. PZU czy nie PZU - ka¿da firma podje³a by tak± sam± decyzjê, zgodn± z ob. przepisami. |
|
Data: 2010-09-14 00:24:02 | |
Autor: amos | |
Z³odzieje z PZU | |
On 13 Wrz, 22:47, "mirek" <antyS...@Spam.com> wrote:
G³upi¶ jest i tyle. PZU czy nie PZU - ka¿da firma podje³a by tak± sam± OK, ale z jakiego powodu firma nie mialaby zadbac o swoj wizerunek i nie umozyc oplaty za niewykorzystany czas czyli od momentu wypowiedzenia umowy? Przeciez ustawa nie zmusza ich do pobierania oplat za podwojne ubezpieczenie ale jedynie daje taka mozliwosc. Od ubezpieczyciela zalezy czy bedzie walczyl o klienta, czy wypnie na niego doope. Taka jednorazowa akcja zlupienia klienta jest IMHO krotkowzroczna. Jej plusem bedzie zyskanie jednorocznej skladki a minusem utrata potencjalnego klienta i byc moze paru innych przy okazji. -- amos |
|
Data: 2010-09-14 10:06:51 | |
Autor: Big Jack | |
Z³odzieje z PZU | |
W wiadomo¶ci
news://news-archive.icm.edu.pl/7a3fc3b6-390d-419b-91e4-f701a4d19fa7@f26g2000vbm.googlegroups.com *amos* napisa³(-a): Taka jednorazowa akcja zlupienia klienta jest IMHO W sytuacji kiedy Chlorek sam zawali³ sprawê i swoj± win± próbuje obdzieliæ PZU, zapowiada ¿e i tak pójdzie gdzie indziej, to niech PZU zedrze z niego skórê w majestacie prawa, bo i tak ju¿ po¿ytku z niego mieæ nie bêdzie. A ¿e inni moga poj¶æ gdzie indziej. Mog±, wszyscy kiedy¶ gdzie¶ pójd±. Jedni z PZU do innych, drudzy od innych do PZU. Przep³yw klienteli bêdzie zawsze. ¯adne TU nie jest dla wszystkich najtañsze i ka¿de znajdzie swojego klienta. -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2010-09-14 01:49:53 | |
Autor: amos | |
Z³odzieje z PZU | |
On 14 Wrz, 10:06, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
W sytuacji kiedy Chlorek sam zawali³ sprawê i swoj± win± próbuje Dobrze, zawalil, niech wiec zaplaci za jakis sensowny okres wypowiedzenia (np 30 dni). Ale za caly rok to juz zdzierstwo w czystej postaci. Nie twierdze, ze sam nie zawinil, ale nie widze powodu do wykorzystywania kazdej luki ustawowej do rzniecia klientow. Tobie sie nigdy nie zdarzylo zapomniec? A ¿e inni moga poj¶æ gdzie indziej. Mog±, wszyscy Zauwaz, ze watkow z zalami na PZU jest jakos wyjatkowo duzo. Moze to kwestia ilosci ich klientow. Sam mam ubezpieczenie takze w PZU i nie moge narzekac. Niemniej moj brak podstaw do narzekania nie bierze sie z nikad - poprostu nigdy nie mialem okazji do rozliczania u nich zadnej szkody ;) Nie spodobalo mi sie jednak, gdy chcialem ubezpieczyc nowy pojazd, a mila pani mi rzucila formularz do wypelniania. W zadnej innej ubezpieczalni nie musialem robic tego sam. Zawsze robil to agent. Takie mocno PRLowskie podejscie do klienta maja... -- amos |
|
Data: 2010-09-14 11:15:28 | |
Autor: Bydlê | |
Z³odzieje z PZU | |
amos wrote:
> Nie twierdze, ze sam nie zawinil, ale nie widze powodu do > wykorzystywania kazdej luki ustawowej do rzniecia klientow. To trzeba ustawê zmieniæ, bo to nie PZU tak ustali³o. -- Bydlê |
|
Data: 2010-09-14 11:53:24 | |
Autor: Big Jack | |
Z³odzieje z PZU | |
W wiadomo¶ci
news://news-archive.icm.edu.pl/4d9f1589-ea4b-4d2c-b5ea-7684df275d0f@v23g2000vbi.googlegroups.com *amos* napisa³(-a): Dobrze, zawalil, niech wiec zaplaci za jakis sensowny okres Dlatego wcze¶niej pisa³em, ¿eby stara³ siê co¶ za³atwiæ w PZU. Jak za³atwi, to bêdzie to ich dobra wola. Tobie sie nigdy nie zdarzylo zapomniec? Pewnie zdarzy³o, nie pamiêtam w tej chwili. Ale je¶li to ja zawali³em sprawê, to nie wymy¶la³em nikomu od z³odziei. Zauwaz, ze watkow z zalami na PZU jest jakos wyjatkowo duzo. Moze to Pewnie tak, dlatego to nie ma wiêkszego znaczenia. Gdyby by³a dostêpna jaka¶ statystyka ile % klientów danego TU narzeka na nie, to by ju¿ mia³o wieksz± warto¶æ. -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2010-09-14 21:30:30 | |
Autor: ALGI | |
Z³odzieje z PZU | |
Dnia Tue, 14 Sep 2010 00:24:02 -0700 (PDT), amos napisa³(a):
Taka jednorazowa akcja zlupienia klienta jest IMHO Niestety ale ¿yjemy w Republic of Polish Banana i wiêkszo¶æ firm ma tu tak± politykê :( |